Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    14-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRSPACE INFRINGEMENT STUDY
    In function of the study on the problem for VFR AIRSPACE USERS AIRSPACE INFRINGEMENT STUDY as mentioned in this BLOG dit I receive the advise to take a look on to the UK RESEARCH in this.

    WWW.FLYONTRACK.CO.UK

    14-08-2006 om 12:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SCHAFFEN-DIEST FLY-INN
    Onafgezien het ongunstige weder zijn er op schaffen tijdens 11/12en 13 AUGUSTUS toch 161 bezoekers geweest voor foto's en informatie ga naar;

     WWW.DAC.BE

     FLY-IN  in rechter bovenhoek

    en dan naar FLY-IN  ON LINE

    kijken in ARRIVALS

    Voor bijkomende toelichtingen bent u steed welkom via mijn E-MAIL:

     SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    Mijn SLOGAN " ER BESTAAN GEEN STOMME VRAGEN "  hoor

    14-08-2006 om 10:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UITRUSTING voor LUCHTVARENDE
    Herhaalde malen vraagt men ons achter benodigheden voor de LUCHTVAART en hebben we op onze BLOG u verwezen naar enkele mopgelijkheden.

    Zoals VERMEIREN AVIATION te EBAW


     Daarom vermelden we hier ook   WWW.SMALLCRAFT.BE gelegen te              in de KLEINE-HULSTSTR 63    B-9100 SINT NIKLAAS

    14-08-2006 om 10:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU opvolging
    Deze week enkele  intresante werkgroepen met zeer intresant ONDERWERP op hun AGENDA en TARGET:

     1- Hoe de LUCHTVAART BESCHERMEN tegen deze nieuwe manier van TERORISTE AANSLAGEN ???

    2-  Hoe het TERORISME BESTRIJDEN ???


    3- Hoe DE OORZAKEN van het TERORISME verwijderen????

    14-08-2006 om 10:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONGEVAL te KEIHEUVEL
    Verneem uit het NIEUWS dat de 36 jarige PILOOT van het FOKKER S11 ongeval overleden is.

     ONZE DEELNEMING aan zijn FAMILIE

    14-08-2006 om 06:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SECURITY ( VEILIGHEID)
    SECURITY ( not the same as SAFETY)

      Heden is men in de EU middens aan het bespreken  en onderzoeken hoe men zich moet aanpassen in de LUCHTVAART in functie van de gebeurtenissen in LONDON op gebied van het ANTITERORISME bescherming van de LUCHTVAART

    14-08-2006 om 04:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONGEVAL te KEIHEUVEL
    Een aantal vragen op mijn E-MAIL gaan over het ongval te KEIHEUVEL tijdens de OPEN DAG voor de 50 JARIG bESTAAN van het VLIEGVELD.

      Ik heb daar niet meer over dan de beelden welk iedereen op het TV NIEUWS heeft gezien en wacht af wat men in het onderzoek zal vaststellen.

    13-08-2006 om 07:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (6 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZONDAG 13 AUGUSTUS
    Gisteren een zeer intresante en aangename dag te SCHAFFEN DIEST op de FLY-IN  die alhoewel wegens het minder goede vliegweder in de ons omgevende LANDEN maar een beperkt aantal vliegtuigen op bezoek bekwam, maar ter plaatse bleef het weder goed en vele oude en nieuwe vrienden ontmoet.

    De vreugde werdt getempert wegens het ongeval met PH-HTC te KEIHEUVEL-BALEN die dit WE hun 50 jarig bestaan vieren met een OPEN DAG.

    Voor vandaag ben ik NIET te KEIHEUVEL maar deze morgend op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN voor enkele besprekingen.

    13-08-2006 om 05:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. AGENDA SDW
    Morgen ZONDAG 13 AUGUSTUS ga ik  NIET naar KEUHEUVEL-BALEN

    SORRY verandering van agenda !!!!!!!

    12-08-2006 om 19:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ACTIVITY SDW
    Ik verlaat nu het WARME en KNUSE HUIS voor naan SCHAFFEN-DIEST te gaan waar ik normaal de ganse dag aanwezig ben , aarsel niet om achter SDW f SYLVAIN te vragen aan de ingang van het afgesloten gedeelte voor de PILOTEN.
        GROETJES en tot straks
             SDW

    12-08-2006 om 07:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLIEGVELD GRIMBERGEN

     de 5° OPEN DEUR DAG VLIEGVELD GRIMBERGEN

      heeft plaats op ZATERDAG 17 AUGUSTUS 2006 

     van 11;00 uur tot 18;00 uur

     IEDEREEN IS WELKOM

     WWW.RVG.BE

    11-08-2006 om 18:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW PLANNING
    Onafgezien van het huidige weder niet zeer goed is voor in VFR  SCHAFFEN-DIEST te vervoegen blijken er reeds deelnemers aangekomen te zijn.

    Via  WWW.DAC.BE       FLY-IN   ga naar   FLY-IN ONLINE

     MORGEN ZATERDAG 12 AUGUSTUS ben ik om 09;00 lokale tijd aanwezig te EBDT.

    11-08-2006 om 17:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De BOMEN (2)
    Wij stelden vast dat de RTBF een degelijke en jiuste uitleg gaf wat betreft de reden van de BOOMKAPPING te BORSBEEK op FORT III ten behoeve van de VEILIGHEID en BRUIKBAARHEID volgens de ICAO normen voor de LANDINGSBAAN op de ANTWERP INTERNATIONAL AIRPORT te DEURNE-ANTWERPEN

    11-08-2006 om 15:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aankoop van een VLIEGTUIG
    Via FLAG bekwam ik de informatie van de VLAAMSE VLIEGTUIGBOUWERS welk nieuwe toestellen op de markt brengen

    zie: WWW.FLAG.BE
           WWW.ESQUAL.COM
           WWW.LAMBERT-AIRCRAFT.COM
           WWW.LIMAIR.COM
           WWW.ULPOWER.COM

    11-08-2006 om 14:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFORMATIE gevraagd aan SDW
    In het verleden stelde een der BLOGGERS mij een vraag over VLAAMSE SPORTVLIEGERS die in MAROKO in de cel zaten wegens het overvliegenvan het PALEIS van DE MAROKAANSE KONING.

    Heden via GEORGE VAN BELLEGEM van ASA bekwam ik een kopie van de GVA van 09/09/1983 welk het artikel geeft van dit incident.

    WIE STELDE DIE VRAAG ???

    11-08-2006 om 14:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.50.000

    BEMERK dat het  50.000 th bezoek  ( hit) reeds heeft plaats gehad op mijn BLOG en niet de 50.000 bezoeker gelijk ik verkeerdelijk vermelde!!!!!!!!!!

    11-08-2006 om 10:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    50.000 bezoeker gaat zich kortelings vandaag aanbieden .
     

     WENS hem PROFICIAT

    11-08-2006 om 10:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de BOMEN
    ATV steld de vraag of men VOORSTANDER of TEGENSTANDER is voor het KAPPEN DER BOMEN op het FORT III te BORSBEEK ???


     Gezien het hier de VEILIGHEID der landende en opstijgende VLIEGTUIGEN van op de huidige bestaande LANDINGSBAAN te ANTWERP INTERNATIONAL AIRPORT betreft ben ik meer dan 100% VOORSTANDER om deze bomen onmidelijk te KAPPEN.

    DE VEILIGHEID is VITAAL

    WWW.ATV.BE     ga naar  INTERACTIEF

    10-08-2006 om 18:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLIEGROUTES
    Sommige chatters melden dat zij in bepaalde richtingen steeds veel vliegtuigen zien alhoewel zij niet in de nabijheid van een LUCHTHAVEN wonen.

    Nu de invloed van een LUCHTHAVEN is zichbaar tot op zeker 100 KM van waar de vliegtuigen hun daling aanvangen of nodig hebben om hun vlieghoogte van een 10 km hoogtre te bereiken.

    In de omgeving van de grote LUCHTHAVENS gaan al de IFR vliegende vliegtuigen eenzelfde route volgen in functie van de in gebruik zijnde baan ( STAR) en bij vertrek (SID)

    Een de chatters in de streek van TURNHOUT vermelde van in zijn tuin steeds vliegtuigen te zien , dit zijn vermoedelijk de vertrekken van uit SCHIPHOL te AMSTERDAM

    Steeds welkom als u mij beschrijft in welke richting ge de vliegtuigen ziet en in welke richting zij vliegen en dan kan ik op de LUCHTVAAR5TKAARTEN ongeveer bepalen van waar ze zijn als u daar belang in steld

    10-08-2006 om 17:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UK TERROR PLOT
    Alhoewel er schijnbaar  geen onmidelijke dreiging blijkt in BELGIE voor de LUCHTVAART door de UK TERROR PLOT .

    Toch heeft dat een aantal gevolgen in de EUROPEESE LUCHTVAART gaande over de ganse LUCHTVAART INDUSTRY.

    Dit gaat ook weer gevolgen hebben voor alle AIRSPACE USERS !!!!!


    Wees op uw hoede zoals beschreven in de AOPA

    AOPA's AIRPORT WATCH PROGRAM

    WWW.AOPA.ORG/AIRPORTWATCH

    VLIEGCLUBS, VLIEGVELD UITBATERS, ELKE LUCHTRUIMGEBRUIKER wees op uw hoede men kan via U trachten de LUCHTVAART te benaderen voor een TERORISTISCHE AANSLAG

    10-08-2006 om 15:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!