Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    07-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHT GROND VERBINDINGEN
    Wat betreft de RADIOVERBINDINGEN in de LUCHTVAART tussen het VLIEGTUIG en de GROND met de VERKEERSLEIDING of met de OPERATIONS van hun eigen FIRMA maken we heden gebruik van RADIOTELEFONIE via VHF frequenties in gesproken taal meestal ENGELSE  ICAO PRASOLOGIE

    Vroeger werdt er gebruik gemaakt van MORSE en toen was er in de bemanning een MARCONIST

    Er werdt en er wordt ook nog gebruik gemaakt van HF maar veel minder dan vroeger

    In de laatste generatie van VLIEGTUIGEN hebben we de normale VHF R/T verbindingen met VOICE maar tevens via DATALINK wat men kan vergelijken met een soort INTERNET met uitwisseling van GESTANDERISEERDE BERICHTEN

     Ik zelf heb enkel ervaring met de VHF R/T als individueel piloot

    In de periode van het gebruik van de MORSE op  DC6  op lange afstan bestond een bemanning uit 5 man in de cockpit zijnde:

     -DE PIC  bevelvoeder
      2e PILOT
      NAVIGATOR
      RADIO OPERATOR
      FLICHT ENGINEER

    07-09-2006 om 17:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING 07 SEPTEMBER
    PLANNING voor MORGEN met zo veel mogelijk gebruikers van SENIORENNET naar het NIEUW ANTWERPSE GERECHTSGEBOUW op de BOLIVARDPLAATS  20 naar de RECHTBANK van EERSTE AANLEG voor een kortgeding van IFPI/SABAM tegen  SENIORENNET -MAILGROEPEN  in zaal F1 op 10;30 als steun voor PASCAL VYNCKE

    06-09-2006 om 21:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CHARGING
    OP maandag waren wij aanwezig bij de toelichting aangaande de invoering vande
    DRAFT COMMISIONREGULATION LAYING DOWN A COMMON CHARGING SCEME FOR AIR NAVIGATION SERVICES.

    Dit is een voorstel om in de EU lidstaten een homogeen systeem iun te voeren over het betalen der onkosten door de LUCHTVAARTUIGEN voor het gebruik van de DIENSTEN en GRONDUITRUSTING voor het uitvoeren der VLUCHTEN en bestaande uit een gedeelte voor wat wij ENROUTE noemen ttz de kruisvlucht en ook voor de APROCHE ttz de diensten en uitrusting bij het OPSTIJGEN en de NADERING

    Niet te verwarren met de kosten die men ook moet betalen aan de LUCHTHAVEN voor de LANDING,PARKEREN,HANDLING,TANKEN,ONTIJSING(winter),het INSCHEPEN en de VEILIGHEIDS CONTROLE op PAX en BAGAGE

    Heden is dat in elk LAND en ook per LUCHTHAVEN verschillend en geeft aanleiding tot problemen voor de LUCHTRUIMGEBRUIKERS.

    Ik ga daar niet verder over uitwioeden hier maar vragen zijn steeds toegelaten indien u daar iets meer of specifiek wenst te vernemen.

    www.EUROCONTROL.INT/CRCO      CRCO= AIR NAVIGATION CHARGES

    06-09-2006 om 11:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    Heden naar de ANTWERPSE LUCHTHAVEN en aanwezig op het bureel van FLAG om toelichtingen te verschaffen aan elke SENIOREN over de LUCHTVAART  INDUSTRIE en BEROEPEN in VLAANDEREN.

    MORGEN DONDERDAG  07 SEPTEMBER tracht ik om 10:30 aanwezig te zijn op het ANTWERPSE GERECHTSHOF om PASCAL moreel te STEUNEN in het EERSTE PROCES tegen SENIORENNET ???

    06-09-2006 om 05:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ELECTRONICS
    Wij vermelden herhaalde malen het bestaan van 92 luchtvaartberoepen , en in functie hiervan stellen een aantal personen intresse in  enkele der AVIONICS expert als  beoep!!!!

    Hiervoor kan men bijkomende inlichtingen bekomen bij de IFATSEA zijnde INTERNATIONAL FEDERATION OF AIR TRAFFIC SAFETY ELECTRONICS ASSOCIATIONS bij de heer DANNY VAN DER BIEST de Vice President en hier in BELGIE verblijvend en aktief bij BELGOCONTROL

    E-mail:  DAN@BELGOCONTROL.BE
                  IFATSEA@SKYNET.BE
                  TEL: 02-206 22 74

    05-09-2006 om 20:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.8,33 KHZ and MODE S(SSR)
    Tomorow I ame invited in the AIR GROUND VOICE CHANNEL SPACING

    Acording inside information the decision by the memberstates in function of the EANPG are:


    A)INTRODUCTION MANDATORY 8,33 KHZ in ALL MANAGED AIRSPACE!

    B) TARGET date for IFR 2009

    C)TARGET date for ALL FLIGHTS (IFR & VFR) 2012

    NOTE:  since ICAO require a 7 year advance notice and the official decision is planned in the beginning 2007 whe maybe obtain thad the mandatory for VFR will be 2014 ???

    The MODE S/SSR will be required by ALL AIRSPACE USERS except PARACHUTIST in the future with target 2010

    This are non official information but conclusions uot of a numer individual contacts



    04-09-2006 om 16:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STAN OCKERS
    Eimand heeft mijn PROFIEL in deze BLOG grondig bekeken en stelde mij vragen over de periode 1950 toen ik aktief was als WIELRENNER.

    Het klopt dat ik aktief heb geweest in het ANTWERPSE SPORTPALEIS en daar toen contacten had met STANNEKE( STAN OCKERS)

     Daarom zal ik ook aanwezig zijn op de  50 JAAR STAN OCKERS welk plaats hebben in BORGERHOUT van 16 SEPTEMBER tot 08 OCTOBER

    zie:  www.DEROMA.BE

    03-09-2006 om 19:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BALLOONS
    Onze volgende intresante BALLON manifestatie heeft plaats op8, 9,10 en 11 september door het vertrek van de  GORDON BENNET 

    Tevens schrijven wij in onze agenda 31 AUG en 1 en 2 SEPT 2007 voor BALLOONING 2007 te SINT NIKLAAS.

    Er zijn natuurlijk nog vele andere BALLON EVENEMENTEN zie: 

    03-09-2006 om 19:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTHAVEN van t'STAD
    FOTO en VIDEOTENTOONSTELLING over de LUCHTHAVEN te ANTWERPEN

    LOKAAL : ATELJEE. 
      
     FORT MERKSEM
    FORTSESTEENWEG 120
    2170 MERKSEM

    nu tot en met ZON 29 OCTOBER

    VR van  20:00 tot 24:00
    ZA en ZON van 10:00 tot 17:00
     MA,DI,WO en DO gesloten

     INFO 03-646 22 66

    03-09-2006 om 18:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW

    Heb nu al mijn E-MAILTJES beantwoord en de informatie op de BLOG bijgewerkt en hoop dat ik niets vergeten ben.

    Indien u geen reactie hebt bekomen is het teken dat uw bericht tussen de SPAM is verzeilt en dus verloren gegaan, ???


     SORRY !!!!!!!!! en Stuur het dan nogmaals

    Deze week ga ik veel afwezig zijn gezien de EU wereldje in BRUSSEL nu terug 100% actief is en er veel aspecten voor de LUCHTVAART aan bod komen !!!!!!!

    03-09-2006 om 18:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    In het verleden kreeg ik veel vragen per E-mail en via deze blog aangaande het ZWEEFVLIEGEN.


     Heden kan ik vermeldebn dat op ZATERDAG 30 SEPTEMBER  de KACB een JUNIOREN WEEKEND organiseerd  te BRASSCHAAT (vliegveld polygoon)

    PROGRAMMA:
    0900 MEET and GREET at EBBT
    1000 FLYING + FLYING CONTEST (lier €7)
    1830 CLEAN UP THE MESS
    1930 BBQ( bbq+party: € 15 - inschrijven voor 15/9)

    PARTY:  PILS@€1

    ijnfo: manularose@hotmail.com

    03-09-2006 om 12:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BALLOON 2006
    Ik heb geen informatie bekomen over de vluchten van de zaterdag te SINT NIKLAAS, volgens mijn waarneming van het weder hier te ANTWERPEN heb ik de indruk dat het vliegbaar  was voor de BALLONVAARDERS!!!!!

    03-09-2006 om 07:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TAPTOE

    Enkele E-MIALTJES stellen vragen over de TAPTOE  te ANTWERPEN ??

    Gisteren namen wij op 1830 plaats op de nog schaars bevolkte TRIBUNE om een goede plaats te hebben alvorens de grote toeloop om 1900 uur begon en om 20:00 bijna  toen elk plaatske bezet was.

    Na het NATIONALE VOLKSLIED gespeeld door de CANADEESE,NEDERLANDSE,POOLSE en BELGISCHE (ZEEMACHT en ANTWERPSE POLITE ) korpsen  voerden elk korps een aantal stukken op waarna de ganse groep nogmaals samen een aantal stukken uitvoerden met het veel meegezongen " DE LICHTJES van de SCHELDE"
    Voor ons een zeer gelaagde TAPTOE in een zeer aangename sfeer en waar het buiten enige(10tal) regendrupels voor de aanvang een heerlijk weertje bleef.

    Hebt u het gemist zet het dan op uw agenda voor SEPTEMBER 2007!!!

    03-09-2006 om 06:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOLLOW UP on E-MAIL questions
    Heb deze morgend de persoonlijke en volgens mij dringende E-MAILTJES reeds beantwoord en de rest werk ik later weer verder uit hoor, indien u een dringende vraag had die ik niet beantwoord heb stuur ze dan nogmaals in met de vermelding dringend !!!

    03-09-2006 om 05:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NIEUWS
    Uit een aantal gegevens zijn de door het NIEUWS vermelde NOODLANDINGEN te BRUSSEL geen NOOD situatie maar VOORZORGSLANDINGEN die de piloot beslist uit veiligheidsoverwegingen of voor operationele redenen

    02-09-2006 om 13:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UAV
    DE gestelde vragen over het gebruik van UAV zal ik later behandelen

    02-09-2006 om 12:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BALOONING 2006 (vervolg)
    Was gisteren aanwezig te SINT NIKLAAS bij de opening van BALOON 2006 door de beurgemeester WILOCKX en het vertrek van een 50 tel ballons op de hernieuwde GROTE MARKT.

    Ontmoete veel oude vrienden uit het ballonmidden 

    tevens mijn felicitatie voor JEAN SAX en zijn AIRMINDED FAMILY die weer hun kunde in het BALLONGEBEUREN  voor de 34e maal met succes bewezen

    Volgend jaar is het voor SINT NIKLAAS "60 JAAR GASBALLON en 35 JAAR WARME LUCHT BALLON"

     De voorziene vluchten van heden morgend kunnen niet doorgaan wegens het ongunstig weder, maar nademiddag is de voorspeling positief voor de GASBALLONS(helium) en DE WARME LUCHT BALLONS om op te stijgen.

    02-09-2006 om 05:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.10 SEPTEMBER 2006
    Received a NOTIFICATION for the ROANNE AIRSCHOW on 10 /09  for AVIATION from 1944 tll 2006


    AEROCLUB.ROANNE@FREE.FR
     http://aeroclub.roanne.free.FR

    01-09-2006 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW 01/09/2006
    IK voorzie reeds morgen VRIJDAG 01 SEPTEMBER op de GROTE MARKT te SINT NIKLAAS aanwezig te zijn  bij het OPSTIJGEN om 1830. locale tijd

     Normaal kunt u mij herkennen ben jonge man van 1,79 m,grijs haar,baard en snor met bril, ik loop met een wandelstok en vermoedelijk mijn rode jas aan met mijn blauw EU petje.

    31-08-2006 om 21:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.POLITIEK
    Wat betreft de POLITIEK ben ik geen politieke mandataris zoals enkele  E-MAILERS schijnen  te denken.

    Ik ben wel ERELID van BVSE/UEF
     http://users.belgacom.net/bvse
    www.UEF.BE

    Tevens de inrichter van de EUROPESE ERESENAAT  te ANTWERPEN op ZONDAG 04  FEBRUARIE  2007  om 1400 uur in het ELSENVELD in de gasthuisstraat( inschrijven verplicht)

    info via:  BVSE@SKYNET.BE

    Mijn POLITIEKE contacten en activiteiten liggen in de EUROPESE INSTELLINGEN en vooral in het LUCHTVAART gebeuren.

    Wegens mijn regelmatige aanwezigheid als EU-LOBBYIST in de verschillende instellingen en vooral in het EP sedert 1980 geraak ik echter onvrijwilig betrokken bij een aantal andere aspecten in de EU POLITIEK welk  mijzelf en de inwoners van de 25 huidige lidstaten aanbelangen  in het dagelijks leven;

    Normaal heb ik de gestelde vragen reeds individueel per E-MAIL beantwoord!!!




    31-08-2006 om 14:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!