Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    11-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW aktiviteit
     Het beandwoorden van mijn E-MAILS zal vermoedelijk maar eerst voor MAANDAG  13/10 zijn want vandaag ben ik naar OOSTEND-BRUGGE AIRPORT voor een vergadering in het VLOC en morgen ben ik bij FLAG en de RAAC op ANTWERP AIRPORT voor overleg

     De toelichting over FREQUENCY STUDY is ook voor maandag was zeer intrsant zeker als je weet dat ik daar reeds sedert 1990 bij betrokken was via IAOPA en ICAO.

     IAOPA,EAS en IATA waren ook aanwezig

    zie    WWW.IAOPA-EUR.ORG

    11-10-2008 om 06:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. TODAY 20081010
    Today will be present at HQ EUROCONTROL in the FREQUENCY MANAGEMENT WORKSHOP.

     If you have not received reaction on YOUR E-MAIL pleas sent it again I may have lost it ???


     SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    10-10-2008 om 05:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. ABI + ENGELSE TAAL op uw BELGISCHE VERGUNNING
    Een aantal individuele E-mails  van collegas FI  hebben betrekking  op de nieuwe regels op gebiet van de bevoegdheid ENGLISH op hun vergunning.

    Daarvoor verwijs ik hen eerst kennis te nemen van:

    -ICAO bijlage 1 artkel 1.2.9

    -RICHTLIJN 2006/23/EG 

    -KB 30 JUNI 2008  Staatsblad 22.09.2008

    -CIR/LIC 011

    zie ook tekst op WWW.MOBILIT.FGOV.BE/NL/LUCHT/TALI.HTM
    met toelichting over de overgangsmaatregelen.

    Wat betrefd de omzeeing van de FAA  #ENCLISCH PROFICENSY" vermeldintg heb ik de indruk dat de DGLV deze niet zal aanvaarden.

    Take nota; tussen EASA en FAA is  over gelijkstelling dienaangaande overleg bezig maar de EU lidstaten schijnen zich hierover 100% te verzetten

    SORRY meer kan ik u heden niet melden !!!

    09-10-2008 om 10:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MODELVLIEGERS
    Wat betrefd het MODELVLIEGEN is dit onderworpen aan een CIRCULAIRE van het DGAC

     zie onder circulaire via;    WWW.MOBILIT.FGOV.BE


    GA NAAR:

    -LUCHT

    -CIRCULAIRES

    -CIR/GDF-1


    OPGELET vliegen met een MODELLUCHTVAARTUIG op een manier niet volgens deze CIRCULAIRE heeft voor gevolg PV door POLITIE en onmiddelijke in beslagname van uw uitrusting !!!!

    09-10-2008 om 09:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. EU-ARENA DEBRIEFING
    Was present at the EP:

    TRAN:

    -AIRPORT CHARGES to be evaluated what wil be effect on the smaller airoprt with less then 5 Milion pasengers anualy ??

    -ICAO & EC regarding SECURITY AUDITS and INSPECTIONS and related mathers

    -the utulisation on PNR   by Eva LICHTENBERGER ( info & copy transmitted to EBAA for evaluation of efect on GENERAL AVIATION for BUSINESS

    -Circulated information:

    -AIRPORT WATCH
    a)- Copy of the AOPA-USA document
    b)- copy of the PPL/IR EUROPE magazine  N°50 JULY-AUGUST 2005

    -Folow up to MALTA MEP on the input from IVAN GATT !!

    -Circulation PILOT & PILOT AOPA-NL

    -circulation AOPA PILOT  (USA)  September 2008

    -circulation POSITION REPORT 217

    -circulation RAes folder

    -circulation:
    -A FAIR SINGLE SKY for ALL AVIATION ELEMENTS
    -NUCLEAR FOOTPRINT ( EERA)
    -HOW GREEN is MY AIRPORT ( ACI)
    -GENERA AVIATION AIRPLANE SHIPMENT Seconed Quarter 2008 GAMA
    -EUROCONTROL trends in AIR TRAFFIC volume 4/2008
    - SHARING A1IRSPACE
    -GENERAL AVIATION acounts for 96% of CIVIL AVIATION in western world
    -GA CONTENTS october 2008 by David McMILLAN of EUROCONTROL
    -Flying Activities AIRSPACE USERS
    -INFO ANGEL FLIGHT EUROPE
    -AIRCRAFT SEATING  forum info on folow up by a SENIORENNET member !!
    -info EIGHT EUROPEAN MARS CONVENTION information
    -Clarification on Simplified and standardized EUROPEAN  AIRSPACE by AOPA-FRANCE

    -EP on the 60th Anniversary of UNIVERSAL DECLARATION of HUMAN RIGHTS by the leaders of the EU STATES and GOVERNEMENTS

    -DEBRIEFING on the EUROCONTROL Agency modernisation by Patrick  BERNARD
      SENIOR  POLICY advisor to the Director General

    -circulation of AOPA GERMANY NEWS





    08-10-2008 om 15:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. EU-ARENA DEBRIEFING
    Was present at the EP:

    TRAN:

    -AIRPORT CHARGES to be evaluated what wil be effect on the smaller airoprt with less then 5 Milion pasengers anualy ??

    -ICAO & EC regarding SECURITY AUDITS and INSPECTIONS and related mathers

    -the utulisation on PNR   by Eva LICHTENBERGER ( info & copy transmitted to EBAA for evaluation of efect on GENERAL AVIATION for BUSINESS

    -Circulated information:

    -AIRPORT WATCH
    a)- Copy of the AOPA-USA document
    b)- copy of the PPL/IR EUROPE magazine  N°50 JULY-AUGUST 2005

    -Folow up to MALTA MEP on the input from IVAN GATT !!

    -Circulation PILOT & PILOT AOPA-NL

    -circulation AOPA PILOT  (USA)  September 2008

    -circulation POSITION REPORT 217

    -circulation RAes folder

    -circulation:
    -A FAIR SINGLE SKY for ALL AVIATION ELEMENTS
    -NUCLEAR FOOTPRINT ( EERA)
    -HOW GREEN is MY AIRPORT ( ACI)
    -GENERA AVIATION AIRPLANE SHIPMENT Seconed Quarter 2008 GAMA
    -EUROCONTROL trends in AIR TRAFFIC volume 4/2008
    - SHARING A1IRSPACE
    -GENERAL AVIATION acounts for 96% of CIVIL AVIATION in western world
    -GA CONTENTS october 2008 by David McMILLAN of EUROCONTROL
    -Flying Activities AIRSPACE USERS
    -INFO ANGEL FLIGHT EUROPE
    -AIRCRAFT SEATING  forum info on folow up by a SENIORENNET member !!
    -info EIGHT EUROPEAN MARS CONVENTION information
    -Clarification on Simplified and standardized EUROPEAN  AIRSPACE by AOPA-FRANCE

    -EP on the 60th Anniversary of UNIVERSAL DECLARATION of HUMAN RIGHTS by the leaders of the EU STATES and GOVERNEMENTS

    -DEBRIEFING on the EUROCONTROL Agency modernisation by Patrick  BERNARD
      SENIOR  POLICY advisor to the Director General

    -circulation of AOPA GERMANY NEWS





    08-10-2008 om 15:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RAeS correction
    To contact the RAeS BRUSSELS BRANCHE see:
     
     WWW.RAeS.ORG.UK
    BILL.ARMIT@EUROCONTROL.INT

    08-10-2008 om 09:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. 23 oktober 2008 om 1915 LUCHTVAARTavond in VLOC
    Op DONDERDAG 23 Oktober om 1915 heeft er een voordracht plaats over:

     GENERAL AVIATION & AERIAL WORK

    door SYLVAIN DE WEERDT

    POWER for THE PIONEERS

    door PROF EM FRANS BREUGELMANS

     in het VLOC  Nieuwpoortse steenweg 945C
     LUCHTHAVEN OOSTENDE

    Gratis toegang

    WWW.VLRI.BE
    WWW.VLOC.EU
    WWW.TI.KVIV.BE


    Iedereen welk belang steld in LUCHTVAART is welkom.

    Een E-mailtje ter informatie is echter welkom:
    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    08-10-2008 om 08:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ENGLISCH LANGUAGE requirement
    A question witch aries on the requied to have the mention ENGLISCH mentioned on you license acording ICAO .

     How do we transfer the mentinin ENGLISH PROFICENSIE on our FAA-CPL + IFR qualification   toward a JAA-FCL CPL -IR ??? in function of the new EASA requirements. and the diferent National Regulations.


    Has anybody any experience with this solution ??

    Plas any reaction is welcom  ASAP    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM 

    07-10-2008 om 17:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STAKING
    Heden MAANDAG 06 OKTOBER 2008 zal ik niet aanwezig zijn in de EU-ARENA te BRUSSEL

    TODAY monday 06 OCTOBER 2008 wil I not be in the EU-ARENA in BRUSSELS due te the


     STRIKE !!!


     Due to the STRIKE today have I decided not to be in BRUSSELS today also because the persons te contact infoemed me they where not abel to respect the planned timing.

     I will try to include the meetings in the November planning ASAP !!!

     SORRY for the inconvienance

    06-10-2008 om 11:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BEVOEGDHEID ENGELS in LUCHTVAART
    Wat betrefd De invoering van deze bevoegdheid ENGELS moet ik u verwijzen naar:

     KB 30 JUNI 2008

    WWW.MOBILIT.FGOV.BE/NL/LUCHT/TALI.HTM

    alsook  CIRCULAIRE  LIC11   van 09/2008


    Er zijn nog vele uit te pluizen gegevens over deze ICAO invoering ??

    05-10-2008 om 20:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. QOLUMBUS, QUEST FOR A NEW WORLD

     On 17 & 18 OCTOBER is there in ANTWERP  UA tehe EMC8

    for aditional information consult:

    WWW.MARSSOCIETY.NL

    WWW.FLAG.BE

    REGISTRATION & PAYEMENT required ASAP

    05-10-2008 om 18:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SIMULATOR
    Vernam heden dat BAFA zijn SIMULATOR heden overbrengt naar de nieuwbouw op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN.

     WWW.BAFA.BE

    05-10-2008 om 15:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WWW.CANAL50.BE
    Je viens de reactive ma presence sur  WWW.CANAL50.BE   sous la rubriqeu  CAFE CANAL50
     
    et l'entree BONJOUR de SDW le 01 OCTOBRE 2006

    03-10-2008 om 18:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BIJSTAND in de LUCHTVAART
    Ik ben nog steeds beschikbaar om personen met problemen in DE LUCHTVAART geheel gratis en vrijblijvend bijstand te verleenen.

     Ik dring er echter opaan dat zij steeds terug contact nemen omdat ik wegens gebrek aan tijd en gezien ik over geen secretariaat meer beschik ik niet in de mogelijkheid ben van hen op de hoogte te houden van de evolutie, een E-MAILTJE zal ik steeds beantwoorden:

        SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    03-10-2008 om 17:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. DOOVE PERSONEN
    Via het intervieuw van LIEVE BLANCKAERT welk de deelnemers aan "VOORBIJ DE GRENS" welk wordt uitgezonden op "één" de maandag avond en waarvan ik een deel heb bekeken.

     Het is zeer intresant voor mij om het gedrag van de doove deelnemer te volgen in functie van mijn ervaring in het verleden met de doove piloten waarbij ik een aantal jaren bij betrokken geweest via IAOPA en de EU instellingen.

     Tevens zijn wij in PARIJS te gast geweest als EREGAST en tevens op een feestje met doove piloten van een 8 tal verschillende nationaliteiten en ik heb daaraan zeer goede herineringen

    Zie tevens:  WWW.DEAFPILOTS.COM
                       WWW.VOLEZ.COM
                                Ga naar LIENS UTILES
                                 ga naar AEROCLUB DES SOURDS DE FRANCE

    Zie tevens WWW.HELGASTEVENS.BE
     Welk nu aktief is in het VLAAMS PARLEMENT en welk vroeger tevens aktief was in de EU-INSTELLINGEN ten behoeve van  doove personnen en welk een steun was in het doen aanvaarden dat doove personen een aantal van de LUCHTSPORTEN in alle veiligheid kunnen beoefenen.

    03-10-2008 om 17:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Informatie voor de PERS
    In uitvoering van een aantal nieuwe regels van ICAO is men bezig met de verschillende LUCHTVAART DIENSTEN te onderwerpen aan een SAFETY AUDIT met het doel deze beschikbaar te maken voor het PUBLIEK.

     Dit is een zeer moeilijk onderwerp omdat informatie verspreiden over de SAFETY ( VEILIGHEID) in de LUCHTVAART naar het gewone publiek zeer moeilijk is om dat in de juiste context te plaatse,.!!!

     Onlangs werdt de ICAO-AUDIT van BELGIE beschikbaar gemaakt en in een aantal kranten verscheen een artikel:

    BELGISCH LUCHTRUIM ONVEILIG, AFRIKAANSE TOESTANDEN

    Toen ik het oficiele ICAO report in handen kreeg en grondig kon doorwerken moest ik besluiten dat Belgie kampte met veel administratieve moeilijkheden volgens ICAO maar dat er nergens geen echte problemen waren met het OPERATIONEEL VLIEGEN noch bij de CAA of BELGOCONTROL  diensten.

    Er is vooral een gebrek aan degelijke administratieve opvolging van de verschillende taken in deze diensten.

    Ben nu betrokken bij de ESIMS over de ESARR en de daarover voorziene te verspreiden informatie via de website van HQ EUROCONTROL naar het grote publiek.

    ESIMS  =  ESARR IMPLEMENTATION MONITORING and SUPPORT

    ESARR= EUROCONTROL SAFETY REGULATION REQUIREMENTS

    Allen al trachten deze twee gebruikte afkortingen aan de leek ( en ook aan de personen aktief in de LUCHTVAART ) is al niet eenvoudig zonder misverstanden te doen ontstaan.

    ESIMS - is een groep die onderzoekt en help bij de lidstaten van de EU in hoever zij de ESARR  correct toepassen.

    ESARR= zijn veiligheidsvoorschriften en procedure regels uitgewekt door EUROCONTROL voor de ATSP en welk bevestigd worden door EU VERORDERINGEN

    zie: WWW.EUROCONTROL.INT

    Er zijn heden 6 ESARR's beschikbaar maar niet alle 6 zijn heden reeds voor 100% toepasselijk in de 27 EU lidstaten.

    De VRAAG hoe VEILIG is DE LUCHTVAART in EUROPA is dus niet zo eenvoudig om toe te lichten aan DE PERS voor het GROTE PUBLIEK

    SORRY:  veel van deze teksten zijn enkel beschikbaar in het ENGELS enkel.

    03-10-2008 om 10:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRSPACE INFRINGEMENT
    During the SRC33 was the subject AIRSPACE INFRINGEMENT on the agenda in function of SRC33/03 during the SRC'S ANNUAL SAFETY REPORT.

     The reference to G/A has been less pronounced problem.

     Their is proposed thad the SCG would propose the AIRSPACE INFRINGEMENTS  PLAN to be  introduced to the PC in November in vieuw to have this used as a strong prposal to use the various recommendations at National level bt the ANSP under inpuls of the CAA and NSA

    02-10-2008 om 20:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SESAR JOINT UNDERTAKING
    Heden stel ik vast dat een aantal experts van EUROCONTROL de J.U hebben vervoegt

    Tevens is het raadzaam om te kijken naar de :  WWW.SESARJU.EU

    02-10-2008 om 16:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn belangstelling voor GNSS
    Mijn belangstelling voor EGNOS en GALILEO is het gevog dat ik reeds jaren op EU ( EEC) vlak
     
    betrokken was bij dit project ten behoeve van GENERAL AVIATION via onze belangstelling in de
     
    GPS ontwikkelingen

    reeds in de jaren geleden was ik nauw betrokken bij het 3th FRAME WORK PROGRAM via het

    DG-12 via het ATLAS project

    Tevens diende ik toen enkele projecten in THE 3th FRAME WORK PROGRAM voor R/D ten

    behoeve van GENERAL AVIATION (ICAO)  welk toen werden weerhouden en aanleiding gaven

     tot enkele ontwikkelingen in de LUCHTVAART in het EU en zelfs ICAO vlak.

    Tevens vcernam ik dat nu in het 7th FRAME WORK PROGRAM er enkele projecten zijn

    weerhouden ten behoeve van GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATIONS ( huidige nieuwe ICAO definition)

    02-10-2008 om 16:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!