Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    19-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONGEVAL 11 OCT NEW-YORK
    Aangaande het ongeval ??? op 11 october van de CIRRUS SR20 te NEW-YORK welk in een gebouw vloog , kwamen wij in het bezit van een LETTER van JEAN BELOTTI welk in het frans een intresante annaluse maakte.

    Indien belangstelling stuur een E-MAILTJE naar JEAN.BELOTTI@WANADOO.FR   met vermelding sat ik u naar hem verwees als "SYLVAIN70"

    19-10-2006 om 20:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LEER VLIEGEN
    Om te leren als vrijtijdsbesteding of  om u te verplaatsen  bij goed weder met een LICHT VLIEGTUIG verwijs ik in het ANTWERPSE naar  www.RAAC.BE

    voor BEROEPSOPLEIDINGEN verwijs ik naar de bestaande FTO in BELGIE of BUITENLAND

    Een  vrijblijvend persoonlijk gesprek is hier wel eerst aangeraden hoor ..........

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    19-10-2006 om 19:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MACH-NUMBER
    Het MACH-NUMBER is de verhouding van de SNELHEID van een VOORWERP ten opzichte van de SNELHEID van het GELUID

    De SNELHEID van het GELUID is 330 M/SEC op zeeniveau bij 15°C

    De SNELHEID  van het GELUID verandert in functie van de DICHTHEID van de LUCHT welk verandert in functie van de HEERSENDE DRUK en de TEMPERATUUR=
    .
    1194 km/uur is normaal bij droge lucht bij 0°C is  MACH 1

    19-10-2006 om 18:14 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.8,33 KHZ below FL195
    Since 01 september I have been visiting the variuos EU INSTITUTIONS in Brussels in vieuw to lobby concerning  the : Version 0.3 of 8,33KHz BUSINESS CASE BELOW FL195 dated 02-10-2006( draft 22-08-06)

    I have located a number of EU EXPERTS who are convinced there is no need to extend the 8,33KHz requirement below FL195, some are convinced with a EU (central) FCB(frequency coordination board) there had been no need to introduce the 8,33KHz in the EU AIRSPACE at all.

    This information is based on the study made in the past by AOPA-GERMANY but apaerntly not been taken in consideration by the NATIONAL FCB who are each of them only taking in consideration their NATIONAL FCB needs with there own protection area instead of the ICAO recommended protection.

    I ame strongly insisting to obtain ASAP a EU-FCB and stop this unneeded and costly extension for the GA/AW AIRSPACE USERS    this concern all the NON-CAT AIRSPACE USERS  and also  some ERAA , members

    www.AOPA.DE

    19-10-2006 om 16:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOLLOW UPDATING
    Dinsdag was ik te gast bij de DELEGATION of BADEN-WURTTEMBERG voor een briefing aangaande            DEVELOPMENT STRATEGIE IN ASIA:                          OPPURTUNITIES and CHALLENGES for EUROPEAN BUSINESSES

     bij het EASIA en HSS (  WWW.HSS.DE )  te Brussel met als spreker Mr Rodolfo C. Severino former secretarGeneral of ASEAN

     Zeer intresante informatie waar uit blijkt dat de USA zeer aktief is in de ASIA REGION de DDUITSE ook reeds aanwezig maar de rest van de EU STATEN ontbreken op deze moeilijke maar sterk ontwikkelende zakenmarkt

    Ook voor de AERONAUTICAL INDUSTRIE zijn er mogelijkheden

    19-10-2006 om 09:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    MAA  MAASTRICHT AACHEN AIRPORT stuurt een uitnodiging voor een VLAAI-IN oàp 28 OKTOBER voor een GENERAL AVIATION dag tussen 0900 en 1800 lokale tijd

    Allerlei aktiviteiten in de AIR SERVICE LOODS voorzien

    Speciale dagtarief voor LANDING en PARKING van  €15.00( SEL maximum 2000kgr AUM

    Elk piloot krijgt LIMBURGSE VLAAI aangeboden


     Inschrijving verplicht via  www.AOPA.NL

    19-10-2006 om 09:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SSR (TRANSPONDER , ADS-B , WORKSHOP
    Gezien de vele  dringende vragen voor informatie over het gebruik heden van de TRANSPONDER (SSR)en ook de toekomst over ADS-B verwijs ik naar de WORKSHOP op vrijdag 17 November 2006 bij NVNL-SCHIPHOL-OOST voor GENERAL AVIATION & AERIAL WORK (GA/AW)over Navigatie in de KLEINE LUCHTVAART(term in Nederland gebruikt voor GA/AW)

    zie www.AOPA.NL

    19-10-2006 om 09:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.S.O.S steun onze SINT
    Bekom zo juist de gegevens van het bezoek van de KINDERVRIEND  SINT NIKLAAS op 19 NOVEMBER voor de éénentwintigste maal langs op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN  gevolgt door een PRAALSTOET in de BERCHEMSE STRATEN georganiseerd door BERCHEM SINTERKLAASCOMITE

    Sponsering en steun welkom via;  sint.berchem@skynet.be

    JOS TYCK
    voorzitter
    0486-15.76.60

    18-10-2006 om 22:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SINT NIKLAAS 2006
    Onafgezien de oproep die ik doe voor ons  SPONSERS voor de    JEUGD & LUCHTVAART 27de DAG DER MINDER VALIDEN
    wens ik u tevens te verwijzen naar de oproep van:
    www.blog.seniorennet.be/lana/ welk op zoek is naar speelgoed voor minder begoede kinderen speelgoed te bezorgen om hun een heerlijke SINT NIKLAAS te bezorgen op 06 DECEMBER 2006

    18-10-2006 om 22:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING 2007
    Aangaande mijn mededeling over                                                              de 27th DAG DER MINDERVALIDEN  in SEPTEMBER 2007 steld men de vraag hoe men dit iniatief kan steunen??

    een eerste steun die ik  DRINGEND zoek is het vinden van  mogelijke SPONSERS welk  kunnen benadert worden om dit project financieel te   steunen !!!!

    Voor meer toelichting verwijs ik  u zo spoedig contact te nemen via E-MAIL met JEUGD & LUCHTVAART  met de echtgenote Dédéé van de  onlangs overleden  vriend en voorzitter van JEUGD & LUCHTVAART op:

    FRANK.SANDERS@telenet.be

    18-10-2006 om 21:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOLLOW UP
    Op MAANDAG zeer intresante WORKSHOP in EUROCONTROL HQ over de JUST CULTURE om de veiligheid ( SAFETY)in de LUCHTVAART te bevorderen( niet SECURITY of BEVEILIGING hoor) op 14  en 15 November een ander onderwerp in deze reeks over       ' LIABILITY' zie www.EUROCONTROL.INT  onder EVENTS

    17-10-2006 om 05:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING 2007
    DE 27th DAG DER MINDERVALIDEN op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN door JEUGD & LUCHTVAART wordt nu voorzien op DINSDAG 18 SEPTEMBER 2007( TBC)

    JEUGD & LUCHTVAART voorziet in de toekomst om een WEBSITE beschikbaar te maken met informatie over haar aktiviteiten alsook met nieuws over de 27th DAG DER MINDERVALIDEN

    15-10-2006 om 18:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TRANSPLANTATIE
    Gezien mijn betrokkenheid in de jaren 60  als HELICOPTER PILOOT bij de eerste stappen in de transplantatie van NIEREN in BELGIE stel ik nog steeds belang in de vorderingen van de ORGAAN TRANSPLATATIE's en verwijs daarom  gaarne naar:  www.BELDONOR.BE

    15-10-2006 om 18:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFO SDW
    15 OKTOBER  0500b uur ( 0300 UTC)

    heb ik al de mij bekende E-MAILTJES geantwoord ???

    Presently I have reacted to all the received E-MAILS?????

    A present j'ai repondue a toute les E-MAIL recu ?????

    15-10-2006 om 05:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Information pour les francophone
    Pour nos visiteur FRANCOPHONE ci joint quelques reference a consulter:

    www.aviation-verte.com

    www.lesmetiers.net

    www.toopazmedia.com  ECOFLYER ROBIN

    www.afpm.fr

    www.volez.com

    www.air-contact.com
     Nous prevoions de developer cette party plus detaille!!

    15-10-2006 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MSB
    Er wordt nu voorzien dat bedrijven zich kunnen bekend maken op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN via het MSB ( MARKETING SERVICES BELGIUM)
     Via deze display worden visitekaartjes van de deelnemende organisaties of firma's ter beschikking stellen van het publiek

    meer hierover bij Mr ALBERT DE MAEYER  03-257.12.54 of KATLEEN PITTEVILS 03-285.65.11 of via  de PR dienst op
    KATLEEN.PITTEVILS@MOW.VLAANDEREN.BE 

    14-10-2006 om 20:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RECHTEN van PASSAGIERS
    Enkele E-MAILTJES vragen informatie over de RECHTEN van VLIEGTUIG-PASSAGIERS.

      Als er zich problemen tijdens uw vliegtuigreis voordoen kan u dankzij de EUROPESE UNIE (EU) bepaalde tegemoetkomingen bekomen voorzien in bijgaande brochure dat u kuntdownloaden in een der officiele EU talen:

    http://europa.eu.int/transport/air/rights/index_en.htm

    14-10-2006 om 20:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INIATIE tot de LUCHTVAART
    Heden morgend stelde mij een  vlaamstalige journalist de vraag hoe men in de toekomst kan voor zorgen dat we in EUROPA jongeren kan motiveren om LUCHTVAARTSTUDIES te doen om in de toekomst terug te beschikken over geintreseerde en gemotiveerde experten in de LUCHTVAART.
      Ik adviseer normaal om vanaf 16 jaar aan ZWEEFVLIEGEN te doen via de verschillende bestaande clubs of via de LUCHTKADETTEN van BELGIE.
     Toen  vertelde hij dat hij mij die vraag stelde omdat hij als jonge man zelf droomde om piloot te worden wat hem door zijn ouders werdt verboden en als brave jonge man luisterde hij naar de raad van zijn ouders!!!
     Nu was hij zelf vader van een 10 jarige jonge man en hoopte dat zijn zoon in de LUCHTVAART BEROEPEN zijn weg zou maken, een typisch verschijnsel dat de vader droomde van iets en nu wenst dat zijn zoon of dochter dezelfde keuze maakt .
     Ik wees hem op het bestaan van de 92 intresante beroepen in de LUCHTVAART waarvoor we gemotiveerde mensen wensen te vinden.
      Gezien 10 jaar nog te jong is om aan zweefvliegen te beginnen verwees ik hem om zijjn zoon lid te laten worden van de SPOTTERS vereniging of van de MODELBOUW en MODELVLIEGERS van de RAAC te ANTWERPEN.
    Volgens mij zijn dat zeer intresante aktiviteiten om de jongeren de kans te geven de LUCHTVAART te benaderen om later een keuze te maken uit de vele mogelijkheden die de LUCHTVAART  de jongeren kunnen bieden.!!!

    Gezien er mischien nog ouders of grootouders die met deze vraag worstelen heb ik deze informatie op mijn  BLOG gezet

     WWW.RAAC.BE
     WWW.ASA-BE.COM

    Een persoonlijk gesprek met mijzelf is steeds mogelijk in het kader van de onderstaande organisties waar ik bij betrokken ben :
     WWW.JEUGD-LUCHTVAART
    WWW.VLRI.BE
    WWW.ABI.BE
    WWW.FLAG.BE

    voor afspraak contact:  SYLVAIN_D_W@UAHOO.FR

    14-10-2006 om 15:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DOKTERAAT
    Vandaag waren wiuj te gast in de UNIVERSITEIT van TILBURG voor het bijwonen van de openbare verdediging door RONALD SCHNITKER
     van zijn proefschrift getiteld:

      De handhaving van de veiligheid van de luchtvaart in de Nederlandse rechtsorde, mede in relatie tot de internationale en Europese regelgeving.

      Ronald mag nu de titel voeren DR RONALD SCHNITKER  hem toegekend uit de hand van de MINI9STER van VERKEERSWEZEN van Nederland  Prof dr E.M.H HIRSCH BALLIN  en onder de goedkeurende blik van  Prof mr  PIETER  VAN VOLLENHOVEN van de Nederlandse  ONDERZOEKRAAD voor VEILIGHEID,

    Mijn samenwerking met Ronald loopt terug naar het jaar 1968 toen hij bij de NEDERLANDSE RIJKSLUCHTVAARTPOLITIE ons bezocht bij het LT/AV in BRASSCHAAT in functie van de samenwerking met de BELGISCHE RIJKSWACHT op gebied van luchtobservatie met de helicopter, tevens hebben we via AOPA regelmatig contact gehad over de LUCHTVAARTWETGEVING met betrekking van GENERAL AVIATION & AERIAL WORK op EU vlak.

    13-10-2006 om 20:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FLICHT PLANNING
    Questions concerning FLIGHT PREPARATION in EUROPE do I sugest you take contact via your NATIONAL AOPA see al information via:  WWW.IAOPA.ORG

    13-10-2006 om 09:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!