Belgische haalt grote campagne bij bekend modemerk binnen

© Marciano

De Vlaamse Rose Bertram wordt het nieuwe gezicht van Marciano Los Angeles, een duurdere lijn van Guess. Ze is te zien in de herfst- en wintercampagne van het Amerikaanse label. De 22-jarige schone brak in 2015 helemaal door toen ze voor de badpakkenspecial van het Amerikaanse magazine 'Sports Illustrated' mocht poseren.

flb

Rose Bertram, die in Kortrijk werd geboren onder de naam Stephanie Rose Bertram, heeft al een aantal indrukwekkende campagnes op haar naam staan sinds ze op haar dertiende werd gescout als model. Onder meer H&M, Agent Provocateur en Primark deden al een beroep op haar diensten, maar het was haar passage in de Swimsuit Edition van 'Sports Illustrated' die haar in 2015 helemaal lanceerde.

Aan dat rijtje kan nu een nieuwe grote naam toegevoegd worden: Marciano Los Angeles. Dat is een zijtak van het bekendere Guess, een Amerikaans label dat vooral in de jaren 80 populair was, maar nu aan een comeback bezig is. Bertram is het gezicht van de nieuwste campagne en poseert daarvoor samen met haar vriend en profvoetballer Gregory van der Wiel. Guess-medeoprichter Paul Marciano zou bovendien zelf de shoot in een luxueuze villa in Hollywood geregisseerd hebben.

 

@marciano 2017 Campaign' Merci @paulmarciano ??

Een bericht gedeeld door Rose Bertram (@rose_bertram) op

 

Close up of Gorgeous @rose_bertram ! Marciano Dress ??????

Een bericht gedeeld door Paul Marciano (@paulmarciano) op

Aangeboden door onze partners

Hoofdpunten

Aangeboden door onze partners

Beste van Plus

Lees meer