Voor persoonlijk contact is het raadzaam steeds vooraf een afspraak te maken per E-MAIL:
Normaal ben ik aanwezig:
Maandag tot vrijdag in het lokaal van FLAG van 0800 tot 1200 uur Zaterdag van 10:00 tot 12:00 uur in cafetaria ANTWERP AIRPORT Zondag van 0900 tot 12:00 uur in cafetaria ANTWERP AIRPORT of in het lokaal van de RAAC op de 1e verdieping!!!!!!
Maar ik ben ook regelmatig afwezig op zending hoor
Also take note this is the situation on 20060101 and need to be updated via the NATIONAL AIP avaible via the www.EUROCONTROL.INT CFMU/EAD and is updated by information in the AOPA-NL NEWSLETTER
A aditional posiblity to find lodging in ANTWERP CENTRUM is via the s ervices of the FLEMISH AIRSPACE GRPOUP who has special rates for a HOTEL in the centrum of ANTWERP near the CENTRAL STATION
Wat betreft het ongeval te KEIHEUVEL is het onderzoek nog lopende en moet er onderzocht worden waarom schijnbaar de MOTOR het niet deed, en wachten wij af wat dit geeft??
De overleden PILOOT van de PH-HTO FOKKER S11 is volgens ons de 46 jarige KLM piloot TIM PIETERS welk vloog van uit EINDHOVEN AIRPORT
REIZIGERS met het VLIEGTUIG naar de USA en UK raden wij aan vooraf inlichtingen te bekomen wat zij in hun bagage en HANDBAGAGE mogen bezitten gezizn de huidige veranderende VEILIGHEIDSVOORSCHRIFTEN, tevens is het noodzakelijk om tijdig aanwezig te zijn.
We kunnen heden hier geen juiste informatie bezorgen gezien er nog dagelijks aanpassingen geschieden aan de VEILIGHEIDSVOORSCHRIFTEN bij de verschillene LUCHTVAARTMAATSCHAPIJEN en LUCHTHAVENS
The MANDATORY aplication of 8,33 KHZ above FL195 is mandatory from 15 MARCH 2007 see WWW.EUROCONTOL.INT
There is a very strong position by a number of memberstates to introduce 8,33 kHZ also below FL 195 ASAP (as soon as posible )!!!!
The scenarios under evaluation now are:
1)- MANDATORY 8,33KHZ in the complete FIR 2)- MANDATORY 8,33KHZ in ALL CONTROLLED AIRSPACE 3)- MANDATORY 8,33KHZ in ALL AWY & TMA 4)- MANDATORY 8,33 KHZ in ALL TMA 5)- MANDATORY 8,33KHZ in the DENSE TMA
The MAJOR RAISON BEEING the LACK of FREQUENTIES AVAIBLE for the future increase of CAT ???
In function of the study on the problem for VFR AIRSPACE USERS AIRSPACE INFRINGEMENT STUDY as mentioned in this BLOG dit I receive the advise to take a look on to the UK RESEARCH in this.
Heden is men in de EU middens aan het bespreken en onderzoeken hoe men zich moet aanpassen in de LUCHTVAART in functie van de gebeurtenissen in LONDON op gebied van het ANTITERORISME bescherming van de LUCHTVAART