Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    28-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    DE LIDGELDEN voor de NATIONALE AOPA"s zijn zeer verschillend ik geef u hier de

    AOPA-BELGIUM

    30€   LIDGELD
    55€   LIDGELD + IAOPA CREW CARD
    75€   LIDGELD +AOPA-USA PILOT MAGAZINE
    100€ LIDGELD +IAOPA CREW CARD + AOPA-USA PILOT MAGARINE 


    AOPA-NEDERLAND:

     60€   LIDGELD
     108€ LIDGELD + AOPA-USA PILOTMAGAZINE
      voor 10€ bekomt u vier nummers van AOPA pilots e& planes aan huis als kennismaking met AOPA
     bel  ++ 31-06 4737463                                                                            of  E-mail PROEFNUMMERS@PILOTANDPLANES.NL

      Leden AOPA-NEDERLAND krijgen dit AOPA pilot & planes gratis toegezonden

      WWW.AOPA.NL

      AOPA-USA  see WWW.AOPA.ORG

    28-11-2006 om 17:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STRONG ADVISE
    In the EU MEMBERSTATES ther will be in the future a homogene AIRSPACE CLASSIFICATION in function of the EU-SES project.

     However now are there a number of very diferent selection of ICAO CLASS AIRSPACE used and a number of changes are in progres.

     I ADVSE STRONGLY to make  for VFR operations a UPDATING of the avaible NAVIGATION CHARTS in function of NATIONAL AIP and NOTAMS

    The REQUIREMENTS and REGULATION are very different in the ICAO CLASS  A,B,C,D,E,F and G AIRSPACE

    Also caution for the TMZ zone mentioned in the AIP or NATAM and not mentioned on the VFR NAVIGATION CHARTS

    THERE ARE MANY UNAUTORISED AIRSPACE PENETRATIONS from VFR reported by ATCO and ATPL

    28-11-2006 om 16:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2007
    NIEUWJAARSDRINK, t'STAD TRACTEERT op ZONDAG 14 JANUARIE 2007 op de GROTE MARKT te ANTWERPEN van 1100 tot 1400 uuur.

     Soep,of frisse Pint om uw wensen uit te spreeken, met een BABEL of een ZOEN van wie u nog niet mocht ontmoeten in 2007

    En kijken geniet van de attracties.


     Ik hoop een aantal ANTWERPSE SENIOREN te ONTMOETEN.

    Beschrijving volgt later of kijk op deze BLOG onder de titel: PROFIEL

    28-11-2006 om 15:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AOPA services to AVIATORS
    I receive many request for assistance from AVIATORS who are member of any of the 63 NATIONAL AOPA.

     Be aware thad I ame no more the LIAISON OFFICER of the IAOPA(global) witch I retired from on 31  December 2004 after beeing actif in this function since 1980 assigned by DOC.

     Be also aware thad in each country ther is a individual and independent AOPA who is suplying services to his members only.

    Toward members of a other NATIONAL AOPA they may be not  be abel or willing to suply any service then some verbal advise.

     If you fly in a certain country regular I advise to become a member of the NATIONAL AOPA to obtain the FULL SERVICE.

    28-11-2006 om 15:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTRUIM INDELING
    In de EU-SES en via EUROCONTROL zijn er werkgroepen bezig om een homogeen EU-LUCHTRUIM INDELING en ICAO Claase in te voeren in de toekomst .......??????

     Heden zien wij in verschillende landen allerlei aanpassingen gebeuren zoals invoeren van TMZ en luchtruim van class E naar A worden.

     Wij vragenDRINGEND aan al de LUCHTRUIMGEBRUIKERS in VFR hun vluchten grondig voor te bereiden om AIRSPACE PENETRATION INCIDENTS te vermijden door het gebruik van niet aangepaste NAVIGATIEKAARTEN en onvoldoende voorbereiding met UP TO DATE INFORMATION

    27-11-2006 om 06:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PROBLEMEN SDW
    Wegens bepaalde moeilijkheden met de PC zal ik die heden slechts eenmaal per dag raadplegen!!

    Due to somme dificulty with the PC wil I only be abel to consult the messages only once a day!!

    Par des dificulte sur le PC je ne peut que consulter les messages une fois par jour !!

     NEXT: 28-11-2006 at 0830 local

    Phone & FAX  ++ 32 (0)3 236 29 54

    I will be in BRUSSELS HQ EUROCONTROL on 29,30 Nov and 01 DEC

     SORRY
        SDW

    27-11-2006 om 05:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HELICOPTER opleiding
    Wat betreft de OPLEIDING voor HELICOPTER PILOOT als PRIVAAT PILOOT verwijs ik zonder enige verbintenis naar de volgende websides:

      WWW.CROWNHELI.BE
      WWW.HELIPROMOTIONS.BE
      WWW.HSB.BE
      WWW.HELISHUTTLE.BE
      WWW.PARAMOUNTHELI.BE
      WWW.FINFLY.BE
      WWW.RWBHELICOPTERS.AERO

    25-11-2006 om 16:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.METEO
    Veel E-MAILS hebben betrekking op vragen over het WEDER, hiervoor kan ik verwijzen naar:

     WWW.WIRTZFELD.BE/HETWONDERLIJKEWEER/


     Hier vindt u duizend en een verklaringen over het weder

     Kijk onder:  MOEILIJKE WEERTERMEN

    25-11-2006 om 15:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SINT NIKLAAS te BERCHEM

    Verneem zo juist  mondeling dat de SINTERKLAAS stoet op zondag te BERCHEM met aankomst met de BEECH van ASL nog een succes is geworden onafgezien van de regen in de voormiddag.

      Proficiat : JOS  mag ik zeggen voor dit iniatief

    25-11-2006 om 13:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZOEKEN naar
    Ben nog opzoek naar NEDERLANDSTALIGE leerboeken over HELICOPTERVLIEGEN en vooral naar het onderwerp AERODYNAMIKA V/D HELICOPTER???

     Iemand een adres of contactpunt ???

    25-11-2006 om 04:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZENITH
    Een aantal CHATTERS en BLOGGERS wezen ons in het verleden op de ZENITH EXPO.

    Via PLUS MAGAZINE dat wij regelmatig lezen werden ons twee gratis toegangsbewijzen aangeboden en zagenwij de mogelijkheid op Vrijdag 24 November daar gebruik van te maken?

     Een INTRESANTE maar vermoeiende dag maar welk onze verwachtingen niet voldeet, mogelijk zijn wijverwent door onze aanwezigheid op Internationale Expo's in het verleden.

    Voor ons niet voor herhaling vatbaar, maar dat maakt ieder voor zich uit hoor, wij geven hier onze opinie , mogelijk zijn er velen van een ander gedacht want er waren veel(te veel) bezoekers aanwezig!!!

    25-11-2006 om 03:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    24-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LANDINGS AFSTANDEN
    Een punt dat ik tijdens het WE verder zal trachten toe te lichten betreft de LANDINGSPROCEDUREN ???


     Bij de VLUCHTVOORBEREIDING berekenen we voor het opstijgen de nodige afstand zoals vroger reeds beschreven.

      Ook voor de LANDING op een VLIEGVELD gaan we vooraf in functie van een aantal gegevens en factoren de LANDINGSAFSTAND bepalen  en vergelijken met de  lengte van de LANDINGSBAAN

    In functie daarvan bepalen we de soort LANDINGSPROCEDURE te gebruiken hoor.

     Normaal is de LANDINGSBAAN 30% langer dan de nodige berekende LANDINSAFSTAND in CAT operaties.

     Dan is er nog de manier van uitvoering die kan verschillen van piloot tot piloot en ook afhankelijk van de weersomstandigheden hoor.

     Somige piloten landen zachter en met meer aandacht voor het passagiersconfort dan andere welk meer kordaat en harder landen hoor.

     AIRLINE welk twijfelachtig zijn bevonden staan op de BLACK LIST van de EU vermeld.

    24-11-2006 om 07:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONGEVAL met VALSCHERM
    Het ONGEVAL met de vrouwelijke parachutist is wel eigenaardig hoor, we wachten het onderzoek af van het PARKET en de beoordeling van de experts !!

     Er zijn al gelijkaardige ONGEVALLEN ( moord en zelfmoord) geweest hoor in het verleden!!

     Ik heb vele Parachutisten in vrije val in mijn loopbaan gedropt  uit een vliegtuig en uit helicopter zonder enige acidenten of incidenten hoor

    24-11-2006 om 07:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    23-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Extending the TASK of the EASA
    The Committee TRAN of the EP was having a dialoog on the amendements to the REGULATION (EC) No 1592/2002 of 15 july 2002 on common rules in the field of CIVIL AVIATIONand establishing a EASA (COM)2005 0579 by Jorg Leichtfried

    There are very strong inputs concerning the EASA and a lot of contradiction in the 75 Ammendements.

    Out of the individual contacts with a number of MEP, EXPERTS and ASSISTANTS do I conclude thad there wil be stil time to influance the MEP on the subject witch will only be ready for voting in the committee in January 2007 and Plenaire in February 2007

     The input from A Degutis is rejected by a number of MEP and the exclusion for RECREATIONAL AVIATION as proposed in the COMMISION proposal seems also to be rejected by some of the larger political party.

    A strong and close co-operation between the input from the NON-CAT-AIRSPACE USERS is required ASAP.

    The tendency to submit BUSINESS AVIATION and FRACTIONAL OWNERSCHIP to be consider as the same as AIRTAXI operations witch means aplication of EU-OPS !!!

    Written proposals are required to be introduced  and coordinated to the larger political families.

    23-11-2006 om 19:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LEEFTIJD
    Herhaalde malen steld men de vraag wat is de leeftijd van de aanwezige op SENIORENNET??

     Bij onze NEDERLANDSE SENIOREN vindt ik de onderstaande cijfers:

     Jonger dan 50 jaar          3%
     50 tot 60                       74%
     61 tot 70                       15%
     71 tot 80                         5%
     boven 80                         1%
     weet of wil niet zeggen  0%

    totaal aantal stemmen was 139

    Ik weet niet of de cijfers op SENIORENNET bekend zijn mogelijk heb ik ze over het hoofd gezien ??

    23-11-2006 om 04:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VERBOD tot VLIEGEN
    Wat betreft dit onderwerp heb ik nu een POL geplaatst op het FORUM bij het onderwerp NIEUWS '' verbod tot vliegen'"

    Uw opinie is ook welkom hoor ??

    FORUM
    NIEUWS
    VERBOD TOT VLIEGEN
    POL
    Mogelijk uw kommentaar

    23-11-2006 om 04:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INTERNATIONAL AVIATION
    On 07 DECEMBER it is the INTERNATIONAL AVIATION DAY acording ICAO.

    22-11-2006 om 21:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SINTERKLAAS te BERCHEM
    Naar ik vernam via PAL lande de brave man op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN  omstreeks 13;30  uur met een BEECH 1900 van ASL een firma gespecialiseerd in het uitvoeren van TAXIVLUCHTEN  alvorens zich met de stoet der PRAALWAGENS naar BERCHEM CENTRUM te begeven.

      WWW.ANTWERPAIRPORT.BE
      WWW.ASL.BE
      WWW.ANTWERPEN.BE   berchem

    22-11-2006 om 21:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TO ABI MEMBERS
    In function of a number of E-MAILS from colleague FLICHT,GROUND and SIMULATORS instructers belonging to ABI do I sugest the  CAT Magazine as a very usefull reading.containg very intresten informations for FI active in FTO or RF

    see  www.halldale.com

    I also sugest FI in RF to read this CAT magazine since they must realise that in the developing  EU-SES and SESAR the VRR PPL will be needed to be trained to a higher level then the present JAA-JAR/FCL requirements to be abel to mixe in to the  modern CAT enviroment

    22-11-2006 om 17:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.URGENT INFORMATION on NON CAT AIRSPACE USERS III
    In functie van mijn oproep voor informatie over de NON CAT AIRSPACE USERS bekwam ik reeds enkele zeer waardevole reacties, maar ben nog steeds vragende party.?????

     In function on my request concerning the activity of the NON CAT AIRSPACE USERS , have I treceived already intresting ans usefull information , however some more reaction is still welcom.????

     En fonction de ma demande d'information  j'ai obtenu deja des information utille et intresant sur sur le NON CAT AIRSPACE USERS  mais des reaction adirtionel sont toujour le bienvenue?????

    22-11-2006 om 16:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!