Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    27-06-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTDOPEN
    Bij het uitvoeren van LUCHTDOPEN of  RONDVLUCHTEN dringen wij er op aan deze enkel uit te voeren in goede weersomstandigheden, de laatste tijd bereiken ons een aantal E-MAILS van personen  welk tijdens de vlucht ziek werden in weersomstandigheden die geschieden in zeer turbulente weersomstandigheden waar wijzelf in vlucht zijnde het niet zo aangenaam ervaarden.

     Een LUCHTDOOP of  RONDVLUCHT moet een promotie voor de LUCHTVAART zijn met tevreden pasagiers na deze vlucht

    Ik begrijp dat men als PILOOT en EIGENAAR de geplande vlucht wenst uit te voeren maar een correct en profesioneel gedrag moet de commerciele belangen over heersen

    WIE het schoentje past trekt het aan en hoop beterschap in het gedrag te zien in de toekomst

    27-06-2006 om 14:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GROUNDHANDLING
    Recently we are receiving a number of reports of  DAMAGE to AIRCRAFT during GOUND MOUVEMENTS wich result in costly repairs !!!

     URGENTLY be CARREFULL DURING GROUND MOUVEMENTS of any AIRCRAFT

    27-06-2006 om 14:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FRANK SANDERS 3
     Op ZATERDAG 8 JULI te EBAW op het FRANK SANDERS plein op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN is er  tussen 1500b en 1600b een            EERBETOON voorzien met een overvlucht in formatie; 
                

                             THE WINGMAN LEAVES THE FORMATION

    27-06-2006 om 11:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-06-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. vragen over SIMULATORS
    Ik krijg regelmatig vragen over SIMULATORS voor op de PC daar wens ik u te verwijzen naar de BLOG onder de naam NEWMAN

    of via;  http://users.pandora.be. vluchtsimulator-micro

    26-06-2006 om 20:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CONCORDE
    Een der SENIOREN stelde de vraag :                                                               Waarom had de supersonische CONCORDE zulke grote vleugels??

    Als ik goed ingelicht bedroeg het vleugelopervlak 328 vierkante meter

    Heeft iemand daarvoor een bondige verklaring??

    sylvain_d_w@yahoo.fr

    26-06-2006 om 17:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRSPACE INFRINGEMENT
    Ik adviseer dringend om van de verschillende LUCHTRUIMGEBRUIKERS te vernemen welk volgens hen de OORZAKEN zijn dat er soms zonder de nodige toelatingen in GECONTROLEERD LUCHTRUIM of door P, D of R gebieden wordt gevlogen in het vooruitzicht om door een aanpassing van een aantal zaken dit heuvel in de toekomst te vermijden!!

     Het is dringend nodig van uw zienswijze naar voor te brengenom te vermijden dat er van uit de LUCHTVAART AUTORITEITEN onjuiste conclusies worden gebruikt om weer nieuwe beperkingen op te leggen.

     LAAT ONS ER SAMEN TRACHTEN IETS AAN TE DOEN !!!!!!!

    26-06-2006 om 13:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ACTION REQUIRED

    AIRSPACE  INFRINGEMENT

    EUROCONTROL  UPA becomes now AI

     HINDSIGHT no3  van juni 2006 by  DAP/SAF has this as topic 

      if you are intrested to obtain a copy send a E-mail to:
    tzvetomir.blajev@eurocontrol.int

    any RUDE or PILOTE reactions are also welcom on this E-MAIL

    I als would apreciate a copy to my E-mail to be kept in the picture to follow up this for the NON-COMMERCIAL-AIRTRANSPORT AIRSPACE USERS during my weekly visits to the EU INSTITUTIONS in BRUSSELS

    sylvain_d_w@yahoo.fr

    26-06-2006 om 11:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HELICOPTER ONGEVAL te ANTWERPEN
    Ik kan niet zeggen wat de redenen van het ongeval zijn op het eerste zicht een beoordelingsfout onder de druk van het mediagebeuren.

    Men moet bij zulke gelegenheden zeer voorzichtig zijn want er lopen veel onbevoegden rond en men wil alles zeer snel doen gebeuren !!!

    Heb daar vroeger ook ervaringen mee gehad en steld zeer hoge eisen aan de piloot hoor, ik had gelukig het karakter om mij nooit te laten opjagen maar het vergde soms veel moeite hoor, als men mij trachte op te jagen van rap,,,,rap dan ging ik rustig in mijn stoel zitten en zegde hen:

     HIER BEN IK DE BAAS NA GOD !!!!!dus ik beslis !!!!



    Men noemde mij dan wel AROGANT , maar overleven is vitaal

    26-06-2006 om 08:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPMERKING

    Heb nu al mijn E-MAILTJES weer beantwoord , indien iemand geen reactie gekregen heeft gelieve me dan terug een          E-mailtje te zenden.

    Soms gaan bepaalde berichten in de SPAM en doe ik ze niet open.

    STEEDS WELKOM hoor

     SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    26-06-2006 om 08:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-06-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STEUN dt INIATIEF A.U.B
    www.ONESEAT.EU.

    25-06-2006 om 20:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TURKIJE
    Gezien een aantal E-MAILTJES toelichtingen vragen over mijn vraag in het FORUM onder het ONDERWERP NIEUWS over " of wij een TOETREDING van TURKIJE bij de EU WENSEN???

    Deze vraag is het gevolg van een aantal persoonlijke gespreken met MEP's en BUREAUCRATEN van de EC,COREPER, COUNCIL,ESC,COR, en EUROCONTROL over de weg verder met de EU in functie van de verwerping door FRANKRIJK en NEDERLAND van de voorgestelde EU CONVENTIE.

    Dit is een topic in de huidige gesprekken te BRUSSEL

    Het probleem volgens mijn inziens is dat men reeds vroeger toen we nog met 12 lidstaten waren in 1980 de reorganisatie can de EC structuur hadden moeten doorvoeren alvorens aan de uitbreiding naar 15, 25 door voerde en zelfs naar de 29 in de toekomst.

    Ook een aantal van de oudere ervaren MEP zijn of waren ook van die opinie maar de democratische meerderheid stemde voor de achtereenvolgende uitbreidingen.

    Ik kan zelf moeilijk bepalen of ik voor of tegen de toetreding van TURKIJE ben,alhoewel ik overhel naar een JA mits de nodige verplichtingen worden gerespecteerd wat bij de laatste uitbreiding reeds niet het geval was volgens mijn inziens!!!

    MAAR WIE BEN IK, mijn kennis en ervaring ligt vooral in de LUCHTVAART war ik in aktief ben sedert 1954 en mijn aanwezigheid als LOBBYIST  sedert 1980 voor GENERAL AVIATION & AERIAL WORK waar wij werken met 189 NATIONALITEITEN met de door mij gekozen DOELSTELLINGEN zoals die mij in de jaren 80 werden bijgebracht door de vaders en stichters van IAOPA

    Tegen 12 JULI maak ik de bekomen reacties op het FORUM over naar een aantal NEDERLANDSTALIGE personen in de EU INSTELLINGEN te BRUSSEL

    25-06-2006 om 18:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SPA-LA SAUVENIERE EBSP

    Op 4-5-6 augustus 2006 is er een FLY-IN voorzien met op 5 & 6 JOURNEES PORTES OUVERTES

    zie:  www.spa-aviation.be

       air-rendez-vous@spa-aviation.be

    25-06-2006 om 17:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONGEVAL HELICOPTERS
    Verneem zo juist dat de HELICOPTER van VTM en RTBF  zijn omstreeks 1500b bij het opstijgen te ANTWERPEN aan de HERBOVILLEKAAI voor de TV  reportage van het BK WIELRENNEN in mekaar gevlogen zijn, met 4 gewonden  meer gegevens ontbreken !!!

    25-06-2006 om 16:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW AKTIVITEIT
    Ben te EBAW in cafetaria van 0900 tot 1100 uur !!!

    25-06-2006 om 08:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ATV WAKER op ZONDAG
    Stelde 3 vragen voor de EERSTE MINISTER:

      1- wanner verdwijnt de STEMPLICHT in BELGIE ??

      2- wanner gaat men het belang van  de ANTWERPSE LUCHTHAVEN begrijpen en vooral GENERAL AVIATION & AERIAL WORK  ??

     3- hoe gaat men het geweld indijken in onze BELGISCHE SAMENLEVING

    25-06-2006 om 08:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-06-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VEILIGHEID
    We moeten ook de aandacht vestigen op het NEDERLANDSE INIATIEF:

     www.VLIEGALSEENVOGEL.NL 

     www.IVW.NL  kijk onder LUCHT

    24-06-2006 om 13:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FRANK SANDERS 2
    Even toelichten FANK SANDERS was de laatste jaren de bezielers achter de "DAG DER GEHANDICAPTEN" op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN en er in slaagde via SPONSORS en een ploeg VRIJWILLIGERS op één dag 2500 gehandicazpte personen uit instellingen een aangename dag op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN te bezorgen met daarbij een 30 minuten durende rondvlucht .

    Een fantastische evenement waaraan ANNITTA en MIJZELF samen met een kleine groep vrijwillige medewerkers onder de leiding van ANDRE( mevr SANDERS) zelf zeer veel vreugde beleefden als wij zagen hoe deze minder bedeelde mensen een heerlijke dag hadden waar we later nog veel mooie brieven en tekeningen van bekwamen

    TIJDENS de  25e uitgave kreeg  we het bezoek van PRINS FILIP van BELGIE en zijn echtgenote PRINSES MATHILDE tot grote vreugde van de GEHANDICAPTEN en de officiele mandatarisen die nu wel aanwezig waren en hun belangstelling toonden voor dit lovenswaardig iniatief

    Later zullen we trachten een formatievlucht uit te voeren met SV4(stampe) in de MISSING MEN configuratie ter ere van FRANK

    24-06-2006 om 13:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-06-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FRANK SANDERS
     Verneem zo juist dat mijn vriend FRANK SANDERS voorzitter van JEUGD en LUCHTVAART alsook van AOPA-BELGIE op maandag  19 JUNI te STEKENE overleden is en in  strikte private sfeer werdt begraven.

    Dit na een langdurige en slepende ziekte die hem niet weerhielden om zijn gedrevenheid voor de bevordering der LUCHTVAART naar de JEUGD verder te zetten op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN

    Langs deze weg wensen wij ons medeleven aan de familie te betonen voor het verlies van een echtgenoot,en vader welke grootse verwezelijkingen in het ANTWERPSE ONDERWIJS en via JEUGD en LUCHTVAART en AOPA-BELGIUM  in de LUCHTVAART verwezekijkte

    Meer informatie zullen wij op latere datum verspreiden

    23-06-2006 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-06-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZATERDAG 19 AUGUSTUS

    Op zaterdag 19 Augustus heeft er op het vliegveld GRIMBERGEN de jaarlijkse OPEN DAG plaats, om de mensen uit de omgeving van het vliegveldin een ludieke sfeer een
    kijkje te nemen achter de schermen van hat vliegveld.

    www.RVG.BE

    Patrick.rosseau@rvg.be

    22-06-2006 om 21:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Een aantal personen vragen mij welk budget zij moeten voorzien voor een opleiding tot PPL( VFR operations)

    Via een FTO bekwam ik de volgende cijfers ter orientatie:

    DE theoretische cursus PPL via  DISTANCE LEARNING CURSUS komt op     650 € plus de handboeken  ongeveer 100 €

    De practische opleiding PPL gebeurt met 45 tot 60 uur vlucht heeft een kostprijs met instructeur inbegrepen van 170 €/uur

    Hierbijreken ik nog een 300 € voor het medisch onderzoek en administratieve onkosten en komt dit op een totaal van 11.250 € ( 450.000 BFr)

     Stel belang in andere voorstellen  van FTO en RF

    22-06-2006 om 20:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (2)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!