Inhoud blog
  • Telenet verwent zijn klanten?????
  • Proficiat!
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Telenet klachten Nieuwsblad Artikel
    Telenet
    21-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Telenet verwent zijn klanten?????

     

    6 oktober 2007

     

    Geachte,

     

     

    Ja wij zijn nu nog enkel een nummer voor Uw maatschappij

     

    Ik kreeg onlangs een herinneringsmelding. In al die jaren als klant heb ik nooit de limiet bereikt. Nu deze herinnering dat ik aan 90% zat, en dat ik met te klikken op verder surfen gewoon kon verder surfen aan volledige snelheid. Maar niks werkte!

    Dan maar getelefoneerd en daar kreeg ik een antwoordapparaat aan de lijn en dat ik moest kiezen voor internetstoringen. Dit gedaan en ik kreeg de melding dat mijn modem getest was en alles OK. Niks was minder waar! Nogmaals getelefoneerd en telkens hetzelfde, steeds weer die computerstem en wachten en wachten. Maar geen oplossing.

    We waren ondertussen al 3 dagen verder.

    En het internet werkte nog steeds niet. Zo ben ik bijna vergeten dat ik ook 2 maal via mijn telefoon van het werk getelefoneerd had. Dus 5 telefoontjes verder en nog steeds geen mens aan de lijn te krijgen.

    Uiteindelijk 25/9 heb ik dan gekozen voor een andere keuze in het menu van jullie bellijn 015/666666. Wijzigingen van adresgegevens en zo verder.

    Nu had ik iemand aan de lijn. En ik gaf mijn uitleg. Deze persoon zei mij dat ik even geduld moest hebben en dat ik naar de technische dienst doorverwezen werd.

    Ik krijg de volgende aan de lijn en deze ging het nakijken. Ok, tot daartoe en er zat een fout bij jullie maatschappij, want ik stond op Warning! Nu is het opgelost zei de medewerker. En ja het was ook zo.

    Ik zeg tegen die meneer wie gaat mij al die telefoonrekeningen vergoeden (in totaal bijna 33 minuten dit zonder de telefoons van op het werk, en zonder de tijd die ik erin gestoken had om maar een oplossing te vinden met zoeken op andere Pc’s bij iemand anders.  Zie ook de laatste beltijd hier beneden 28 minuten)

    En mijn 4 dagen zonder internet.

    Mijn zoon heeft zijn werk voor school, bij zijn vrienden moeten gaan maken. Want hij moest voor school info zoeken op internet.

    Nu uw medewerker zei, voor deze klacht zal ik U doorverbinden met de financiële dienst. En maar wachten.

    Daar krijg ik een dame aan de lijn, en die meldde mij dat ik geen recht had op vergoeding, maar dat ze even zou raadplegen. Ja, meneer zei ze, ik moet U meedelen dat U 5 dagen zonder internet moet zitten. Dit staat in de algemene voorwaarden. Ik zeg gewoon dat ik een vergoeding wil en dat ik zeker mijn telefoonrekeningen en mijn dagen zonder internet wil vergoed hebben. Even geduld zei ze, en ik begon toch wel echt mijn geduld te verliezen. Mijnheer U krijgt van mij twee dagen gratis internet op Uw volgende factuur. Ik zei daar ben ik niet mee akkoord. Waarom?

     

    Ze zei 42,91 € maandabonnement, gedeeld door de dagen van de maand maal twee. En als U niet akkoord bent dan hebt U niks zei ze. Aan U om te kiezen. Ik zei dat ik het in de kranten zou vermelden, hoe dat men werkt bij Telenet. Maar omdat zij brutaal werd en ik deze taal niet langer nam, vroeg ik een baas te spreken. Dan zult U even moeten wachten zei ze. Ik vroeg kan ik dan niet getelefoneerd worden vanuit jullie firma. Maar weg was ze! Einde gesprek!

     

    Bedankt zei ik maar ik was nog steeds niet akkoord, daar ik van mening ben dat ik een goede klant was en ik geen fout had, en dan zo afgescheept worden met een belachelijk bedrag!

    Ik had eigenlijk gedacht aan een forse vergoeding.

    Want als ik mijn abonnement niet volledig betaal, ben ik eens benieuwd hoe snel ik een herinnering krijg en afgesloten word. Zonder de boetes van bijkomende facturatie kosten. En dan nu dit!

    Dus nu heb ik vandaag mijn aanrekening gehad en daar staat dus het volledige bedrag op.

    Als ik destijds klant geworden ben, koos ik voor jullie. Omdat ik geen telefoonlijn nodig had. Ze hebben destijds de deur plat gelopen die mannekens met hun gele jasjes. En als ge abonnee word dan krijg je dit, en krijg je dat! Ook kan men gratis aankloppen bij Telenet op Bel 0800 66 860 maar eens je klant ben dan trek je aan het verkeerde eind.

    Op TV alle dagen smijten ze met reclame acties! Oh, die wereld van Telenet is mooi! Als het natuurlijk werkt, en wanneer je iemand aan de lijn krijgt! Maar wat doen ze voor hun echte klanten????

    Ja, om abonnees te verwerven doen ze zelfs hun broek uit, maar eens klant dan krijg je met moeite nog een persoon aan de lijn, en smijt men niet meer met cadeaus.

    Maar ik eis toch gewoon een fatsoenlijke vergoeding!

    Dus als ik het zo nu bekijk, met jullie monopolie langs de kabel, denk ik zo is het gemakkelijk, iemand als klant te houden. Of je kiest voor Belgacom met telefoonlijn. Zo slim zijn jullie ook wel.

    Nu hoop ik toch nog op een vergoeding, want nu heb ik toch weer die tijd in het schrijven van een brief gestoken.

    Ook een anekdote, ik krijg een mail 1/10/07 om te vragen hoe dat ik het vond om verder geholpen te worden via Telenet.

    Wat denkt U?

    Graag blijf ik verder op de hoogte van Uw bericht betreffende deze klacht.

     

     

                                                                                Hoogachtend,

    Kijk hier voor meerdere klachte, en zie ik ben niet alleen 

    http://www.nieuwsblad.be/forum/Index.aspx?pageName=detail&forumId=529616

    21-04-2008 om 20:56 geschreven door Jempi25

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (35 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Proficiat!
    Proficiat!

    Uw blog is correct aangemaakt en u kan nu onmiddellijk starten! 

    Met vriendelijke groeten,
    SeniorenNet-team

    21-04-2008 om 20:44 geschreven door

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - ( Stemmen)
    >> Reageer (1)


    Archief per week
  • 21/04-27/04 2008

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!