Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    07-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW activity
    Volgens mij heb ik nu weer eens al de E-MAILTJES beantwoord indien u geen antwoord hebt gekregen dan is uw bericht verloren gegaan en raad ik u aan het me terug te bezorgen.

    07-08-2006 om 16:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SCHAFFEN-DIEST FLY-INN
    Het plan voor de FLY-INN kunt u bekomen door de volgende website:
      www.dac.be

    ga naar     FLY-INN

    ga naar    PILOT NOTES

    ga naar    PLAN


     De vliegtuigen beginnen aan te komen vanaf de VRIJDAGAVOND indien het weder goed is in de ons omringende landen.

     De drukste periode is de zaterdag na de middag omdat de piloten komen voor aan de BBQ deel te nemen en  de meeste piloten blijven slapen in DIEST en omgeving

    Ik ben er de ZATERDAG vanaf 09:00 uur lokaal en ben meestal in de omgeving vermeld met een C op het plan.

    Bijkomende vragen steeds welkom hoor

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    07-08-2006 om 16:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOLVLUCHT
    Bepaalde collega's INSTRUCTEURS trachten mij te overtuigen dat met een CESSNA F152 geen TOLVLUCHT mag uitgevoerd worden.

     Volgens mijn  FLIGHT MANUEL van REIMS/CESSNA F152  van MEI 1977 op blz 2-3 staat onder allowed MANEUVERS  :  SPIN ???

    Gaarne uw reactie !!!!!!

    06-08-2006 om 22:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Het lidgeld voor ABI kan betaald worden op de  001-1167909-08 ten bedrage van 12€ voor het jaar 2006 op naam van :

      ABI
      2140 BORGERHOUT

    06-08-2006 om 22:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLJ
    I ame intrested in your comments or sugestions concerning the future  introduction of the VLJ in the EU AIRSPACE.

    06-08-2006 om 18:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FLIGHT PREPARATION
    In function of INFORMATION this day's must I STROGLY ADVISE all AIRSPACE USERS before ANY FLIGHT to consult the NOTAMS.

     The AIP's and NOTAMS  are now avaible  for FREE via the :  www.EUROCONTROL.INT       CFMU/EAD

    If any problems pleas inform me and I will give you the coordinates af a EUROCONTROL EXPERT to assist you on this mather!!!!!
       

    06-08-2006 om 16:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SCHAFFEN-DIEST
    Ik ben de ZATERDAG 12 AUGUSTUS omstreeks 0900 uur lokaal te SCHAFFEN op de gratis parking die er voorzien is in de omgeving van het PARAMONUMENT maar op de plien hoor, ingang naast de ZWEEFVLIEGLOODS.

     
    Ik hou mij vooral op in de omgeving van de TENT der INSCHRIJVING juist binnen de beschermde omheining.

    Als ik weet omstreeks welk uur u komt dan zal ik naar de cafetaria komen anders uitkijken !!!!!!                 zie in PROFIEL beschrijving

    05-08-2006 om 08:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.R/T ALPHABETH
    A  ALPHA
    B   BRAVO
    C   CHARLY
    D   DELTA
    E    ECHO
    F    FOXTROT
    G    GOLF
    H    HOTEL
    I      INDIA
    J     JULIETTE
    K    KILO
    M   MIKE
    N    NOVEMBER
    O    OSCAR
    P     PAPA
    Q    QUEBEC
    R     ROMEO
    S     SIERRA
    T    TANGO
    U    UNIFORM
    V    VICTOR
    W   WISKY
    X    XRAY
    Y      YANKEE
    Z      ZULLU

    04-08-2006 om 19:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TRAINING

    The EATS 2006 will take place on 13-14 NOVEMBER in BERLIN  GERMANY

    EXPLORE THE IMPACT OF GLOBAL AIRLINE EXPANSION ON THE EUROPEAN FLIGHT TRAINING AND SIMULATION INDUSTRY

    Consult  ;  WWW.HALLDALE.COM/EATS

    04-08-2006 om 16:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PROFIEL
    Enkele bezoekers van SCHAFFEN-DIEST  op 12 AUG en KEIHEUVEL op 13 AUG wensen mij te ontmoeten.

     Ik had getracht een FOTO op mijn BLOG te plaatsen maar dat is me niet gelukt.

     Daarom een korte persoonsbeschrijving:

     Man van 1,79m

     kort grijs haar in een broske

     baart en snor

    bril

    gaat met een stok

    draag meestal blauw EU petje

    en BADGE met mijn naam op als AIRCREW en de A van ANTWERPEN

    04-08-2006 om 11:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CHINA 2
    There was also a qstrong CHINA DELEGATION who visited the EUROCONTROL CRCO and took note of how it works and colected a lot of documents and information.

     During their coffeebreak dit I learn they where very intrested and enthousiast to develop such a CHINA SYSTEME to have a 100% COST RECOVERY aplication from the visiting AO

     Close observation required  by IAOPA and IBAA for the future traveling by GENERAL AVIATION ???

    03-08-2006 om 06:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CHATTERS
    Heden morgend wel toegang tot SENIORENNET mar de CHAT schijnt nog buiten dienst te zijn

    03-08-2006 om 05:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZOEF
    Voor de OUDE BELGISCHE VLIEGTUIGEN ga naar:

     WWW.BAHA.BE

    03-08-2006 om 05:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CHINA
    I noticed this day's a strong presence of a number of CHINEES DELEGATES present in the EU( EUROPEAN UNION) INSTITUTIONS concerning AVIATION related subjects !!

     See also the article in the GENERAL AVIATION  journal of AOPA-UK edition AUGUST 2006 page 16-19

    WWW.AOPA.CO.UK

    02-08-2006 om 16:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTIFICATION
    Occupied this days with a number of  BRIEFINGS  concerning AVIATION towards a number of EU ASSISTANTS.

     Very intresting feet-back although some are involved in TRANSPORT for 20 YEARS they have only knowledge of CAT or must I say the activity of the NATIONAL AIRLINES and the HOLIDAY CHARTER FLIGHTS

    In their NOTE's are only EUROVONTROL,ICAO,ECAC,AEA,IACA,IATA,ACI;IFATCA,IFALPA and ELFAA present !!

    I introduced to them: IAOPA,EAS,EBAA,FAI, and PPL/IR .

    they are proposing a follow up on the 3 hour introduction witch consisted of 1 hr BRIEFING and 2 Hrs QUESTION TIME

    02-08-2006 om 05:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EBGT
    Een der colega's GUY VAN DER LINDEN is op zoek naar FOTO'S en INFORMATIE over het VLIEGVELD van GENT- SINT DENIJS WESTREM voor  een boek over dit vliegveld welk in de het jaar 1985 werdt gesloten.
       REGARDS
         SDW

    GUY.VDL1@SKYNET.BE

     www.airfield-ghent.be

    02-08-2006 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-07-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VRAGEN
    Vragen over de LUCHTVAART door leken of door experts zal ik steeds trachten te beantwoorden.

     Mijn slogan  " ER BESTAAN GEEN STOMME VRAGEN"

    Normaal krijgt u een reactie binnen de 3 dagen

      REGARDS
       SDW

    28-07-2006 om 16:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (8 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    27-07-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    ZATERDAG  29 juli  NIET te EBAW

    ZONDAG  30 juli om 0900b is de AFSPRAAK  to EBAW   in de BELAIR CAFETARIA

    MAANDAG 31 juli   present at 0900 b  at the EBAW NAVIGATION OFFICE and later at the CAFETARIA BELAIR te EBAW

     REGARDS
     SYLVAIN

    27-07-2006 om 17:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    WIE

    en

    WANNEER

    is

    mijn


    50.000 bezoeker


    op mijn BLOG

    27-07-2006 om 16:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRSPACE INFRINGEMENT STUDY
    Zoals reeds vroeger gemeld op deze BLOG en ook via E-MAIL aan een aantal FI(A) en FI(H)  alsook andere VFR luchtruimgebruikers en in functie van een studie uitgeschreven door EUROCONTROL HQ zoals vermeld op hun www.EUROCONTROL.INT  en ook de de SAFETY LETTER   N° 4  van july 2006

    Tracht men uit te zoeken waarom niet toegelaten vluchten plaats vinden in GEKONTROLEERD LUCHTRUIM door VFR vliegende luchtruimgebruikers.

    Persoonlijk heb ik reeds een aantal reacties ingestuurd !!

    Nu heeft een ZWITSERSE COLLEGA de opdracht bekomen om hierover een degelijk onderzoek te doen.

    PATRICK SCHELLING steld voor om te trachten in BRUSSEL een kleine HEARING te houden met een aantal INSTRUCTEURS en VFR vliegende piloten hierover een gesprek te voeren in functie van :

    AIRSPACE INFRINGEMENT STUDY  - VFR PILOT !!!!

    Uw reactie is welkom ASAP

    komentaat kan ook verzonden worden naar:

     PSCHELL23@BLUEWIN.CH
     INFO@SKYSUPPORT.AERO

    FAX  00-22-366-43-05

    ENGLISCH, FRANCAIS.

    of naar mij SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    Uw opmerkingen zijn van groot belang voor de toekomst van de VFR VLUCHTEN en het EU-SES en SESAR project van de toekomst, verwacht niet dat morgen alles zal veranderen hoor !!!!!


        ACTION ASAP ????????????????

    27-07-2006 om 14:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!