© Gil Plaquet

Studenten winnen Track25 Innovation Challenge

Pieterjan Ingels (21), Laura Dikovec (23) en Janne Smeets (21), studenten Media & Entertainment Business aan Thomas More Mechelen mogen een jaar lang onder begeleiding hun bedrijf OAST opstarten in het Ondernemershuis.

mame

“OAST staat voor Online Advertising Social Technique, wat simpelweg een nieuwe concept is om de influence marketing te vergemakkelijken”, vertellen Mechelse studenten Pieterjan Ingels, Laura Dikovec en Janne Smeets.

Sinds dit jaar volgen de drie de nieuwe Thomas More-opleiding Media & Entertainment Business. “OAST staat echter volledig los van onze studies”, legt Janne uit. “Op school werd ons wel verteld over Track 25, een initiatief dat regio Mechelen-Vilvoorde op de kaart wilt zetten als crossmedia regio, een ondernemersprijs uitreikt. Dat sprak ons enorm aan en we zijn vrijwel meteen rond de tafel gaan zitten om hiervoor een nieuw concept uit te werken. Dat kreeg dan uiteindelijk de naam OAST.”

Lees donderdag het volledige artikel in Gazet van Antwerpen - editie Mechelen

Aangeboden door onze partners

Hoofdpunten

Aangeboden door onze partners

MEER OVER