Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    17-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AFIS folow up
    Received today a schort debriefing about the AFIS GOCAL GROUP.

     Apaerently there wher no input from the:

    VFR operating AIRSPACE USERS on the ICAO CIRCULAR211-AN/128 adaption for the proposed EUROCONTROL AFIS manuel toward the EU-SES ??

    17-09-2008 om 05:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WAKE TURBULENCE WORKSHOP
    VERY INTRESTING information on the R/D on this subject avaible via SDW on a USB stick on request avaible for mailing.

     MORE LATER


    Heb reeds de gevraagde copies van de USB FLASH DRIVE over WAKE TURBULENCE per post aan de 7  vragende FLICHT INSTRUCTERS verzonden heb nog 3 exemplaren voor de eerste aanvragen beschikbaar..

     Volgens mij zijn de teksten ook beschikbaar op WWW.EUROCONTROL.INT   onder de titel WAKE TURBULENCE .

     

    17-09-2008 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MODE S and VFR
    In vieuw of the many questions about the requirements for MODE "S" TRANSPONDER for VFR do I refer to:

    WWW.EUROCONTROL.INT/MSA

    Also intresting is the AIC013/07 from SKYGUIDE SWITSERLAND

    and the recently NOTAM in GERMANY about the FILDSER SSR


    WWW.FILSER.DE

    15-09-2008 om 11:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MINI AIRSCHOW
    OP 21 SEPTEMBER is er weer de jaarlijkse MINI AIRSCHOW van:


     HTTP://WWW.ROYALBROKENWINGS.BE

    15-09-2008 om 07:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EBAW
    Stelde vandaag vast dat er veel belangstellende tijdens DE OPEN MONUMENTENDAG de weg hebben gevonden naar de ANTWERPSE LUCHTHAVEN.

     Tevens moet ik de ploeg van ANTWERP AIRPORT feliciteren voor de deelname aan dit iniatief en ook voor de organisatie en de begeleiding door de ploeg vrijwilligers die een zeer degelijke uitleg en begeleiding gaven aan de vele bezoekers.

     Enkele van mijn persoonlijke bezoekers melde mij de zeer intresante ervaring van hun bezoek

    14-09-2008 om 18:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DRAAIDAG STAMPE & VERTONGEN Museum
    Zaterdag 20 SEPTEMBER is het op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN DRAAIDAG

    Unieke kans om de collectie in beweging te zien.

    Alle toestellen worden buiten gezet en de motoren getest.

    Indien de WEERSOMSTANDIGHEDEN het toelaten , zal er metr 1 of meerdere toestellen ook gevlogen worden.

      Van 1400 uur tot 1600 uur

     WWW.STAMPE.BE

    14-09-2008 om 12:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.14 SEPTEMBER op ANTWERP AIRPORT
    OPEN DAG VANDAAG op DE ANTWERPSE LUCHTHAVEN

    14-09-2008 om 04:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. SSR MODE
    Heden verneem ik dat DUITSLAND een NOTAM heeft welk het gebruik van de

    "FUNKWERK AVIONICS GMBH" van het type:

    TRT600,TRT800,TRET800A en TRT800H 

    NIET TOELAAT in LUCHTRUIM weer een TRANSPONDER VERPLICHT is !!!


    CHECH YOUR NATAMS before EACH FLIGHT



    WWW.FILDSER.DE


    12-09-2008 om 18:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REQUEST ??
    Many E-mails are requesting me witch organisations are involved in AVIATION related subjects in the EU-ARENA in BRUSSELS.

    I make her a list out of my memory and any organisation missing pleas advice me via:

    SYLVAIN.D.@GMAIL.COM   ASAP

    EU-INSTITUTIONS:
    -EP
    -COUNCIL
    -EC
    -DG-TREN
    -COR
    -CSEC
    -EUROCONTROL
    -EASA
    -ECAC
    -ECA
    -AEA
    -IATA
    -IAOPA
    -IFALPA
    -ITATCA
    -ICAO
    -EBAA
    -GAMMA
    -JAA-T
    -EAS
    -FAI
    -ECOGAS
    -ERAA
    -EAA
    -FLAG
    -ELFAA
    -ETF
    -

    latest update 12/09/2008
    -

    12-09-2008 om 16:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REQUEST ??
    Many E-mails are requesting me witch organisations are involved in AVIATION related subjects in the EU-ARENA in BRUSSELS.

    I make her a list out of my memory and any organisation missing pleas advice me via:

    SYLVAIN.D.@GMAIL.COM   ASAP

    EU-INSTITUTIONS:
    -EP
    -COUNCIL
    -EC
    -DG-TREN
    -COR
    -CSEC
    -EUROCONTROL
    -EASA
    -ECAC
    -ECA
    -AEA
    -IATA
    -IAOPA
    -IFALPA
    -ITATCA
    -ICAO
    -EBAA
    -GAMMA
    -JAA-T
    -EAS
    -FAI
    -ECOGAS
    -ERAA
    -EAA
    -FLAG
    -ELFAA
    -ETF
    -

    latest update 12/09/2008
    -

    12-09-2008 om 16:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WORKSHOP for ALL NON CAT AIRSPACE USERS
    On 10-11 DECEMBER 2008 at HQ EUROCONTROL in the EUROPA ROOM
    there is a FREE  ( NO cost except your own travel arangements)
    NAVIGATION AVIONICS REQUIREMENTS for GENERAL AVIATION,AERIAL WORK & BUSINESSAVIATION
    WORKSHOP

    This is vital for ALL Airspace users not involved in the GAT-CAT

    Do you operate VFR or IFR be there to introduce YOUR REQUIREMENTS for the future !!!

    WWW.EUROCONTROL.INT

    Always avaible for aditional information:
    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM
    PHIL.EVANS@EUROCONTROL.INT

    Registration required ASAP for SECURITY services.

    12-09-2008 om 16:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NINE-ELEVEN
    Heden sta ik even still bij de rampzalige dag van 9/11 in de USA -WTC torens

    Ik herinner me die dag nog zeer goed, ik was aanwezig in HQ EUROCONTROL in de vergaderzaal CASTOR  in een vergadering over FLIGHT PLAN gebruik , en de persoon naast mij van de Griekse CAA kreeg een telefoontje via zijn GSM van zijn echtgenote in Griekenland die hem mreedeelde dat er een ongeval was in de USA met een licht vliegtuig dat in de WTC was gevlogen en dat er brand was die werdt uitgezonden op CNN.

    Ik dacht aan een ongeval en zocht de expert van de EUROPA zaal op waar men allerlei mogelijkheden heeft om de TV beelden weer te geven en toen ik daar binnenkwam was er een brandende WTC toren zichbaar op dat ogenblik zagen wij een toestel naderen en zich in de tweede WTC toren boren.
    Opdat ogenblik begonnen we te begrijpen dat er iets anders aan het gebeuren was en volgden we de CNN uitzending met de beelden van de instorting totdat we het bericht kregen dat de NATO en EUROCONTROL moesten ontruimd worden wegens mogelijke dreiging van aanslagen op deze instaloaties.
     Met de wagen was het enkel mogrelijk tot op de grote baan te geraken want de ganse omgeving zat het verkeer volledig vast omdat de ontruiming van de verschillende instellingen iedereen de baan op was.
     Het duurde wel 3 a 4 uur alvorens ik kon weggeraken en de baan naar ANTWERPEN nemen die ook bomvol zat zodat ik maar eerst omstreeks 2100 uur thuis kwam.
    Het nam nog enkele dagen in beslag alvorens we gegonnen inzicht te krijgen wat er daar in de USA was gebeurt en ook de gevolgen dit voor de Burgerluchtvaart zou hebben
    De volgende maanden was het aspect SECURITY ( BEVEILIGING) een der topics in vele verschillende Europese vergaderingen en nu nog dragen we de gevolgen van 9/11 door dagelijkse SECURITY aanpassingen in de LUCHTVAART

    11-09-2008 om 10:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NINE-ELEVEN
    Heden sta ik even still bij de rampzalige dag van 9/11 in de USA - WTC

    11-09-2008 om 09:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CLARIFICATION from SDW

    BE AWARE thad I do NOT REPRESENT IAOPA since DECEMBER 2004 and will NOT be abel to REPLY on their BEHALFE.

    I stil receive DAILY about 100 E-mails and request from AOPA members belonging to the 63 NATIONAL AOPA's

    Pleas contact:  WWW.IAOPA.ORG

    11-09-2008 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. DC3 Vluchtel !!!

      Verneem zojuist dat er ZATERDAG 13 SEPTEMBER 2008 vluchten met DC3  PH-PBA georganiseerd worden op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN vanaf 10:00 uur.


     WWW.DUTCHDAKOTA.NL

     WWW.AIRPLANES.NL


    10-09-2008 om 05:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    HEDEN 09 & 10 SEPTEMBER MEETING at EUROCONTROL in the APDSG on the subject of the aplication of the AFIS ( ICAO Doc......) at the EU-ARENA ???


     SUGESTIONS are welcom !!!........ ASAP

    09-09-2008 om 05:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAART VOORDRACHT
    Op 23 OCTOBER 2008 is er een LUCHTVAART VOORDRACHT voorzien s'avonds om 1900 uur in het VLOC op de OOSTENDSE LUCHTHAVEN

    Meer informatie later te vermelden/

    WWW.VLOC.EU

    WWW.VLRI.BE

    08-09-2008 om 20:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WERELDRECORDS ZWEEFVLIEGEN
    MAXIMALE HOOGTEVLUCHT 14938 METER

    MAXIMALE DUURVLUCHT   56u15   (kan niet meer gedaan worden uit veiligheidsoverwegingen)

    MAXIMALE AFSTAND  3009 KILOMETER

    08-09-2008 om 17:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NON CAT AIRSPACE USERS (2 part)
    Concerning the posting on the NON CAT AIRSPACE USERS must i clarify thad the missing

    concers the VFR operations, because ALL the IFR flights are avaible via the

    HQ EUROCONTROL data
    for aditional information contact;  DAVID.MARCH@EUROCONTROL.INT

    07-09-2008 om 18:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.14 SEPTEMBER op ANTWERP AIRPORT
    In 2006 had ik redelijk zwaar komentaar gegeven over het feit dat een der  

    HISTORISCHE MONUMENTEN van ANTWERPEN

    niet open was voor bezoeken tijdens de  

    OPEN MONUMENTENDAG VLAANDEREN

    Dus stel ik met vreugde vast dat op 18 SEPTEMBER 2008 ANTWERP AIRPORT ook deel neemt met bevoegde gidsen voor een bezoek aan:

    -LUCHTHAVEN GEBOUW

    -PLATFORM VLIEGTUIGEN

    -STAMPE & VERTONGEN


      Iedereen is welkom en ik hoop gaarne van uw indrukken en bemerkingen nadien te bekomen

    07-09-2008 om 16:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!