NIEUW: Blog reclamevrij maken?
Reisbabbels
Dagboek en foto's van mijn reizen
Wij gaan vaak en graag op reis, meestal met de caravan. Van onze reizen hou ik steeds een dagboek bij. Soms komt het dagboek op deze blog, of kan je gewoon meegenieten van mooie reisfoto's. Voor wie er wat aan heeft: de volledige reisverslagen staan op onze site REIZEN ANNIE EN ALAIN

MIJN KINDERBOEK
Mijn kinderboekje: De grote avonturentocht van Bo wordt uitgegeven door Boekscout.
Meer info hierover kan je vinden op de site:
MIJN KINDERVERHAAL
of op de site van BOEKSCOUT

Photobucket

Wie is Molleannie ?
Blognaam: Molleannie
Geboren 17.12.1950. Boogschutter dus.
Bruin haar (met rode gloed uit het flesje), bruine ogen.
Lengte: 1,68 m Ė Gewicht: 69 kg.
Gehuwd, 2 kinderen: een zoon en een dochter.
Beroep: in brugpensioen na een loopbaan van 35 jaar als bediende.
Hobbyís: reizen, lezen van een goed boek, wandelen, fietsen.
Ik ben optimistisch van aard, ik houd van nieuwe uitdagingen en van contacten met mensen.
Sedert mijn man en ik allebei bij de grijze non-actieven behoren, gaan wij graag en vaak op reis.
Wij gaan meestal met onze caravan of we huren een appartementje.
We genieten zoveel we kunnen.

GA OOK EENS KIJKEN BIJ:
  • ANNIE EN ALAIN
  • BABBELS
  • Gastenboek

24-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Turkije - zaterdag 24.9 en zondag 25.9 - 20
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Gisteren kort na de middag zijn wij in Feriolo toegekomen en hebben in de namiddag nog een bezoekje gebracht aan het mooie Stresa. Hier waren wij al eerder en zoals altijd zijn we onder de indruk van het mooie Maggioremeer en van de eilanden Isola Bella en Isola Pascadore
    Vandaag gaan wij naar Intra waar een reuze markt is op zaterdag. Rondslenteren op de markt en verder nog wat rustig genieten, zo brengen wij de dag door.
    Morgen vertrekken wij naar huis en maandag in de loop van de dag is de reis definitief ten einde.

24-09-2005, 00:00 geschreven door Molleannie
    23-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Turkije - donderdag 22 en vrijdag 23.9.05
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Onze boot vertrekt om 10 h voor de 23 h durende tocht naar Venetie.
    In de namiddag zitten de meeste groepsleden gezellig rond het zwembad op de boot om na te praten over de gezellige en mooie reis die we samen maakten.
    Vrijdagmorgen bij de aankomst in VenetiŽ neemt iedereen afscheid, want van hieruit gaat iedereen individueel naar huis. Maar binnenkort is er een reunie waar we de meesten zullen terugzien.
    Wij rijden met zijn tweetjes tot camping Orchidee in Feriolo aan het Maggioremeer in ItaliŽ.

23-09-2005, 00:00 geschreven door Molleannie
    Reacties (1)
    21-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Turkije - woensdag 21.09.05
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Nu gaan we naar camping Elena's Beach op 10 km van Igoumenitsa. Het is de laatste keer dat de groep samen op een camping staat. Het wordt dus een afscheidsfeest vanavond.
    Eerst krijgen een gemeenschappelijke aperitief. De reisbegeleiders worden bedankt en gehuldigd, er wordt een tekst voorgelezen en er worden cadeautjes overhandigd. Dan wordt de einduitslag van de petanque-competitie bekend gemaakt. Ikzelf ben ver achteraan geeindigd in het klassement, maar mijn man is de grote overwinnaar, hij heeft immers geen enkel spelletje verloren. Hij is vandaag ook jarig, dus er is heel wat te vieren.
    Als we samenzitten aan ons afscheidsdiner is iedereen al flink in de stemming, er moest immers op veel geklonken worden.

21-09-2005, 00:00 geschreven door Molleannie
    20-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Turkije - maandag 19.09 en dinsdag 20.9.05 - 32 gr.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen We trekken terug naar Kastraki, naar camping Vrachos waar we ook op de heenweg hebben geslapen.  Alles verloopt vlot en tegen 15 h zijn we er en kunnen nog wat platte rust nemen in de zon. Vandaag dinsdag worden de groepsleden in de voormiddag met een bus meegenomen voor een bezoek aan de Meteora kloosters. Omdat wij die vorig jaar reeds bezochten, gaan wij niet mee.
    Toch doen we met onze eigen wagen nog een rit door de Meteora en langs de kloosters. Het is en blijft een prachtige brok natuur en ook de spectaculaire ligging van de kloosters hoog op de rotspieken maken deze rondrit de moeite waard.
    Na de middag maken we een wandeling van anderhalf uur in de omgeving, met onder meer een bezoek aan de oude kluizenaarsverblijven in de rotsen en naar een klein grieks-orthodox kerkje.
    We spelen nog een rondje petanque en later in de avond begint het flink te regenen.

20-09-2005, 00:00 geschreven door Molleannie
    18-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Turkije - zondag 18.09.05 - 28 gr.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Op deze vrije dag in Griekenland rijden we eerst naar Neo-Peramos, een schitterend kustplaatsje en vervolgens naar Neo-Iraklitsa. Dit laatste ietwat mondaine badplaatsje heeft een heel mooi jachthaventje. Daarna gaan we Kavala bezoeken. We klimmen naar de burcht die hoog op de heuvel boven de stad prijkt. Vanop deze goed bewaarde burcht die als bescherming voor de bevolking diende, hebben we een mooi uitzicht op de stad en op de haven. Beneden aan de haven gaan we lekker eten op een terrasje. Enkele andere groepsleden zijn er ook.
    De rest van de namiddag is zonnen op het strand aan de camping.

18-09-2005, 00:00 geschreven door Molleannie
    17-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Turkije - Zaterdag 17.09.05 - 28 gr.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Vanuit Canakkale worden we met de veerboot (zo een 30 min varen) overgezet. We kunnen niet allemaal met de boot van 9 h mee. Sommigen moeten tot 10 h wachten. 150 km verder zijn wij aan de Turks-Griekse grens. De registratiepapieren worden afgestempeld en ingeleverd en wij krijgen drie keer pascontrole en dan zijn we op weg naar Kavala. Tussen 17 en 18 h is iedereen op de camping. Morgen is er een welverdiende rustdag.

17-09-2005, 00:00 geschreven door Molleannie
    16-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Turkije - Vrijdag 16.09.05 - 28 gr.
    Vandaag wordt de terugweg naar Griekenland ingezet. We moeten naar Canakkale.
    Een van de bezienswaardigheden onderweg is het houten paard van Troye. De liefdesgeschiedenis eraan verbonden is interessanter dan het paard zelf.
    De mobilhome van ťťn van de groepsleden werd aangereden door een bromfiets, die wegvluchtte en na 10 minuten gevat werd. De papieren rompslomp bij de Turkse politie nam meer dan 3 uur in beslag.
    Morgen moeten we alweer verder.

16-09-2005, 00:00 geschreven door Molleannie
    15-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Turkije - donderdag 15.09.2005 - 32gr.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Het is 8h30 en de bus staat klaar om ons naar het antieke Pergamon te brengen. De ruines van deze stad liggen boven op een heuvel. Het grootste gedeelte dadeert uit de Byzantijnse periode. De site is niet erg overzichtelijk. Het meest opmerkelijke zijn de restanten van wat heet het steilste antieke theater van de wereld te zijn. Onze gids vertelt wel heel uitgebreid en gepassionneerd over deze site. We gaan ook het Asklepion bezoeken.
    Het Asklepion (genezingsoord) genoot in de Romeinse tijd groot aanzien en was een druk bezocht kuuroord. De behandelingsmethoden omvatten o.a.suggestie, dromen, baden , behandeling met kruiden en shocktherapieŽn . Aan de ingang van het terrein staat een stompe zuil met slangemotief. Dit symbool is het oudste esculaapteken.
    Ook hier krijgen wij een interessante uiteenzetting van onze gids.
    Na de middag wandelen we nog even door de huidige stad Bergamon. Hier zien we nog veel ambachten zoals schoenmakers, kappers, bakkers, koperslagers enz... Het ziet er in onze ogen een beetje ouderwets uit, alsof de tijd is stil blijven staan.

15-09-2005, 00:00 geschreven door Molleannie
    14-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Turkije - woensdag 14.09.05 - 32gr
    Klik op de afbeelding om de link te volgen We verhuizen naar Bergamon. We besluiten een kleine omweg te maken naar Foca, een mondain kuststadje. Ditmaal willen we van de natuur genieten, de weg loopt immers langs een magnifieke kust. Helaas is het lot onze reisgezellen niet erg gunstig. Een slaand wiel wordt door een Turk opgemerkt. Er moet een nieuw roulement op het wiel, wat ons toch anderhalf uur oponthoud kost.
    Maar het komt goed en tegen 17h zijn wij in onze nieuwe camping in Bergama.

14-09-2005, 00:00 geschreven door Molleannie
    13-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Turkije - dinsdag 13.9.2005 - 32 gr
    Klik op de afbeelding om de link te volgen We worden van Pamukak met de bus naar het antieke Efese gebracht. Een nederlandssprekende gids geeft ons een rondleiding door de overblijfselen van de eens erg belangrijke havenstad Efese. Daar is onder meer het badhuis, het Odeon (theater voor ca. 2000 bezoekers), de marmerstraat die naar de Celsusbibliotheek, een parel van antieke bouwkunst, leidt, de Agora, ruines van verschillende tempels en een heel groot romeins theater. Efese is een druk bezochte site en we krijgen een boeiende uiteenzetting over het leven in deze stad.
    Daar gaan we naar Meryemana, een huis waarvan wordt aangenomen dat Hr. Maria er heeft gewoond met Johannes na de dood van Jezus. Er is daar een wensmuur waar duizenden zakdoekjes zijn aangebracht (de zakdoekjes vertegenwoordigen de wens die daar is uitgebracht).
    In de namiddag zijn we vrij en we brengen nog een bezoek aan een bergdorpje.

13-09-2005, 00:00 geschreven door Molleannie
    12-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Turkije - maandag 12.09.05 - 32gr
    Ditmaal moeten wij naar Pamukac vlakbij Efese. Onderweg worden we tegengehouden door de politie. Er blijkt een aanrijding te zijn geweest met een bus door een belgische caravan. Ook andere groepsleden worden tegengehouden. Eentje moet mee en moet de politiewagen volgen. Na een uurtje zijn ze terug. Er konden geen bewijzen van een aanrijding gevonden worden.
    Na dit avontuur komen we op camping Derelli, een vlak aan zee gelegen camping met een degelijk werkend en goed onderhouden sanitair. Voor ons een opluchting na al die Turkse toestanden die we reeds meemaakten, zoals douches zonder douchekop, niet werkende of lekkende spoelbakken in de toiletten, geen waterafvoer enz...

12-09-2005, 00:00 geschreven door Molleannie
    11-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Turkije - zondag 11.09.2005 -32e
    Klik op de afbeelding om de link te volgen We worden vroeg gewekt door de voorbereidingen van een bruiloftsfeest in een hoek van de camping. Er worden groente gehakt en fijngesneden, er staan grote kooppotten te pruttelen.
    We zijn dan ook vroeg op weg naar de sneeuwwitte kalkterrassen van Pamukkale. We wandelen op blote voeten door het warme water en genieten van het unieke schouwspel. Het warme (35į), sterk kalkhoudende water stroomt uit verschillende bronnen langs de steile rotswanden in de terrassen.
    Aan de terrasranden vormen zich kalklagen waardoor sneeuwwitte bekkens gevormd worden.
    Het is een wonderlijk natuurverschijnsel. Als we boven op de heuvel komen kunnen we meteen de antieke stad Hierapolis bezoeken. Deze stad uit de romeinse tijd was in die tijd door de heilzame werking van de warmwaterbronnen een belangrijk kuuroord. Er is een omvangrijke necropolis, romeinse baden en een romeins theater. De terugwandeling voert ons opnieuw over de kalkterrassen, die overigens alleen blootsvoets mogen betreden worden.
    Na de middag zijn we terug op de camping waar het bruiloftsmaal volop aan de gang is. Als we beleefd vragen of we een foto mogen nemen, worden we zelfs uitgenodigd om mee te eten, waarvoor we bedankt hebben, maar we hebben toch enkele foto's van een typisch Turkse bruiloft kunnen nemen. Het was de derde dag van een driedagen durend feest.
    We rijden dan nog even tot aan de rode bron, een thermale bron die de rotsen een oranje-rode kleur geeft.
    Veel mensen komen er om te baden in het warme water van deze bron.

11-09-2005, 00:00 geschreven door Molleannie
    10-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Turkije - zaterdag 10.09.05 - 32e
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Wij verhuizen naar Pamukkale, wat letterlijk betekent: katoenkasteel, maar dat vooral beroemd is om zijn kalkterrassen. Onderweg wijken we even af om een bezoek te brengen aan Salsa GŲrgi. Rond dit meertje ligt heel wat meerschuim, een zacht gesteente waar o.a. pijpen van worden gemaakt.
    De hele weg naar Pamukkale is een mooi berglandschap.
    In de late avond doen we in het donker een avondwandeling naar de sfeerrijk verlichte kalkterrassen: een mooi schouwspel !

10-09-2005, 00:00 geschreven door Molleannie
    09-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Turkije - vrijdag 09.09.05 - 30e
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Er is opnieuw een busuitstap. Een 2 uur durende rit brengt ons naar Demre waar wij inschepen op een boot die ons naar de verzonken stad Simena brengt. Van deze oude stad zijn alleen nog enkele ruines en het grootste gedeelte bevindt zich onder water.
    In de beschutting van een baai houdt de boot even halt en er kan een half uurtje gezwommen worden vooraleer we terugkeren naar de haven.
    Na een buffetmaaltijd in Demre  bezoeken we Aya Nikolesi. Demre was immers de verblijfplaats van St.Niklaas. En dan gaan wij het antieke Myra bezoeken uit de 4de eeuw. Heel bijzonder zijn de Lydische rotsgraven, sommige versierd  met mooie uitgehakte reliefs en er is ook nog een goed bewaard romeins theater.
    Daarna gaan we terug en de meesten maken van de lange rit gebruik om een dutje te doen.

09-09-2005, 00:00 geschreven door Molleannie
    08-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Turkije - donderdag 08.09.2005 - 34e
    Klik op de afbeelding om de link te volgen We hebben weer een vrije dag. Het is snikheet en we gaan met zijn tweetjes naar Antalya. We nemen een "dolmus" (= minibusje) en geraken zo in het centrum. Vanuit het Karaalioglupark hebben wij een schitterend uitzicht op de mooi gelegen haven, de zee en het gebergte. In het oude stadsgedeelte rond de haven zijn heel veel typische winkeltjes. Het hele centrum van Antalyea barst van de winkeltjes. Er is een grote buitenmarkt, er zijn verschillende bazaars waar je van alle kanten aangesproken wordt en waar je heel veel nepmerken kunt kopen. Ik vond de ambachtenmarkt en de straat waar allemaal koperslagers werkten heel bijzonder. In de namiddag keerden we dan met de "dolmus" terug. Het was echter de verkeerde, zodat we nog 4 km door de brandende zon tevoet moesten afleggen.
    s' Avonds werd er met al de groepsleden een barbecue gehouden. De raki en de wijn zorgden voor feeststemming. Er werd veel gelachten en...gezongen.

08-09-2005, 00:00 geschreven door Molleannie
    07-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Turkije - woensdag 07.09.05 - 32e
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Een busuitstap brengt ons vandaag naar Perge, een oude romeinse stad met een stadion, 2 Hellinistische torens die deel uitmaakten van de stadsmuur, de resten van een badhuis, de agora....
    Hierna worden we in de verleiding gebracht door het bezoek aan een goudhandel. Op een overdekt terras krijgen wij onze lunch en daarna gaan we naar Aspendos waar we een goed bewaard Romeins theater bezoeken.
    De bus voert ons dan nog door de stad Antalya voor een algemeen overzicht en daarna keren wij terug naar de camping.

07-09-2005, 00:00 geschreven door Molleannie
    06-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Turkije - dinsdag 06.09.05 - 32e
    Klik op de afbeelding om de link te volgen We vertrekken richting Antalya, een etappe van 290 km. Ditmaal moeten we over een paar passen in het Taurusgebergte. We hebben dan ook prachtige berglandschappen gedurende de rit.
    We bezoeken ook de waterval van Manvlagat onderweg. Onze camping waar we zullen verblijven laat wel wat te wensen over. Ondertussen weten we reeds dat de Turkse normen voor comfort en hygiene niet altijd dezelfde als de onze zijn.

06-09-2005, 00:00 geschreven door Molleannie
    05-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Turkije - maandag 05.09.05 -22e
    Klik op de afbeelding om de link te volgen We vertrekken naar Beysehir, een etappe van 330 km. Onderweg houden we halt in Sultanhani om een karavaanserai te bezoeken. Karavaanserais waren overnachtingsplaatsen waar de karavanen met kamelen konden overnachten. De dieren en de mens werden van voedsel voorzien en kregen er verzorging en beschutting. Als we verder rijden door de vlakte (steppe eigenlijk) komen we enkele dorpjes bestaande uit kleine lemen huisjes tegen, allen nog bewoond. We zien ook enkele tentenkampen. Dit is schrijnende armoede. De tenten zijn een verzameling van plastiek en oude tapijten op stokken die beschutting moeten bieden. Dit is de minder mooie zijde van Turkije.
    Enkele km verder komen we aan op camping Ada, gelegen aan een mooi meer.
    Morgen trekken we naar Kemer ten zuiden van Antalya.

05-09-2005, 00:00 geschreven door Molleannie
    04-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Turkije - zondag 04.09.05 - 22e
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Het heeft geregend en het is flink afgekoeld. Het is een vrije dag voor de groep
    Sommige groepsleden doen heel vroeg in de morgen een ballonvaart boven CappadociŽ. Er is ook nog de mogelijkheid om een begeleide wandeling te doen.
    Wijzelf gaan in de voormiddag op weg naar UrgŁp, de hoofdstad van CappadociŽ. Onderweg houden we halt bij enkele kleine dorpjes. waar we foto's nemen van enkele oude mannen in een dorpscafť. De mannen genieten van de belangstelling en bieden ons thee aan. In UrgŁp slenteren we wat rond en brengen een bezoek aan een zilversmid. We eten op een terrasje en gaan dan terug naar de camping. We maken nog een wandeling, en weer valt ons de gastvrijheid en de vriendelijkheid van de Turken op. Een gezin is druiven aan het plukken en bieden ons prompt wat druiven aan.
    En in de late avond wordt met heel de groep nog een glaasje gedronken en wat gebabbeld.

04-09-2005, 00:00 geschreven door Molleannie
    03-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Turkije - zaterdag 03.09.05 - 26e
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Een wat luxueusere uitvoering dan de vorige bus haalt ons 's morgens af voor een rondrit door CappadociŽ met als hoogtepunt een bezoek aan de onderaardse stad van Kaymakli.Deze onderaardse steden (er zijn er meerdere in CappadociŽ) dateren van de 7de eeuw en werden als schuilplaats gebruikt. De onderaardse stad van Kaymakli gaat tot 8 verdiepingen onder de grond en kon 4000 mensen herbergen. De onderaardse steden waren oninneembare forten vooral wanneer de toegangen van binnenuit door zware molenstenen werden afgesloten.  Er waren opslagplaatsen  voor voedselvoorraden, drinkwater uit ondergrondse meertjes, en er werd frisse lucht aangevoerd door verschillende luchtkanalen. De steden zijn een echt doolhof van smalle, lage gangetjes, kleine leefruimtes en opslagplaatsen, en werden alleen bewoond in tijden van belegering en gevaar.
    Na deze zeer interessante rondleiding gaan we op bezoek bij een pottenbakkerij, en even later gaan we eten in een plaatselijk restaurant.
    Er wordt onderweg ook halt gehouden bij andere bezienswaardigheden  zoals een kerkje dat in de rotsen is uitgehouwen en waar nog enkele mooie fresco's te zien zijn, en natuurlijk ook bij de vele nu onbewoonde rotswoningen (o.a. in Cavusin). Onze gids, die zelf in een grotwoning is geboren en er 7 jaar in geleefd heeft, vertelde ons dat 90% van de bevolking van deze regio tot 35 jaar geleden in dergelijke rotswoningen woonde. Omdat de grotwoningen heel ongezond waren zijn er door de regering kleine woningen gebouwd voor de bevolking. zodat nu duizenden rotswoningen leeg zijn.
    Als we 's avonds terukomen op de camping zijn ook de pechvogels terug uit Ankara met een herstelde mobilhome.

03-09-2005, 00:00 geschreven door Molleannie
    02-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Turkije - vrijdag 02.09.05 - 26e
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Om 9h30 staan we allemaal klaar om een wandeling te doen tussen de tufsteenrotsen door de duivenvallei. Onze gids is de campinguitbater die vloeiend duits spreekt. We wandelen door de prachtige natuur bestaande uit de eigenaardige tufsteenrotsformaties. De vele nissen en uithollingen zijn bestemd voor duiven. De mest van de duiven wordt gebruikt om de vruchtbaarheid van de grond te verhogen. Aan het eind van de wandeling worden we opgewacht door een oude, roestige bus die ons naar Avanos brengt waar we nog even rondlopen. Rond 13 h 30 zijn we terug en kunnen we rusten en genieten tot de avond. Om 20 h haalt dezelfde oude bus ons op voor een Turkse avond met een Turkse maaltijd, veel wijn en/of raki, volksdans met o.a. Derwish-dansers e.a.
    Het wordt een plezante avond !

02-09-2005, 00:00 geschreven door Molleannie
    01-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Turkije - donderdag 1.09.05 - 26e
    Klik op de afbeelding om de link te volgen We verhuizen naar UrgŁp, in CappadociŽ, een rit van 290 km. Zoals gewoonlijk rijden we met nog een stel. Na 60 km begint de mobilhome van onze reisgezellen oververhit te geraken; blijkt dat er een gaatje in de radiator is. Veel van de groepsleden houden halt om te zien of ze kunnen helpen, maar uiteindelijk moet een sleepdienst worden opgeroepen die hen naar een garage in Ankara zal brengen. De begeleider die als laatste reist blijft bij hen tot de sleepwagen ter plaatse is. We moeten dus alleen verder. De camping Kaya in UrgŁp is goed gelegen en biedt ons een mooi uitzicht op de grillige rotsformaties van CappadociŽ.
    Er is een welkomsdrink 's avonds aangeboden door de campinguitbater. We zullen hier 4 nachten blijven.

01-09-2005, 00:00 geschreven door Molleannie
    Cool Slideshows

Druk op onderstaande knop als je mij een e-mail wilt zenden.