Het is die tijd opnieuw van <a href=http://www.zoekmachinemarketing-seo.infotitle=zoekmachine marketing>zoekmachine marketing</a>. Bloggers bekijken terug hun voorspellingen en zien hoe juist zij waren, of volledig makend nieuwe voorspellingen voor 2011. Misschien omdat zij vorig jaar zo verkeerd waren dat het niet waard was achter het kijken?
Ik wil me bij de enkel één voorspelling voor 2011 concentreren en dan doorgaan en proberen om het te maken namens mijn cliënten gebeuren. Dit schijnt als een eenvoudigere taak dan op de proppen komend met vijf of 10 voorspellingen, wetend dat wat van hen omhoog eenvoudig werden gemaakt zodat ik een blogpost kon bezetten.
Het grote nieuws in SEO onlangs was de revelatie dat de sociale media signalen het natuurlijke onderzoek rangschikken, van gesprekken met mensen in zowel Google als Bing beïnvloeden -- hoewel geen aanwijzing werd gegeven aan hoeveel zij het rangschikken beïnvloeden.
Om eerlijk te zijn, als u een onderzoeksmotor was en wilde weten welke merken, websites, en algemene tevreden mensen die worden gewild gaan zou om online in wisselwerking staan met, waar u eerst?