Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    30-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BELANGRIJKE GEBEURTENIS voor de LUCHTVAART
    De sensationele vlucht van Yves ROSSY met zijn vlucht over het kanaal is een sensationele prestatie en een teken van durf .

    Maar volgens mij heeft dat geen  belangrijke gevolgen voor de LUCHTVAART zoals door verschillende persmiddens werdt naar voor gebracht

    30-09-2008 om 18:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GYROCOPTERS
    Wat betrfd informatie over GYROCOPTERS raad ik u aan dit woord in te typen in:

    ZOEKEN in BLOG

    en ga dan naar GYROCOPTER ICARUS BELGIUM waar u een keuze hebt uit een Nederlandstalige of Franstalige tekst


    steeds welkom voor bijkomende vragen:

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM


    REPLY op vraag:
     Ikzelf ben HELICOPTER PILOOT met militaire en burgerervaring van een 2000 uur maar heb geen ervaring in de besturing van GYROCOPTERS en heb nooit daarin gevlogen en kan u dus niet verder helpen maar via de vermelde website moet u hierover wel een GYROCOPTER PILOOT kunnen contacteren.

    30-09-2008 om 17:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. ATCO
    Indien u belang steld in de opleiding van verkeersleider zie dan naar:


    WWW.EUROCONTROL.INT


    WWW.BELGOCONTROL.BE

    WWW.MIL.BE

    WWW.CANSO.ORG

    30-09-2008 om 16:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. ANSP
    AIR NAVIGATION SERVICE PROVIDERS  of wat wij vroeger de Nationale verkeersleidingen noemde zoals vroeger in Belgie de RLW en nu BELGACONTROL zijn nu verenigd in  CANSO

    voor informatie en nieuws zie naar:    WWW.CANSO.ORG

    En vooral naar CANSO-NEWS 41

    30-09-2008 om 16:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WAKE VORTEX part 2
    Some INSTRUCTERS are using the information of the USB on WAKE VORTEX in their cours

    I have the folowing reqeust:


    - Pleas mentione the origine of the information from HQ EUROCONTROL

    -I would also like to receive any comments or aditional questions on this subject ??

    -I ame also intrested in any information from pilots encountering WAKE VORTEX TURBULENCE


     SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    29-09-2008 om 15:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW ACTIVITY
    Whe are absent until the 1st of OCTOBER

    for URGENT ASSISTANCE contact the NATIONAL AOPA via;

    WWW.IAOPA.ORG

    27-09-2008 om 07:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Toestand SDW
    Heden heb ik weer al mijn E-mailtjes beandwoord, indien u geen reactie bekwam dan is uw bericht
     

    verloren gegaan en vraag ik u van het nogmaals te zenden


    PRESENTLY I have reacted to al my E-mails , if you have not received a reply pleas send your message again since it may be klost in the large amounth om Span

    22-09-2008 om 20:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VRAGEN OVER LUCHTVAART
     SENIOREN met vragen over luchtvaart vraag ik deze in te zenden op mijn E-MAIL:

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    en zal deze dan anoniem behandelen in mijn BLOG hier zodat iedereen de nodige informatie over LUCHTVAART hier kazn vergaren.

    Een deel hier is hier in het ENGELS omdat ik via mijn aktiviteiten in de LUCHTVAART sedert 1954 als PILOOT-INSTRUCTEUR en sedert 1980 aktief als EU-LOBBYIST voor de leden van verschillende organisaties informatie plaats.

     Indien u in mijn blog een onderwerp wil opzoeken plaats dan een trefwoord in het kaderke links voor TE ZOEKEN

    22-09-2008 om 11:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WINTERUUR
    Gisteren 21 SEPTEMBER om 1744 is de HERFST begonnen volgens de STERRENKUNDE de

    overgang van ZOMERUUR naar WINTERUUR heeft plaats de NACHT van                              

    25 op 26 OCTOBER !!!!!

    22-09-2008 om 08:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MANDATORY MEL

    Some PILOTS are supporting their NATIONAL CAA in making the following equipment MANDATORY on bourd of ALL VFR AIRCRAFT operating in their FIR.

     -8,33 KHZ R/T and the R/T license level 4

    -MODE S

    -ELT 406 MHZ for SAR

    -GPS

    -ACAS

    Be very carefull on such a project since this also will mean thad they will RECOVER the COST of this SERVICES and EQUIPMENT on the ground via USER CHARGES also for VFR flights ???

    ACTUAL VFR  means LOOK OUT and VISUAL SEPARATION by the PIC dont count on the ATC for SEPARATION ???

    22-09-2008 om 06:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOLOW UP on FLIGHTBRIEFING
    Caution on:

     Certain AERODROME is HANDLING MANDATORY for any A/C with FOUR seats and cost op to 700£ ( caution NOT € but £ )

     Certain AERODROME there is no 100LL avaible for visiting AIRPLANE and there is no NOTAM avaible on this.

     FUEL PRICE are avaible via   WWW.IAOPA-EUR.ORG

     Some AERODROME are imposing the YELOW JACKETS and have a SECURITY FEE to be paid per POB !!!

     

    22-09-2008 om 05:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LT/AVN naar COMPONENT LUCHT
    Zoals u vernam is de vroegere AIR-OP welk LT/AVN werdt reeds overgegaan naar de WING HELI.

     Tevens gaat het personeel van DE WINGS HELI nu vlolledig over naar de COMPONENT LUCHT van de KRIJGSMACHT en verandert het personeel hun uniform van LANDMACHT KAKI naar het LUCHTMACHT BLAUW.

     Vergeet niet dat in 1947 de AIR OP  origineel behoorde tot de BELGISCHE LUCHTMACHT welk haar oorsprong vond tijdens de WWII in de RAF in UK.

    Voor meer zie naar:    WWW.MIL.BE

    21-09-2008 om 13:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HISTORIEK LT/AVN deel 2
    Tijdens het 4e banket der oudgediende van het LT/AVN op 19 September bij de WING HELI te L

    IEGE BIERSET werdt er verwezen naar:

     WWW.HUISDERVLEUGELS.BE

    naar de bebsite van het LT/AVN met de mogelijkheid de draft van PIERRE GILLARD te raadplegen en heden nog enkel in het frans bij te werken door verbeteringen en aanmerkingen in te zenden.

    21-09-2008 om 08:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HISTORIEK LT/AVN deel 2
    Tijdens het 4e banket der oudgediende van het LT/AVN op 19 September bij de WING HELI te L

    IEGE BIERSET werdt er verwezen naar:

     WWW.HUISDERVLEUGELS.BE

    naar de bebsite van het LT/AVN met de mogelijkheid de draft van PIERRE GILLARD te raadplegen en heden nog enkel in het frans bij te werken door verbeteringen en aanmerkingen in te zenden.

    21-09-2008 om 08:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HISTORIEK LT/AVN
    Heden krijg ik een aantal vragen over de historiek van het LT/AVN te BRASCHAAT-POLYGOON dat nu daar is verdwenen en waarbij ik aktief was van 1968 tot 1976 als PILOOT -INSTRUCTEUR op L18C en ALII.

    Voor de HISTORIEK ga naar:

    WWW.MIL.BE

    Ga naar:

    -COMPONENTEN
    -LUCHT
    -EENHEDEN
    -WING HELI
    -HISTORIEK

    De geschiedenis en background gaat terug tot WWI

    Na 1947 was er

    AIR-OP
    LT/AVN
    WING HELI

    en nu gaat deze geheel over in de COMPONENT " LUCHT" van de KRIJGSMACHT

    21-09-2008 om 07:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WEATHER INFORMATION
    See also on:


    HTTP://WWW.EUROPEXE.EU

    18-09-2008 om 09:14 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AFIS folow up
    Received today a schort debriefing about the AFIS GOCAL GROUP.

     Apaerently there wher no input from the:

    VFR operating AIRSPACE USERS on the ICAO CIRCULAR211-AN/128 adaption for the proposed EUROCONTROL AFIS manuel toward the EU-SES ??

    17-09-2008 om 05:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WAKE TURBULENCE WORKSHOP
    VERY INTRESTING information on the R/D on this subject avaible via SDW on a USB stick on request avaible for mailing.

     MORE LATER


    Heb reeds de gevraagde copies van de USB FLASH DRIVE over WAKE TURBULENCE per post aan de 7  vragende FLICHT INSTRUCTERS verzonden heb nog 3 exemplaren voor de eerste aanvragen beschikbaar..

     Volgens mij zijn de teksten ook beschikbaar op WWW.EUROCONTROL.INT   onder de titel WAKE TURBULENCE .

     

    17-09-2008 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MODE S and VFR
    In vieuw of the many questions about the requirements for MODE "S" TRANSPONDER for VFR do I refer to:

    WWW.EUROCONTROL.INT/MSA

    Also intresting is the AIC013/07 from SKYGUIDE SWITSERLAND

    and the recently NOTAM in GERMANY about the FILDSER SSR


    WWW.FILSER.DE

    15-09-2008 om 11:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MINI AIRSCHOW
    OP 21 SEPTEMBER is er weer de jaarlijkse MINI AIRSCHOW van:


     HTTP://WWW.ROYALBROKENWINGS.BE

    15-09-2008 om 07:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!