Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    14-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INIATIE tot de LUCHTVAART
    Heden morgend stelde mij een  vlaamstalige journalist de vraag hoe men in de toekomst kan voor zorgen dat we in EUROPA jongeren kan motiveren om LUCHTVAARTSTUDIES te doen om in de toekomst terug te beschikken over geintreseerde en gemotiveerde experten in de LUCHTVAART.
      Ik adviseer normaal om vanaf 16 jaar aan ZWEEFVLIEGEN te doen via de verschillende bestaande clubs of via de LUCHTKADETTEN van BELGIE.
     Toen  vertelde hij dat hij mij die vraag stelde omdat hij als jonge man zelf droomde om piloot te worden wat hem door zijn ouders werdt verboden en als brave jonge man luisterde hij naar de raad van zijn ouders!!!
     Nu was hij zelf vader van een 10 jarige jonge man en hoopte dat zijn zoon in de LUCHTVAART BEROEPEN zijn weg zou maken, een typisch verschijnsel dat de vader droomde van iets en nu wenst dat zijn zoon of dochter dezelfde keuze maakt .
     Ik wees hem op het bestaan van de 92 intresante beroepen in de LUCHTVAART waarvoor we gemotiveerde mensen wensen te vinden.
      Gezien 10 jaar nog te jong is om aan zweefvliegen te beginnen verwees ik hem om zijjn zoon lid te laten worden van de SPOTTERS vereniging of van de MODELBOUW en MODELVLIEGERS van de RAAC te ANTWERPEN.
    Volgens mij zijn dat zeer intresante aktiviteiten om de jongeren de kans te geven de LUCHTVAART te benaderen om later een keuze te maken uit de vele mogelijkheden die de LUCHTVAART  de jongeren kunnen bieden.!!!

    Gezien er mischien nog ouders of grootouders die met deze vraag worstelen heb ik deze informatie op mijn  BLOG gezet

     WWW.RAAC.BE
     WWW.ASA-BE.COM

    Een persoonlijk gesprek met mijzelf is steeds mogelijk in het kader van de onderstaande organisties waar ik bij betrokken ben :
     WWW.JEUGD-LUCHTVAART
    WWW.VLRI.BE
    WWW.ABI.BE
    WWW.FLAG.BE

    voor afspraak contact:  SYLVAIN_D_W@UAHOO.FR

    14-10-2006 om 15:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DOKTERAAT
    Vandaag waren wiuj te gast in de UNIVERSITEIT van TILBURG voor het bijwonen van de openbare verdediging door RONALD SCHNITKER
     van zijn proefschrift getiteld:

      De handhaving van de veiligheid van de luchtvaart in de Nederlandse rechtsorde, mede in relatie tot de internationale en Europese regelgeving.

      Ronald mag nu de titel voeren DR RONALD SCHNITKER  hem toegekend uit de hand van de MINI9STER van VERKEERSWEZEN van Nederland  Prof dr E.M.H HIRSCH BALLIN  en onder de goedkeurende blik van  Prof mr  PIETER  VAN VOLLENHOVEN van de Nederlandse  ONDERZOEKRAAD voor VEILIGHEID,

    Mijn samenwerking met Ronald loopt terug naar het jaar 1968 toen hij bij de NEDERLANDSE RIJKSLUCHTVAARTPOLITIE ons bezocht bij het LT/AV in BRASSCHAAT in functie van de samenwerking met de BELGISCHE RIJKSWACHT op gebied van luchtobservatie met de helicopter, tevens hebben we via AOPA regelmatig contact gehad over de LUCHTVAARTWETGEVING met betrekking van GENERAL AVIATION & AERIAL WORK op EU vlak.

    13-10-2006 om 20:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FLICHT PLANNING
    Questions concerning FLIGHT PREPARATION in EUROPE do I sugest you take contact via your NATIONAL AOPA see al information via:  WWW.IAOPA.ORG

    13-10-2006 om 09:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GOEDKOPE VLIEGTICKETEN
    Een aantal E_MAILS vragen mij steeds hoe men goedkoop naar allerlei bestemmingen kan vliegen!!!

    Daar kan ik niet op antwoorden gezien dit de commerciele aspecten der luchtvaart betrefd en daar ken ik weinig of niets van.

    zie via  WWW.IAPA.COM

    13-10-2006 om 09:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HULP van uit de LUCHT per HELICOPTER
    Reeds 1970 zijn wij aktief in de bevordering van de mogelijkheden voor de MEDISCHE bijstand via het gebruik van de HELICOPTER in BELGIE in navolging van de ontwikelingen in FRANKRIJK,DUITSLAND,NEDERLAND en ZWITZERLAND

    Reeds geruime tijd is het AZ  SINT JANS te BRUGGE  met een HELICOPTER alsook de FLICHT-HELI te KOKSIJDE aktief in BELGIE op dit vlak

     Tevens  is er van uit BRA-sur-LIENNE (4990) in de ARDENNEN:
    WWW.SPIRITOFSTLUC.BE een iniatief in navolging van de methode toegepast bij REGA in SWITSERLAND



    PROCEDURE:
    In het VLAAMSE project ligt de aandacht vooral om een gespecialiseerde RAMPENDOKTER ter plaatse te brengen en het vervoer op korte afstand per ambulance te laten geschieden of voor bepaalde cverwondering via de helicopter naar een verder afgelegen gespecialiseerd hospitaal

    Het WAALSE heeft een andere toepassing gezien de minder goede baaninfrastructuur brengt men de RAMPENDOKTER ter plaatse en vervoert men de gewonde dan per helicopter naar het gespecialiseerde hospitaal

    voor een overzicht van de ontwikelingen in EUROPA zie:
     WWW.EURAMI.ORG

    Stel belang in bijkomende informatie van andere firma's of organisatie's aktief in deze ontwikkelingen

    12-10-2006 om 17:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HELIOS B737 CRASH August 2005
     Over het ongevan van de B737-300 van HELIOS welk vliegend van CYPRUS in de omgeving van ATHENE crashte in Augustus 2005 bekwam ik via GERMAN DEWULF een verwijzing naar onderestaande website:
     http://bbc.co.uk.   en type HELIOS in het zoekvlak

    11-10-2006 om 13:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.IFR PILOTS
    I sugest on PPL with a IFR rating to read the articles in the latest" INSTRUMENT PILOT "magazine of September/October 2006 

    also consult: WWW.PPLIR.ORG

    11-10-2006 om 09:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CONSULT and REACT
    I Advise the organisations of the NON CAT AIRSPACE USERS to vonsult the AIST-25WPT of 27-29/09/2006  concerning the :
     VFR DATA PUBLICATIONS end MAPPING

    Avaible via the Chairman AIS TEAM
    Mr HENDRICKX of BELGOCONTROL

    11-10-2006 om 09:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EUROPEAN LAW

    EUROPEAN AIR LAW ASSOCIATION

    heeft op VRIJDAG 10November in PARIJS zijn 18th ANNUAL CONFERENCE met op de agenda:

    RECZ_ENT DEVELOPMENTS EUROPEAN AIR TRANSPORT LAW and POLICY

    Meer informatie beschikbaar op aanvraag; ???

    11-10-2006 om 09:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CIRCULAIRES
    De CIRCULAIRES van het DIRECTORAAT-GENERAAL LUCHTVAART van de FEDERALE OVERHEID voor BELGIE zijn nu beschikbaar via :

    WWW.MOBILIT.FGOV.BE    naar LUCHT en dan naar CIRCULAIRES

    Ik raad aan daar de gewenste informatie op te zoeken en indien dan nodig met bijkomende vragen contact met mij op te nemen via E-MAIL

    Ik ga hier niet al de bestaande teksten terug neerschrijven hoor!!!

    11-10-2006 om 07:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verklaring afkortingen
    EU  = EUROPEESE UNIE
    EP  =EUROPEESE PARLIAMENT
    MEP = MEMBER EUROPEESE PARLIAMENT
    TC = TYPE CERTYFICATE
    STC = SUPLEMENTAL TYPE CERTIFICATION

    11-10-2006 om 07:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UPDATING SDW
    Heden DINSDAG 10 OCTOBER heb ik weer mijn BLOG bijgewerkt en al mijn E-MAILS beantwoord.

    Moest u een vraag hebben die ik niet beantwoord heb dan is deze vermoedelijk via de SPAM verloren gegaan en vraag ik u die nogmaals in te zenden via:

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    10-10-2006 om 20:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. SAFETY
    Wij bekwamen de aangepaste EUROPEAN ORGANISATIONS for AVIATION SAFETY
    met op September 2006 het volgende aantal lidstaten

    ICAO 54
    WWW.ICAO.ORG
    ECAC 42
    WWW.ECAC-CEAC.ORG
    JAA     40
    WWW.JAA.NL
    EUROCONTROL  37  WWW.EUROCONTROL.INT
    GASR 27
     WWW.AIRPORTS.UNINA.IT
    EASA 27
    WWW.EASA.EU.INT
    EU  25
    WWW.EU.INT

    10-10-2006 om 20:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ENVIROMENT
    Vandaag werdt  het " REACH" verslag behandelt ter aanpassing van Directive 1999/45/EC in het  ENVI  committee van het EP.

     Schijnbaar zal dit ingrijpende gevolgen hebben voor de CHEMISCHE INDUSTRIE maar ook neveneffecten voor de LUCHTVAART bedrijven??

    Dossier overgemaakt naar FLAG

    10-10-2006 om 20:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GROUND DEICING
    Een aspect dat heden terug onze aandacht vergt is  "GROUND DEICING during a PREFLICHT !!!

     Zie :
    ICAO document 9640

    tevens ver wijzen wij  naar :
    MANAGING AIRCRAFT ICING for CORPORATE FLIGHT OPERATIONS  door NBAA op 16 October
    WWW.ERAU.EDU/EC/SOCTAPD/ICING.html

    10-10-2006 om 19:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Follow up on 1592/2002
    Today i was again present at the TRA in the EP to follow up the proposed adaptions to COM(2005)579 in vieuw to adept the EASA 1592(2002) EU regulation witch was on the agenda on 09/10/2006

    I circulated the  Document with the 4 suggested changes by IAOPA to a number of the MEP and their assistants:
    -HAUG J PSE
    -CRAMER M VERTS/ALE
    -EVANS R PSE
    -LICHTENBERGER E  VERT/ALE
    -SIMPSON B PSE
    -ATKINS R  PPE-DE
    -AYALA SENDER I  PSE
    -LIBERADZKI B  PSE
    -SAVARY G  PSE
    -BECSY  Z  PPE-DE
    -ROCARD M  PSE
    -HENNIS-PLASCHAERT  J  ALDE 
    -EL KHADRAOUI    PSE
    -GROSCH M  PPE-DE
    -TOUSSAS  G   GUE/NGL
    -EURLINGS  C  PPE-DE
    -FRIEDRICH  I  PPE-DE
    - OOMEN-RUIJTEN  R PPE-DE
    -RUBIG P    PPE-DE
    -JARSENBOWSKI G  PPE-DE
    -BRADBOURN P  PPE-DE
    -COSTA P  ALDE
    -SPERONI  F   IND/DEM
    -THYSSEN  M    PPE-DE
    -VATANEN A  PPE-DE
    -WORTMAN-KOOL  C  PPE-DE

    a UK MEP reported thad a certification witch in the past by UK CAA took 6 weeks and cost 600 £ took by EASA now 6 month an 10.000 £

    A other A/C with a USA STC took initialy 10 month and was solved within 2 day's after assigment to the NATIONAL AUTHORITY

    A number of MEP have the opinion thad the EASA has not the  quailified manpower to do the present assigments.
    -

    10-10-2006 om 17:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ADAPTION (EC) No 1592/2002
    On 09/10 took place in the TRAN of the EP the first introduction of 2005/0228 by MR JORG LICHTFRIED on the EASA

    In the presence of Mr PATRICK GOUDOU of the EASA there was a very intresting debate in witch a number interventions where made by:

    -JARZENBOWSKI  G. PPE-DE
    -KRAMER M. VERT/ALE
    -BECSEY Z PPE-DE
    -DEGUTIS A  ALDE
    -SIMPSON B PSE
    -BRADBOURN P  PPE-DE
    -EVANS R PSE
    -TOUSSAS G  GUE/NGL
    -LIBERADZKI B  PSE
    -Mr SAVARINI DG-TREN
    - and conclusions by  Mr LICHTFRIED J of PSE

    Next discution on this subject on 21 Nov at 1500
    The present documentation was only avaible in Englisch and ther was a lot of confusion in the translations on the subject SAFETY and SECURITY
    the definition LICHT AIRCRAFT and RECREATIONAL AVIATION.

    The Minister of  TRANSPORT of FINLAND was also present in the meeting but dit not participate in the debate.

     Although it is not realy part of the debate a major element hidden in this document is the BUDGET EASA and where te recover the cost of the EASA activity, also the competences and task between the EASA and the NATIONAL AUTHORITY
     Also the possiblity of OUTSOURCSNG assigments was very intresting aspect.

    The intrest of the SME in the EU involved was also mentioned in the debate

     I noticed a number of visitors in the room who where very mutch intrested in this point of the agenda

    I sugest strongly the NON CAT AIRSPACE USERS  ORGANISATIONS to be very actively involved ASAP acros the major POLITICAL GROUPS in the EP since there are a number of very negative developments in progres  at POLITICAL leven !!!!!!

    10-10-2006 om 04:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIS AGORA
    In het jaar 1999 brachten wij als IAOPA liaison officer  in de AIS vergadering een aspect naar voor aangaande onjuistheden en verkeerde informatie in de LUCHTVAART INFORMATIE die de PILOTEN gebruikten om hun vluchten voor te bereiden??

    Dit werdt toen door de NATIONALE AUTORITEITEN betwist, maar via EUROCONTROL onder inpuls van PAUL BOSMANS werdt een project uitgewerkt waar de PILOTEN en ook andere gebruikers van de LUCHTVAARTINFORMATIE terecht konden met open vragen in een AIS FORUM genoemd  "AIS AGORA"
    Nu 5 jaar later vieren we het vijfjarig bestaan  met 2353 inschrijvers van 104 Nationaliteiten, 345 Airlines,89 AIS diensten, 181 firma's21 militaire organisaties en de volgende internationale organisaties ICAO,IATA,IAOPA,NATO en de EU.

    tijdens de 5 jaar zijn er meer dan 10.000 problemen behandelt

    Proficiat voor PAUL BOSMAN, CONRAD CLEASBY ,CHRISTER OSTLUND en JACQUES MARTINEZ van EUROCONTROL

    Samen kunnen we iets bereiken !!!

    10-10-2006 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BRAZILIAN CRASCH
    Some Questions are asking us who is to BLAME for this MIDAIR ???

    Some questions and somme statements about the MIDAIR between the B737 and the LEGACY JET in BRASILIA are whe completly unabel to answer until al the facts have been recorded after the investigation.

    According the annexe 13  of ICAO is our target to find out what whent rong in vieuw to avoid such dissaster in the future, whe are not going to try to evaluate who is to blame this is a task for the INSURANCEs and the LEGAL SERVICES in witch we dont want to be involved

    Sorry for this NEGATIVE reaction to some of YOUR QUESTIONS !!!!!

    09-10-2006 om 05:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW 09 OKTOBER
    Vandaag de GANSE DAG naar de EU INSTELLINGEN in BRUSSEL.

    Zal enkel deze avond terug bereikbaar zijn!!

    I will ONLY be BACK avaible this evening at 20.00b( 1800 UTC)to follow up any URGENT      E-MAIL

    09-10-2006 om 04:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!