Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    07-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.14 SEPTEMBER op ANTWERP AIRPORT
    In 2006 had ik redelijk zwaar komentaar gegeven over het feit dat een der  

    HISTORISCHE MONUMENTEN van ANTWERPEN

    niet open was voor bezoeken tijdens de  

    OPEN MONUMENTENDAG VLAANDEREN

    Dus stel ik met vreugde vast dat op 18 SEPTEMBER 2008 ANTWERP AIRPORT ook deel neemt met bevoegde gidsen voor een bezoek aan:

    -LUCHTHAVEN GEBOUW

    -PLATFORM VLIEGTUIGEN

    -STAMPE & VERTONGEN


      Iedereen is welkom en ik hoop gaarne van uw indrukken en bemerkingen nadien te bekomen

    07-09-2008 om 16:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NON CAT AIRSPACE USERS
    A eequst I receive regular concerns the activity in the EU from   

    NON COMMERCIAL AIRTRANSPORT AIRSPACE USERS

    For this do I refer to my AIRSPACE USERS diagram from 2007/04/18 SDW witch give a discripsion of the various AIRSPCE USERS:

    GENERAL AVIATION
    AERIAL WORK
    CAT
    STATE AIRCRAFT


    Until now I have never located this requested information and have requested the collection of this information via various EU an EUROPEAN channels without succes

    See also:  WWW.IAOPA.

    Statistical information at the WA 2008

    05-09-2008 om 17:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GEVAAR van het BEROEP van MILITAIR
    Een aantal E-mails stellen mij vragen over de gevaren van het leven van een MILITAIR??

    Mijn ervaring was enkel in vredestijd en enkel in het LUCHTVAART midden.

     Zonder enige nota"s te raadplegen gaan mijn herinneringen in de militaire luchtvaart sedert 1954 toch uit naar de   10 onderstaande personnen die om het leven kwamen: !!!!!

     -FORET
     -BATAIR
     -WILMAERTS
     -ROBERT
     -DIERICKS
     -KRETS
     -MALPAS
     -VALMARY
     -BEDERT
     -DURUISAU


    In de BURGERLUCHTVAART gaan mijn gedachten naar:

    KIM VAN RISSEGEM
    PAUL BURNIAT

    05-09-2008 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOEKOMST van EUROPA

      Gisteren was er de uitzending op TV NED2 om 2100 uur in  " TEGENLICHT" over de

    in AZIE in navolging van de uitzending van verleden week over CHINA

     De volgende week MAANDAG 8 SEPTEMBER om 2100 uur op TV NED2 door VPRO in

    TEGENLICHT " gaat over "RISING GOLF "

    Waar blijft EUROPA in al deze ontwikkelingen ??

    Zie ook op het FORUM bij het onderwerp  

    DE ONAFWENDBARE MONDIALE MACHTSVERSCHUIVING

    Alhoewel ik zeer wantrouwig ben tegen de waarheid in TV uitzendingen hoop ik toch dat

    toch wel eens zal kijken in de uitspraken in deze intresante uitzendingen.

    KOMMENTAAR of TOELICHTINGEN steeds welkom

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    02-09-2008 om 16:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HUMAN FACTORS

    Presently I noticed the folowing points at the ATCO level:

    In the TRAINING HANDBOOK for the new ATCO there is no indications no more about the NDB and ADF procedures .??

    FILING a FLIGHTPLAN in VFR in the AIR is apaerently no more the ATCO task.

    VFR is almost no more mentioned in the ATCO HANDBOOK

    IFR OUTSIDE CONTROLLED AIRSPACE is no more mentioned

    Apaerently id the CAT no more allowed OUTSIDE CONTROLLED AIRSPACE

    Intrsting to notice thad the ATCO on his station is having two different input to make one on a AZERTY and a other on a QUERTY panel ???

    02-09-2008 om 10:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HUMAN FACTORS

    Presently I noticed the folowing points at the ATCO level:

    In the TRAINING HANDBOOK for the new ATCO there is no indications no more about the NDB and ADF procedures .??

    FILING a FLIGHTPLAN in VFR in the AIR is apaerently no more the ATCO task.

    VFR is almost no more mentioned in the ATCO HANDBOOK

    IFR OUTSIDE CONTROLLED AIRSPACE is no more mentioned

    Apaerently id the CAT no more allowed OUTSIDE CONTROLLED AIRSPACE

    Intrsting to notice thad the ATCO on his station is having two different input to make one on a AZERTY and a other on a QUERTY panel ???

    02-09-2008 om 10:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REORGANISATIE
    Wat betreft de REORGANISATIE in EUROCONTROL begrijp ik dat in functie van de FAB ontwikkeling de verkeersleiders van EUROCONTROL-UAC te MAASTRICHT in de toekomst niet meer in EUROCONTROL te LUXEMBURG zullen worden opgeleid maar een opleiding in de NATIONALE ATC scholen van de FAB lidstaten dus FRANKRIJK,DUITSLAND,OOSTENRIJK,NEDERLAND, BELGIE,OOSTENRIJK en ZWITSERLAND

    De EUROCONTROL school te LUXEMBURG krijgt een andere taak ??

    Dit zijn nog maar voorgestelde oplossingen ??

    02-09-2008 om 09:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAART in EUROPA
    Veel vragen worden gesteld over DE LUCHTVAART in  EUROPA van de toekomst??

     Ik ben vooral betrokken bij GENERAL AVIATION é AERIAL WORK en kijk naar de toekomst van wat ik de NON CAT AIRSPACE USERS noem (zie vroegere teksten in mijn BLOG)

     Ik zie nu dat er grote problemen gaan ontstaan wegens de MACHTSTRIJD tussen de verschillende strukturen in de EU aktief in de LUCHTVAART:

    EU(DG-TREN),EASA,JAA-T,EUROCONTROL,ECAC,JU(SESAR) , alsook de NATIONALE CAA en de NATIONALE ANSP voor bevoegdheden,budgetten,personeels uitbreiding .

    Deze reorganisatie gebeurt ONGEKOORDINEERD en ieder tracht de belangrijkste speler te worden in de AIRSAFETY in AVIATION, tevens is er ook nog het aspect SECURITY waarin een aantal organisaties hun aandacht op de LUCHTVAART in EUROPA !!!

     ZEER INGEWIKKELDE TOESTAND .......... hoe moet men dat oplossen ???

    01-09-2008 om 08:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAARTKAART 1/250.000 BELGIE 2008

    Heden verneem ik twee eigenaardigheden op deze recente uitgave:

     Het nog steeds bestaande maar niet in gebruik zijnde vliegveldje van BEERSE staat niet vermeld op deze kaart.

     Het nog steeds bestaande vliegveld van EBSP  SPA la SAUVENIERE staat niet vermeld op de kaart


    Andere eigenaardigheden zijn nog steeds welkom ??

    31-08-2008 om 14:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MADRID MD80 ongeval , SPANAIR
    In functie van de vele vragen over het SPANAIR  ongeval te MADRID van de MD82 is het intresant de commentaren in het Frans te lezen van  JEAN BELOTTI in zijn  LETTRE et CRONIQUE d'Aout 2008..

    kan u een exemplaar bezorgen indien u mij uw E-mail laat geworden op  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    Met vermelding JEAN BELOTTI.

    Deze maandelijkse gratis verspreide informatie is zeer intresant en ook mogelijk gratis te bekomen via:

     JEAN.BELOTTI@WANADOO.FR    met mijn complimenten.
     

    28-08-2008 om 20:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.G/A on MILITARY AERODROMES
    There is a study in progres on the possiblity for GENERAL AVIATION for BUSINESS purposes to obtain acces to MILITARY AERODROME & AIRFIELDS

    In vieuw of this whe schould clearly bried the MILITARY thad whe do not need aditional facility for such a flights.

    Some Military authority are thinking thad they have to develop a special terminal and facility for such a operation.

    Most of the GA operators can use the present avaible facility at military instalations .


    Any reaction toward this by me expresed vieuw is welcom ASAP :
      
       SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    28-08-2008 om 14:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRFIELD INFORMATION

     I receive DAILY a number of E-mails requesting INFORMATION on the SMALLER AIRFIELDS in CENTRAL EUROPE.

     I can not react to them imidiatly and ADVISE to contact ASAP:


     THE NATIONAL AOPA'S     WWW.IAOPA.ORG
        
     or    WWW.IAOPA-EUR.ORG

      WWW.NAV2000.COM 


      I ame no more the IAOPA LIAISON OFFICER  and  have now retired and no more abel to react to ALL the requsts any more

      I keep involved in the GENERAL AVIATION & AERIAL WORK in EUROCONTROL and the EU-INSTITUTIONS as INDIVIDUAL REGISTERD EU-LOBBYIST

    26-08-2008 om 12:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLIEGVEILIGHEID
    Wat betrfd het ongeval van de MD82 te MADRID komen er verschillende E-mailtjes met vragen en zelfs beschuldigingen dat de Piloten vertrokken zouden zijn met een vliegtuig dat niet 100% in orde was.

    Over de oorzaak van het ongeval moeten we wachten tot al de punten van de puzel beschikbaar zijn en wat zoals ik steeds vermeld een aantal maanden zal duren.

    Bij een vliegtuig zijn er vele sytemen en instrumenten welk niet vitaal zijn om een vlucht veilig uit te voeren.

    De bemaning beschikt daarvoor over een lijst met de systemen en instrumenten die noodzakelijk zijn deze " NO GO" lijst is vitaal.

    Vergeet niet dat de PILOOT en CO-PILOOT de eerste personen op de plaats van het ongeval zullen zijn en daarom niet zullen opstijgen met een vliegtuig waaraan er ernstige gebreken zijn


    Ik kan ook verder heden geen gegevens hierover vermelden en ga zeker niet in op mogelijke gissingen van wat er verkeerd is gegaan, gelieve me dat niet kwalijk te nemen !!!

    26-08-2008 om 11:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AERO-KIEWIT
    De jaarlijkse OPENDAGEN  AERO_KIEWIT hebben plaats op

      30 & 31 AUGUSTUS 2008

    WWW.AERO-KIEWIT.BE


    Mogelijk dat ik de ZATERDAG 30/08 daar om 0900 b zal aanwezig zijn tot 1500 uur , voor ontmoeting gelieve mij een E-mailtje te zenden op   SYLVAIN.D.W@GMAIL.BE

    25-08-2008 om 08:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VRIENDENKRING ZOERSEL
    Tijdens mijn bezoek aan de OPEN DAG te ZOERSEL ( EBZR) bij ons bekend als het vliegveld( NATO)  OOSTMALE bij de KEMPISCHE AEROCLUB op Zaterdag 23 AUGUSTUS 2008 ontmoete ik een aantal ex-collega's instructeurs van bij DE LUCHTKADETTEN alsook een aantan ex LUCHTKADETTEN van in de goede oude tijd.

     Intresante contacten are:

     WWW.SV4B.BE

     WWW.VZP.BE

     DIRK.DE.QUICK@PANDORA.BE

    Er is ook een samenkomst voor de VRIENDEN van ZOERSEL voorzien op 19 SEPTEMBER neen contact met DIRK DE QUICK voor meer info.

    Ik kan er niet aanwezig zi!jn want ben die dag reeds voorzien voor het diner van de OUD GEDIENDE van LT/AVN te LIEGE-BIERSET  bij de FLIGHT HELI

    25-08-2008 om 08:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VRIENDENKRING ZOERSEL
    Tijdens mijn bezoek aan de OPEN DAG te ZOERSEL ( EBZR) bij ons bekend als het vliegveld( NATO)  OOSTMALE bij de KEMPISCHE AEROCLUB op Zaterdag 23 AUGUSTUS 2008 ontmoete ik een aantal ex-collega's instructeurs van bij DE LUCHTKADETTEN alsook een aantan ex LUCHTKADETTEN van in de goede oude tijd.

     Intresante contacten are:

     WWW.SV4B.BE

     WWW.VZP.BE

     DIRK.DE.QUICK@PANDORA.BE

    Er is ook een samenkomst voor de VRIENDEN van ZOERSEL voorzien op 19 SEPTEMBER neen contact met DIRK DE QUICK voor meer info.

    Ik kan er niet aanwezig zi!jn want ben die dag reeds voorzien voor het diner van de OUD GEDIENDE van LT/AVN te LIEGE-BIERSET  bij de FLIGHT HELI

    25-08-2008 om 08:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SENIOREN
    SENIOREN zijn steeds geheel vrijblijvend en gratis steeds welkom met vragen over

    LUCHTVAART en EU aspecten.



     ER ZIJN GEEN STOMME VRAGEN is mijn SLOGAN ???


    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    24-08-2008 om 18:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.A Received a CRY FOR HELP ???
    I received a cry for help from mALTA for the GENERAL AVIATION activity.

     There seems to be three vital problems:

    -The conversion from the FAA licences toward the EASA licenses.

    -The very high price of the 100LL in MALTA

    -The imposed SECURITY CHECKS for flights in to the EU

    Any assistanse or sugestions are welcom !!!!


     SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    24-08-2008 om 18:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SOME COMMENTS
    Out of conversations with operationel PILOTS the folowing comments:

    Regently there was a close encounter between a AIRPLANE in final Aproche in a CTR and a light AIRPLANE crossing without autorisation ??

    In the Region of  LFQQ there seems to be a lot of dificulty with teh R/T communications ??

    There is urgent need to clarify the verification of the ELT (121,500) for PILOTS ??
    whe have this equipment now in a number of AIRCRAFT but no clear vieuw of the utulisation of this device.

    I ame intrested in reaction from PILOTS and OWNERS who operate a DIESEL ENGINE from the SMA FACTORY ??

    ANY other problems are welcom and will be threatet here without any possiblity of identification of the origin.

    see also:   WWW.SMAENGINES.COM

    24-08-2008 om 15:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRSAFETY

     I urgently advise al FTO and RF to advise their INSTRUCTERS to obtain   ASAP a copy of:

    EUROPEAN ACTION PLAN FOR AIRSPACE INFRINGEMENT  
                             RISK REDUCTION

    from EUROCONTROL HQ Rue de la Fusee 96 B-1130 BRUSSELS
    BELGIUM

    adress a letter to:   the Director General David McMILLAN


    AIRSAFETY is OUR TOP PRIORITY in AVIATION

    24-08-2008 om 15:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!