Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    04-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABREVIATIONS & DEFINITIONS in AVIATION
    In function of my information mentionrd concerning the EU-STOA dit i receive a number of reactions refering to:

     WWW.ICAO.INT    ABREVIATIONS

     HTTP://AEROFILES.COM.  GLOSSARY   

    04-11-2006 om 20:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.20061104 1600 UTC
    Wij hebben heden alle  bekomen E-MAILS beantwoord !!!

    Nous avons repondu a toute E-MAILS que nous avons recu !!!

    We have reacted to all received E-MAILS !!!

    Wir haben reagiert  auf alle bekommen E-MAILS !!!

    04-11-2006 om 16:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NAVIGATIEKAARTEN VFR
    Wij z"ijn op zoek naar de aankoop van VFR NAVIGATION CHARTS van ARGENTINA , heeft iemand een adres waar we die kunnen bekomen ??

     

    04-11-2006 om 16:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    03-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MEDEDELING
    Veel van de gestelde vragen over LUCHTVAART via E-MAILTJES staan reeds in deze BLOG.

     Type een woord in :  ZOEKEN IN BLOG

    03-11-2006 om 10:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MEDEDELING
    VOOR de BEZOEKERS van mijn BLOG zij het SENIOREN of jongeren bezoekers ben ik steeds beschikbaar!!!!!!!!

    Ik verwijs er nogmaals naar dat mijn BLOG beschikbaar is voor het behandelen van allerlei aspecten der LUCHTVAART alsook over de EUROPESE UNIE gebeuren te Brussel.

    Mijn slogan is dat er geen stomme vragen zijn hoor

    02-11-2006 om 17:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UPDATING SDW
    Today THURSDAY 02 November 2006  at  0330 UTC I have reacted again to ALL my E-MAILS!!!

    If no reaction received transmit you message again since then it may have been lost in the SPAM-FILTER

    Heden zijn al mijn E-MAILTJES beantwoord ????


    Maintenant j'ai repondu a toutes mes E-MAILS???

    02-11-2006 om 04:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PROFIEL
    De WEERDT Sylvain Alphonse Therese

    geboren te ANTWERPEN op 02 Oktober 1935

    Enige zoon van

    De WEERDT Franciscus

    STOCKAER Maria

     beiden overleden in 2005

    01-11-2006 om 17:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.IK ZOEK
    Ik ben op zoek naar Achille BERLANT welk met mij in 1950 op school was me ANTWAERPEN SITO  ?? in de VA2N MAERLANTSTRAAT in de 4e graad.
    Hij ging werken bij de GENERALE BANK in de gasthuisstraat te ANTWERPEN en ik vervoegde de LUCHTMACHT in 1954, wij hielden nog contact en ik trouwde in 1955 met ANNITTA, hij trouwde met een zekere LUCY en verhuisde voor zijn werk naan BRUSSEL en ik verliet BELGIE voor een 5 jarig verblijf te FONTAINEBLEAU  nanij PARIJS in FRANKRIJK .bij AIRCENT.
     
     Wij verloren volledig contact ???

     Wie vind er een spoor ??

     SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR.

    Ik heb deze oproep ook op het FORUM   onder ALGEMEEN bij KLASGENOTEN !!!!!

    01-11-2006 om 16:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.01 NOVEMBER
    Dit is een oficieele FEESTDAG in BELGIE en FRANKRIJK maar niet in de andere EU LIDSTATEN met als gevolg dat op die dag er in de LUCHTVAART heel wat verkeerd loopt omdat de BELGISCHE ambtenaar daar geen rekening mee houd en dat de operationeel werkende personen allerlei bijkomende problemen op hun bord krijgen omdat men met dit verschil geen rekening hield!!!!!!

    01-11-2006 om 13:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NEDERLANDSE TAAL
    Verneem zo juist dat een aantal gemotiveerde jongeren welk hun toekomst in de MILITAIRE LUCHTVAART wensten te maken , faalden in het NEDERLANDS DICTEE tijdens het toelatingsexamen.

    Wat blijkt nu dat de verbeteraar rekening hield met de meest recente wijziging( de 4e of 5e) in de NEDERLANDSE TAAL maar dat de KKANDIDATEN op hun school door de onderwijzers deze  nieuwe aanpassing nog niet wordt gebruikt.

    DIT is volgens mij WRAAKROEPEND?????


     Ik ben nog altijd niet aangepast na de veranderingen welk in 1949 werden ingevoerd en heb gelukkig nooit mijn geschreven taalvaardigheid moeten bewijzen om piloot te worden !!!

    01-11-2006 om 05:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFORMATION AERONAUTIQUE
    Plusieur demande des renseigments en Francais sur L'AVIATION GENERAL et TAVAIL AERIEN

    Pour cela il est intresant de consulter   www.aopa.fr

    31-10-2006 om 11:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SPACE
                     De VIERDE VLAAMSE RUIMTEVAARTDAGEN

                                      17,18 en 19 November

                                         MEDIA CENTER

                                             OOSTENDE

      WWW.VLAAMSERUIMTEVAARTDAGEN.BE

    31-10-2006 om 11:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. FREE DE-ICING COURS
    NASA makes avaible a FREE ON-LINE COURS concerning

                      AIRCRAFT ICING

    http://AIRCRAFTICING.GRC.NASA.GOV/COURSES.HTML

    31-10-2006 om 04:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WENSEN
    Dank voor de goede wensen voor de intresante informatie op mijn BLOG die heden morgend  31 october omstreeks  02:30 UTC haar 63.000 hit bekwam sedert 28 april 2005 toen ik dit opstarte op vragen over LUCHTVAART en het EU gebeuren waar ik bij betrokken ben in de EU-INSTELLINGEN in BRUSSELvan enkele CHATTERS .
     
    IK hoop dat de geplaatste informatie van nut is geweest voor de SENIOREN????

    31-10-2006 om 04:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.R/T CURSUS

    Wa&t betreft de te geberuiken R/T in de LUCHTVAART ga naar:

      MANUEL of  RADIOTELEFONY 

    ga naar WWW.ICAO.INT    

     zoek naar  DOC9432 AN/925

    Thirtd edition 2006

    en ga naar  PUBLICATIE waar u deze MANUEL in het ENGELS of FRANS  kunt uitprinten

    31-10-2006 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REQUEST from STOA
    I receive a request from STOA-EXPERT to clarify the following abrevations and definitions witch are used  by the AIRSPACE USERS in the consultation on the EASA adaption of  1592/2002

    -CAT (ICAO)
    -GAT(ICAO)
    -OAT
    -GA
    -AW
    -VLJ
    -UAV
    -ULM
    -DPM
    -SEL
    -MEL
    -VFR
    -IFR
    -PPL
    -CPL
    -FI
    -CFI
    -IR
    -TP
    -RPPL
    -RCPL
    -ATPL
    -GENERAL AVIATION(ICAO)
    -AERIAL WORK(ICAO)
    -LEISURE FLYING
    -PRIVAT FLYING
    -BUSINESS FLYING
    -CORPORATE FLYING
    -FRACTIONAL FLYING
    -LIGHT AIRCRAFT
    -RECREATIONAL FLYING(EASA)
    -SPORT AVIATION
    -AIRTAXI
    -SCHEDULLED(ICAO)
    -NON-SCHEDULLED(ICAO)
    -STATE AIRCRAFT(ICAO)
    -AIRPLANE(ICAO)
    -AIRCRAFT(ICAO)
    -COMPLEX AIRCRAFT
    -DELTAPLANE
    -PARAPLANE
    -MICRILOGHT
    -ULTRALIGHT
    -HELICOPTER
    -GYROCOPTER
    -BALLOON
    -AIRSCHIP
    -GLIDER
    -SAILPLANE
    -MOTORGLIDER
    -WATERPLANE
    -TETERED-BALLOON
    -KABEL-BALLON
    -MODELPLANE
    -EXPERIMENTAL PLANE
    -ROCKETPLANE
    -TOWPLANE
    -PARADROPPER
    -AGRICULTURAL FLYING
    -SAR
    -MEDEVAC
    -FIRECOMBAT AIRCRAFT
    -WATERBOMBER
    -AROBATIC FLYING


    A qiuck scanning throug the FRENCH,DUTCH and GERMAN letters has not given any other ABREVIATIONS or DEFINITIONS of cours the other languages have until now not been evaluatred due to lack of time and knowledge of the other languages .
    and avaiblity of a person with knowledge of this languages!!!

    Any sugestions or references are welcom !!!!!!ASAP

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    30-10-2006 om 10:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. ICAO LANGUAGE PROFIENCY LEVEL 4
    THe ICAO has decided that ALL PILOTS using the R/T are required to prove their LANGUAGE PROFICIENCY at LEVEL 4 in ENGLISH or for NATIONAL LANGUAGE used also at a LEVEL 4.

     Some LEGAL ADVISORS drawn my attention thad when using a R/T in a NATINAL LANGUAGE I ame only allowed if I have chown my profiency at level 4 in this language.

     ANY COMMENTS or SUGESTIONS are urgently welcom ????

    29-10-2006 om 18:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DISCUSSION and COMMENTS
    I have received a number of comments on various aspect of AVIATION in the EU.

     I also would suggest to introduce them in to the:                           WWW.IAOPA-EUR.ORG     in to the DISCUSSION FORUM
    since then it will be taken up by the IAOPA-EUR delegates who are officialy aproved at ICAO,ECAC,EUROCONTROL and the EU INSTITUTIONS in BRUSSELS

     My activity as INDIVIDUAL REGISTERED EU LOBBYIST is only taken in consideration as a jindividual opinion where the input of the COUNCIL of IAOPA is representing the 63 AOPA MEMBERS with 470.000 members at GLOBAL LEVEL

    I will regular visit the DISCUSSION FORUM to keep informed!!!!

    THere is a URGENT need to make a COORDINATED input from the organisations representing the NON-CAT-AIRSPACE USERS

     NOTE:On my BLOG you can introduce your comments, or sugestions in :
    ENGLISCH, FRENCH, DUTCH or GERMAN( but limited)

    29-10-2006 om 18:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZOMER of WINTERTIJD in 2010
    Voor het toelichten hierover heb ik op het FORUM onder POLITIEK dit onderwerp geplaatst ter discutie?

    voor specifieke vragen ben ik steeds beschikbaar maar vond dat in fuctie van de bekomen E-MAILTJES een intresant onderwerp voor op het FORUM te behandelen !!!!!!

    29-10-2006 om 03:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZOMERTIJD in 2007
    Verschillende E-MAILTJES vragen mij waneer we terug naar ZOMERTIJD gaan dit is volgens mijn gegevens op 25 MAART 2007.

     Tevens heeft de EC (EUROPESE  COMMISIE )de opdracht om de voordelen en nadelen van het gebruik van ZOMER en WINTERTIJD terug te onderzoeken in 2007 ???

     Uw opmerkingen zijn welkom , omdat ik vermoedelijk hierover een aantal  persoonlijke gespreken met EC ambtenaren en MEP zal hebben !!!!

    28-10-2006 om 20:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!