Ik weet niet wat jullie ervan vinden maar die nieuwe codes zijn niet te doen. Hoeveel keer ik bij een reactie opnieuw een andere code moet aanvragen, is niet te zeggen. Soms is ze redelijk duidelijk maar meestal heel verwarrend,
Ik had Gerda die meestal de klachten van senioren doorgeeft gecontacteerd om te melden dat die nieuwe codes niet duidelijk zijn en kreeg volgende reactie.
"Ik denk niet dat het veel gaat helpen als ik dat doorgeeft. Zij hebben blijkbaar dus onlangs die codes gewijzigd naar nog meer onleesbaar 😊
Dat is zo om bots te verhinderen van reacties te plaatsen maar voor ons …. Is het ook niet altijd duidelijk;
Inderdaad met die schuine strepen dat er allemaal overlopen, het enige wat men kan doen is op die pijltjes ,naast de code, klikken om als het echt onleesbaar is een andere code te krijgen. Meestal is de tweede of soms zelfs derde dan toch wel duidelijker.
Ik denk dat het probleem is, dat de mensen van IT jonge gasten zijn.Voor hen is dat allemaal gemakkelijk ,maar zij vergeten denk ik dat zij werken voor Senioren; ook mensen van 80 jaar moeten die codes kunnen lezen, of mensen die slecht ziende zijn dan is het allemaal niet zo eenvoudig meer."
Ik kon het maar proberen hé want Gerda heeft al vaak bemiddeld maar ze zal wel gelijk hebben die ITers zitten op een andere frequentie dan wij senioren!
We zullen het weeral moeten gewoon worden vrees ik, klagen helpt toch niet,
|