Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    11-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LT/AVN
    De reorganisatie van de KRIJGSMACHT heeft voor gevolg gehad dat de basis van het LICHTE VLIEGWEZEN van de LANDMACHT te BRASCHAAT nu is verdwenen en dat men nu  spreekt  men van  de                         WING HELI  te LIEGE/BIERSET


    Men voorziet in 2007 op 2&3 JUNE de BELGIAN-HELIDAYS op de basis MILITARY AIRBASE te BIERSET

     WWW.HELI-MEETING.COM

     WWW.BELGIAN-HELIDAYS.COM

    of info via:  INFO@BELGIAN-HELIDAYS.COM

    11-01-2007 om 21:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FLICHTPLANNING in EUROPE
    I again received a number of request from AUSTRALIA,USA,CANADA and ISRAEL from Privat Pilots who are planning to travel to EUROPE this Year and are requesting support for renting a AIRPLANE or HELICOPTER to travel  and a planning to be proposed!!!

     I again advise them strongly to contact their NATIONAL AOPA's and make arrangement via this channel.

     Contact:  WWW.IAOPA.ORG

    Also take note thad I have retired from IAOPA and do not more have the required possiblity to assist you as I have done in the past 25 Years thad I was active for IAOPA.

    11-01-2007 om 19:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.IAOPA

    A updating of the documents circulating concerning IAOPA:

     IAOPA is composed as aCOUNCIL of ASSOCIATIONS  of 64 NATIONAL AOPA in 64 countries formed in 1962 and representing 470.000 PILOTS and/or AIRCRAFT OWNERS actif in promoting GENERAL AVIATION ans AERIAL WORK worldwide

    WWW.IAOPA.ORG

    11-01-2007 om 14:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.COPA
    COPA Develops National GENERAL AVIATION Policy for CANADA

     See:      WWW.COPANATIONAL.ORG.   

    look --- FEEDBACK  to FEDS      

    11-01-2007 om 14:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOISE MONITORING

    I obtained a intresting draft from the HOI FLY FRIENDLY programme from the PORT of PORTLAND , in development by JASON.L SCHWARTZ.

     Very intresting !!!

    Contact:  jason.schwartz@portofportland.com

    11-01-2007 om 08:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLIEGERVARING SDW
    In mijn vliegervaring op datum van 19/11/2006 vermeld dat ik een ONGEVAL had in 1971.

     Ik ben een levend voorbeeld van de gevaren van het vliegen als PILOOT want ik bevestig dat het gevaarlijkste onderdeel van een vlucht voor de piloot de weg naar of van het vliegveld is .......... want ik had een AUTOONGEVAL bij het naar huis rijden na de vlucht !!!!

    10-01-2007 om 21:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Information FRANCOPHONE
    Un nombre de pilote prive me damande regulierement des information sur l'AVIATION .

    En FRANCAIS je prend surtout les information de:
    A&P                     WWW.AVIATION-PILOTE.COM
    VOLEZ:               WWW.VOLEZ.COM
    INFO-PILOTE     WWW.FNA.ASSO.FR

    je fais aussi reference a:

                                 - WWW.AOPA-FR.ORG
                                 - WWW.FLYFORFUN.BE

    09-01-2007 om 21:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Met wat ben ik bezig ??
    Zoals u kunt zien op mijn BLOG hier ben ik vooral bezig met

    -LUCHTVAART

    -EU-POLITIEK

    -CHAT meestal smorgends tussen  0500 en 0600 uur

    WWW.CANAL50.BE

    WWW.VIJFTIGPLUSSER.NL

    -op FORUM
       OPROEPEN
       WENSEN
       MEETINGS
       HOEKJE van TROOST
       ROUWREGISTER
       POLITIEK
       NIEUWS
       WETENSCHAPPEN en TECHNIEK

    Aanwezig by bureel van FLAG  WWW.FLAG.BE

    Regelmatig in de EU INSTELLINGEN te BRUSSEL alsook HQ EUROCONTROL

    Tijdens WE op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN  van 10.00 tot 12:00 lokale tijd voor dienstverlening aan PILOTEN ,SENIOREN en JONGEREN

     Steeds beschikbaar via E-MAIL  SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    09-01-2007 om 10:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAART SPORTEN
    Van 13 tot 21 Januarie is er op de Heyzel het AUTOSALON  van de LICHTE VRIJETIJDS VOERTUIGEN en MOTO en in paleis 1 is er een gans paleis over de LUCHT SPORTEN.

     zie WWW.FLYFORFUN.BE

    08-01-2007 om 08:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GESTELDE VRAGEN
                                      NOTIFICATION


    Veel der heden gestelde vragen werden reeds behandelt in mijn BLOG


    welk aktief  dagelijks wordt bijgewerkt sedert 28 APRIL 2005

    Dus adviseer ik eerst de vroegere geplaatste onderwerpen te bekijken

    07-01-2007 om 20:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFORMATIE over LUCHTSPORTEN
    Heden id de Website over de LUCHTSPORTEN van FLY FOR FUN in een nieuw kleedje gestoken, gaarne uw bemerkingen !!!

     WWW.FLYFORFUN.BE

    07-01-2007 om 17:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VERGUNNINGEN en BEVOEGDHEDEN
    Heden werdt er mijn aandacht door een collega INSTRUCTEUR-EXAMINATEUR weer op gewezen de noodzaak om de huidige JAA JAR/FCL VLIEGVERGUNNINGEN  en BEVOEGDHEDEN te hernieuwen tijdens hun geldigheidsperiode gezien een wedergeldigmaking  van een vervallen vergunning of bevoegdheid veel meer formaliteiten en onkosten meebrengen

    07-01-2007 om 17:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZONDAG 14 JANUARIE 2007
    Wij zullen vanaf 11.00 uur aanwezig zijn op de NIEUWJAARSDRINK der STAD ANTWERPEN op de GROTE MARKT in't STAD.

      Ik ben man van 71 van 1,78 m  met baard en bril en ga met wandelstok en draag rode jas met blauwe EU petje en ben vergezelt van mijn vrouwtje ANNABEL.

    en mogelijk samen met enkele andere SENIOREN welk ook gingen komen

    Wij houden ons op in de omgeving van cafe" DEN ENGEL"

     Ik hoop  weer enkele SENIOREN  te ontmoeten ????

    07-01-2007 om 17:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLUCHTVOORBEREIDING
    Bij het uitvoeren van een vlucht naar een privaatvliegveld is het volgens de AIP steeds PPR,

    Het invullen van een ICAO vliegplan mag maar men moet toch de PPR bekomen.

    DUS STEEDS telefonisch contact nemen omp aan de PPR regel te voldoen en noteer het TIJDSTIP en de NAAM van de persoon welk u de toelating gaf.

    Dit zijn voorschriften om te voldoen op gebied van SAFETY maar tevens uit SECURITY overwegingen.

    M%ogen wij dringend vragen aan de ABI-FI om deze regels ten sterktste bij te brengen bij hun leerlingen tijdens de opleiding of tijdens bijscholings vluchten.

    Dit ADVIES is belangrijk om bijkomende beperkende regels  door de overheid op de VFR vluchten in de toekomst te vermijden

    07-01-2007 om 16:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    Volgende WE op Zaterdag 13 Januarie ben ik beschikbaar op ANTWERP AIRPORT van 10.00 tot 12.00 uur in het cafetaria.

    Gelieve uw afspraak te bevestigen!!!!

     ZONDAG 14 JANUARIE ben ik NIET aanwezig op de LUCHTHAVEN maar vanaf 11.00 uur tot 12.00 uur op de NIEUWJAARSDRINK der STAD ANTWERPEN.

    07-01-2007 om 05:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZOEKAKTIE
    Wat betreft de INDONESIAN B737-400 welk nog steeds vermist is met 102 POB kunnen wij ook niets vermelden.

    Normaal is elk CAT LUCHTVAARTUIG volgens ICAO uitgerust met een ELT dit is een baken dat ingeval van CRASCH automatisch een positie weergeeft via een sateliet systeem en ook kan opgespoort worden met SAR luchtvaartuigen, schijnbaar is deze ELT hier niet aanwezig !!!

    SAR = SEARCH ans RESCUE
    POB = PERSONS on BOARD
    ELT = EMERGENCY LOCATION TRANSMITTER
    ICAO = INTERNATIONAL CIVIL AVIATION ORGANISATION
    CAT = COMMERCIAL AIR TRANSPORT

    07-01-2007 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW AKTIVITEITEN 2007
    Heden heb ik weer al mijn E_MAILS, FORUM en BLOG bijgewerkt en moet iedereen antwoord hebben bekomen op de gestelde vragen of gevraagde adviezen .

     Indien u geen reactie hebt bekomen betekend dit dat uw vraag via de SPAM verloren ging en vraag ik u om uw berich§t terug te verzenden!!!

    06-01-2007 om 19:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CONCORDE
    Enkele senioren stelden belang in de oorsprong der foto's van de CONCORDE te LFPG welk ik verzond.

    Dit zijn foto's te PARIJS van de LUCHTHAVEN:

    ROSSY -CHARLES DE GAULLE

    Voor locatie zie WWW.NAV2000.COM  op de map van PARIJS

    06-01-2007 om 15:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SAFETY
    Out of some non official reporting do we notice thad there are a increasing number of ALTIMETER deviations and LEVEL BUSTING increasing in IFR.

    Also seems there been a number of VFR operations  in VMC with incorrect ALTIMETER readings in operations.

    I advise all PILOTS and FI to pay particular attention to this probleme ASAP.

    06-01-2007 om 13:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    05-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTHAVENS en VLIEGVELDEN
    Herhaalde malen krijgen wij vragen over de gegevens van LUCHTHAVENS en VLIEGVELDEN en daarom verwijzen wij naar:

     WWW.NAV2000.COM

    05-01-2007 om 18:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!