Wat betreft het ongeval van een Nederlandse piloot op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN met een Cessna 337 N337ET welk een slag van de schroef kreeg, moeten we afwachten de juiste oorzaak van dit ongeval.
Wat betreft de VEILIGHEIDSVOORSCHRIFTEN komt men nooit in de buurt van een SHROEF van een VLIEGTUIG MOTOR !!!!
I receive a lot of request concerning the possiblity to travel in EUROPE by LICHT AIRPLANE and some times also from visitors from other continent as AMERICA, AFRICA,AZIE,AUSTRALIA to do some flying during their travel or during their tour of duty in this area.
I can not reply in detail to each of them but can refer them to existing websites such as:
Voor de vragen der SENIOREN over de nieuwe gevechtsvliegtuigen heb ik hiervoor verwezen naar de betrokken website.
De vragen en opmerkingen die ik bekom van een aantal SENIOREN zijn eigenlijk de vraag waarom dat er zoveel geld beschikbaar is voor deze projecten en zo weinig voor DE VREDE op de AARDBOL te bevorderen??
Toen ik die vraag aan enkele MEP stelde gingen zij 100% akkoord met deze zienswijze en stelden mij dan ook een vraag.
Hoe kunnen we DE VREDE op DE AARDBOL bevorderen ,,?? geef ons eens enkele voorbeelden die we daar moeten voor gebruiken in het EU systeem der 27+3 lidstaten .
Aan u DE VRAAG ,,,,,,,,,,,,,,,,??????????
mogelijk moet ik die vraag op het FORUM plaatsen onder POLITIEK of ,,,,,,,,,,,,,,??
Heden is er een ware strijd tussen de EUROPEESE en de AMERIKAANSE militaire luchtvaart industrie voor de verkoop van de nieuwe generatie van JACHTVLIEGTUIGEN
Heb van op afstand de beide projecten gevolgt maar zal daarover eens wat meer informatie opzoeken.
Ik begrijp de weerstand die er bij SENIOREN bestaat tegen deze geldverslindende peogramma's waar er meer GELD zou moeten besteed worden om de VREDE in de WERELD te bevorderen !!!!
Heden waren wij aanwezig op de DRINK der STAD ANTWERPEN op de GROTE MARKT te ANTWERPEN op 14 JANUARIE 2007 om 11:00 uur met vele duizende ANTWERPENAREN met 5 SENIOREN zijnde5 Lieve DAMES van de CHAT zijnde ILLY, LIL, SELENA , LEEN , ANNABEL en JEF(echtgennoot LIL)
Gelieve nota te nemen dat ik morgen ZONDAG 14 Januarie niet op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN zal aanwezig zijn gezien wij hebben afgesproken met enkele ANTWERPSE SENIOREN om morgen om 1100 uur op de DRINK DER STAD ANTWERPEN op de grote markt aanwezig te zijn afspraak in de omgeving van CAFE DE ENGEL.
Ik ben met ANNABEL en ben een man van 1,78m groot met bril en baard en ga met een wandelstok en zal mijn rode jas en blauw EU petje dragen voor degene die mij nog niet persoonlijk ontmoet hebben
Ik krijg van verschillende bezoekers van mijn BLOG de vraag om foto's van LUCHTVAARTUIGEN in mijn BLOG te plaatsen.
Ik ga hier tot op heden niet op in wegens gebrek aan tijd om zulks te doen en tevens verwijs ik naar de nodige website waar er de nodige foto's beschikbaar zijn.
Het doel van mijn BLOG is om informatie te verspreiden naar cde SENIOREN en ook naar de leden PILOOT-INSTUCTEURS ten behoeve van ABI
Ook informatie over DE LUCHTVAART en de EU voor buitenlandse bezoekers meestal in het ENGELS gezien dit de overheersende taal is in de luchtvaartmiddens.
Personen welk iets specifieks wensen kunnen dat steeds via mijn E-MAIL in het Nederlands, Frans,Duits en Engels via SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR
De reorganisatie van de KRIJGSMACHT heeft voor gevolg gehad dat de basis van het LICHTE VLIEGWEZEN van de LANDMACHT te BRASCHAAT nu is verdwenen en dat men nu spreekt men van de WING HELI te LIEGE/BIERSET
Men voorziet in 2007 op 2&3 JUNE de BELGIAN-HELIDAYS op de basis MILITARY AIRBASE te BIERSET
I again received a number of request from AUSTRALIA,USA,CANADA and ISRAEL from Privat Pilots who are planning to travel to EUROPE this Year and are requesting support for renting a AIRPLANE or HELICOPTER to travel and a planning to be proposed!!!
I again advise them strongly to contact their NATIONAL AOPA's and make arrangement via this channel.
Also take note thad I have retired from IAOPA and do not more have the required possiblity to assist you as I have done in the past 25 Years thad I was active for IAOPA.
A updating of the documents circulating concerning IAOPA:
IAOPA is composed as aCOUNCIL of ASSOCIATIONS of 64 NATIONAL AOPA in 64 countries formed in 1962 and representing 470.000 PILOTS and/or AIRCRAFT OWNERS actif in promoting GENERAL AVIATION ans AERIAL WORK worldwide