Klassieke Sloggi heruitgevonden door Belgische blogster

© Elisabeth Ouni

© Elisabeth Ouni

© Elisabeth Ouni

© Elisabeth Ouni

1 / 4
thumbnail: null
thumbnail: null
thumbnail: null
thumbnail: null

Het ondergoedmerk Sloggi gaf aan vier Europese bloggers de kans om de klassieke slip in een nieuw kleedje te steken. De fotoblogster Elisabeth Ouni liet zich inspireren door het album ‘Nothing Was The Same’ van Drake.

rm

In het kader van de #sloggiicons campagne mochten enkele Europese bloggers het iconische en klassieke ondergoed van Sloggi herinterpreteren. De Belgische Elisabeth Ouni was één van hen en koos voor een album van Drake als inspiratie voor de looks. “Ik hou van merken met een rijke geschiedenis en ben altijd te vinden voor het ontwerpen van nieuwe, creatieve projecten. Bovendien heeft het ondergoed me altijd enorm gefascineerd als tiener. Ik wou iets ontwerpen dat geïnspireerd was door iets hedendaags en dat vooral niemand op het eerste zicht zou associëren met Sloggi”, aldus de fotoblogster die het nieuws meedeelde op haar weblog.

De cover van het album ‘Nothing Was The Same’ bood de nodige inspiratie waarop een getekende versie van de zanger te zien is, met op de achtergrond een hemelblauwe lucht en enkele witte wolkjes. Elisabeth heeft vier klassieke modellen gelinkt aan deze cover door ze elk in een andere setting te plaatsen. Alle settings die de fotoblogster gecreeërd heeft zijn geïnspireerd door drakeweather.com, een virtuele ode aan de nieuwe plaat van Drake. Elke model is in een andere setting geplaatst en weerspiegelt een onderdeel van het album.

“De samenwerking wordt gelanceerd onder de naam ‘Nothing Was The Same’ omdat ik hoop dat de perceptie van Sloggi nu ook nooit meer hetzelfde zal zijn. Het was sowieso een enorm leerrijke ervaring”, aldus Ouni.

Aangeboden door onze partners

Hoofdpunten

Aangeboden door onze partners

Beste van Plus

Lees meer