Aanmaning voor Microsoft. ===================== 2 uur bellen met Microsoft 12 euro KPN Experteam ingeschakeld 120.00 eur -------------- 132 euro. Op 23 Juli 2008 heeft de KIK gebeld met Microsoft om IE7 te verwijderen, dat was onmogelijk omdat er in dat programma geen verwijderen stond vermeld, In het begin 2 uur door de M.O.N. gebeld, later gevraagd om ons terug te bellen. Dus 2+4 uur= 6 uur. 6 uur bellen is een halve dag, een HELPDESK is maar een winsgevend bedrijf. Het mooiste is, ze konden IE7 niet verwijderen. Hoe kan dat nou?
In Augustus 2008 het Experteam gebeld, omdat we niets meer vernamen van Microsoft. In kortere tijd is door de KPN IE7 wel verwijderd.
De KLACHTENLIJST per Februari 2009 Voor alle internet Providers/Hostings.
1. Beter beleid. 2. Reorganisatie sommige internet Providers. 3. Internet 3 maanden op proef,na levering. 4. Keuze betalingen abonnementsgeld, via machtiging of andere Altenatieven. 5. HELPDESK meer deskundigen en kortere wachttijden telefoon. 6. Brieven,e-mails en telefoon beantwoorden, dat laat nog weleens te wensen over. 7. Beter contact KLANTEN en PROVIDERS. 8. Klachten en problemen onderzoeken en oplossen, bij de wortel aanpakken. 9. Telefoonkosten ( soms 45 euro cent per minuut ) verlagen naar normaal tarief. 10. GEEN INTERNET GEEN BETALING. 11. Betere service en klantvriendelijkheid. 12. Geen verplichting een jaar contract te tekenen of 2 jaar. 13. De klachtenlijst van de KIK serieus te nemen en beantwoorden. De klant is KONING!!! 14. Tegen aantasting van de Privacy en vrije meningsuiting. 15. Plichten...... maar ook RECHTEN. ************************************************************************
Klachten,suggesties,voorstellen of ideeen? ga naar: KIK15@live.nl. Groeten van de KIK Klachten-internet-klanten. Rooie REUS.
De KIK ( afkorting: van Klachten-internet-klanten ) vraagt Uw aandacht voor het volgende: De KIK opgericht 1 Mei 2006, als eerste organisatie in Nederland. We willen graag in contact te komen met Uw bedrijf en kennis maken als klanten.
Hierbij ook een klachtenlijst aangeboden. Als Directeur bent u verantwoordelijk voor een goede behandeling en service voor uw klanten. Zou U zo goed willen zijn om ons te antwoorden op deze oproep De klanten willen een onafhankelijke klachtenafdeling. Hoogachtend, namens de KIK Michel van Loon. =================================
Klachten-internet-klanten KIK. Opgericht 15 April 2006.
Doelstelling: Leden organiseren die ook voor veranderingen zijn. Wat betreft, bij sommige internet providers, er een zooitje van maken. Vaak bij klachten,brieven,emails helemaal geen antwoord geven. Natuurlijk zijn er ook wel internet providers die hun zaakjes goed regelen.
Zowel, een klachtenlijst, als een samenwerking met anderen providers stellen wij zeer op prijs. Wij zien ons zelf als klanten erg belangrijk, zij moeten het uiteindelijk van de klanten hebben. Het lidmaatschap is gratis! Wij zijn onafhankelijk en niet politiek gebonden. Meer informatie, stuur ons een email naar: kik15@live.nl Vriendelijke groeten Rooie REUS.