Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    04-07-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MRO EUROPE
    I receive today the invitation for the MRO-EUROPE in AMSTERDAM for OCT 24-26 2006 with as target :

    LEARN ABOUT KEY TRENDS and CRITICAL ISSUES FACING THE INDUSTRY

    see agenda and registration:  www.AVIATIONNOW.COM

     

    04-07-2006 om 11:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-07-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BEZOEK RUSLAND
    Via FLAG door KAREL VERVOORT was de VLAAMSE LUCHTVAART INDUSTRIE vertegenwoordigd bij het Prinselijke delgatie van PRINS FILIP in RUSLAND

    Ik vermoed dat een korte toelichting op de website zal geplaatst worden

     WWW.FLAG.BE

    03-07-2006 om 16:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FRANK SANDRS - 4
    Enkele personen vragen mij het adres voor hun deelneming over te maken voor het overlijden van FRANK SANDERS

     Mevr Andrée Sanders-Van Vlasselaer
      Kapelledreef 14-15
      9190 Stekene
     

    03-07-2006 om 11:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-07-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WERK voor PILOTEN
    Via een aantal EXPERTS verneem ik dat er in de toekomst bij KLM een gebrek aan PILOTEN ontstaat gezien de NEDERLANDSE ( KLS) onvoldoende piloten  tijdig kan vormen.

     We moeten echter zien of er via de andere scholen  in de EU er niet voldoende JAA-JAR/FCL  piloten beschikbaar zullen zijn welk voldoen aaan de door KLM gestelde voorwaarden

     DOSSIER op te volgen !!!!!!

    02-07-2006 om 19:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GESCHIKTHEID tot VLIEGEN
    Een der aspecten welk steeds ter sprake komt betreft tot op welke LEEFTIJD men als piloot mag vliegen.

     We maken hier onderscheidt tussen het vliegen als PIC in wat wij volgens ICAO  COMMERCIAL AIR TRANSPORT ( CAT)noemen daar is de leeftijd beperkt tot 65 jaar mits dat men de 6 maandelijks medisch onderzoek door een LUCHTVAART GENEESKUNDIG CENTRUM geschikt wordt bevonden.

    Buiten de CAT als PPL of CPL is er geen LEEFTIJDSLIMIET maar moet men de MEDISCHE GESCHIKTHEID  steeds hernieuwen om als PIC te mogen vliegen zij het in enige mogelijke activiteit

    Dit is een punt dat door een aantal personen steeds ter discutie wordt gesteld welk vinden dat hier ook een leeftijdslimiet moet ingevoerd wordt maar dit is niet gestaafd tot enige grondige reden.

    PILOTEN welk hier problemen mee bekomen mogen steeds om bijstand vragen via MEDISCHE EXPERTISE van ABI en AOPA

    02-07-2006 om 18:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VRAGEN van SENIOREN
    Enkele E-MAILTJES van SENIOREN stellen mij vragen over de VEILIGHEID van RONDVLUCHTEN en functie van het ongeval dat er deze morgend gebeurde in HAMBURG met een WATERVLIEGTUIG.

    Het vliegen is zeer veilig maar op een dag gelijk vandaag met goed weder zijn er op een dag gelijk vandaag  zijn er in EUROPA volgens de ICAO bepaling bestaande uit 54 landen wel 240.000 vluchten in de lucht, daar kan steeds een ongeval gebeuren!!!

    Wat betreft de OORZAAK kan ik mij zeker niet uitspreken gezien dat enkel wordt bekomen na een grondig onderzoek wat toch een bepaalde periode in beslag neemt

    02-07-2006 om 18:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-07-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. VTB
    Tijdens mijn ontmoetingen met enkele der oudere personen in de LUCHTVAARTMIDDENS stelde mij de vraag hoe men lid kon worden van  de VTB ( VIEILLES TIGES DE BELGIQUE) en beloofde ik de E-mail adressen te vermelden op mijn BLOG:

     ROBERT.FEUILLEN@SKYNET.BE

     WILFRIED.TERSAGO@PANDORA.BE

    zie ook;   www.huisdervleugels.be/vieillestiges

    Hoop jullie kortelings als medelid te mogen begroeten.

    01-07-2006 om 17:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-06-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FEDEX 705
    Enkele E-mails die mij toekwamen hadden betrekking op de NGC uitzending over de vlucht van FEDEX 705 met een DC10 waar een kaper tracht tijdens deze cargo vlucht de bemanning te overmeesteren.

    De vraag waarom de piloot niet onmidelijk de cockpit verliet om zijn twee colegas te helpen heeft zijn reden dat op deze DC10 de gyroscopen die de automatische piloot bevelen niet zeer betrouwbaar waren volgens een vorige TR.

    Men mag ook niet uit het oog verliezen dat voor deze AIR CRASH INVESTIGATION de juiste toedracht niet in al zijn juistheid wordt weergegeven het is een benadering van het incident.

    De uitreiking van de AWARD op 26 mei 1994 aan de bemaning bewijst duidelijk dat de bemaning zich zeer profesioneel gedroeg in zulk een onbekende situatie waarop geen enkele opleiding ons voorbereid tijdens onze opleiding tot piloot en men beslissingen moet nemen in fractie van seconden.

    Bijkomende opmerkingen en vragen zijn steeds welkom??

    30-06-2006 om 16:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOLLOW UP
    Ik geloof dat ik alle E-MAILTJES nu weer beantwoord heb, indien u geen antwoord bekwam is dat teken dat uw bericht verloren ging, STUUR het nogmaals!!!

    I have replyed to ALL E-MAILS now if you dint receive a reply it means your message has been lost, SEND it again!!!!

    Je viens de repondre a toutes  E-MAIL, ci vous avez pas recu de reaction cela veut dire que votre message est perdu TRANSMITES de nouveaux !!!

    30-06-2006 om 09:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-06-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KALENDER
    Een aantal E-MAILERS stellen belang in de kalender van de VLIEGMEETING  en allerlei manifestaties in EUROPA hiervoor verwijzen wij naar blz 82/83/84 van de PILOT en vindt men meer informatie www.pilotweb.aero

    29-06-2006 om 19:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-06-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OFZ
    Participated today on the OBSTACLE FREE ZONE ( OFZ) workshop to be aplied during ILS/MLS/GBAS aplications.

     A very complex subject and the TLS (TARGET LEVEL SAFETY)

    A very strong presentation was made by P JOHNSTON of UK-NATS on the bebefits of the MLS aplication at LONDON-HEATHROW and highlichting the very strong financiel benefits for the instalation of the MLS

    There is also very confusing definitions in this subject

    Documentation avaible for any expert who is intrested in this subject for IFR opertions in the future.

    I keep personaly contact with a NATIONAL CAA EXPERT on this subject

    28-06-2006 om 18:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-06-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.toelichting over de E.U
     Als ik spreek over de COUNCIL betreft dit de ADMINSTATIE welk de COUNCIL( RAAD VAN DE EUROPESE UNIE) begeleidt te Brussel

    Enkele toelichtingen  WIE is WIE??

     Er zijn in EUROPA DRIE RADEN:

     1) DE RAAD VAN EUROPA is geen EU instelling maar een intergouvermentale organisatie opgericht in 1949  en bestaande uit  46 lidstaten met als voornaamste doel  het beschermen der MENSENRECHTEN

    2) DE EUROPESE RAAD  is een E.U instelling bestaande uit de staatshoofden der 25 E.U lidstaten en komen 4 maal per jaar samen om het ALGEMEEN BELEID van de EU vast te stellen en men noemt dat ook de "EUROPESE TOP"

    3)DE RAAD VAN DE EU is de raad van ministers der 25 lidstatenvoor een bepaalde bevoegdheid welk regelmatig bijeenkomen om de voorgestelde WETTEN door de COMMISIE en mits ADVIES of CO-DECISION van het EP aan te nemen

     Ik hoop dat dit de term COUNCIL( RAAD VAN DE EU)verduidelijkt

    BRON: EUROPA  één federaal ( www.bvse-uef.be  )
                                                             www.uef.be

    Kijk tevens via GOOGLE naar EUROPESE ERESENAAT

    27-06-2006 om 16:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTDOPEN
    Bij het uitvoeren van LUCHTDOPEN of  RONDVLUCHTEN dringen wij er op aan deze enkel uit te voeren in goede weersomstandigheden, de laatste tijd bereiken ons een aantal E-MAILS van personen  welk tijdens de vlucht ziek werden in weersomstandigheden die geschieden in zeer turbulente weersomstandigheden waar wijzelf in vlucht zijnde het niet zo aangenaam ervaarden.

     Een LUCHTDOOP of  RONDVLUCHT moet een promotie voor de LUCHTVAART zijn met tevreden pasagiers na deze vlucht

    Ik begrijp dat men als PILOOT en EIGENAAR de geplande vlucht wenst uit te voeren maar een correct en profesioneel gedrag moet de commerciele belangen over heersen

    WIE het schoentje past trekt het aan en hoop beterschap in het gedrag te zien in de toekomst

    27-06-2006 om 14:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GROUNDHANDLING
    Recently we are receiving a number of reports of  DAMAGE to AIRCRAFT during GOUND MOUVEMENTS wich result in costly repairs !!!

     URGENTLY be CARREFULL DURING GROUND MOUVEMENTS of any AIRCRAFT

    27-06-2006 om 14:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FRANK SANDERS 3
     Op ZATERDAG 8 JULI te EBAW op het FRANK SANDERS plein op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN is er  tussen 1500b en 1600b een            EERBETOON voorzien met een overvlucht in formatie; 
                

                             THE WINGMAN LEAVES THE FORMATION

    27-06-2006 om 11:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-06-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. vragen over SIMULATORS
    Ik krijg regelmatig vragen over SIMULATORS voor op de PC daar wens ik u te verwijzen naar de BLOG onder de naam NEWMAN

    of via;  http://users.pandora.be. vluchtsimulator-micro

    26-06-2006 om 20:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CONCORDE
    Een der SENIOREN stelde de vraag :                                                               Waarom had de supersonische CONCORDE zulke grote vleugels??

    Als ik goed ingelicht bedroeg het vleugelopervlak 328 vierkante meter

    Heeft iemand daarvoor een bondige verklaring??

    sylvain_d_w@yahoo.fr

    26-06-2006 om 17:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRSPACE INFRINGEMENT
    Ik adviseer dringend om van de verschillende LUCHTRUIMGEBRUIKERS te vernemen welk volgens hen de OORZAKEN zijn dat er soms zonder de nodige toelatingen in GECONTROLEERD LUCHTRUIM of door P, D of R gebieden wordt gevlogen in het vooruitzicht om door een aanpassing van een aantal zaken dit heuvel in de toekomst te vermijden!!

     Het is dringend nodig van uw zienswijze naar voor te brengenom te vermijden dat er van uit de LUCHTVAART AUTORITEITEN onjuiste conclusies worden gebruikt om weer nieuwe beperkingen op te leggen.

     LAAT ONS ER SAMEN TRACHTEN IETS AAN TE DOEN !!!!!!!

    26-06-2006 om 13:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ACTION REQUIRED

    AIRSPACE  INFRINGEMENT

    EUROCONTROL  UPA becomes now AI

     HINDSIGHT no3  van juni 2006 by  DAP/SAF has this as topic 

      if you are intrested to obtain a copy send a E-mail to:
    tzvetomir.blajev@eurocontrol.int

    any RUDE or PILOTE reactions are also welcom on this E-MAIL

    I als would apreciate a copy to my E-mail to be kept in the picture to follow up this for the NON-COMMERCIAL-AIRTRANSPORT AIRSPACE USERS during my weekly visits to the EU INSTITUTIONS in BRUSSELS

    sylvain_d_w@yahoo.fr

    26-06-2006 om 11:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HELICOPTER ONGEVAL te ANTWERPEN
    Ik kan niet zeggen wat de redenen van het ongeval zijn op het eerste zicht een beoordelingsfout onder de druk van het mediagebeuren.

    Men moet bij zulke gelegenheden zeer voorzichtig zijn want er lopen veel onbevoegden rond en men wil alles zeer snel doen gebeuren !!!

    Heb daar vroeger ook ervaringen mee gehad en steld zeer hoge eisen aan de piloot hoor, ik had gelukig het karakter om mij nooit te laten opjagen maar het vergde soms veel moeite hoor, als men mij trachte op te jagen van rap,,,,rap dan ging ik rustig in mijn stoel zitten en zegde hen:

     HIER BEN IK DE BAAS NA GOD !!!!!dus ik beslis !!!!



    Men noemde mij dan wel AROGANT , maar overleven is vitaal

    26-06-2006 om 08:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (1)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!