© Gil Plaquet

'Met Vier in Bed' schot in de roos voor kerkhotel

De deelname aan VTM-programma ‘Met Vier in Bed’ was een schot in de roos voor het team van Martin’s Patershof in Mechelen. De boekingen stroomden binnen.

Sven Van Haezendonck

Wie afgelopen donderdag op VTM afstemde, zag samen met zo’n 700.000 andere kijkers hoe manager Stijn Beschuyt en sales leisure executive Bregt Pillen weekwinnaar zijn geworden van het populaire programma.

“Ze lieten hun gasten kennismaken met hun buitengewone hotel en ons mooie Mechelen. Na een spelletje citygolf trotseerde het gezelschap de 538 treden van de Sint-Romboutstoren. Op de skywalk werden ze beloond met een prachtige zonsondergang en een frisse Gouden Carolus”, zegt schepen van Toerisme Björn Siffer (Groen).

"Mechelen promoten"

Met die overwinning wilde hij de ploeg van het kerkhotel graag feliciteren. En dus trok hij donderdag samen met diensthoofd Toerisme Paul Boënne naar Martin’s Patershof in de Karmelietenstraat. “Wij stellen dat gebaar zeer op prijs, al lag het voor ons voor de hand om Mechelen als bestemming mee te promoten”, reageert directeur Stijn Beschuyt.

De deelname aan het VTM-programma was voor het hotel een enorme meevaller. “Net zoals in de reeks hebben wij een arrangement gelanceerd. Voor 119 euro kan je bij ons een nachtje blijven slapen, inclusief een biertje en een postkaartje met een postzegel erbij om te verzenden. Dat is zelfs nog iets goedkoper dan gemeld op televisie”, legt Beschuyt uit. Die formule was een schot in de roos. “De avond na de uitzending hadden wij meer dan 150 reserveringen. Onze website lag zelfs even plat.”

Aangeboden door onze partners

Hoofdpunten

Aangeboden door onze partners

MEER OVER