Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    16-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. 8,33 KHZ aplication
    The MANDATORY aplication of 8,33 KHZ above FL195 is mandatory from       15 MARCH 2007 see WWW.EUROCONTOL.INT

    There is a very strong position by a number of memberstates to introduce 8,33 kHZ also below FL 195  ASAP (as soon as posible )!!!!

     The scenarios under evaluation now are:

     1)- MANDATORY 8,33KHZ in the complete FIR
     2)- MANDATORY 8,33KHZ in ALL CONTROLLED AIRSPACE
     3)- MANDATORY 8,33KHZ in ALL AWY & TMA
     4)- MANDATORY 8,33 KHZ in ALL TMA
     5)- MANDATORY 8,33KHZ in the DENSE TMA

    The MAJOR RAISON BEEING the LACK of FREQUENTIES AVAIBLE for the future increase of  CAT ???

     

    16-08-2006 om 11:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LODGING at EBAW
    I receive regular request via E-MAIL from  PILOTS who are landing at EBAW and looking for lodging close to the AIRPORT .

    I sugest to contact:  CAMPENILE -ANTWERP

     ANTWERPEN@CAMPANILE.BE
     telf:Int-32-(0)3-236 43 55
     fax: Int-32-(0)3-236 56 53
    WWW.ENVERGURE.FR

    or contact AOPA-BELGIUM 

    16-08-2006 om 11:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFO
    WWW.FLAG.BE

    16-08-2006 om 05:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WENSEN (vervolg)
    In functioe van mijn bericht  WENSEN wil ik toch even verwijzen naar een tekst op het FORUM:

     SENIORENNET CAFE

    EEN WAAR GEBEURT VERHAAL

    geplaatst door MARLEENTJE

    door  ons geliefde WIESKEN

    15-08-2006 om 16:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WENSEN

    WENS al de BEZOEKENDE MOEDERS een VROLIJKE MOEDERKESDAG

    15-08-2006 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CANADA
    Een aantal E-MAILS vragen ons informatie over de mogelijkheden om de opleiding van PILOOT(beroeps) in CANADA te volgen en daar werk te vinden.

    Daarom verwijs ik hen te kijken naar :   WWW.COPANATIONAL.ORG

    tevens kan ik hen ook verwijzen naar enkele colega PILOTEN in CANADA welk hen mogelijk kunnen bijstaan.

    14-08-2006 om 13:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HISTORISCHE OPZOEKINGEN vervolg
    Weer stellen wij met vreugde vast dat via WWW.BAHA.BE en 

     DANIE L BRACKX  rn GEORGES LECOMTE

    een aantal personen welk op zoek waren over gegevens

    van FAMILIELEDEN welk aktief waren in het verleden in de LUCHTVAART 

    hebben kunnen bezorgen



    14-08-2006 om 13:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRSPACE INFRINGEMENT STUDY
    In function of the study on the problem for VFR AIRSPACE USERS AIRSPACE INFRINGEMENT STUDY as mentioned in this BLOG dit I receive the advise to take a look on to the UK RESEARCH in this.

    WWW.FLYONTRACK.CO.UK

    14-08-2006 om 12:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SCHAFFEN-DIEST FLY-INN
    Onafgezien het ongunstige weder zijn er op schaffen tijdens 11/12en 13 AUGUSTUS toch 161 bezoekers geweest voor foto's en informatie ga naar;

     WWW.DAC.BE

     FLY-IN  in rechter bovenhoek

    en dan naar FLY-IN  ON LINE

    kijken in ARRIVALS

    Voor bijkomende toelichtingen bent u steed welkom via mijn E-MAIL:

     SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    Mijn SLOGAN " ER BESTAAN GEEN STOMME VRAGEN "  hoor

    14-08-2006 om 10:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UITRUSTING voor LUCHTVARENDE
    Herhaalde malen vraagt men ons achter benodigheden voor de LUCHTVAART en hebben we op onze BLOG u verwezen naar enkele mopgelijkheden.

    Zoals VERMEIREN AVIATION te EBAW


     Daarom vermelden we hier ook   WWW.SMALLCRAFT.BE gelegen te              in de KLEINE-HULSTSTR 63    B-9100 SINT NIKLAAS

    14-08-2006 om 10:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU opvolging
    Deze week enkele  intresante werkgroepen met zeer intresant ONDERWERP op hun AGENDA en TARGET:

     1- Hoe de LUCHTVAART BESCHERMEN tegen deze nieuwe manier van TERORISTE AANSLAGEN ???

    2-  Hoe het TERORISME BESTRIJDEN ???


    3- Hoe DE OORZAKEN van het TERORISME verwijderen????

    14-08-2006 om 10:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONGEVAL te KEIHEUVEL
    Verneem uit het NIEUWS dat de 36 jarige PILOOT van het FOKKER S11 ongeval overleden is.

     ONZE DEELNEMING aan zijn FAMILIE

    14-08-2006 om 06:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SECURITY ( VEILIGHEID)
    SECURITY ( not the same as SAFETY)

      Heden is men in de EU middens aan het bespreken  en onderzoeken hoe men zich moet aanpassen in de LUCHTVAART in functie van de gebeurtenissen in LONDON op gebied van het ANTITERORISME bescherming van de LUCHTVAART

    14-08-2006 om 04:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONGEVAL te KEIHEUVEL
    Een aantal vragen op mijn E-MAIL gaan over het ongval te KEIHEUVEL tijdens de OPEN DAG voor de 50 JARIG bESTAAN van het VLIEGVELD.

      Ik heb daar niet meer over dan de beelden welk iedereen op het TV NIEUWS heeft gezien en wacht af wat men in het onderzoek zal vaststellen.

    13-08-2006 om 07:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (6 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZONDAG 13 AUGUSTUS
    Gisteren een zeer intresante en aangename dag te SCHAFFEN DIEST op de FLY-IN  die alhoewel wegens het minder goede vliegweder in de ons omgevende LANDEN maar een beperkt aantal vliegtuigen op bezoek bekwam, maar ter plaatse bleef het weder goed en vele oude en nieuwe vrienden ontmoet.

    De vreugde werdt getempert wegens het ongeval met PH-HTC te KEIHEUVEL-BALEN die dit WE hun 50 jarig bestaan vieren met een OPEN DAG.

    Voor vandaag ben ik NIET te KEIHEUVEL maar deze morgend op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN voor enkele besprekingen.

    13-08-2006 om 05:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. AGENDA SDW
    Morgen ZONDAG 13 AUGUSTUS ga ik  NIET naar KEUHEUVEL-BALEN

    SORRY verandering van agenda !!!!!!!

    12-08-2006 om 19:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ACTIVITY SDW
    Ik verlaat nu het WARME en KNUSE HUIS voor naan SCHAFFEN-DIEST te gaan waar ik normaal de ganse dag aanwezig ben , aarsel niet om achter SDW f SYLVAIN te vragen aan de ingang van het afgesloten gedeelte voor de PILOTEN.
        GROETJES en tot straks
             SDW

    12-08-2006 om 07:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLIEGVELD GRIMBERGEN

     de 5° OPEN DEUR DAG VLIEGVELD GRIMBERGEN

      heeft plaats op ZATERDAG 17 AUGUSTUS 2006 

     van 11;00 uur tot 18;00 uur

     IEDEREEN IS WELKOM

     WWW.RVG.BE

    11-08-2006 om 18:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW PLANNING
    Onafgezien van het huidige weder niet zeer goed is voor in VFR  SCHAFFEN-DIEST te vervoegen blijken er reeds deelnemers aangekomen te zijn.

    Via  WWW.DAC.BE       FLY-IN   ga naar   FLY-IN ONLINE

     MORGEN ZATERDAG 12 AUGUSTUS ben ik om 09;00 lokale tijd aanwezig te EBDT.

    11-08-2006 om 17:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De BOMEN (2)
    Wij stelden vast dat de RTBF een degelijke en jiuste uitleg gaf wat betreft de reden van de BOOMKAPPING te BORSBEEK op FORT III ten behoeve van de VEILIGHEID en BRUIKBAARHEID volgens de ICAO normen voor de LANDINGSBAAN op de ANTWERP INTERNATIONAL AIRPORT te DEURNE-ANTWERPEN

    11-08-2006 om 15:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!