Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    03-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTHAVEN van t'STAD
    FOTO en VIDEOTENTOONSTELLING over de LUCHTHAVEN te ANTWERPEN

    LOKAAL : ATELJEE. 
      
     FORT MERKSEM
    FORTSESTEENWEG 120
    2170 MERKSEM

    nu tot en met ZON 29 OCTOBER

    VR van  20:00 tot 24:00
    ZA en ZON van 10:00 tot 17:00
     MA,DI,WO en DO gesloten

     INFO 03-646 22 66

    03-09-2006 om 18:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW

    Heb nu al mijn E-MAILTJES beantwoord en de informatie op de BLOG bijgewerkt en hoop dat ik niets vergeten ben.

    Indien u geen reactie hebt bekomen is het teken dat uw bericht tussen de SPAM is verzeilt en dus verloren gegaan, ???


     SORRY !!!!!!!!! en Stuur het dan nogmaals

    Deze week ga ik veel afwezig zijn gezien de EU wereldje in BRUSSEL nu terug 100% actief is en er veel aspecten voor de LUCHTVAART aan bod komen !!!!!!!

    03-09-2006 om 18:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    In het verleden kreeg ik veel vragen per E-mail en via deze blog aangaande het ZWEEFVLIEGEN.


     Heden kan ik vermeldebn dat op ZATERDAG 30 SEPTEMBER  de KACB een JUNIOREN WEEKEND organiseerd  te BRASSCHAAT (vliegveld polygoon)

    PROGRAMMA:
    0900 MEET and GREET at EBBT
    1000 FLYING + FLYING CONTEST (lier €7)
    1830 CLEAN UP THE MESS
    1930 BBQ( bbq+party: € 15 - inschrijven voor 15/9)

    PARTY:  PILS@€1

    ijnfo: manularose@hotmail.com

    03-09-2006 om 12:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BALLOON 2006
    Ik heb geen informatie bekomen over de vluchten van de zaterdag te SINT NIKLAAS, volgens mijn waarneming van het weder hier te ANTWERPEN heb ik de indruk dat het vliegbaar  was voor de BALLONVAARDERS!!!!!

    03-09-2006 om 07:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TAPTOE

    Enkele E-MIALTJES stellen vragen over de TAPTOE  te ANTWERPEN ??

    Gisteren namen wij op 1830 plaats op de nog schaars bevolkte TRIBUNE om een goede plaats te hebben alvorens de grote toeloop om 1900 uur begon en om 20:00 bijna  toen elk plaatske bezet was.

    Na het NATIONALE VOLKSLIED gespeeld door de CANADEESE,NEDERLANDSE,POOLSE en BELGISCHE (ZEEMACHT en ANTWERPSE POLITE ) korpsen  voerden elk korps een aantal stukken op waarna de ganse groep nogmaals samen een aantal stukken uitvoerden met het veel meegezongen " DE LICHTJES van de SCHELDE"
    Voor ons een zeer gelaagde TAPTOE in een zeer aangename sfeer en waar het buiten enige(10tal) regendrupels voor de aanvang een heerlijk weertje bleef.

    Hebt u het gemist zet het dan op uw agenda voor SEPTEMBER 2007!!!

    03-09-2006 om 06:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOLLOW UP on E-MAIL questions
    Heb deze morgend de persoonlijke en volgens mij dringende E-MAILTJES reeds beantwoord en de rest werk ik later weer verder uit hoor, indien u een dringende vraag had die ik niet beantwoord heb stuur ze dan nogmaals in met de vermelding dringend !!!

    03-09-2006 om 05:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NIEUWS
    Uit een aantal gegevens zijn de door het NIEUWS vermelde NOODLANDINGEN te BRUSSEL geen NOOD situatie maar VOORZORGSLANDINGEN die de piloot beslist uit veiligheidsoverwegingen of voor operationele redenen

    02-09-2006 om 13:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UAV
    DE gestelde vragen over het gebruik van UAV zal ik later behandelen

    02-09-2006 om 12:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BALOONING 2006 (vervolg)
    Was gisteren aanwezig te SINT NIKLAAS bij de opening van BALOON 2006 door de beurgemeester WILOCKX en het vertrek van een 50 tel ballons op de hernieuwde GROTE MARKT.

    Ontmoete veel oude vrienden uit het ballonmidden 

    tevens mijn felicitatie voor JEAN SAX en zijn AIRMINDED FAMILY die weer hun kunde in het BALLONGEBEUREN  voor de 34e maal met succes bewezen

    Volgend jaar is het voor SINT NIKLAAS "60 JAAR GASBALLON en 35 JAAR WARME LUCHT BALLON"

     De voorziene vluchten van heden morgend kunnen niet doorgaan wegens het ongunstig weder, maar nademiddag is de voorspeling positief voor de GASBALLONS(helium) en DE WARME LUCHT BALLONS om op te stijgen.

    02-09-2006 om 05:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.10 SEPTEMBER 2006
    Received a NOTIFICATION for the ROANNE AIRSCHOW on 10 /09  for AVIATION from 1944 tll 2006


    AEROCLUB.ROANNE@FREE.FR
     http://aeroclub.roanne.free.FR

    01-09-2006 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW 01/09/2006
    IK voorzie reeds morgen VRIJDAG 01 SEPTEMBER op de GROTE MARKT te SINT NIKLAAS aanwezig te zijn  bij het OPSTIJGEN om 1830. locale tijd

     Normaal kunt u mij herkennen ben jonge man van 1,79 m,grijs haar,baard en snor met bril, ik loop met een wandelstok en vermoedelijk mijn rode jas aan met mijn blauw EU petje.

    31-08-2006 om 21:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.POLITIEK
    Wat betreft de POLITIEK ben ik geen politieke mandataris zoals enkele  E-MAILERS schijnen  te denken.

    Ik ben wel ERELID van BVSE/UEF
     http://users.belgacom.net/bvse
    www.UEF.BE

    Tevens de inrichter van de EUROPESE ERESENAAT  te ANTWERPEN op ZONDAG 04  FEBRUARIE  2007  om 1400 uur in het ELSENVELD in de gasthuisstraat( inschrijven verplicht)

    info via:  BVSE@SKYNET.BE

    Mijn POLITIEKE contacten en activiteiten liggen in de EUROPESE INSTELLINGEN en vooral in het LUCHTVAART gebeuren.

    Wegens mijn regelmatige aanwezigheid als EU-LOBBYIST in de verschillende instellingen en vooral in het EP sedert 1980 geraak ik echter onvrijwilig betrokken bij een aantal andere aspecten in de EU POLITIEK welk  mijzelf en de inwoners van de 25 huidige lidstaten aanbelangen  in het dagelijks leven;

    Normaal heb ik de gestelde vragen reeds individueel per E-MAIL beantwoord!!!




    31-08-2006 om 14:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING
    Veel der bezoekers melden dat de LUCHTVAART voor hen een onbekende wereld is!!

     DAAROM deze BLOG waar ik hen steeds wil uitleggebn hoe deze fascinerende werld in elkaar zit.

    Ik ben daar in betrokken als PILOOT-INSTRUCTEUR als HOBBY,BEROEP,SPORT en de EU politiek sedert 1954

    ER BESTAAN GEEN STOMME of LOMPE VRAGEN HOOR ???????


    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    31-08-2006 om 08:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.COMAIR 5191 (vervolg)

    Aangaande het ongeval worden enkele punten toegelicht op :

    WWW.AERO-NEWS.NET

    Schijnbaar was er maar een ATCO aanwezig op de LEX TWR en zag hij het opstijgen van COMAIR 5191 niet wegens andere taken te vervullen.

    Volgens voorschriften van de FAA sedert NOVEMBER 2005 in voege moeten er steeds twee ATCO op de TWR aanwezig zijn maar was dit niet het geval wegens personeelsgebrek.

    30-08-2006 om 20:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRSPACE INFRINGEMENTS TOOLKIT
    EUROCONTROL issued a PRESS RELEASE on 30 AUGUST 2006 concerning

    the avaiblity of a TOOLKIT for the prevention of AIRSPACE INFRINGEMENTS

     See:  WWW.EUROCONTROL.INT

    or contact:  ALEXANDER.KRASTEV@EUROCONTROL.INT

    30-08-2006 om 18:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MINDER JONGE PILOTEN
    Een aantal MINDER JONGE PILOTEN stellen belang in de                                      " VIEILLES TIGES" van de BELGISCHE LUCHTVAART

    Gegevens vind u op  WWW.HUISDERVLEUGELS.BE   en dan op het symbool  van de VIEILLES TIGES  klikken.

    De organisatie is open tot elke  BELGISCHE PILOOT van de MILITAIRE en ook BURGERLUCHTVAART  en van elke soort van LUCHTVAARTUIG  of taalstelsel

    contact per E-MAIL:  robert.feuillen@belgacom.net

                        tel/fax 013-312 870

    Ik hoop julie kortelings als medelid te mogen begroeten

     SYLVAIN DE WEERDT lid 141

    29-08-2006 om 20:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.COMAIR5191 (vervolg)
    Een aspect dat ik ook nog wens toe te lichten is het feit dat LEXINGTON schijnbaar een typischr REGIONAL AIRPORT .is

     gegevens beschikbar via  www.AIRNAV.COM

     KLEX  bue grass  airoport

    29-08-2006 om 09:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MEMORIES
    Via een der chatters uit nederland (JEC) werdt ik er aan herinnerd dat ik in 1968(vermoedelijk) met een ALII van de LT/AVN ben geland op het nederlandse vliegdekschip KAREL DOORMAN.

    hij heeft mooie foto's op zin website staan WWW.JANKAASOPSAFARI.NL

    29-08-2006 om 09:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONGEVAL COMAIR 5191 (vervolg)
    Volgens de eerste meldingen is het reeds geweten waarom het ongeval gebeurde maar dat is de manier dat de MEDIA zijn nieuws wenst intresant te brengen hoor.

    Ik heb in 1972 de BASIC ACCIDENT INVESTIGATORS ICAO gevolgt en toen was de aandacht vooral op de TECHNISCHE aspecten en PROCEDUREN sederdien gaan men veel verder onderzoeken naar wat we de HUMAN FACTORS noemen.
    Om zodoende inzicht te krijgen waarom dat dit mogelijk was.

    Ik heb een mijner vrienden bij de NTSB welk mij melde dat ik geen initieel verslag moet verwachten binnen de 12 maanden; er zal wel een temporary factual notification beschikbaar zijn maar zonder vermelding der mogelijke redenen.

    HOE KUNNEN WE DAT IN DE TOEKOMST VERMIJDEN ????? is de vraag die we moeten oplossen.

    29-08-2006 om 08:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONGEVAL op KEIHEUVEL
    Men wees er ons op dat de piloot TIM PIETERS 41 jaar was en gezagvoeder bij KLM hij laat een vriendin en 2 dochters achter.

    Met  Dank voor deze mededeling

    28-08-2006 om 19:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!