Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    02-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn belangstelling voor GNSS
    Mijn belangstelling voor EGNOS en GALILEO is het gevog dat ik reeds jaren op EU ( EEC) vlak
     
    betrokken was bij dit project ten behoeve van GENERAL AVIATION via onze belangstelling in de
     
    GPS ontwikkelingen

    reeds in de jaren geleden was ik nauw betrokken bij het 3th FRAME WORK PROGRAM via het

    DG-12 via het ATLAS project

    Tevens diende ik toen enkele projecten in THE 3th FRAME WORK PROGRAM voor R/D ten

    behoeve van GENERAL AVIATION (ICAO)  welk toen werden weerhouden en aanleiding gaven

     tot enkele ontwikkelingen in de LUCHTVAART in het EU en zelfs ICAO vlak.

    Tevens vcernam ik dat nu in het 7th FRAME WORK PROGRAM er enkele projecten zijn

    weerhouden ten behoeve van GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATIONS ( huidige nieuwe ICAO definition)

    02-10-2008 om 16:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EGNOS & GALILEO
    On  01 OCTOBER 2008 there was a intresting lecture at the HQ EUROCONTROL building by the RAeS-BRUSSELS BRANCH    by Mr PEDRO PEDREIRA Executive Director of the EUROPEAN GNNS Supervisory Authority ( GSA ) who will  discuss the PRESENT,,FUTURE BENEFITS of the GNSS, he also will reply to your questions and you will be abel to meet some of the participants on the customery reception afterward.

    see also:  WWW.GSA.EUROPA.EU

    Note also the following planned event:

     100 YEAR MOTORISED AVIATION in BELGIUM and UK on FRIDAY 21 NOVEMBER 2008 at 1800 hrs in the MUSEE DE L'AER in BRUSSELS

     Event open to MEMBERS but also to intrested persons.

    More info on a laterd date to be made avaible.

    02-10-2008 om 16:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RAeS
    THE ROYAL AERONAUTICAL SOCIETY

    Has about 70 divisions and branches     WWW.RAES.ORG.UK  and is originated in 1866

    There is also now a BRUSSELS BRANCH  and for information contact

     .ARMIT@SKYNET.BE

    Or contact me since I ame also a member of the RAeS as  a FRIEND of RAeS( BRUSSELS)
      

    02-10-2008 om 16:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GESTELDE VRAGEN
    Een ganse rreks der gestelde vragen door leden van ABI zijn geheel gratis terug te vinden in de

    circulaires van het BESTUUR der LUCHTVAART onder:

    WWW.MOBILIT.FGOV.BE    gaande naar LUCHT en  CIRCULAIRES

    tevens is daar een lijst der bijgewerkte lijst der omzendbrieven.


    Wat betrefd  DE VERPLICHTE TAALKENNIS voor PILOTEN en VERKEERSLEIDERS verwijs ik aandacht te besteden aan de daar beschikbare toelichting;

    OPGELET het is niet omdat men het examen van BEPERKT BEWIJS van RADIOTELEFONIE heeft afgelegd in uitvoering van Art 47 van KB 04/03/2008 dat men voldaan heeft aan de noodzaak om zijn kennis ENGLISCH te hebben bewezen, dit is slechts een tijdelijke overgangsmaatregel hier in BELGIE.

     Ik ga de individuele vragen over dit onderwerp niet beandwoorden neem kennis van de 6 bladzijden dienaangaande !!!

    02-10-2008 om 15:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NEAR MIS
    Un nombre de E-mail me demande des renseigments sur/

     Un incident en FRANCE entre un AVION D'ETAT et un AVION  de GENERAL AVIATION ??
    Jai recu aucun information a se sujet??

     Les journoux parle d'une colison entre deux chaseur francais.??

     Somee objects foud from STEVE FOSSET on the SIERA NEVADA MOUNTAINS ??

     Pleas ANY aditional information is welcom !!! ASAP

    02-10-2008 om 10:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW ACTIVITY TODAY
    I ame back in operation today but wil need time to follow up on the 584 E-mails thad have arrived since Friday 27 September.

    I will try to reply ASAP !!!!

    02-10-2008 om 09:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REORGANISATION in AVIATION
    Presently there are a number vital reorganisations in progres in :

    -EUROCONTROL

    -EC- DG-TREN

    -J.U

    -EASA

    -JAA-T

     During many contacts with persons present active in this organisation do I have the feeling thad most of their intrest is not the benefit  of the reorgansation for the AIRSPACE USERS  intrest  in their organisation !!!!  but  they are mostly  only intrested in their own situation and  their employement and their upgrading due to this reorganisations  ...????

    What will be the result of this ????

    30-09-2008 om 18:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BELANGRIJKE GEBEURTENIS voor de LUCHTVAART
    De sensationele vlucht van Yves ROSSY met zijn vlucht over het kanaal is een sensationele prestatie en een teken van durf .

    Maar volgens mij heeft dat geen  belangrijke gevolgen voor de LUCHTVAART zoals door verschillende persmiddens werdt naar voor gebracht

    30-09-2008 om 18:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GYROCOPTERS
    Wat betrfd informatie over GYROCOPTERS raad ik u aan dit woord in te typen in:

    ZOEKEN in BLOG

    en ga dan naar GYROCOPTER ICARUS BELGIUM waar u een keuze hebt uit een Nederlandstalige of Franstalige tekst


    steeds welkom voor bijkomende vragen:

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM


    REPLY op vraag:
     Ikzelf ben HELICOPTER PILOOT met militaire en burgerervaring van een 2000 uur maar heb geen ervaring in de besturing van GYROCOPTERS en heb nooit daarin gevlogen en kan u dus niet verder helpen maar via de vermelde website moet u hierover wel een GYROCOPTER PILOOT kunnen contacteren.

    30-09-2008 om 17:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. ATCO
    Indien u belang steld in de opleiding van verkeersleider zie dan naar:


    WWW.EUROCONTROL.INT


    WWW.BELGOCONTROL.BE

    WWW.MIL.BE

    WWW.CANSO.ORG

    30-09-2008 om 16:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. ANSP
    AIR NAVIGATION SERVICE PROVIDERS  of wat wij vroeger de Nationale verkeersleidingen noemde zoals vroeger in Belgie de RLW en nu BELGACONTROL zijn nu verenigd in  CANSO

    voor informatie en nieuws zie naar:    WWW.CANSO.ORG

    En vooral naar CANSO-NEWS 41

    30-09-2008 om 16:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WAKE VORTEX part 2
    Some INSTRUCTERS are using the information of the USB on WAKE VORTEX in their cours

    I have the folowing reqeust:


    - Pleas mentione the origine of the information from HQ EUROCONTROL

    -I would also like to receive any comments or aditional questions on this subject ??

    -I ame also intrested in any information from pilots encountering WAKE VORTEX TURBULENCE


     SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    29-09-2008 om 15:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW ACTIVITY
    Whe are absent until the 1st of OCTOBER

    for URGENT ASSISTANCE contact the NATIONAL AOPA via;

    WWW.IAOPA.ORG

    27-09-2008 om 07:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Toestand SDW
    Heden heb ik weer al mijn E-mailtjes beandwoord, indien u geen reactie bekwam dan is uw bericht
     

    verloren gegaan en vraag ik u van het nogmaals te zenden


    PRESENTLY I have reacted to al my E-mails , if you have not received a reply pleas send your message again since it may be klost in the large amounth om Span

    22-09-2008 om 20:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VRAGEN OVER LUCHTVAART
     SENIOREN met vragen over luchtvaart vraag ik deze in te zenden op mijn E-MAIL:

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    en zal deze dan anoniem behandelen in mijn BLOG hier zodat iedereen de nodige informatie over LUCHTVAART hier kazn vergaren.

    Een deel hier is hier in het ENGELS omdat ik via mijn aktiviteiten in de LUCHTVAART sedert 1954 als PILOOT-INSTRUCTEUR en sedert 1980 aktief als EU-LOBBYIST voor de leden van verschillende organisaties informatie plaats.

     Indien u in mijn blog een onderwerp wil opzoeken plaats dan een trefwoord in het kaderke links voor TE ZOEKEN

    22-09-2008 om 11:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WINTERUUR
    Gisteren 21 SEPTEMBER om 1744 is de HERFST begonnen volgens de STERRENKUNDE de

    overgang van ZOMERUUR naar WINTERUUR heeft plaats de NACHT van                              

    25 op 26 OCTOBER !!!!!

    22-09-2008 om 08:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MANDATORY MEL

    Some PILOTS are supporting their NATIONAL CAA in making the following equipment MANDATORY on bourd of ALL VFR AIRCRAFT operating in their FIR.

     -8,33 KHZ R/T and the R/T license level 4

    -MODE S

    -ELT 406 MHZ for SAR

    -GPS

    -ACAS

    Be very carefull on such a project since this also will mean thad they will RECOVER the COST of this SERVICES and EQUIPMENT on the ground via USER CHARGES also for VFR flights ???

    ACTUAL VFR  means LOOK OUT and VISUAL SEPARATION by the PIC dont count on the ATC for SEPARATION ???

    22-09-2008 om 06:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOLOW UP on FLIGHTBRIEFING
    Caution on:

     Certain AERODROME is HANDLING MANDATORY for any A/C with FOUR seats and cost op to 700£ ( caution NOT € but £ )

     Certain AERODROME there is no 100LL avaible for visiting AIRPLANE and there is no NOTAM avaible on this.

     FUEL PRICE are avaible via   WWW.IAOPA-EUR.ORG

     Some AERODROME are imposing the YELOW JACKETS and have a SECURITY FEE to be paid per POB !!!

     

    22-09-2008 om 05:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LT/AVN naar COMPONENT LUCHT
    Zoals u vernam is de vroegere AIR-OP welk LT/AVN werdt reeds overgegaan naar de WING HELI.

     Tevens gaat het personeel van DE WINGS HELI nu vlolledig over naar de COMPONENT LUCHT van de KRIJGSMACHT en verandert het personeel hun uniform van LANDMACHT KAKI naar het LUCHTMACHT BLAUW.

     Vergeet niet dat in 1947 de AIR OP  origineel behoorde tot de BELGISCHE LUCHTMACHT welk haar oorsprong vond tijdens de WWII in de RAF in UK.

    Voor meer zie naar:    WWW.MIL.BE

    21-09-2008 om 13:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HISTORIEK LT/AVN deel 2
    Tijdens het 4e banket der oudgediende van het LT/AVN op 19 September bij de WING HELI te L

    IEGE BIERSET werdt er verwezen naar:

     WWW.HUISDERVLEUGELS.BE

    naar de bebsite van het LT/AVN met de mogelijkheid de draft van PIERRE GILLARD te raadplegen en heden nog enkel in het frans bij te werken door verbeteringen en aanmerkingen in te zenden.

    21-09-2008 om 08:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!