Dagboek en foto's
Inhoud blog
  • PSP les Isabel van Erina voor Valentijn
  • PSP les Isabel van Erina
  • PSP en Photoshop les Valentin Enfant van NInes
  • PSP en Photoshop les Amor van Yedralina
  • Photoshop weekscrap Winter
  • PSP ledenles Kerst2016 van Lisette van TG-Reloaded
  • PSP les Joyeuses Fetes 2016-2017 van Animabelle
  • Kerstwerkje van de site van Mosaïcale
  • Photoshop E-Cards Kerst en Nieuwjaar
  • PSP les New York van Drevers
  • Photoshop nog eentje voor Halloween
  • Photoshop en PSP Halloween 31 oktober
  • Project mailgroep Photoshop thema Halloween.
  • PSP les Top Elegance van Edith Spigai
  • Photoshop les photo-effects shape-cluster
  • Photoshop les Mosaïcale L'îlot -Eilandje
  • Photoshop creatie met tube van Yokalicious
  • Photoshop E-cards Verjaardagen 30-39 jaar seniorennet.be
  • Photoshop Project thema Oldtimers
  • Photoshop Les Alisa van Mosaïcale
  • Photoshop video les manipulation backyard
  • Photoshop weekscrap 6 augustus Sweet Dreams
  • Photoshop weekscrap 30 juli Pink Roses
  • Photoshop video les Waiting for train met mijn aantekeningen
  • Photoshop les Cool dots text effect van photoshopstar
  • PSP en Photoshop les Special Life van Catrien
  • Photoshop Project thema Bluspaal
  • Photoshop template met animatie
  • Photoshop les Oog -Eye Photomanipulation Effect met extra een animatie
  • Photoshop action Cosmos van Panos
  • PSP les Mina van Veroreves
  • Photoshop les Maura van Mosaïcale
  • Photoshop animatie met hobbelpaard
  • PSP les Top Talonaiguille van Suiza Bella
  • Photoshop creatie met een mooi masker van Linda Ferdinand
  • Photoshop les Rangoon van Mosaïcale
  • Photoshop action Reflection van Panos
  • Photoshop weekscrap 2 juli Schaaktoernooi
  • Photoshop weekscrap 18 juni Gothic Lolita
  • Photoshop weekscrap 13 juni
  • Photoshop en PSP scrap Summer Moment van Molemina 3x
  • Photoshop les animatie botsende bol van Oldy
  • PSP les 195 van Mieke
  • Photoshop mooie template aangepast en gevuld
  • PSP les Riet van Crealine-Linette
  • Photoshop scrap van Lily Fée voor medelid Hennie
  • Photoshop 3D met CS5 Repoussé gemaakt met CC2015
  • Photoshop lesje Marena van Mosaïcale voor Moederdag en eentje extra
  • PSP Top Weave van Nines
  • PSP les Zenyra van Fairymist

    Zoeken in blog



    16-02-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nefertiti oefening Photoshop tekst rond pad
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Klik op afbeelding voor vergroting en tekst te lezen.
    Leuke oefening om tekst met je voorwerp mee te laten lopen.

    16-02-2006, 19:13 geschreven door Princess

    Reageer (1)
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (12 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Photoshop met harten en een Gabbiano
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Klik op de afbeelding voor een vergroting.
    Mooie oefening en eigen ontwerp. Gabbiano is Italiaans voor een grote meeuw.

    Groeten van Cisca

    16-02-2006, 19:06 geschreven door Princess

    Reageer (0)
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (25 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vervolg VOR en finish

    Maandag 13 februari.

    Vanmorgen heeft de Movistar 3 mijl voorsprong op de ONE. De TWO was laatste, maar ligt nu 2 mijl voor op de Ericsson, die 23 mijl achter de leider ligt.

    Vanmiddag ligt de ONE weer 5 mijl voor op de Movistar.Vanavond is het verschil 17 mijl met Movistar, dan de Pirates met 37 mijl en dan komt de Two met 41 mijl, die ook de Brasil heeft ingehaald.

    Woensdag 15 februari.

    Vanmorgen moet boot ONE  nog 123 mijl afleggen naar Wellington. Voorsprong op Movistar is 32 mijl, Pirates 67 mijl, Brasil 105 mijl, TWO 112 mijl, Ericsson 175 mijl.

    Zal de ONE in staat zijn de voorsprong op Movistar te behouden in de Cook Strait, waar bijna geen wind is. Bij boot ONE is teveel water aan boord geslagen.

     

    Vanmiddag is de stand als volgt: ONE en Movistar liggen gelijk op 92 mijl afstand van de finish met windkracht 7 knopen, maar de snelheid van ONE is slechts 5,8 knopen en van Movistar 11,2 knopen. Het is nog spannend tussen Brasil en TWO, want het verschil is maar 3 mijl.

     

    Links boven Cape Farewell. Leuk dat ik ook eens met een groepsreis in 2000 de Cook Strait heb overgestoken met een ferry van Wellington naar Picton op het Zuider-Eiland en we verbleven een paar nachten in Nelson.

    Inmiddels is Cape Farewell, de kop van het Zuider Eiland gepasseerd.

    Drie uur later is de stand gewijzigd: Movistar ligt op kop, nog 69 mijl tot de finish, ONE 1 mijl verschil, Pirates 17, Brasil 31, TWO 40 en Ericsson loopt goed in tot verschil van 69 mijl.

    Elke drie uur verschijnt op de site de nieuwe positie van de boten. Bij 49 mijl voor de finish liggen ONE en Movistar nog steeds nek aan nek. Bij de andere boten is niet veel veranderd.

    Om 21 uur onze tijd duurt het gevecht nog steeds voort tussen ONE en Movistar. Nog 30 mijl met weinig wind en de snelheid van beide is 6 knopen. Iedereen is verwonderd over het geheim van de ONE om nu ook bij weinig wind de Movistar bij te houden. Er wordt gedacht, dat er iets aan de zeilen is gedaan. In de baai van Wellington is het windstil, dus hoe dat moet aflopen? Om 24 uur is de afstand nog 19 mijl en de strijd is nog niet afgelopen.

    Donderdag 16 februari.

    Vanmorgen ben ik wakker om 6.30 uur en ik ga snel naar beneden om te weten wie er heeft gewonnen in Wellington. Op GMT tijd 0.10 (bij ons 2.10) heeft Movistar gewonnen met slechts 9 seconden verschil op de ABN/AMRO ONE.

    Nog 19 mijl tot de finish en Movistar neemt de leiding over van de ONE.

     

     

     

     

     

    Het was erg spannend tussen deze 2 boten de laatste dag, evenals tussen de laatste 2 boten in de race van ABN/AMRO TWO en Ericson, die de laatste mijlen ook maar 1 mijl verschil hebben. Movistar heeft al bekend gemaakt, dat zij de penalty nemen van 2 uur later starten op zondag voor leg4 om de boot te repareren, die teveel schade heeft opgelopen.

     

     

    Hier komt boot TWO de bocht om in de haven van Melbourne

    ABN/AMRO TWO komt om 6.04 uur GMT over de finish en Ericsson besluit om niet over de finish te gaan. Volgens de regels krijgen ze geen penalty van 2uur wachten bij de start als ze zich voor de finish terugtrekken. Vreemde regel. Ze willen hun boot ook laten repareren zonder penalty. Wellington is een pitstop, a.s. zondag is de start voor leg4.

    Het nieuwe klassement is nu als volgt:

    ABN/AMRO ONE                             38.5 punten

    ABN/AMRO TWO                            28

    Movistar                                             25

    The Pirates of the Caribbean                21.5

    Brasil 1                                               20.0

    Ericsson Racing Team                         16.5

    Brunel                                                 11.5

    16-02-2006, 18:56 geschreven door Princess

    Reageer (0)
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verslag Volvo Ocean Race leg3 Melbourne-Wellington

    Zondag 12 februari.

    Het is 29 graden geworden bij ons thuis in Bellville. Ik maak er vandaag een wasdag van. In de avond koelt het goed af met veel wind erbij.
    Vandaag is de 3e leg van de VOR (Volvo Ocean Race)  gestart in Melbourne naar Wellington om 10 uur lokale tijd. De Australische boot van Brunel slaat de leg over, zodat 6 boten aan de start verschijnen in Port Philip Bay.

    Donderdag 9 februari heb ik gelezen, dat er een lid van de crew  van Ericsson een shock heeft opgelopen, terwijl hij boven in de mast was en de bliksem insloeg. Verder heeft Ericsson grondige maatregelen genomen voor de problemen van het hydraulische systeem van de kantelkiel. De hydraulische rams van titanium zijn vervangen door roestvrij staal. Ook de Movistar heeft de rams vervangen. Op de Brasil I wordt een bemanningslid vervangen voor de volgende legs door een technische man, die hydraulische problemen onderweg kan repareren. De kielproblemen heeft Brasil I de eerste plaats gekost bij de in-port race in Melbourne. De start van de leg naar Wellington is a.s. zondag om 10 uur locale tijd.

    Elke crew bestaat uit 10 man. Bij de bemanning van boot ABN/AMRO zijn 5 mensen uit Nieuw-Zeeland met Mike Sanderson als schipper. Op boot TWO zijn 3 Nederlandse jongens en de schipper is een Fransman. De schipper van Movistar is de Nederlander Douwe Bekking en er is nog een Nederlander Marcel van Triest als navigator op de Brasil1 en Dirk de Ridder als trimmer op de Pirates.

     

    Alle 6 boten bij de startlijn in Melbourne.

     

    Hier de start van ABN/AMRO TWO en Ericsson met de skyline van Melbourne. Deze 2 boten liggen in de race als laatste. De TWO heeft de eerste nacht problemen met zijn grootzeil.

      Movistar en de 2 boten van ABN/AMRO

      

    Het onderste eiland is Tasmania.

    De zee tussen Australië en Nieuw-Zeeland heet de Tasman Zee.

    Na het passeren van de heads van de Port Philip Bay komen de boten in de Bass Strait en worden overvallen door hoge golven. 

     

    ABN/AMRO ONE en the Pirates liggen vooraan

    De windkracht is 18-22 knopen.

    Na 14 uur zeilen neemt de Movistar de leiding gevolgd door ONE en Pirates.

    Wordt vervolgd.

    16-02-2006, 18:52 geschreven door Princess

    Reageer (0)
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kaart met Ranonkels
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Klik op de afbeelding voor een vergroting om de tekst over de ranonkel te lezen.

    Groetjes van Cisca

    16-02-2006, 15:48 geschreven door Princess

    Reageer (0)
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (4 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kaartje met protea\'s
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Maandag 6 februari.

    Nog warmer vandaag met 32 graden en geen wind. Een oefening Photoshop gemaakt. Dat is een lesje met veel nieuwe dingen, die ik heb geleerd.
    Klik op de afbeelding voor vergroting.

    Groetjes van Cisca

    16-02-2006, 15:35 geschreven door Princess

    Reageer (0)
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (3 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.verjaardag vriendin en Van Der Hum likeur
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Vrijdag 10 februari.

    Allereerst een kaart gemaakt voor mijn Photoshopvriendin Dansmarieke uit Overpelt. Klik op de afbeelding voor een vergroting.
    Vanmorgen weer naar de bridgeclub. Ik speel met Deidi en we doen het erg goed samen en we hebben veel plezier. We zijn een beetje te luidruchtig voor de andere tafels.

    In de middag doen Henk en ik boodschappen bij Hypermarket, een grote Pick ’n Pay in Brackenfell voor kalkoenborstfilet en afwassponsjes voor de borstel.

    In Tygervalley lukt het al een paar weken niet om kalkoen te kopen en de borsteltjes zijn ook niet meer verkrijgbaar. Tot onze verrassing zijn we voor beide artikelen geslaagd. De sponsjes kosten R30 voor 3 stuks en we hebben 3 pakjes van 3 stuks meegenomen. Er is ook een goedkopere drankenzaak en we halen een fles amarula en een likeur van Eilandzicht. Die likeur heet Van der Hum en is gemaakt van mandarijntjes uit de Kaap. Het lijkt veel op Grand Marnier, maar dat is hier veel duurder dan bij ons. Je kan beter de lokale merken kopen. Vanavond drink een glaasje op de verjaardag van Dansmarieke in Overpelt.

    Van Der Hum® liqueur

    Van Der Hum is a citrus-flavored South African liqueur made from a five year blend of old potstill brandy, wine distillate, the peel of Cape tangerines, herbs, spices, seeds and barks. It is sweetened with glucose and cane sugar syrup, and has a deep golden amber hue.

    Xara van het Chatterras heeft dit op mijn blog gelezen en stuurt me nog het volgende:

    Als de schepen op weg naar de Oost met succes Kaap de Goede Hoop hadden gerond, was er alle reden voor een goed humeur, men was zogezegd “in zijn hum”. De likeur die men dan dronk, was gemaakt op de rederijen van Zuid Afrika waar schepen op de terugweg uit de Oost voor reparatie van averij aanmeerden. Deze schepen leverden de specerijen voor Van der Hum. Het wordt gemaakt van o.a. specerijen, mandarijnen (Zuid-Afrikaans Naartjes) en brandy.

    Groetjes van Cisca

    16-02-2006, 00:00 geschreven door Princess

    Reageer (0)
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (7 Stemmen)
    Archief per week
  • 13/02-19/02 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 04/04-10/04 2005
  • 28/11-04/12 -0001

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!