Pro League zoekt nieuwe sociale partner voor jaarlijkse kerstactie

© Pro League

De Pro League gaat op zoek naar een nieuwe sociale partner. De voorbije drie seizoen organiseerde het telkens een kerstactie ten voordele van de Damiaanactie. Dat was een enorm succes, maar de samenwerking loopt af. De Pro League gaat nu op zoek naar een nieuwe partner.

rahe

De actie ten voordele van de Damiaanactie leverden in totaal 270.000 euro op, daarmee konden 6.000 tuberculose en leprapatienten behandeld worden, meldt de Pro League in een persbericht. Na drie jaar wil het nu een andere organisatie de kans bieden om zich aan het grote publiek te tonen.

“De sociale partner van de Pro League krijgt de kans om zijn verhaal te brengen voor een publiek van tienduizenden supporters die wekelijks in de tribunes plaatsnemen en de honderdduizenden voetbalfans die de Jupiler Pro League en de Proximus League via de media volgen. Het traditionele hoogtepunt is de jaarlijkse Kerstactie, waarbij de partner ruime visibiliteit krijgt om zijn activiteiten en doelstellingen aan een groot publiek voor te stellen, via de mediakanalen van de Pro League, haar clubs en partners.”

Alle sociale organisaties worden uitgenodigd om zich kandidaat te stellen. Op www.proleague.be vinden zij meer informatie.

Aangeboden door onze partners

HOOFDPUNTEN

Aangeboden door onze partners

Beste van Plus

Lees meer

Meest Gelezen