Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    12-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. AGENDA SDW
    Morgen ZONDAG 13 AUGUSTUS ga ik  NIET naar KEUHEUVEL-BALEN

    SORRY verandering van agenda !!!!!!!

    12-08-2006 om 19:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ACTIVITY SDW
    Ik verlaat nu het WARME en KNUSE HUIS voor naan SCHAFFEN-DIEST te gaan waar ik normaal de ganse dag aanwezig ben , aarsel niet om achter SDW f SYLVAIN te vragen aan de ingang van het afgesloten gedeelte voor de PILOTEN.
        GROETJES en tot straks
             SDW

    12-08-2006 om 07:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLIEGVELD GRIMBERGEN

     de 5° OPEN DEUR DAG VLIEGVELD GRIMBERGEN

      heeft plaats op ZATERDAG 17 AUGUSTUS 2006 

     van 11;00 uur tot 18;00 uur

     IEDEREEN IS WELKOM

     WWW.RVG.BE

    11-08-2006 om 18:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW PLANNING
    Onafgezien van het huidige weder niet zeer goed is voor in VFR  SCHAFFEN-DIEST te vervoegen blijken er reeds deelnemers aangekomen te zijn.

    Via  WWW.DAC.BE       FLY-IN   ga naar   FLY-IN ONLINE

     MORGEN ZATERDAG 12 AUGUSTUS ben ik om 09;00 lokale tijd aanwezig te EBDT.

    11-08-2006 om 17:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De BOMEN (2)
    Wij stelden vast dat de RTBF een degelijke en jiuste uitleg gaf wat betreft de reden van de BOOMKAPPING te BORSBEEK op FORT III ten behoeve van de VEILIGHEID en BRUIKBAARHEID volgens de ICAO normen voor de LANDINGSBAAN op de ANTWERP INTERNATIONAL AIRPORT te DEURNE-ANTWERPEN

    11-08-2006 om 15:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aankoop van een VLIEGTUIG
    Via FLAG bekwam ik de informatie van de VLAAMSE VLIEGTUIGBOUWERS welk nieuwe toestellen op de markt brengen

    zie: WWW.FLAG.BE
           WWW.ESQUAL.COM
           WWW.LAMBERT-AIRCRAFT.COM
           WWW.LIMAIR.COM
           WWW.ULPOWER.COM

    11-08-2006 om 14:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFORMATIE gevraagd aan SDW
    In het verleden stelde een der BLOGGERS mij een vraag over VLAAMSE SPORTVLIEGERS die in MAROKO in de cel zaten wegens het overvliegenvan het PALEIS van DE MAROKAANSE KONING.

    Heden via GEORGE VAN BELLEGEM van ASA bekwam ik een kopie van de GVA van 09/09/1983 welk het artikel geeft van dit incident.

    WIE STELDE DIE VRAAG ???

    11-08-2006 om 14:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.50.000

    BEMERK dat het  50.000 th bezoek  ( hit) reeds heeft plaats gehad op mijn BLOG en niet de 50.000 bezoeker gelijk ik verkeerdelijk vermelde!!!!!!!!!!

    11-08-2006 om 10:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    50.000 bezoeker gaat zich kortelings vandaag aanbieden .
     

     WENS hem PROFICIAT

    11-08-2006 om 10:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de BOMEN
    ATV steld de vraag of men VOORSTANDER of TEGENSTANDER is voor het KAPPEN DER BOMEN op het FORT III te BORSBEEK ???


     Gezien het hier de VEILIGHEID der landende en opstijgende VLIEGTUIGEN van op de huidige bestaande LANDINGSBAAN te ANTWERP INTERNATIONAL AIRPORT betreft ben ik meer dan 100% VOORSTANDER om deze bomen onmidelijk te KAPPEN.

    DE VEILIGHEID is VITAAL

    WWW.ATV.BE     ga naar  INTERACTIEF

    10-08-2006 om 18:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLIEGROUTES
    Sommige chatters melden dat zij in bepaalde richtingen steeds veel vliegtuigen zien alhoewel zij niet in de nabijheid van een LUCHTHAVEN wonen.

    Nu de invloed van een LUCHTHAVEN is zichbaar tot op zeker 100 KM van waar de vliegtuigen hun daling aanvangen of nodig hebben om hun vlieghoogte van een 10 km hoogtre te bereiken.

    In de omgeving van de grote LUCHTHAVENS gaan al de IFR vliegende vliegtuigen eenzelfde route volgen in functie van de in gebruik zijnde baan ( STAR) en bij vertrek (SID)

    Een de chatters in de streek van TURNHOUT vermelde van in zijn tuin steeds vliegtuigen te zien , dit zijn vermoedelijk de vertrekken van uit SCHIPHOL te AMSTERDAM

    Steeds welkom als u mij beschrijft in welke richting ge de vliegtuigen ziet en in welke richting zij vliegen en dan kan ik op de LUCHTVAAR5TKAARTEN ongeveer bepalen van waar ze zijn als u daar belang in steld

    10-08-2006 om 17:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UK TERROR PLOT
    Alhoewel er schijnbaar  geen onmidelijke dreiging blijkt in BELGIE voor de LUCHTVAART door de UK TERROR PLOT .

    Toch heeft dat een aantal gevolgen in de EUROPEESE LUCHTVAART gaande over de ganse LUCHTVAART INDUSTRY.

    Dit gaat ook weer gevolgen hebben voor alle AIRSPACE USERS !!!!!


    Wees op uw hoede zoals beschreven in de AOPA

    AOPA's AIRPORT WATCH PROGRAM

    WWW.AOPA.ORG/AIRPORTWATCH

    VLIEGCLUBS, VLIEGVELD UITBATERS, ELKE LUCHTRUIMGEBRUIKER wees op uw hoede men kan via U trachten de LUCHTVAART te benaderen voor een TERORISTISCHE AANSLAG

    10-08-2006 om 15:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BALLOONING 2006 te SINT NIKLAAS
    Heb zojuist het prograama bekomen voor BALLOONING 2006 op de GROTE MARKT te SINT NIKLAAS op 1,2 en 3 september.

     Kan u dit per E-MAIL toezenden indien u belang steld.

       SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR
     
      REGARDS
       SDW

    09-08-2006 om 15:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WEERSVOORSPELINGEN
    Enkele E-MAILTJES melden mij dat zij niet aanwezig zullen zijn te SCHAFFEN-DIEST  op zaterdag 12 AUG en iop KEIHEUVEL-BALEN op 13 zondag 13 AUG.

     Onafgezien deze weersvoorspelingen blijf ik mij houden aan mijn planning ZATERDAG om 0900 te SCHAFFEN  OLD TIMER FLY-IN  en zondag om 1000 uur te KEIHEUVEL   het 5O JARIG BESTAAN

    08-08-2006 om 19:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRCRAFT for SALE
    Many E-MAILS are request concerning the posiblity to buy a  AIRPLANE, GLIDER, HELICOPTER , ULM or other AERONAUTICAL  EQUIPMENT!!!!!!

    I ame always avaible to give some advise but i ame not a AIRCRAFT BROKER or COMMERCIAL involved in AVIATION.

     For a lot of information do I sugest to consult:

      --- GA BUYER EUROPE    see  WWW.AVBUYER.COM

    08-08-2006 om 11:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIP & NOTAMS
    Many persons are complaining at the cost of the NATIONAL AIP and the compexity of the updating service

    However it is now possible to obtain via internet for FREE the NATIONAL AIP and notams via    WWW.EUROCONTROL.INT

     look at CFMU/EAD

    The initial registration is complex but if you need assistance contact:

     BORIS.KUMMER@EUROCONTROL.INT

    ANY sugestions or comments are always welkom to adapt this service for ALL the AIRSPACE USERS

    08-08-2006 om 09:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.09-10 SEPTEMBER at EBKT
    PPL/IR EUROPE  combined workshop/social  weekend wil take place at KO

    RTRIJK  in BELGIUM

    ANY PPL with IFR who is intrested check on

     WWW.PPLIR.ORG

    contactmeetings@pplir.org

    08-08-2006 om 09:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZONDAG
    DE ZONDAG 13 augustus ben ik op de 50 jarige viering te KEIHEUVEL-BALEN


    zie:  WWW.AEROCLUB-KEIHEUVEL.BE

    08-08-2006 om 09:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW activity
    Volgens mij heb ik nu weer eens al de E-MAILTJES beantwoord indien u geen antwoord hebt gekregen dan is uw bericht verloren gegaan en raad ik u aan het me terug te bezorgen.

    07-08-2006 om 16:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SCHAFFEN-DIEST FLY-INN
    Het plan voor de FLY-INN kunt u bekomen door de volgende website:
      www.dac.be

    ga naar     FLY-INN

    ga naar    PILOT NOTES

    ga naar    PLAN


     De vliegtuigen beginnen aan te komen vanaf de VRIJDAGAVOND indien het weder goed is in de ons omringende landen.

     De drukste periode is de zaterdag na de middag omdat de piloten komen voor aan de BBQ deel te nemen en  de meeste piloten blijven slapen in DIEST en omgeving

    Ik ben er de ZATERDAG vanaf 09:00 uur lokaal en ben meestal in de omgeving vermeld met een C op het plan.

    Bijkomende vragen steeds welkom hoor

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    07-08-2006 om 16:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!