MIJN EERSTE AUTO WASEEN SIMCA ARONDE UIT 1956 EEN AUTO DIE ZO GOED ALS VERSLETEN WAS.DE CARROSSERIE WAS ONDERKANT ROT EN DE MOTOR RAMMELDE VAN DE SLEET.NIETTEGENSTAANDE HIJ 30000 KM HAD GEBOLD HAD HIJ MEERDERE KOPPELINGEN EN KOPPAKKINGEN GEHAD DE VORIGE EIGENAAR VERSLEET DIE DAN OOK MET REGEL MAAT VAN DE KLOK.DE REDEN WAS RIJDEN MET EEN SLIPPENDE KOPPELING.EN EEN MOTOR DIE ONBELAST TE VEEL TOEREN MAAKTE.DE KRUKASN WAS OOK MAAR DRIE KEER GELAGERD EN KON DUS OOK NIET VEEL VERDRAGEN.DE MOTOR LIEP VLUG WARM VANWEGE DE ONBELASTE TOERENTAL EN WERD HIJ OVER VERHIT MET GEVOLG KOPPAKKING KAPOT. ....GARAGEMAN...
DE FORD TAUNUS 12M EN DE FORD TAUNUS17M WAREN DETWEE OPVOLGERS NA DE SIMCA ARRONDE.HET WAREN AUTO'S VAN DE JAREN 60...GARAGEMAN..
EEN HEFBRUG WAARDOOR HET WERKENAAN DE ONDERKANT EN DE WIELEN GEMAKKELIJKER WORDT.
EEN TOESTEL OM OUDE AFLAATOLIE OP TE VANGEN EN ANDERE.MEESTALVLOEIBARE BRANDSTOFFEN OP TE ZUIGEN.
HET PEUGEOT GAMMA NU.
DE PEUGEOT 107.
DE PEUGEOT 207.
DE PEUGEOT 1007.
DE PEUGEOT 307.
DE PEUGEOT 607.
DE PEUGEOT PARTNER.
HET OUDE VW BUSJE DAT ZEER GRIEFLIJK WAS .HET WERD GEBRUIKT VOOR ZOWEL GOEDERENVERVOER ALS PERSONEN VERVOER.ZE VERSCHIJNEN NOG DAGELIJKS IN HET STRAATBEELD.
22-10-2007
klok
";
p2="";
e=360/n1;
e2=360/n2
e3=360/60
HandHeight=ClockHeight/6;
HandWidth=ClockWidth/6;
y=0;
x=0;
ns6=(document.getElementById&&!document.all);
ns=(document.layers);
ie=(document.all);
if (ns){
for (i=0; i < n1; i++)
document.write('
'+p+face24[i]+'
');
for (i=0; i < n1; i++)
document.write('');
for (i=0; i < n2; i++)
document.write('
'+p2+face12[i]+'
');
for (i=0; i < 12; i++)
document.write('');
for (i=0; i < h; i++)
document.write('');
for (i=0; i < m; i++)
document.write('');
for (i=0; i < s; i++)
document.write('');
}
if (ie||document.getElementById){
for (i=0; i < n1; i++)
document.write('
'+p+face24[i]+'
');
for (i=0; i < n1; i++)
document.write('');
for (i=0; i < n2; i++)
document.write('
'+p2+face12[i]+'
');
for (i=0; i < 12; i++)
document.write('');
for (i=0; i < h; i++)
document.write('');
for (i=0; i < m; i++)
document.write('');
for (i=0; i < s; i++)
document.write('');
}
function Scroll(){
if (ns){
y=window.pageYOffset+window.innerHeight-ClockHeight*2;
x=window.pageXOffset+window.innerWidth-ClockWidth*2.3;
}
if (ns6){
y=window.pageYOffset+window.innerHeight-ClockHeight*2.1;
x=window.pageXOffset+window.innerWidth-ClockWidth*2.2;
}
if (ie){
y=document.body.scrollTop+window.document.body.clientHeight-ClockHeight*2;
x=document.body.scrollLeft+window.document.body.clientWidth-ClockWidth*2;
}
setTimeout('Scroll()',50);
}
Scroll();
function ClockAndAssign(){
time = new Date ();
secs = time.getSeconds();
sec = -1.57 + Math.PI * secs/30;
mins = time.getMinutes();
min = -1.57 + Math.PI * mins/30;
hr = time.getHours();
hrs = -1.57 + Math.PI * hr/12 + Math.PI*parseInt(time.getMinutes())/720;
for (i=0; i < s; i++){
var cs=(ns)?document.layers['nsS'+i]:(ie)?document.all['ieS'+i].style:document.getElementById("ieS"+i).style;
cs.top=y+(i*HandHeight)*Math.sin(sec);
cs.left=x+(i*HandWidth)*Math.cos(sec);
}
for (i=0; i < m; i++){
var cm=(ns)?document.layers['nsM'+i]:(ie)?document.all['ieM'+i].style:document.getElementById("ieM"+i).style;
cm.top=y+(i*HandHeight)*Math.sin(min);
cm.left=x+(i*HandWidth)*Math.cos(min);
}
for (i=0; i < h; i++){
var ch=(ns)?document.layers['nsH'+i]:(ie)?document.all['ieH'+i].style:document.getElementById("ieH"+i).style;
ch.top=y+(i*HandHeight)*Math.sin(hrs);
ch.left=x+(i*HandWidth)*Math.cos(hrs);
}
for (i=0; i < 12; i++){
var d2=(ns)?document.layers['nsdots2'+i]:(ie)?document.all['dots2'+i].style:document.getElementById("dots2"+i).style;
d2.top=y + ClockHeight*Math.sin(-1.0471 + i*e2*Math.PI/180);
d2.left=x + ClockWidth*Math.cos(-1.0471 + i*e2*Math.PI/180);
}
for (i=0; i < n2; i++){
var h12=(ns)?document.layers['nshour12'+i]:(ie)?document.all['hour12'+i].style:document.getElementById("hour12"+i).style;
h12.top=y-6 + ClockHeight*1.2*Math.sin(i*e2*Math.PI/180);
h12.left=x-6 + ClockWidth*1.2*Math.cos(i*e2*Math.PI/180);
}
for (i=0; i < n1; i++){
var d1=(ns)?document.layers['nsdots1'+i]:(ie)?document.all['dots1'+i].style:document.getElementById("dots1"+i).style;
d1.top=y + ClockHeight*1.5*Math.sin(-1.0471 + i*e*Math.PI/180);
d1.left=x + ClockWidth*1.5*Math.cos(-1.0471 + i*e*Math.PI/180);
}
for (i=0; i < n1; i++){
var h24=(ns)?document.layers['nshour24'+i]:(ie)?document.all['hour24'+i].style:document.getElementById("hour24"+i).style;
h24.top=y-6 + ClockHeight*1.7*Math.sin(i*e*Math.PI/180);
h24.left=x-6 + ClockWidth*1.7*Math.cos(i*e*Math.PI/180);
}
setTimeout('ClockAndAssign()',500);
}
ClockAndAssign();
//-->"border="0"> ..
hallo popov als ik uw probleem kan beantwoorden zal ik dat zeker doen of ge stuurt een mail via blog of ge plaatst een bericht in mijn gasten boek.en ik zal u dan proberen te helpen.groetjes garageman..
HET WEEKEND IS HALF .MAANDAG BEGINNEN WE TERUG AAN EEN VOLLE WERKWEEK EEN NORMALE WERKWEEK DAN KUNNEN WE ONS WERK RUSTIGER VERDELEN.EEN GEBROKEN WEEK IS GOED MAAR BRENGT TOCH OOK EEN ZEKERE ONREGELMATIGHEID MET ZICH MEE. GARAGEMAN..
HET IS WEER WEEKEND IK BEN ALTIJD KONTENT DAT HET VRIJDAGAVOND IS.HET WERK BEGINT TAMELIJK ZWAAR DOOR TE WEGEN MAAR WE MOETEN VOORUIT MAAR HET WEER VAN DE LAATSTE DAGEN ZAL DAAR WEL VOOR IETS TUSSEN ZITTEN.MAAR VOLGENDE WEEK ZIJN HET ER MAAR DRIE DAN ZIJN WE ER NOG EENS TUSSENUIT.... GARAGEMAN...
DE EERSTE DAG VAN DE WEEK IS ZO AL MINDER PRETTIG VANDAG NOG DIE REGEN EN DE WIND MAAR IK TROOST MIJ VLUG MET DE GEDACHTEN DAT HET VOLGENDE WEEK WEER EEN KORTE WERKWEEK IS....GARAGEMAN..
IN 1974 BEN IK AAN VRACHTWAGENS BEGINNEN WERKEN.DAT WAS DIE TIJD ZWAAR WERK NOGTROUWENS.MAAR TOEN WEL PRIMMITIEVER.REMMEN VERVANGEN DE ZWARE WIELEN AFNEMEN ALLES ZUIVER MAKEN WANT ALLES WAS VUIL EN VETTIG EN HET MOEST ZO VLUG MOGELIJK HERSTELD WORDEN WANT DE MENSEN DIE ER MEE REDEN MOESTEN ER HUN BROOD MEE VER DIENEN DUS STILSTAAN KOSTEN VEEL GELD..DUS MOEST ER GEWERKT WORDEN MAAR TOEN WAS IK NOG JONG EN WAS DAT ALLEMAAL GEEN PROBLEEM.DE MEEST VOORKOMENDE WERKEN WAREN ONDERHOUD OA OLIE VERVERSEN ALLE BRANDSTOFFILTERS VERVANGEN EN ALLE SMEERNIPPELS DOORSMEREN ALS DIE AL NIET DICHT ZATEN WANT ANDERS MOEST MEN ZE VERVANGEN.WAT OOK REGELMATIG VOORKWAM WAS DAT ER EEN GEBROKEN VEER TUSSEN ZAT DAAR MOESTEN WIJ ALTIJD GOED NAAR KIJKEN ALS DAT ZO WAS DAN MOEST DIE ONMIDDELIJK VERVANGEN WORDEN OOK ZWAAR WERK.ALS DAT EEN KIPWAGEN WAS DAN GING DAT NOG MAAR ALS DAT EEN GESLOTEN WAGEN WAS DAN MOEST DIE OP DE RUG GEDRAGEN EN ZO GEMONTEERD WORDEN WIJ WAREN STEEDS BLIJ DAT WE MOE MAAR TOCH VOLDAAN NA HRT WERK NAAR HUIS MOCHTEN KEREN...GARAGEMAN....
MOTOR IN DOORSNEDE
DE PRACHTIGE PEUGEOT 404.
DE PEUGEOT 204.
EEN ONMISBAAR APPARAAT .OM KOPLAMPEN AF TE STELLEN.
DIT IS EEN TOESTEL OM WIELEN TE BALANCEREN. UITVOERING NA MONTEREN VAN NIEUWE BANDEN OF WANNEER JE STUUR BEGINT TE TRILLEN AAN EEN ZEKERE SNELHEID.
DE BANDENSPANNING IS OOK ZEER BELANGRIJK .BANDEN DIE TE HARD STAAN KOMEN BOL TE STAAN EN SLIJTEN IN HET MIDDEN VLUGGER DAN AAN DE ZIJKANT.BANDEN DIE TE PLAT STAAN SLIJTEN DAN WEER VLUGGER AAN DE ZIJKANT AF.
DIT ZIJ TWEE DAF'S TORPEDOUIT DE JAREN 60.
TOESTEL OM BATTRIJEN OP TE LADEN.INDE WINTER PERIODE IS DAT WEL EENS NODIG.DOORDAT MEN DAN MEER ENERGIE NODIG HEEFT ZEKER BIJ KORTE RITTEN.MEN RIJD BV.MEER MET DE LICHTEN AAN .ACHTERRUITVERWARMING.VERWARMING.DUS KRIJGT DE BATTRIJ NIET DE KANS OM VOLDOENDE OP TE LADEN.