Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    10-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KERSTMARKT ANTWERPEN (deel 2)
    Verschillende E-MAILTJES van SENIOREN en via contacten op de CHAT krijgen wij vragen over de KERSTMARKT te ANTWERPEN.

     Daarom zijn we vandaag even langs daar gewandelt, maar er was heden veel te veel volk aanwezig op de GROENPLAATS voor de KERSTMARKT en op de GROTE MARKT rond de YSPISTE.

     Wij zullen dit in de week nog eens overdoen want wij kregen wel de indruk dat er intresante zaken te zien zijn als het wat minder druk is !!!!

     Mogelijk dat ik als geboren en getogen SINJOOR een vooringenomen indruk weergeef maar daarvoor sta ik steeds open tot reacties van degene die er ook op bezoek waren.

    WWW.ZONE03.BE

    10-12-2006 om 19:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TRANSPLANTATIE
    Wat betreft TRANSPLANTATIE van ORGANEN staat er informatie op

    deze BLOG   ,  ga naar zoeken " ZOEK in BLOG onder het woord

    NIER .
     
     tevens op het FORUM onderwerp NIEUWS  met als titel          

    NIEREN BESCHIKBAAR in CHINA

    10-12-2006 om 07:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PROBLEEM voor ROLSTOELGEBRUIKERS

    Onlangs werdt mijn aandacht gevestigd op de problemen welk de ROLSTOELGEBRUIKERS der GEHANDICAPTENSPORT ervaren bij het gebruik van het LIJNVLIEGTUIG!!

     Was heden aanwezig bijVLG (VLAAMSE LIGA GEHANDICAPTENSPORT -vzw)  te GENT in het Huis van de sport.

    WWW.VLG.BE

     na een korte toelichting voorzie ik de volgende stappen:

     1)- Obtain the ICAO regulation aplicable to wheelchair using passaengers
     2)- Obtain the EU Requirements for PRM.
     3)-  Obtain information from ACI
     4)- develop contacts toward MEP in EP

    The initial located problems are:
    A)- the limitation of number WHEELCHAIR USERS during a FLIGHT
    B)-  Aditional FEE"s aplied
    C)-  Limitation on the allowed bagage due to the additional SPORTWHEELCHAIR in adition to the NORMAL WHEELCHAIR
    D)- Paperwork and requierements for the ELECTRICAL WHEELCHAIR USERS.
    E)- The need at some airports where ther is a assistant imposed althouch the WHEELCHAIR USER is completly autonom abel to travel.
    F)-  Very differences in the inposed requirements in the various AERODROME

     This is a first notification,  reactions, questions or comments are welcom.

       SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    09-12-2006 om 17:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BRUSSEL to CHINA
    Er zijn nu vluchten via HAINAN AIRLINES van en naar BRUSSEL van PEKING en CHANGAI op DINS,DON,ZAT en ZONDAG met B767-800

     zie WWW.FLYCHINAEASTERN.COM maar daar is deze vlucht niog niet vermeld

      Ik heb geen ervaring met deze AIRLINE en ben geintreseerd in FEED-BACK van personen welk er mee gevlogen hebben!!!

     DANK BIJ VOORBAAT

    09-12-2006 om 07:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WEATHER REPORT
    Aan alle aktieve VLIEGORGANISATIES wens ik heden  hun leded de aandacht te vestigen op:

     A toute ORGANISATION AERONAUTIQUE ils est conseille d'informes vos membre:

    To ALL AVIATION ORGANISATIONS I like to fraw your members attention to:

     THE ASRS WEATHER REPORT
                     CALLBACK number 324 DECEMBER 2006

     http://asrs.arc.nasa.gov/callback_issues/cb_324.htm

    ALWAYS Welcom via my E-MAIL  SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR


       REGARDS
       SYLVAIN

    09-12-2006 om 04:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AVIATION EDUCATION and TRAINING
    2006  ATPL TRAINERS and USERS CONFERENCE

    I participated on thursday 07 december on the iniatif of ANDRE BERGER at the JETAIRFLY and TUIFLY location at EBZR

    The participation was composed of delegates from AIRLINES,FTO,AIRBUS ,actif FI .

     The used slides and text will be made avaible at a later date on persons who are intrested in the subject of FLICHT TRAINING

     The AIRLINE scowed us their intrest and problems in the selection of new pilots for their operations.

     AIRBUS made us aware of their expectation of the newly trained pilots for the futher and the probleme theis is going to be a lack on PILOTS in the future.

     FTO explained us their problems for the preparation for the CPL-MEL-IR pilot in the present high cost enviroment in function of a non adapted JAA-FCL.

     A detailed look was taken at the new ICAO MPL LICENSE and the draft text on the JAA on this naw license.

    The influence of the new GLASCOCKPIT was talen up and also the GPS introdiction and the conversion from the classic cockpit to the new generation cockpit.

    The use of the new generation of TRAINERS and the DIESEL ENGINE was under scrutiny.

     As conclusion was ther the proposals:
        
    a) to have FI involved in FTO to join a AIRLINE CREW for a flicht in the cockpit to famalerise them with the ATPL operations.

    b) debriefing toward the FTO of the problems in the selection and conversion of the new pilots.

    c) follow up on the ENGLISCH level 4 to be introduced.

    d)some publicite and support to the YOUTH for finding his way via the AEROCLUBS toward the COMMERCIAL AVIATION WORLD where whe see in the futher a lack of motivated candidates for the 92 professions involved in AVIATION

    e) futher similar meetings to be organised

    f) informing the CAA, JAA , EASA and EU from the various aspect from this meeting.

    g) develop a iniatif to the political BELGIAN world of the need to obtain the financial supprt for the education towart the CPL-MEL-IR

    h) Initiate the formation of FI and reavaluate this active as a full time raisonable paid professin instead of the present free lance employement

    i) the beter utulisation of SYSTEME SIMULATORS and the various beter adapted FULL SIMULATORS.

    j) closer co-operation between FTO for the utulisation of the very costly equipment in a kind of pool aplication

     Any QUESTIONS, COMMENT or SUGGESTIONS are welcom out of the AVIATION WORLD (or outside also)

    NOTE;1)- out of the FORECAST from AIRBUS en BOEING does it apaer very soon a shotage of   200.000 CPM-MEL-IR pilots 

                 2)- I received a verbal advanced notification thad the ABI meeting 2007 is scheduled for 11 FEBRUARI 2007 at 1500 local time at hte location of the BELGIAN CAA,  in BRUSSELS
                 ALL persons involved in FLICHT TRAINING are welcom just inform me of your adress and type of involvement in the AVIATION EDUCATION or TRAINING world
     

    08-12-2006 om 15:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONTMOETINGEN
    Gisteren op een vergadering bij TUI te Brussel collega piloten ontmoet welk mij kenden van over 45 jaar toen zij met korte broek als 16 jarige de eerste stappen in de LUCHTVAART deden en nu zijn zij PILOOT-INSTRUCTEUR bij AIRBUS in TOULOUSE , hoofd van een VlIEGSCHOOL hier in BELGIE en CHIEF PILOT.

       Was een intresant weerzien en ervaring om hun uitleg over de huidige LUCHTVAART-OPLEIDING te aanhoren !!!

    08-12-2006 om 06:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ACADEMISCHE ZITTING
    Tijdens de 25 JAAR FLAG viering in de UA te ANTWERPEN  viel het mij op dat in de teksten der sprekers het aspect MILIEU veel voor kwam op gebied van LAWAAI, en EMISSIONS te verminderen in de toekomstige TRANSPORT WERELD en tevens de MOBILITEIT van de EU BURGER meer EFFICIENT te doen verlopen!!!!


      Zal meer hierover beschikbaar maken via de website van FLAG

     www.flag.be

    07-12-2006 om 05:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EMISIONS
    Uit het INTERNATIONAL PANEL ON CLIMAT CHANGE blijkt dat de globale lucgtvaart voor 2% verantwoordelijk was voor de Co2

    Volgens een bepaalde studie is de andere 98%

       9% consument
     20% industrie
     15% opweken energie
     38% verkeer
     16% onbepaald


     De 38% voor verkeer worden veroorzaakt

     84% wegverkeer
     10% spoor
       5% scheepvaart
       1% luchtvaart:

    Cijfers worden heden herzien via CAEP in 2007

    06-12-2006 om 12:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ATTENTION for GA & AW operators
    In function of information obtained during the workshop on SECURITY is there a major misconception thad the GENERAL AVIATIOn & AERIAL WORK AIRCRAFT such as AIRPLANE, HELICOPTER,MOTORGLIDER and ULM or DPM could be a soft target to be used for TERORISME actions .

     I drawn the participants their attention to the : AOPA  "AIRPORT WATCH "BROCHURE whe have introdused to this part of AVIATION
     via mail and also avaible for any intrested person ( either non AOPA members) via the website;

     WWW.AOPA.ORG

     I again strongly advise all AERODROME,AIRFIELDS,AIRSTRIPS and HELICOPTER SPOTS to again update  and remind the PILOTS,and any personnel on the aplications mentioned in this  BROCHURE

     Any FEEDBACK,COMMENTS or SUGESTIONS are welcom to avoid the introduction of any additional rules or regulations

    06-12-2006 om 08:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SECURITY - SURETE -BEVEILIGING in de LUCHTVAART
    WORKSHOP op 05 DECEMBER

      Zie Web site : HQ EUROCONTROL   www.eurocontrol.int

     kijk onder  EVENTS

    06-12-2006 om 04:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KERSTMARKT in ANTWERPEN -STAD
    Deze heeft plaats van 8 DECEMBER tot 26 DECEMBER op de GROENPLAATS

     tijden:
     Vrijdag 8/12                        van 1500 uur tot22.00 uur
     MA tot Donderdag              van  1100 uur tot 1900 uur
     Vrijdag                                van  1100 uur tot 2200 uur
      Zaterdag                             van 1000 uur tot  2200 uur
      Zondag                               van  1000 uur tot 2200 uur
      24/12                                 van 1000 uur tot 1800 uur
      25/12                                 van 1200 uur tot  1800 uur

     tel 03-201 31 71
    zie ANTWERPENAAR  wintergids 2006

    04-12-2006 om 08:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VERBOD

     In functie van het onderwerp VERBOD TOT VLIEGEN  op korte afstanden in BELGIE voor COMMERCIELE VLUCHTEN met LUCHTVAARTUIGEN van meer dan 7 TON wegens de EMISIONS voorgesteld door Minister Andre Antoine werdt mijn aandacht ook gevestigd op een voorstel om de EMISIES van het BAANVERKEER en het FILE LEED op te lossen..

     Tijdens de WEEKDAGEN enkel het ECONOMISCH VERANTWOORD gebruik van de personenwagen toelaten??

     WAT DAT BETEKEND in de week enkel het werkverkeer toelaten en al de andere gebruikers  verplicht naar het OPENBAAR VERVOER

    04-12-2006 om 05:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TRANSPLANTATIE
    In funktie van de discutie op het FORUM onder het NIEUWS aangaande het probleem der NIEREN beschikbaar via CHINA verwijs ik ook naar:

    www.eurotransplant.org

    en ook in mijn BLOG onder het woord EUROTRANSPLANT

    03-12-2006 om 20:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TV STER


    Gewoonlijk ben ik de TV STER

    Heden was mijn vrouwtje op het ATV  AVOND NIEUWS  vandaag Zaterdag 02 december                                                                                                                    

      
     
    tijdens het ophalen van de milieu gadget der stad  ANTWERPEN in he EHA te

    BORGERHOUT

    02-12-2006 om 18:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLJ
    In functie van een artikel in de GVA van 2/3 December over de inhuldiging van de nieuwe loods van de AIRTAXI FIRMA " ASL " op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN vermelde de Heer PHILIPH BODSON de aankoop van 10 VLJ van het type " ECLIPSE"



     Dit is een nieuwe generatie van lichte zakenjets die in de USA in ontwikkeling zijn en met een zeer laag gewicht (2700kgr) met hoge snelheid op grote hoogte( 10.000 meter) door één piloot met 4 of 5 pasagiers kunnen gebruikt worden voor zaken en prive vluchten.
     
     Voor informatie over het vermelde toestel zie:

     WWW.ECLIPSEAVIATION.COM

    Ben reeds geruime tijd betrokken bij deze nieuwe ontwikkeling via
    WWW.AOPA.ORG

    WWW.ABI.BE

    02-12-2006 om 17:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTSPORTEN
    Was gisteren Vrijdag 01 December te gast in HQ EUROCONTROL te gast bij de EAS  waar een ganse dag gesproken werdt over de LUCTVAART SPORTEN.

    Er waren een 160 tal deelnemers aanwezig in de zaal en een aantal standen werden opgericht betreffende de verschillende aktiviteiten onder de FAI vlag.

     Mijn eerste reactie betreft de zwakke aanwezigheid van uit de BELGISCHE LUCHTVAARTSPORTEN!!


     De redenenen zijn schijnbaar:

     1)- WORKSHOP enkel in het ENGELS zijnde
      2)-Heeft plaats op een VRIJDAG wat normaal voor de meeste een          WERKDAG is
     3)- Mijn LUCHTVAART AKTIVITEITEN hebben  niets te maken met EUROCONTROL
     4)- Ik vlieg enkel op lage hoogte
     5)- ik heb al mijn VERLOFDAGEN opgebruikt om tijdens het goede weder te VLIEGEN.


    OPMERKINGEN:
      a) ZEER INTRESANTE voordrachten door de verschillende vertegenwoordigers der LUCHTSPORTEN.
      b) Een door EUROCONTROL zeer intresante medewerking maar niet  genoeg afgestemd op de  luchtvaartaktiviteiten  der NON CAT AIRSPACE USERS
      c)- te weinig tijd beschikbaar voor deelname van uit de zaal
     d)- intresant voor mij om een aantal uit het oog verloren LUCHTVAART kennissen te ontmoeten.
     e) AANWEZIGHEID van EXPERTS uit de EU,DG-TREN,EUROCONTROL en het EP(icognito)BELGISCH BESTUUR der LUCHTVAART  en ook van BUITENLANDSE CAA en ATSP
    f)aanwezigheid van een IAOPA-EUR delegat

    onderstaande website  geven meer informatie over dit onderwerp alsook over de aktiviteiten van de : NON CAT AIRSPACE USERS

      WWW.EUROCONTROL.INT

      
      WWW.EUROPE-AIRSPORTS.FAI.ORG
     

      WWW.IAOPA.ORG


      WWW.FAI.ORG


      WWW.PPLIR.ORG


      WWW.AOPA.ORG

      
      WWW.ASF.ORG


      WWW.FLAG.BE


      WWW.IAOPA-EUR.ORG


    Voor meer informatie neem contact op met  SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR









     

    02-12-2006 om 16:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EMISIONS
    Wij verwaarlozen het aspect van EMISIONS geheel niet hoor:

    Er is deelname aan de ICAO-CAEP in 2007

    Bestudering van de studies van het MAX PLANCKE INSTITUUT

    EMISSIONS van:

    A) wegvervoer - PRIVE
                              -VRACHT
    B) zeevaart

    C) luchtvaart

    D) Industrie

    E) spoor

    F) huishoudelijk

    G) landbouw

    H) elektriciteits centrale( kernenergie,kolen,mazout)

    I) Human activity

    30-11-2006 om 13:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZAKENVLUCHTEN
    Men steld mij herhaalde malen vragen over het zakenvliegen in BELGIE in functie van de discutie in het FORUM over een voorstel  voor een KB tot " VERBOD tot VLIEGEN" voor toestellen boven de 7 TON op afstanden van minder dan 150 km in Belgie voor COMMERCIAL AIR TRANSPORT( CAT)

    Wat betreft ZALENVLIEGEN in BELGIE verwijzen wij u naar:
     WWW.FLYINGGROUP.EU
     WWW.ABELAG.BE
     WWW.ASL.BE

    Tevens zult u vaststellen dat beide FIRMA's reeds een voet naar het buitenland hebben gezet wegens de hier in Belgie negatieve benadering van de LUCHTVAART, zoals het iniatief om een KB in te voeren om vluchten in BELGIE te VERBIEDEN voor vliegtuigen in CAT boven de 7 TON

    30-11-2006 om 05:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    29-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ERESENAAT op ZONDAG 04 Februarie 2007
    Op ZONDAG 04 Februarie 2007 om 14:30 uur in het "ELZENVELD"   in de LANGE GASTHUISSTRAAT 45 te ANTWERPEN

    Voor Informatie wende men zich tot :  BVSE@SKYNET.BE

    Ook voor reservatie is het bijwoonen van deze ERESENAAT dient men schriftelijk te reserveren want alhoewel de toegang gratis is , moet men zich  inschrijven noodzakelijk voor de veiligheids voorschriften ten opzichte van de aanwezige politieke EU en Nationale mandatarissen.

     Voor meer info verwijzen wij naar het nummer 5 van November 2006

                   EUROPA EEN
                   FEDERAAL  (UEF)

    BVSE
    Prins Boudewijnlaan 323
    2610 WILRIJK

    29-11-2006 om 19:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!