Dit is ons nieuw hondje Kira, een kruising van een waterhond en een Podenko. Ze is sinds 7 februari 2024 bij ons en druk bezig ons hart te veroveren. Het is een lief, aanhankelijk hondje, dat zich op een week snel aan ons heeft aangepast. Ze is heel vinnig en nieuwsgierig, een heel ander hondje dan Noleke.
This is our new dog Kira, a cross between a water dog and a Podenko. She has been with us since February 7, 2024 and is busy winning our hearts. She is a sweet, affectionate dog who quickly adapted to us within a week. She is very quick and curious, a very different dog than Noleke.
DEAR VISITOR,
MY BLOG EXISTS ALREADY 12 YEARS AND 10 MONTHS.
ON 06/04/2024 MORE THAN 1.951.050
VISITORS FROM 134 DIFFERENT NATIONS ALREADY FOUND THEIR WAY TO MY BLOG.
THAT IS AN AVERAGE OF 400GUESTS PER DAY.
THANK YOU FOR VISITING MY BLOG AND HOPE YOU ENJOY EACH TIME.
The purpose of this blog is the creation of an open, international, independent and free forum, where every UFO-researcher can publish the results of his/her research. The languagues, used for this blog, are Dutch, English and French.You can find the articles of a collegue by selecting his category. Each author stays resposable for the continue of his articles. As blogmaster I have the right to refuse an addition or an article, when it attacks other collegues or UFO-groupes.
Druk op onderstaande knop om te reageren in mijn forum
Zoeken in blog
Deze blog is opgedragen aan mijn overleden echtgenote Lucienne.
In 2012 verloor ze haar moedige strijd tegen kanker!
In 2011 startte ik deze blog, omdat ik niet mocht stoppen met mijn UFO-onderzoek.
BEDANKT!!!
Een interessant adres?
UFO'S of UAP'S, ASTRONOMIE, RUIMTEVAART, ARCHEOLOGIE, OUDHEIDKUNDE, SF-SNUFJES EN ANDERE ESOTERISCHE WETENSCHAPPEN - DE ALLERLAATSTE NIEUWTJES
UFO's of UAP'S in België en de rest van de wereld In België had je vooral BUFON of het Belgisch UFO-Netwerk, dat zich met UFO's bezighoudt. BEZOEK DUS ZEKER VOOR ALLE OBJECTIEVE INFORMATIE , enkel nog beschikbaar via Facebook en deze blog.
Verder heb je ook het Belgisch-Ufo-meldpunt en Caelestia, die prachtig, doch ZEER kritisch werk leveren, ja soms zelfs héél sceptisch...
Voor Nederland kan je de mooie site www.ufowijzer.nl bezoeken van Paul Harmans. Een mooie site met veel informatie en artikels.
MUFON of het Mutual UFO Network Inc is een Amerikaanse UFO-vereniging met afdelingen in alle USA-staten en diverse landen.
MUFON's mission is the analytical and scientific investigation of the UFO- Phenomenon for the benefit of humanity...
Je kan ook hun site bekijken onder www.mufon.com.
Ze geven een maandelijks tijdschrift uit, namelijk The MUFON UFO-Journal.
Since 02/01/2020 is Pieter ex-president (=voorzitter) of BUFON, but also ex-National Director MUFON / Flanders and the Netherlands. We work together with the French MUFON Reseau MUFON/EUROP.
ER IS EEN NIEUWE GROEPERING DIE ZICH BUFON NOEMT, MAAR DIE HEBBEN NIETS MET ONZE GROEP TE MAKEN. DEZE COLLEGA'S GEBRUIKEN DE NAAM BUFON VOOR HUN SITE... Ik wens hen veel succes met de verdere uitbouw van hun groep. Zij kunnen de naam BUFON wel geregistreerd hebben, maar het rijke verleden van BUFON kunnen ze niet wegnemen...
15-09-2017
Wetenschapper heeft verklaring voor mysterie van Bermudadriehoek: "Er is helemaal geen mysterie" - HLN.be
Wetenschapper heeft verklaring voor mysterie van Bermudadriehoek: "Er is helemaal geen mysterie" - HLN.be
Al talloze schepen en vliegtuigen verdwenen in de beruchte Bermudadriehoek. "Het werk van aliens", zeggen sommigen, "energiestralen van Atlantis", beweren anderen. Maar de Australische wetenschapper Karl Kruszelnicki heeft een simpele, en logische verklaring voor het mysterie. "Er is helemaal geen mysterie."
De Bermudadriehoek, de driehoek in de Atlantische Oceaan tussen Miami, de Bermuda-eilanden en Puerto Rico, is al tientallen jaren voer voor discussie. Talloze schepen en vliegtuigen verdwenen er en nog meer theorieën deden de ronde, van aliens tot Atlantis. Maar de meest logische verklaring komt toch van Karl Kruszelnicki.
Karl Kruszelnicki, een Australische wetenschapper en schrijver, meent dat er voor elke schipbreuk of crash een logische verklaring is: een menselijke fout, slecht weer of druk verkeer.
Kruszelnicki legt aan news.com.au uit dat de Bermudadriehoek een enorme oppervlakte bestrijkt. De driehoek is zo'n 700.000 vierkante kilometer groot, dat is liefst 23 keer groter dan België. Omdat er in het gebied ook heel wat trafiek is, is het niet meer dan logisch dat er ook veel ongevallen gebeuren. "Het aantal schepen dat verdwijnt in de Bermudadriehoek is percentueel niet hoger dan ergens anders."
De verdwijning die de gekte rond de Bermudadriehoek ontketende, was Vlucht 19, een vlucht van vijf Amerikaanse bommenwerpers die verdween tijdens een traingssessie in 1945. Maar ook daar blijkt een logische verklaring voor te zijn.
Vlucht 19 vertrok op 5 december 1945 vanuit Fort Lauderdale in Miami voor een trainingssessie van twee uur boven de Atlantische Oceaan. Na een radiostilte keerde geen enkele van de vijf vliegtuigen terug. Van de veertien teamleden ontbrak elk spoor. Later die avond verdween ook een vliegtuig dat op zoek was naar de vermiste Vlucht 19. Van de dertien inzittenden werd nooit nog iets vernomen.
Na Vlucht 19 begonnen talloze theorieën over de Bermudadriehoek op te borrelen. Elk ongeval in de driehoek werd uitvergroot, waardoor het mysterie alleen maar grotere proporties begon aan te nemen. Maar ook Vlucht 19 is te verklaren. "Ten eerste was het weer al slecht, de golven waren toen 15 meter hoog. Bovendien was luitenant Charles Taylor de enige ervaren piloot in het team."
Mogelijk was piloot Charles Taylor, de leider van het team, de schuldige. "Hij had een kater, hij was vertrokken zonder horloge en hij was in zijn carrière al twee keer verloren gevlogen", zegt Kruszelnicki. Uit radiotranscripties blijkt dat Vlucht 19 de coördinatie kwijt was voor de verdwijning. Volgens de transcripties dacht luitenant Taylor dat zijn kompas stuk was en dat hij zich boven de Florida Keys bevond. Maar uit een latere analyse bleek dat ze boven de Bahama's vlogen.
Luitenant Taylor zou ook een piloot hebben overruled die het wel bij het rechte eind had. De vliegtuigen trokken zo verder de Atlantische Oceaan in, waar het veel moeilijker is om lichamen of gezonken toestellen terug te vinden.
Vliegende benzinetank
Het vliegtuig dat verdween terwijl het de oceaan afspeurde op zoek naar Vlucht 19, verdween helemaal niet volgens Kruszelnicki. "Er zijn verschillende getuigen die het vliegtuig zagen ontploffen." Het type vliegtuig, een PBM-Mariner, had bovendien ook al de niet zo flatterende bijnaam 'vliegende benzinetank'.
Het mysterie van de Bermudadriehoek lijkt dus opgelost. Het is een anticlimax, maar er is helemaal geen mysterie, als we Karl Kruszelnicki mogen geloven.
Beste bezoeker, Heb je zelf al ooit een vreemde waarneming gedaan, laat dit dan even weten via email aan Frederick Delaere opwww.ufomeldpunt.be. Deze onderzoekers behandelen jouw melding in volledige anonimiteit en met alle respect voor jouw privacy. Ze zijn kritisch, objectief maar open minded aangelegd en zullen jou steeds een verklaring geven voor jouw waarneming! DUS AARZEL NIET, ALS JE EEN ANTWOORD OP JOUW VRAGEN WENST, CONTACTEER FREDERICK. BIJ VOORBAAT DANK...
Druk op onderstaande knop om je bestand , jouw artikel naar mij te verzenden. INDIEN HET DE MOEITE WAARD IS, PLAATS IK HET OP DE BLOG ONDER DIVERSEN MET JOUW NAAM...
Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek
Alvast bedankt voor al jouw bezoekjes en jouw reacties. Nog een prettige dag verder!!!
Over mijzelf
Ik ben Pieter, en gebruik soms ook wel de schuilnaam Peter2011.
Ik ben een man en woon in Linter (België) en mijn beroep is Ik ben op rust..
Ik ben geboren op 18/10/1950 en ben nu dus 73 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Ufologie en andere esoterische onderwerpen.
Op deze blog vind je onder artikels, werk van mezelf. Mijn dank gaat ook naar André, Ingrid, Oliver, Paul, Vincent, Georges Filer en MUFON voor de bijdragen voor de verschillende categorieën...
Veel leesplezier en geef je mening over deze blog.