NIEUW: Blog reclamevrij maken?

• Het begin van onze reis naar Malaga.
  • Zoveel mogelijk weg met de camper
    Mijn andere blogjes
  • Onze adoptie meisjes
  • Elfenplaatjes
  • Mijn collectie van Indianen
    Met de camper overal naartoe.

Ons hotel op wielen

Ella

Het begin van onze reis naar Malaga.

Ja,het is al weer een jaartje voorbij, dat we de trip naar Malaga hebben gemaakt.Het was enerzijds wel met een doel,en anderzijds hebben we er onze vakantie aan gebonden.We zijn onze vierde adoptiemeid gaan ophalen,die anders nog diezelfde week werd dood gedaan. Maar dat gezegd zijnde genieten,het was toch een rit van 2000km.Maar doordat we kozen,om van de autosnelweg af te gaan,waren het toch direct 3000 km. En vol verwachting zijn we met onze drie meiden vertrokken.

Na een paar stoppen om de meisjes te laten drinken en plassen,een stopje om te eten,zijn we in de namiddag op onze eerste overnachtingsplaats aangekomen.In Nevers (Frankrijk) We waren moe,was ook warm,maar toch mooie camperplaats tussen de bomen,met alle voorzieningen.

S'anderendaags zijn we daar het stadje gaan bezoeken,moet eerlijk zeggen,het was er vuil veel leegstaande huizen die er eigenlijk heel verwaarloosd bij stonden. Zijn daar nog een nacht gebleven en zijn dan verder gereisd.

Onze eertse stopplaats,Camping du Nevers.Frankrijk

Camping du Nevers.Frankrijk

We zijn toen doorgereisd naar Bilos,zo een 400km verder,met de nodige stoppen. Ook daar hadden we een mooie camperplaats,tussen de bomen.Het weer was daar niet zo schitterend.We hadden er ook voor gekozen om niet steeds autostrades te doen,maar om iets te zien van de omgeveing,waar we verbleven.

We zien ook uit dat er electriciteit is waar we verblijven. In Bilos waren we heel ver af van de bezienswaardigheden,en besloten er toen juist te overnachten,eten douchen,beetje tv kijken.

Ik moet zeggen wij zijn s'morgens steeds vroeg wakker, niet altijd met de goesting van onze meiden,want die slapen graag uit. En ja ,als het niet zo interesant is waar we staan, gaan we verder,en zien wat we tegen komen.

Hier staan we dan op camping Bilos

Dan zijn we doorgereden naar Saubion (Frankrijk),ondertussen waren we al weer een 400 km verder naar ons doel.

Mooie camperplaats alle voorzieningen,en een overdekt zwembad. Maar in het dorpje was ook daar helemaal niks ,maar dat hoeft niet altijd voor ons,want wij hebben toch iedere keer wat werk met onze meisjes.We hebben ons ook speciaal een Dyson stofzuiger aangeschaft, daar wij niet altijd en overal electriciteit voor handen hebben.En er toch moet gepoetst worden. Het regende toen al, en het geeft de ganse reis niet meer opgehouden.

Hier moesten we dan de pasjes van onze meisjes laten zien.

Wat natuurlijk ergens normaal is,maar is eigenlijk op de eerste plaats dat ons dat werd gevraagd.

Zo,dat was het eerste deel op weg naar Malaga.

Lieve groetjes van Ella

Bewaren

Zoveel mogelijk weg met de camper

Hallo wij zijn Tsani en Ella,

wij houden ervan om met de camper erop uit te trekken.

Wij hebben vier resquehonden,die gaan overal met ons mee,daar genieten zij enorm van.Hebben daar ook voor gekozen,om ze te adopteren,maar ze gaan niet hier of daar als wij weggaan.

We zullen ook nooit in het hoogseizoen gaan,daar wij geen overlast willen berokkenen aan onze medecampers.

Alhoewel s'nachts hoor je die helemaal niet, die slapen vaster dan wij.Er is ook ruimte genoeg in de camper.Zoals je hem ziet staan hierboven,hebben wij daar twee,twee persoonsbedden in,de ene is achteraan naast de badkamer.En de andere kan je naar beneden halen.

En onze meisjes slapen beneden,en wij in het bed boven.Wij hebben al heel veel plaatsen gedaan,vorig jaar zijn wij naar Malaga gegaan om onze vierde snuiter te halen,en hebben daar heel mooie plaatsen gedaan onderweg.

Drie van onze meiden houden van de zee,om te ravotten in het water en op het strand.

Mijn oudste poppemie,heeft het zo niet met water,want als wat water aan haar poten komt,probeer ze haar pootje op te heffen.

Wij nemen ook onze fietsen mee.Doen graag een terasje,en slenteren graag eens in de winkelstraten.

Zo dat ws een klein beetje info.