Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    12-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REQUEST ??
    Many E-mails are requesting me witch organisations are involved in AVIATION related subjects in the EU-ARENA in BRUSSELS.

    I make her a list out of my memory and any organisation missing pleas advice me via:

    SYLVAIN.D.@GMAIL.COM   ASAP

    EU-INSTITUTIONS:
    -EP
    -COUNCIL
    -EC
    -DG-TREN
    -COR
    -CSEC
    -EUROCONTROL
    -EASA
    -ECAC
    -ECA
    -AEA
    -IATA
    -IAOPA
    -IFALPA
    -ITATCA
    -ICAO
    -EBAA
    -GAMMA
    -JAA-T
    -EAS
    -FAI
    -ECOGAS
    -ERAA
    -EAA
    -FLAG
    -ELFAA
    -ETF
    -

    latest update 12/09/2008
    -

    12-09-2008 om 16:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REQUEST ??
    Many E-mails are requesting me witch organisations are involved in AVIATION related subjects in the EU-ARENA in BRUSSELS.

    I make her a list out of my memory and any organisation missing pleas advice me via:

    SYLVAIN.D.@GMAIL.COM   ASAP

    EU-INSTITUTIONS:
    -EP
    -COUNCIL
    -EC
    -DG-TREN
    -COR
    -CSEC
    -EUROCONTROL
    -EASA
    -ECAC
    -ECA
    -AEA
    -IATA
    -IAOPA
    -IFALPA
    -ITATCA
    -ICAO
    -EBAA
    -GAMMA
    -JAA-T
    -EAS
    -FAI
    -ECOGAS
    -ERAA
    -EAA
    -FLAG
    -ELFAA
    -ETF
    -

    latest update 12/09/2008
    -

    12-09-2008 om 16:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WORKSHOP for ALL NON CAT AIRSPACE USERS
    On 10-11 DECEMBER 2008 at HQ EUROCONTROL in the EUROPA ROOM
    there is a FREE  ( NO cost except your own travel arangements)
    NAVIGATION AVIONICS REQUIREMENTS for GENERAL AVIATION,AERIAL WORK & BUSINESSAVIATION
    WORKSHOP

    This is vital for ALL Airspace users not involved in the GAT-CAT

    Do you operate VFR or IFR be there to introduce YOUR REQUIREMENTS for the future !!!

    WWW.EUROCONTROL.INT

    Always avaible for aditional information:
    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM
    PHIL.EVANS@EUROCONTROL.INT

    Registration required ASAP for SECURITY services.

    12-09-2008 om 16:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NINE-ELEVEN
    Heden sta ik even still bij de rampzalige dag van 9/11 in de USA -WTC torens

    Ik herinner me die dag nog zeer goed, ik was aanwezig in HQ EUROCONTROL in de vergaderzaal CASTOR  in een vergadering over FLIGHT PLAN gebruik , en de persoon naast mij van de Griekse CAA kreeg een telefoontje via zijn GSM van zijn echtgenote in Griekenland die hem mreedeelde dat er een ongeval was in de USA met een licht vliegtuig dat in de WTC was gevlogen en dat er brand was die werdt uitgezonden op CNN.

    Ik dacht aan een ongeval en zocht de expert van de EUROPA zaal op waar men allerlei mogelijkheden heeft om de TV beelden weer te geven en toen ik daar binnenkwam was er een brandende WTC toren zichbaar op dat ogenblik zagen wij een toestel naderen en zich in de tweede WTC toren boren.
    Opdat ogenblik begonnen we te begrijpen dat er iets anders aan het gebeuren was en volgden we de CNN uitzending met de beelden van de instorting totdat we het bericht kregen dat de NATO en EUROCONTROL moesten ontruimd worden wegens mogelijke dreiging van aanslagen op deze instaloaties.
     Met de wagen was het enkel mogrelijk tot op de grote baan te geraken want de ganse omgeving zat het verkeer volledig vast omdat de ontruiming van de verschillende instellingen iedereen de baan op was.
     Het duurde wel 3 a 4 uur alvorens ik kon weggeraken en de baan naar ANTWERPEN nemen die ook bomvol zat zodat ik maar eerst omstreeks 2100 uur thuis kwam.
    Het nam nog enkele dagen in beslag alvorens we gegonnen inzicht te krijgen wat er daar in de USA was gebeurt en ook de gevolgen dit voor de Burgerluchtvaart zou hebben
    De volgende maanden was het aspect SECURITY ( BEVEILIGING) een der topics in vele verschillende Europese vergaderingen en nu nog dragen we de gevolgen van 9/11 door dagelijkse SECURITY aanpassingen in de LUCHTVAART

    11-09-2008 om 10:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NINE-ELEVEN
    Heden sta ik even still bij de rampzalige dag van 9/11 in de USA - WTC

    11-09-2008 om 09:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CLARIFICATION from SDW

    BE AWARE thad I do NOT REPRESENT IAOPA since DECEMBER 2004 and will NOT be abel to REPLY on their BEHALFE.

    I stil receive DAILY about 100 E-mails and request from AOPA members belonging to the 63 NATIONAL AOPA's

    Pleas contact:  WWW.IAOPA.ORG

    11-09-2008 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. DC3 Vluchtel !!!

      Verneem zojuist dat er ZATERDAG 13 SEPTEMBER 2008 vluchten met DC3  PH-PBA georganiseerd worden op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN vanaf 10:00 uur.


     WWW.DUTCHDAKOTA.NL

     WWW.AIRPLANES.NL


    10-09-2008 om 05:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    HEDEN 09 & 10 SEPTEMBER MEETING at EUROCONTROL in the APDSG on the subject of the aplication of the AFIS ( ICAO Doc......) at the EU-ARENA ???


     SUGESTIONS are welcom !!!........ ASAP

    09-09-2008 om 05:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAART VOORDRACHT
    Op 23 OCTOBER 2008 is er een LUCHTVAART VOORDRACHT voorzien s'avonds om 1900 uur in het VLOC op de OOSTENDSE LUCHTHAVEN

    Meer informatie later te vermelden/

    WWW.VLOC.EU

    WWW.VLRI.BE

    08-09-2008 om 20:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WERELDRECORDS ZWEEFVLIEGEN
    MAXIMALE HOOGTEVLUCHT 14938 METER

    MAXIMALE DUURVLUCHT   56u15   (kan niet meer gedaan worden uit veiligheidsoverwegingen)

    MAXIMALE AFSTAND  3009 KILOMETER

    08-09-2008 om 17:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NON CAT AIRSPACE USERS (2 part)
    Concerning the posting on the NON CAT AIRSPACE USERS must i clarify thad the missing

    concers the VFR operations, because ALL the IFR flights are avaible via the

    HQ EUROCONTROL data
    for aditional information contact;  DAVID.MARCH@EUROCONTROL.INT

    07-09-2008 om 18:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.14 SEPTEMBER op ANTWERP AIRPORT
    In 2006 had ik redelijk zwaar komentaar gegeven over het feit dat een der  

    HISTORISCHE MONUMENTEN van ANTWERPEN

    niet open was voor bezoeken tijdens de  

    OPEN MONUMENTENDAG VLAANDEREN

    Dus stel ik met vreugde vast dat op 18 SEPTEMBER 2008 ANTWERP AIRPORT ook deel neemt met bevoegde gidsen voor een bezoek aan:

    -LUCHTHAVEN GEBOUW

    -PLATFORM VLIEGTUIGEN

    -STAMPE & VERTONGEN


      Iedereen is welkom en ik hoop gaarne van uw indrukken en bemerkingen nadien te bekomen

    07-09-2008 om 16:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NON CAT AIRSPACE USERS
    A eequst I receive regular concerns the activity in the EU from   

    NON COMMERCIAL AIRTRANSPORT AIRSPACE USERS

    For this do I refer to my AIRSPACE USERS diagram from 2007/04/18 SDW witch give a discripsion of the various AIRSPCE USERS:

    GENERAL AVIATION
    AERIAL WORK
    CAT
    STATE AIRCRAFT


    Until now I have never located this requested information and have requested the collection of this information via various EU an EUROPEAN channels without succes

    See also:  WWW.IAOPA.

    Statistical information at the WA 2008

    05-09-2008 om 17:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GEVAAR van het BEROEP van MILITAIR
    Een aantal E-mails stellen mij vragen over de gevaren van het leven van een MILITAIR??

    Mijn ervaring was enkel in vredestijd en enkel in het LUCHTVAART midden.

     Zonder enige nota"s te raadplegen gaan mijn herinneringen in de militaire luchtvaart sedert 1954 toch uit naar de   10 onderstaande personnen die om het leven kwamen: !!!!!

     -FORET
     -BATAIR
     -WILMAERTS
     -ROBERT
     -DIERICKS
     -KRETS
     -MALPAS
     -VALMARY
     -BEDERT
     -DURUISAU


    In de BURGERLUCHTVAART gaan mijn gedachten naar:

    KIM VAN RISSEGEM
    PAUL BURNIAT

    05-09-2008 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOEKOMST van EUROPA

      Gisteren was er de uitzending op TV NED2 om 2100 uur in  " TEGENLICHT" over de

    in AZIE in navolging van de uitzending van verleden week over CHINA

     De volgende week MAANDAG 8 SEPTEMBER om 2100 uur op TV NED2 door VPRO in

    TEGENLICHT " gaat over "RISING GOLF "

    Waar blijft EUROPA in al deze ontwikkelingen ??

    Zie ook op het FORUM bij het onderwerp  

    DE ONAFWENDBARE MONDIALE MACHTSVERSCHUIVING

    Alhoewel ik zeer wantrouwig ben tegen de waarheid in TV uitzendingen hoop ik toch dat

    toch wel eens zal kijken in de uitspraken in deze intresante uitzendingen.

    KOMMENTAAR of TOELICHTINGEN steeds welkom

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    02-09-2008 om 16:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HUMAN FACTORS

    Presently I noticed the folowing points at the ATCO level:

    In the TRAINING HANDBOOK for the new ATCO there is no indications no more about the NDB and ADF procedures .??

    FILING a FLIGHTPLAN in VFR in the AIR is apaerently no more the ATCO task.

    VFR is almost no more mentioned in the ATCO HANDBOOK

    IFR OUTSIDE CONTROLLED AIRSPACE is no more mentioned

    Apaerently id the CAT no more allowed OUTSIDE CONTROLLED AIRSPACE

    Intrsting to notice thad the ATCO on his station is having two different input to make one on a AZERTY and a other on a QUERTY panel ???

    02-09-2008 om 10:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HUMAN FACTORS

    Presently I noticed the folowing points at the ATCO level:

    In the TRAINING HANDBOOK for the new ATCO there is no indications no more about the NDB and ADF procedures .??

    FILING a FLIGHTPLAN in VFR in the AIR is apaerently no more the ATCO task.

    VFR is almost no more mentioned in the ATCO HANDBOOK

    IFR OUTSIDE CONTROLLED AIRSPACE is no more mentioned

    Apaerently id the CAT no more allowed OUTSIDE CONTROLLED AIRSPACE

    Intrsting to notice thad the ATCO on his station is having two different input to make one on a AZERTY and a other on a QUERTY panel ???

    02-09-2008 om 10:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REORGANISATIE
    Wat betreft de REORGANISATIE in EUROCONTROL begrijp ik dat in functie van de FAB ontwikkeling de verkeersleiders van EUROCONTROL-UAC te MAASTRICHT in de toekomst niet meer in EUROCONTROL te LUXEMBURG zullen worden opgeleid maar een opleiding in de NATIONALE ATC scholen van de FAB lidstaten dus FRANKRIJK,DUITSLAND,OOSTENRIJK,NEDERLAND, BELGIE,OOSTENRIJK en ZWITSERLAND

    De EUROCONTROL school te LUXEMBURG krijgt een andere taak ??

    Dit zijn nog maar voorgestelde oplossingen ??

    02-09-2008 om 09:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAART in EUROPA
    Veel vragen worden gesteld over DE LUCHTVAART in  EUROPA van de toekomst??

     Ik ben vooral betrokken bij GENERAL AVIATION é AERIAL WORK en kijk naar de toekomst van wat ik de NON CAT AIRSPACE USERS noem (zie vroegere teksten in mijn BLOG)

     Ik zie nu dat er grote problemen gaan ontstaan wegens de MACHTSTRIJD tussen de verschillende strukturen in de EU aktief in de LUCHTVAART:

    EU(DG-TREN),EASA,JAA-T,EUROCONTROL,ECAC,JU(SESAR) , alsook de NATIONALE CAA en de NATIONALE ANSP voor bevoegdheden,budgetten,personeels uitbreiding .

    Deze reorganisatie gebeurt ONGEKOORDINEERD en ieder tracht de belangrijkste speler te worden in de AIRSAFETY in AVIATION, tevens is er ook nog het aspect SECURITY waarin een aantal organisaties hun aandacht op de LUCHTVAART in EUROPA !!!

     ZEER INGEWIKKELDE TOESTAND .......... hoe moet men dat oplossen ???

    01-09-2008 om 08:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAARTKAART 1/250.000 BELGIE 2008

    Heden verneem ik twee eigenaardigheden op deze recente uitgave:

     Het nog steeds bestaande maar niet in gebruik zijnde vliegveldje van BEERSE staat niet vermeld op deze kaart.

     Het nog steeds bestaande vliegveld van EBSP  SPA la SAUVENIERE staat niet vermeld op de kaart


    Andere eigenaardigheden zijn nog steeds welkom ??

    31-08-2008 om 14:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!