Ik kan niet zeggen wat de redenen van het ongeval zijn op het eerste zicht een beoordelingsfout onder de druk van het mediagebeuren.
Men moet bij zulke gelegenheden zeer voorzichtig zijn want er lopen veel onbevoegden rond en men wil alles zeer snel doen gebeuren !!!
Heb daar vroeger ook ervaringen mee gehad en steld zeer hoge eisen aan de piloot hoor, ik had gelukig het karakter om mij nooit te laten opjagen maar het vergde soms veel moeite hoor, als men mij trachte op te jagen van rap,,,,rap dan ging ik rustig in mijn stoel zitten en zegde hen:
HIER BEN IK DE BAAS NA GOD !!!!!dus ik beslis !!!!
Men noemde mij dan wel AROGANT , maar overleven is vitaal
Gezien een aantal E-MAILTJES toelichtingen vragen over mijn vraag in het FORUM onder het ONDERWERP NIEUWS over " of wij een TOETREDING van TURKIJE bij de EU WENSEN???
Deze vraag is het gevolg van een aantal persoonlijke gespreken met MEP's en BUREAUCRATEN van de EC,COREPER, COUNCIL,ESC,COR, en EUROCONTROL over de weg verder met de EU in functie van de verwerping door FRANKRIJK en NEDERLAND van de voorgestelde EU CONVENTIE.
Dit is een topic in de huidige gesprekken te BRUSSEL
Het probleem volgens mijn inziens is dat men reeds vroeger toen we nog met 12 lidstaten waren in 1980 de reorganisatie can de EC structuur hadden moeten doorvoeren alvorens aan de uitbreiding naar 15, 25 door voerde en zelfs naar de 29 in de toekomst.
Ook een aantal van de oudere ervaren MEP zijn of waren ook van die opinie maar de democratische meerderheid stemde voor de achtereenvolgende uitbreidingen.
Ik kan zelf moeilijk bepalen of ik voor of tegen de toetreding van TURKIJE ben,alhoewel ik overhel naar een JA mits de nodige verplichtingen worden gerespecteerd wat bij de laatste uitbreiding reeds niet het geval was volgens mijn inziens!!!
MAAR WIE BEN IK, mijn kennis en ervaring ligt vooral in de LUCHTVAART war ik in aktief ben sedert 1954 en mijn aanwezigheid als LOBBYIST sedert 1980 voor GENERAL AVIATION & AERIAL WORK waar wij werken met 189 NATIONALITEITEN met de door mij gekozen DOELSTELLINGEN zoals die mij in de jaren 80 werden bijgebracht door de vaders en stichters van IAOPA
Tegen 12 JULI maak ik de bekomen reacties op het FORUM over naar een aantal NEDERLANDSTALIGE personen in de EU INSTELLINGEN te BRUSSEL
Verneem zo juist dat de HELICOPTER van VTM en RTBF zijn omstreeks 1500b bij het opstijgen te ANTWERPEN aan de HERBOVILLEKAAI voor de TV reportage van het BK WIELRENNEN in mekaar gevlogen zijn, met 4 gewonden meer gegevens ontbreken !!!
Even toelichten FANK SANDERS was de laatste jaren de bezielers achter de "DAG DER GEHANDICAPTEN" op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN en er in slaagde via SPONSORS en een ploeg VRIJWILLIGERS op één dag 2500 gehandicazpte personen uit instellingen een aangename dag op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN te bezorgen met daarbij een 30 minuten durende rondvlucht .
Een fantastische evenement waaraan ANNITTA en MIJZELF samen met een kleine groep vrijwillige medewerkers onder de leiding van ANDRE( mevr SANDERS) zelf zeer veel vreugde beleefden als wij zagen hoe deze minder bedeelde mensen een heerlijke dag hadden waar we later nog veel mooie brieven en tekeningen van bekwamen
TIJDENS de 25e uitgave kreeg we het bezoek van PRINS FILIP van BELGIE en zijn echtgenote PRINSES MATHILDE tot grote vreugde van de GEHANDICAPTEN en de officiele mandatarisen die nu wel aanwezig waren en hun belangstelling toonden voor dit lovenswaardig iniatief
Later zullen we trachten een formatievlucht uit te voeren met SV4(stampe) in de MISSING MEN configuratie ter ere van FRANK
Verneem zo juist dat mijn vriend FRANK SANDERS voorzitter van JEUGD en LUCHTVAART alsook van AOPA-BELGIE op maandag 19 JUNI te STEKENE overleden is en in strikte private sfeer werdt begraven.
Dit na een langdurige en slepende ziekte die hem niet weerhielden om zijn gedrevenheid voor de bevordering der LUCHTVAART naar de JEUGD verder te zetten op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN
Langs deze weg wensen wij ons medeleven aan de familie te betonen voor het verlies van een echtgenoot,en vader welke grootse verwezelijkingen in het ANTWERPSE ONDERWIJS en via JEUGD en LUCHTVAART en AOPA-BELGIUM in de LUCHTVAART verwezekijkte
Meer informatie zullen wij op latere datum verspreiden
Op zaterdag 19 Augustus heeft er op het vliegveld GRIMBERGEN de jaarlijkse OPEN DAG plaats, om de mensen uit de omgeving van het vliegveldin een ludieke sfeer een kijkje te nemen achter de schermen van hat vliegveld.
The fourth Flight object workshop took place at EUROCONTROL on 22-23 june 2006 under the chairmanship of David Isaac of EUROCONTROL.
This concern mainly the futher IFR operations and in function of this I have transmited the documentation to the PPL/IR for futher evaluation and possible comments to be adressed to the chairman
Een aantal gebruikers van het FORUM ,BLOGGERS en CHATTERS maken zich lastig of boos over de soms slechte werking van bepaalde proceduren van het SENIORENNET.
Gelieve er rekening te houden dat dit het resultaat is van het SUCCES van SENIORENNET dat steeds personen aantrekt welk trachten te bewijzen dat zij het systeem kunnen KRAAKKEN
Laat ons het nodige gedult opbrengen in de nieuwe ELECTRONISCHE wereld waar men nog veel problemen moet oplossen hoor.
Als ik zie dat in de LUCHTVAART er na 100 jaar ervaring nog steeds problemen optreden alhoewel de veiligheid in de LUCHTVAART de laatste 50 jaar sterk is verbeterd