Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    17-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RECHTBANK en LUCHTVAART
    Een aantal E-mailtjes verwijzen mij naar de mededeling in de pers dat aangaande het SPANAIR
     
    ongeval in MADRID in Augustus dat het leven koste te  aan 154 personen  moeten de

    SCHULDIGEN voor de RECHTBANK 

    verschijnen , het betrefd hier twee mechaniekers en het hoofd van de onderhoud van

    SPANAIR


    EERST enkele opmerkingen:

    Het is niet omdat men voor een RECHTBANK moet verschijnen dat men SCHULDIG IS ??

    Volgens de in mijn bezit zijnde gegevens is het onderzoek nog niet afgesloten en de oorzaken niet

    100% bepaald, dat zal volgens mijn informatie nog even duren voordat alle aspecten gekend zijn

    Natuurlijk wil men van uit de autoriteiten de PUBLIEKE OPINIE wat content stellen.

    17-10-2008 om 14:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. EMC8
    Concerning the 8th EUROPEAN MARS CONFERENCE  mentioned in  a previous messages will

    be on the TV via CANVAS on FRIDAY  17th October at 2000 b ( 18:00 UTC)

     Wat betrefd EMC8 zal deze een onderwerp zijn bij TV  CANVAS  op VRIJDAG 17 OKTOBER

    2008 om 20;00 b in  TERZAKE

    16-10-2008 om 21:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABI advise on WAKE TURBULENCE
    A number of FI have requested advise on the procedure for AVOIDING WAKE TURBULENCE.


    SEE:       www.asf.org

    I also advice to make a copy of the  UK- AIC 17/1999 of 25 FEBRUARY 1999


    16-10-2008 om 16:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STATISTIEKEN over LUCHTRUIMGEBRUIK in EUROPA

    One of the major problems about the activity of GENERAL AVIATION & AERIAL WORK concerns the non avaiblity of information on the number of flights made by this way of operations.

    A AIRPLANE or a HELICOPTER can be operated in the three way's of operations:
     COMMERCIAL AIR TRANSPORT
     GENERAL AVIATION
     AERIAL WORK

    in line of the ICAO definition can a AIRBUS or BOEING or a CESSNA172 been operated in one of the three mode of operations, the size of the AIRCRAFT has no link with the way of operating.

     BUSINESS AVIATION acording ICAO has no specifique way of operating and can be operated in any of the three way of op)eration, however at EUROCONTROL level there has been a agreed definition for BUSINESS AVIATION see EUROCONTROL TRENDS in AIR TRAFFIC -volume 4
    MORE to the POINT
    BUSINESS AVIATION in EUROPE in 2007

    There is via EUROCONTROL CRCO and CFMU information on the majority of IFR operations

    On VFR operations is their no official information avaible.

    Acording EUROCONTROL  CRCO & CFMU information is their in the year 2000 a average of 25.000 IFR OPERATING AIRPLANE in the EUROCONTROL REGION from witch 8% are conducted by BUSINESS AVIATION based on the ATC-FLIGHTPLANS introduced.

    NO INFORMATION  is avaible on VFR FLIGHTS , most VFR FLIGHTS do not require a ATC-FLIGHT PLAN

    In the year 2000 a member of AOPA SWITSERLAND and active in IAOPA ROLF SIEGRIST developed intense contacts with the SPOTTERS WORLD at the ICAO-EUR/NAT REGION to collect information on the observed number of flights in the 52 country's by ANY AIRCRAFT be it IFR or VFR in CIVILIAN or MILITARY operations .

    This figures concern ANY AIRCRAFT from ULM,DPM,GLIDER,DELTA;BALLOON,AIRSCHIP,GYROCOPTER,HELICOPTER

    The figures from this research shows a dailly activity between 52.000 and 365.000 FLIGHTS .

    This large dally fluctuation is influenced by various elements such as the WEATHER, PUBLIC HOLIDAYS and VACATION period.

    The DAILY AVERAGE for 2000 was 240.000 FLIGHTS of witch 2050 where business flights

    16-10-2008 om 16:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.100 JAAR LUCHTVAART te ANTWERPEN ??

     Het eerste WE van SEPTEMBER 2009 organiseert men een FLY-IN op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN in combonatie met de STAMPE FLY-IN op 5 en 6 SEPTEMBER maar tevens zijn er manifestaties voor de 100 JAAR LUCHTVAART met mogelijk een BALLONEVENEMENT en een FOTOTENTOONSTELLING over DE ANTWERPSE VLIEGTUIGPIONIERS  kijk regelmatig op WWW.EBAW.BE En WWW.ASA-BE.COM

    Informatie beschikvaar via AERONEWS of BELGIUM  SEPTEMBER/OKTOBER 2008 uitgave beschikbaar in de Boekhandel op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN

     Alles gebeurt onder de vlag van VZW LUCHTVAART ANTWERPEN in samenwerking met een aantal organisaties zoals A.S.A,RAAC,STAMPE,PAL,........enz !!

    16-10-2008 om 09:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NATUURGEBIEDEN
    Zie consultatie over NATUURGEBIEDEN in NEDERLAND INSPRAAK ??

    zie tekst KNVvL  Nieuwsbrief


     URGENT ACTION REQUIRED

    16-10-2008 om 05:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFO over BUSINESS AVIATION
    ZIE HQ EUROCONTROL

    16-10-2008 om 05:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SCG/9
    Participated today in the STAKEHOLDERS CONSULTATION  GROUP  at HQ EUROCONTROL mainly to see the introduction of the/

     EU-SESAR  aplication  and the HQ EUROCONTROL reorganisation

     the EU SESAR seems in function from the variuos avaible documents stil to be realised WHO is doing WHAT between:

    -EUROCONTROL
    -S-JU
    -EC-DG-TREN
    -EASA
    -ICAO-EUR/NAT
    -S-JU/PSO
    -NATIONAL CAA
    -NATIONAL ATSP
    -AIRSPACE USERS
    -INDUSTRY
    -ECAC


    There was presence of IATA,AEA,IACA,CANSO,ICA,NATO,EAS
    See the report of SCG/9 later !!!

    16-10-2008 om 04:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW aktiviteit
    Vandaag een dag in de EU-ARENA, gelieve dus geen reactie te verwachten op DRINGENDE E-MAILS. 

     zal voor morgen zijn !!!

    15-10-2008 om 05:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. mp3-SPELERS
    Verneem zojuist dat  de EC (EUROPESE COMMISIE) een voorstel aan het voorbereiden om de huidige 100 Decibel norm voor  mp3-SPELLERS te verlagen wegens de het blijvende  gehoorverlies

    Intresant te zien dat in 2002 er een verslag door de STOA in het EP werdt voorgesteld over de toename van ongeschikte kandidaat opiloten bij jongeren wegens gehoor verlies.

     Men kan niet zeggen dat er niets gebeurt maar het vraagt wel de nodige tijd gezien het hier gevolgen gaat hebben in de 27 EU-LIDSTATEN maar ook voor de GLOBAL-INDUSTRY

    14-10-2008 om 12:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MEDISCHE GESCHIKTHEID tot PILOOT
    Een der problemen die wij regelmatig ontmoeten is dat personen vliegactiviteiten wensen aan te vatten maar het verkeerde advies krijgen over hun geschiktheid!!

    Daarom adviseren we zich steeds tot een bevoegde LUCHTVAARTGENEESHEER te wenden in functie van de te behalen VERGUNNING gezien er zeer sterke verschillen zijn voor de VERGUNNINGEN.

     Tevens mag u geheel vrijblijvend op mij beroep doen om u te adviseren gezien ik geheel neutraal ben en geen bindingen heb met FTO of RF

    14-10-2008 om 11:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HET GEHOOR

    Om de vergunning van piloot de bekomen is het noodzakelijk een MEDISCH ONDERZOEK te ondergaan naargelang de gewenste vergunning!!

     Hierbij behoort ook een onderzoek naar het GEHOOR.

     Uit de huidige ervaring blijkt dat dit hefden een probleem is voor veel kandidaten.

     Bij de onderzoeken voor BEROEPSDOELEINDEN  was er in de jaren 70  1 op 10 der kandidaten ongeschikt uit cijfers van het jaar 2000 blijkt dat nu 4 op 10 te zijn die ongeschikt zijn.

    Voor de niet Beroepsvergunningen is het nu nog 1 op 10 er wel rekening mee houdende dat de normen nu minder zwaar zijn en dat men zelfs met een gehooraparaat van goede kwaliteit kan vliegen.

    Zelfs bestaat er de mogelijkheid voor dove personen om een vergunning van piloot te behalen met de beperking dat hij enkel mag vliegen bij dag en in luchtruim en vliegvelden waar geen radioverbinding verplicht is.

    Dat er veel jongeren reeds vroegtuidig onder de voorziene norm zijn is niet verwonderlijk als men ziet hoe zij met hun oortjes rondlopen en zeer sterk geluidssterkte hebben instaan die men hoort als men in hun nabijheid bevind

    Ook zijn er nu veel meer mogelijkheden om zijn gehoor te laten testen zelfs hier op de PC via
    WWW.SENIORENNET.BE

    14-10-2008 om 10:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. KLACHTENVAN VLIEGTUIGPASSAGIERS
    Wat betrfd Een KLACHTENFORMULIER kan men dit in de 22 talen vinden bij:

     HTTP://EC.EUROPA.EU/TRANSPORT/AIR_PORTAL/PASSENGER_..

    Deze moeten opgezonden worden naar de LUCHTVAART MAATSCHAPPIJ of DE NATIONALE ADMINSTRATIE:

    WWW.MOBILIT.FGOV.BE    ga naar LUCHT !!

    13-10-2008 om 19:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BARON de Caters
    Het vroeger vermelde boek over een Belgische luchtvaartpionier


     BARON DE CATERS

     1875 -1944

    EEN LEVEN VOL BEWEGING

    is voorzien op 05 DECEMBER 2008

    via  HEEMKRING DE DRIE ROZEN

    Contact voor info :

    Jozef Verckens
    tel 475 64 94 74
    e-mail:   Jozef.verckens@ping.be

    Secretariaat DE DRIE ROZEN vzw
    e-mail:

     secretariaat@DRIEROZEN.BE

    13-10-2008 om 10:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    12-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EASA consultation
    Presently the EASA consultation about NPA 2008-17 is avaible from  
     
    HTTP://WWW.EASA.EUROPA.EU/WS_PROD/R/R_NPA_PHP  is avable and need reactions before  12 DECEMBER 2008.

    This documents contain About 800 pages and reaction must be via the EASA response tool from the EASA WEBSITE.

    ACTION REQUIRED !!!

    12-10-2008 om 20:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FREQUENCY USAGE ANALYSIS
    On Friday 10 October 2008 there was a presentation of phse 1( core EUROPE) Results under the chairmanship of R.STEWART;

     The deliverables D1, D2 ,D3 ,D4 wher presented and DRAFT CONCKLUSIONS and SUGESTIONS for way forward where presented.

    Information of ICAO-EUR FMG where presentes

    also the ARB

    also IATA

    also IAOPA-EUR

    also DMAC

    feedback from EUTOCONTROL REGULATORY UNIT

    THe EC CONCLUSIONS and the reference to the EU-SES proposals.

    Y have not evaluated the study in depth ...BUT I have the ompression thad under the inpuls of the  FRQUENCY MANAGERS there is a strong pressure to influance the DG-TREN at EC to imposse the 8,33 KHZ below FL195 and continue the NATIONAL FMB instead to go in line with the EC-DG.TREN proposing in the EC-SES toward the EP and COUNCIL for a SINGEL EU FREQUENCY BOARD


     I have the feeling thad the results are manipulated very strongly to extend the 8,33 KHZ below FL195

    During individual contacts whas I warned thad if the GA,AW and SPORTING AIRSPACE USERS where still oposing so strong the introduction of teh 8,33 KHZ below FL195 theu would introduce some NATIONAL aplications below FL195 instead of waiting for the EU-SES progtres and SESAR

    CAUTION required !!!!

    12-10-2008 om 20:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EX -LUCHTKADETTEN van BELGIE
    DIRK DE QUICK van VZP op het vliegveld van OVERBOELARE voorziet in 2009 weer een REUNIE OUD-LUCHTKADETTEN te organiseren met  EX-KADETTEN en ook INSTRUKTEURS ZWEEFVLIEGEN die aktief waren sedert de jaren 50.

    Wie belang steld meld u bij:

    SV-4b@TELENET.BE

    12-10-2008 om 18:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EX -LUCHTKADETTEN van BELGIE
    DIRK DE QUICK van VZP op het vliegveld van OVERBOELARE voorziet in 2009 weer een REUNIE OUD-LUCHTKADETTEN te organiseren met  EX-KADETTEN en ook INSTRUKTEURS ZWEEFVLIEGEN die aktief waren sedert de jaren 50.

    Wie belang steld meld u bij:

    SV-4b@TELENET.BE

    12-10-2008 om 18:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WWI Schieten door het SCHROEFVELD
     

      Wat betrfd de werking van het tijdens WWI schieten door het SCHROEFVELD is did een PATENT van FOKKER tijdens WWI geplaatst op de D VII en DRI waarvan een exemplaar aanwezig is te ANTWERPEN AIROPORT   WWW.STAMPE.BE

     Schijnbaar werdt het machinegeweer bedient door een nok op de krukas, meer weet ik er heden niet over !!

    Kreeg nog wat bijkomende toelichting vie vrienden in ASA welk er op neer komt dat er een staaf met een pin vanuit de nokkenas de 7,92 MM SPARDAN machinegeweer en er voor zorgde dat er ongevver 75% van de gevallen werkte, er was ook een yzeren versteviging om de andere 25% op te vangen zonder beschadiging van de schroef.

     Ik raad een bezoek aan het STAMPE MUSEUM aan waar er ergens een uitleg beschikbaar was en ook boeken over deze FOKKER toestellen.

    SUCCES

    12-10-2008 om 18:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VOGEL AANVARING
    Voor meer informatie over het probleem van VOGELAANVARIG is men vooral aktief om het probleel in de omgeving van LUCHTHAVENS te bestuderen omdat ze daar meestal voorkomen op lage hoogte bij opstijgen en landing:

     WWW.INT-BIRDSTRIKE.ORG    IBSC

     WWW.IVW.NL

     Er zijn ook informatie beschikbaar over de jaarlijkse vogeltrek in de Nationale AIP

     Er zijn ook via de Militaire middelen RADAR gegevens over de bewegingen van grote vogels groepen die zich verplaatsen.

    Ik ben geen EXPERT in dit onderwerp hoor slechts een piloot welk in mijn Militaire en Burgerloopbaan enkele vogelaanvaring heb ondergaan.

    12-10-2008 om 17:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!