Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    18-07-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. INIATIEF
    Een INIATIEF dat onze aandacht trok is de VLIEGVELD-WOON project in FRANKRIJK in navolging van zulke projecten in de USA en SPANJE

    www.aero-delahaye.com

    18-07-2006 om 15:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTIFICATION
    NOTIFICATION

    The INFORMATION in this BLOG are my personel opinions exept if specifique mentioned, and has no LEGAL protection.

     Refer always to the OFFICIAL DOCUMENTS

    18-07-2006 om 14:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTIFICATION
    NOTIFICATION

    The INFORMATION in this BLOG are my personel opinions exept if specifique mentioned, and has no LEGAL protection.

     Refer always to the OFFICIAL DOCUMENTS

    18-07-2006 om 14:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SAFETY ???????
    Whe advis PILOTS to consult regular:

      http://www.eurocontrol.int  
         
       search ------>>>       SAFETY_ALERT_BOARD.

     http://asrs.arc.nasa.gov

     www.ASF.ORG

     www.Fsptc.net

    www.FLIGHTSAFETY.ORG


    www.etsc.be

    18-07-2006 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-07-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DEBRIEFING f van EXAMINATORS
     Heden MORGEND weer een persoonlijk onderhoud met enkele EXAMINATORS over hun ervaringen over het afnemen van de PRACTISCHE EXAMENS in VLUCHT voor de JAA-JAR/FCL ;

    Hieruit trek ik enkele persoonlijke besluiten ten behoeve van de ABI leden

    Schijnbaar gaat men er van uit als de complexe JAA voorziene administratieve dossiers in orde zijn dan is de kwaliteit van de af te leggen proef minder van belang

    De betrokken examinators hebben de voorstellende FI van de RF en de FTO reeds persoonlijk op de hoogte gebracht van hun bevindingen met de voorgestelde kandidaten voor PPL,CPL vergunningen en de ,IR en FI bevoegdheden

    FI(A) in RF ,,,,,, 1)ontbreken van de originele FLICHT MANUEL van het betrokken toesten
                                2) geen kennis van de MANEUVERING SPEED, BEST ANGLE  of BEST RATE SPEED
                                3) verkeerde gebruik van het BRANDSTOFVERBRUIG de kandidaat werkt met 18 lt/uur waar het toestel volgend de FLICHTMANUEL 24 :lt/uur gebruikt
                                4) geen kennis van de LEANING in cruise gezien men volgens de theoretische kursus niet LEANT beneden de 5000 ft.
                                5) berekeningen van de W/B of mass met de fictieve cijfers van de FLICHT MANUEL van een andere versie van model en niet met de cijfers van het gewogen toestel.
                                 6) gebruik van niet UPDATED LUCHTVAART KAARTEN .                            
                      



     FI(A) in FTO
                               1) gebruik maken van gegevens uit de FTO TRAINING MANUEL niet in overeenstemming van de gevens uit de originele FLICHT MANUEL.
                              2) TAXIEN met hoog RPM terwijl de remmen lichtjes ingedrukt blijven.
                              3) geen kennis van al de systemen die in het gebruikte toestel staan gezien de niet homogene uitrusting van de gebruikte vliegtuigen;
                              4) onvoldoende TRAINING in het LIMITED PANEL, EMERGENCY PROCEDURES, STALL & SPIN training wegens de limitatie van de gebruikte toestellen
                              5) training voor het EXAMEN PROGRAM maar niet voor het vliegen in een operationeel realistische omgeving als PIC

     TRAINING of FI(A)
                               1) niet gebruiken van de AIRSPEEDS zoals voorzien in de originele FLIGHT MANUEL maar cijfers uit de FTO TRAINING MANUEL
                               2) heden steld men kandidaten in een FTO voor welk in zijn ervaring nooit geen FULL SPINN heeft gedaan en tijdens de FI opleiding deze ook niet bekwam omdat er in de FTO geen toestel beschikbaar is waarmede een FULL DEVLOPED SPIN is allowed acording the POB.

     Een der problemen welk volgens mij aan de problemen van de kwaliteit der opleiding in de FTO ligt is de administratieve druk van het zogenaamde JAR/FCL program en de financiele druk welk op het management inwerk wegens de concurentie tussen de FTO om zo goedkoop mogelijk een training aan te bieden.

     Ook de instelling dat de kandidaat maar als tweede piloot zijn loopbaan zal aanvangen heeft voor gevolg dat men niet werkt op een PIC op te leiden die zelfstandig gaat vliegen en beslissingen nemen

     De instelling van de kandidaat speelt ook een grote rol van hoe hij de behaalde vergunning gaat gebruiken!!!


        ?????????

    IR BEVOEGDHEID
                           1) verkeerd gebruik van de ICAO AIRCRAFT TYPE INDICATOR in FLIGHT PLAN !!
                          2) Niet toepassing van de AIRSPEEDS van de originele FLIGHT MANUEL maar opgelegde cijfers in de TRAINING MANUEL van de FTO
                          3) de opleiding is geheel afgestemt op een zeer conventionele examenvlucht in een gekende omgeving en als men daar van afwijkt door de kandidaat een andere internationale bestemming te geven en daar te landen dan kan  de kandidaat  zich geheel niet uit de slag trekken

       ?????????

    OPMERKING; Een aantal voorgestelde KANDIDATEN voor een EXAMEN IN VLUCHT worden greweigerd wegens het niet conform zijn aan de complexe VOORSCHRIFTEN waar de FI zijn weg niet meer in terug vindt


     LAST UPDATE 20060718
     wordt later verder bijgewerkt
     




     

    15-07-2006 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-07-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOLLOW UP on E-MAIL questions
    A number of questions concern the conversations I was having with the various experts.

     I first handed them a copy of the IAOPA RESOLUTIONS taken at the 23th IAOPA WORLD ASSEMBLY in TORONTO.

     I also handed and clarified the ICAO DIAGRAM 1 of CIVIL AVIATION and supported by the IAOPA  AVIATION ACTIVITY CLASSIFICATIONS

     I drawn the attention thad AVIATION is not ONLY COMMERCIAL AIR TRANSPORT or AIRLINES  but composed of a large amounth of NON COMMERCIAL AIRTRANSPORT operators  actif in NPO's and SME's who are the roots of the EU AVIATION INDUSTRIE future

    14-07-2006 om 19:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FUTURE OF AVIATION REGULATION
    Voor degene die het nog niet vernomen hebben is er op 20 September te BRUSSEL in de CHARLEMAGNE building rue de la loi 170 om 10;00 uur een toelichting over het bovenstaande onderwerp.

    voor degene die belangstellen om aanwezig te zijn  neem ASAP contact

    Inschrijving is voor de VEILIGHEIDSDIENSTEN noodzakelijk voor FRIDAY 25 August  2006

    Voor meer informatie neem contact met  SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    14-07-2006 om 16:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. INTRESTING SUBJECTS from this week
    As Mentioned  in my planning was I present in the EP this week and participated in a number of intresting BRIEFINGS of the COMMITEE of TRANSPORT and TOURISME:

    COMMISIONER  JACQUES BARROT came to highlicht  his activity and particular the progres of the WHITE PAPER  2001 revision and update of this document

    STATE SECRETARY for TRANSPORT INOVATION and TECHNOLOGY Mr HELMUT KUKACKA of AUSTRIA had a exchange of vieuws

    Ms  SUSANNA   HUOVINEN of the  FINISH MINISTER of TRANSPORT and COMMUNICATION  came for a exchange on vieuws on the FINISH program for the next 6 months

    I was abel to have a number of intresting conversations with the persons  from the cabinet assisting the three  speakers .

    Was also present at the briefing from PATRICK GOUDOU of the EASA on the BUDGET COMMITEE

    The next TRAN meeting is planned for 12/13/14 SEPTEMBER starting the 12th at 1500 hr.

    more details avaible via E-MAIL

    14-07-2006 om 11:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BEZOEKEN van ANTWERPENSE LUCHTHAVEN
    Zoals vroeger reeds vermeld op deze BLOG is het noodzakelijk om bezoeken van de ANTWERPSE LUCHTHAVEN vooraf te doen organiseren door  INGRID  ( zie informatie onder deze naam in te typen onder " ZOEKEN"

    Ook bezoeken van het STAMPE MUSEUM kunnrn buiten de normale openigsuren per groep georganiseerd worden na afspraak zoek onder                  " STAMPE MUSEUM "

    14-07-2006 om 06:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-07-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EASA (vervolg)
    The working document on  EXTENDING THE TASKS OF THE EUROPEAN AVIATION SAFETY AGENCY   -COM(2005)579 by   JORG LEIGHTFRIED has been presented on the  tuesday 11 JULY at 1200 to the TRAN COMMITTEE and give to intresting reactions from a number of MEP with who I had contacts.

    The  DRAFTED TIME  TABEL:

     12 SEPT 2006 a LUNCH DEBAT with  Mr JORG LIEGHTFRIED and invited EXPERTS

    DRAFT PROJECT in the meeting of OCTOBER.

    AMENDEMENTS BY MEP to be assigned in NOVEMBER

    VOTTING in the TRAN in DECEMBER

    VOTTING in the EP PLENAIRE JANUARY 2007

    ADITIONAL PROPOSALS to be adressed to MR JOS VERVLOET who is going to work on the draft project during the month AUGUST

     JVERVLOET@EUROPARL.EU.INT

    Sugest you transmit me also your comments or adaptions since I ame regular having conversations with the various  intrested MEP at personel level

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    Always avaible for any aditional information.

    13-07-2006 om 18:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Verschillende vragen gaan over de gegevens der BELGISCHE VLIEGVELDEN welk men kan terug vinden in de AIP BELGIUM & LUXEMBOURG welk gratis beschikbaar is via WWW?EUROCONTROL.INT  de EAD te raadplegen.

    updated  01-07-2006

     Een nutige document voor de niet piloten is het  AIR-INFO N° 1 uitgegeven door  COLLECTION ESPADON van  André,Michel & Mireille DILLIEN

    er bestaan nog andere intresante uitgaven  met LUCHTVAART INFORMATIE N° 2-3-4-5-6

    Contact FRAGES s.a
     tel/fax 02 763 05 41
     E-MAIL SERGEKNAFF@HOTMAIL.COM

     Storting van 6,50 € op  210-0751350-40

    13-07-2006 om 17:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EP VOTING of THURSDAY 06 JULY
    In uitvoering van de STEMMING aangaande ;                                                  REDUCING THE CLIMATE CHANGE IMPACT OF AVIATION  2005/2249 of 04/04/2006  by CAROLINE LUCAS and the PRESS RELEASES of IACA an AEA !!!!

     Bekwam ik een aantal zeer goed gemotiveerde reacties welk er wijzen op de SCHADE die er aan de EUROPEESE LUCHTVAART wordt toe gebracht ten nadele van de EUROPESE INGEZTENNE

     gaarne ook uw zienswijze welk ik kan overmaken aan enkele NEDERLADSTALIGE MEP  via E-mail.

     SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    13-07-2006 om 15:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SPITFIRE
    Verschillende SENIOREN en ook jongere stellen mij herhaalde malen vragen over dit legendarisch vliegtuig de SPITFIRE dat ik echter nooit zelf heb gevlogen , alleen in 1960 de gtondcursus gekregen maar wegens administratieve problemen niet gevlogen.

    voor informatie over de SPITFIRE 

     verwijs ik hier naar een intresante Nederlandstalige Website:

      WWW.70JAARSPITFIRE.BE

    13-07-2006 om 14:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BIJWERKEN BLOG
    Ik hoop dat ik al de dringende E-MAILTJES heb beantwoord, de beloofde informatie die ik op de BLOG ga zetten zal mogelijk maar eerst morgen VRIJDAG  of ZATERDAG gebeuren hoor, heb wel 30 bladzijen NOTA's van de voorbije dagen door te werken hoor.

     VOOR DRINGENDE ZAKEN liefst een kort E-MAILTJE ?????

    13-07-2006 om 05:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-07-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FRANK SANDERS 5
    In functie van een aantal E-MAILTJES over FRANK SANDERS moet ik toch enkele punten toelichten.

    FRANK was een mijner leerlingen veel jaren geleden toen hij nog zeer actief was in het ANTWERPSE ONDERWIJs waar hij volgens mijn begrippen ook zeer goed werk leverde.

    Via vele contacten in JEUGD & LUCHTVAART en AOPA-BELGIUM leerden wij elkaar zeer goed kennen en kan ik duidelijk stellen dat FRANK same, met ANDREE een heel belangrijke rol speelden in DE LUCHTVAART in het ANTWERPSE maar ook minder geweten in BELGISCHE ,VLAAMSE,EUROPESE en INTERNATIONAAL via IAOPA.

    Hij is niet de vader van JEUGD & LUCHTVAART welk bestond uit zes vooraanstaande oudere personen waarvan ik er soms nog  enkele ontmoet; maar hij heeft JEUGD & LUCHTVAART nieuw leven ingeblazen met als zichbaar zijnde DE DAG DER GEHANDICAPTEN en de bouw van de nu terug vliegende BREEZY.

    Via zijn MILITAIRE,ONDERWIJS en LUCHTVAART activiteiten heeft hij een veel minder en door velen ongekende rol gespeelt op ANTWERPS,VLAAMS,BELGISCH,EUROPEES en INTERNATIONAAL vlak zonder daar enige eer voor op te eisen.

    Frank was geen DIPLOMAAT of een MAN van veel woorden maar daden, en alhoewel de laatste jaren  ernstig ziek bleef hij zich inzetten voor zijn IDIALEN

    FRANK SANDERS  heeft ons veel te vroeg verlaten maar was een GROOT MAN in onze LUCHTVAART wij zullen hem missen maar trachten zijn idealen verder te dragen zolang onze gezondheid dit toelaat

    ANNITTA & SYLVAIN

    11-07-2006 om 05:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-07-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.IAOPA 23th W.A in TORONTO
    The full INFORMATION is avaible  :

     www.iaopa.org/info/assembly23/ppts.

    10-07-2006 om 19:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONGEVAL in RUSLAND
    Wat betreft het ONGEVAL van de AIRBUS A320 in RUSLAND weten we voorlopig niet meer dan wat de MEDIA ons toont, de EXPERTS voor het onderzoek zijn nog niet ter plaatse en dan nog duurt het enkele maanden tot een jaar eer we de juiste toedracht weten hoor.

    De zogenaamde problemen met de hydraulische probleem der remmen is een gising mar heeft geen echte waarde als vasstelling hoor !!!

    10-07-2006 om 06:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-07-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.www.dac.be
    Tijdens de OLDTIMER FLYIN te SCHAFFEN-DIEST op 12 en 13 AUG zijn er buiten de VLIEGTUIGEN nu ook een hondertal OLD TIMERS CARS uitgenodigd.

     www.dac.BE

    09-07-2006 om 20:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CLIMAT CHANGE IMPACT of AVIATION
    Zie de reactie van IACA  www.IACA.org

                                     AEA  www.AEA.BE

    09-07-2006 om 19:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NPA 06/2006 EASA
    I advise strongly on ALL AIRSPACE USERS and the SMALL AERODROMES OPERATORS to consult the  NP 06:2006 of 15/05/2006 on the proposal to amend the EU-REGULATION(EC)N° 1592/2002.

    And REACT individuely to the 10 QUESTIONS and request clarification of some of the used DEFINITIONS and DENOMINATIONS used

    on NPA@EASA.eu.int

    I can not evaluate in detail what this may have for effect on the OPERATIONAL AIRSPACE USERS in the futur.

    CAUTION
    I notice references to:  AIRCRAFT and ALL OTHER FLYING DEVICES
                                            GLIDERS
                                            HELICOPTERS
                                            SMALL  AERODROMES
                                            AERODROME NOT OPEN TO PUBLIC USE
                                            DRAFT PROPOSAL by GASR

     I also would like to see YOUR QUESTIONS and obtained reply via
    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    Also any aditional clarification or sugestions are always welcom witch I tread confidential in my function of INDEPENDENT EU LOBBYIST
                                           

    09-07-2006 om 18:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!