Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    18-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VFR VLIEGERS
    Voor de LUCHTRUIMGEBRUIKERS welk gebruik maken van het EUROPEESE LUCHTRUIM  in VFR raad ik aan om op de hieronder vermelde  WEBSITE te bezoeken en de ATM  INDUSTRY SURVEY in te vullen met vooral aandacht te besteden aan de mogelijkheden de noden van hun aktiviteit te vermelden voor VFR vluchten.
                                                                             HELIOS
     WWW.ATCMAASTRICHT.COM                 ATM
                                                                     INDUSTY SURVEY
                                                                                ATC


    Nota: hoe meer opmerkingen hoe beter voor de VFR vluchten in EUROPA

    18-01-2007 om 19:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLEZIERLUCHTVAART 2

    Voor de gegevens over die WORKSHOP heeft men mij nu verwezen naar :

     WWW.MOBILIT.FGOV.BE

    18-01-2007 om 16:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU VOORZITTERSCHAP
    Heden is DUITSLAND voorzitter van de EU vor de eerste 6 maand van 2007 zie.

      WWW.EU2007.BMI.BUND.DE

    18-01-2007 om 13:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SESAR
    I started reading in the AIR TRANSPORT FRAMEWORK, THE PERFORMANCE TARGET  D2  of December 2006.

     And have a few comments for the VFR operations the annual increase is not relistic for the definition used in this document since it take on page 021 paragraf 2.3.2.2 to include rotorcraft,aerial work and sports aviation the annual increase of 2% is only for the airplane activity but for the rotorcraft and all other activity as sport aviation there is a increase of 7%.

    I strongly sugest to look at  the increase in GLIDERS, MOTORGLIDERS,PARAMOTORS,PARAPLANE, DELTAPLANE,ULM/DPM,BALLOONS,GYROCOPTER,AIRSHIPS ,HOMEBUILTS  ROTORCRAFT and PARACHUTISME

    GA:AW and SA do also use AIRSTRIPS and not only INTERNATIONAL AIRPORTS and REGIONAL AIRPORTS

    Page 089 abreviations schould read IAOPA not IOPA and is a COUNCIL of ASSOCIATIONS with a S

    I ame missing the Abreviation for AERIAL WORK( AW) and for EUROPEAN SPORTS AVIATION (ESA)

    GA activity are also in IFR by AIRPLANE and ROTORCRAFT as a means of AIR TRANSPORT  but not COMMERCIAL AIR TRANSPORT (CAT)

    aditional comments may be introduced.

    18-01-2007 om 11:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLEZIERLUCHTVAART
    Heden op VRIJDAG 26 Januarie 2007 is er een workshop voorzien bij De minister van Mobilitiet  van 1400 tot 1800 uur aangaande BALLONVAREN,PARAMOTOREN,ZWEEFVLIEGEN,ULM/DPM en ZELFBOUW waarop enkele nieuwe voorstellen zullen worden voorgelegt en besproken.

     Bemerk het ontbreken van een aantal aktiviteiten voor plezier vliegende ZEILVLIEGEN(DELTA) ,SCHERMVLIEGEN(PARAPLANE) GYROCOPTER,HELICOPTER, LUCHTSCHIP  en VLIEGTUIG

    ABI vergadering is op ZATERDAG 10 Februarie 2007 van 1500 uur tot 1700 uur

    18-01-2007 om 10:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VREDE 2
    In functie van het onderwerp of hoe de VREDE op de AARDBOL te bevorderen kreeg ik een aantal intresante reacties!!

     Onderstaande uitgewerkte tekst is een intresante basis:

     WWW.CHAOSPUNT.ORG

    17-01-2007 om 21:14 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.85e SALON van AUTO - MOTO - SPORTVLIEGEN
    Was heden te gast op het 85e SALON waar ik in Paleis 1 een bezoek bracht aan de LUCHTVAART SPORTEN.

     En zag zeer intresante ontwikkelingen alsook zeer intresante informatie en gespreken met de deelnemers over de EASA ontwikkelingen !!!

    WWW.ULMVDV.COM
    WWW.ULMS.NET
    WWW.LEREN-VLIEGEN.BE 
    WWW.ULM.BE
    WWW.PARAMOTEUR.COM
    WWW.PARAMOTORFEDERATIE.BE
    WWW.ADVENTURE.FR
    WWW.FED-ULM.BE
    WWW.ALISPORT.COM
    WWW.BESTINSKY.BE
    WWW.PARACLUBNAMUR.BE
    CEVV
    WWW.STRESSAERONAUTIQUE.NETFIRMS.COM
    WWW.FLIGHTINDOOR.COM
    WWW.SFA.BE
    WWW.CONFLUENCE.BE
    WWW.PARAMOUNTHELI.BE
    WWW.PARAMOTEUR.INFO
    WWW.FFSLA.BE
    WWW.VOLEAVOILE.BE
    WWW.BELGIANFLIGHTSCHOOL.BE
    WWW.AIRPORT-AMOUGIES.COM
    WWW.ARELAIR.COM
    WWW.AERO-HESBAYE.BE
    WWW.VLIEGCLUBMOORSELE.BE
    WWW.USERS.PANDORA.BE
    WWW.TRAVAIR.BE
    WWW.BELGOCONTROL.BE
    WWW.ASFBELGIUM.ORG

    17-01-2007 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW UPDATED
    Presently I have reacted to al the received E-MAILS, if yiu have not received a reaction this means jour message has been lost,  pleas sent it again .

     SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    16-01-2007 om 17:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONGEVAL ANTWERP AIRPORT
    Wat betreft het ongeval van een Nederlandse piloot op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN met een Cessna 337  N337ET welk een slag van de schroef kreeg, moeten we afwachten de juiste oorzaak van dit ongeval.


     Wat betreft de VEILIGHEIDSVOORSCHRIFTEN komt men nooit in de buurt van een SHROEF van een VLIEGTUIG MOTOR !!!!

    16-01-2007 om 13:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FLIGHT PREPARATION
    I receive a lot of request concerning the possiblity to travel in EUROPE by LICHT AIRPLANE and some times also from visitors from other continent as AMERICA, AFRICA,AZIE,AUSTRALIA to do some flying during their travel or during their tour of duty in this area.

     I can not reply in detail to each of them but can refer them to existing websites such as:

     The NATIONAL AOPA's via WWW.IAOPA.ORG
                                                      WWW.EUROPE-AIRSPORTS.FAI.ORG
                                                       WWW.STICKNRUDDER.CO.UK
                                                        WWW.EGU.NL
                                                        WWW.AIRSPORTS.NL

    Some other to be introduced later!!!!!

    16-01-2007 om 10:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLIEGEN in FRANKRIJK
    Men vestigde onze aandacht op de veranderingen die op de LUCHTVAART in FRANKRIJK  van toepassing zijn:

    www.journal-officiel.gouv.fr/dae.       DA n° 3  van 03 MAI 2006

    www.FNA.ASSO.FR

    15-01-2007 om 16:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VREDE
     Voor de vragen der SENIOREN over de nieuwe gevechtsvliegtuigen  heb ik hiervoor verwezen naar de betrokken website.

     De vragen en opmerkingen die ik bekom  van een aantal SENIOREN zijn eigenlijk de vraag waarom dat er zoveel geld beschikbaar is voor deze projecten en zo weinig voor DE VREDE op de AARDBOL te bevorderen??

     Toen ik die vraag aan enkele MEP stelde gingen zij  100% akkoord met deze zienswijze en stelden mij dan  ook een vraag.

     Hoe kunnen we DE VREDE op DE AARDBOL bevorderen ,,?? geef ons eens enkele voorbeelden die we daar moeten voor gebruiken in het EU systeem der 27+3 lidstaten .

     Aan u DE VRAAG ,,,,,,,,,,,,,,,,??????????

    mogelijk moet ik die vraag op het FORUM plaatsen onder POLITIEK of ,,,,,,,,,,,,,,??

    15-01-2007 om 10:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GEVECHTSVLIEGTUIG der toekomst

    Wat betreft de informatie over deze nieuwe projecten verwijs ik naar:

     WWW.EUROFIGHTER.COM

     WWW.JSF.MIL

    15-01-2007 om 09:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NIEUWE GEVECHTSVLIEGTUIGEN
    Heden is er een ware strijd tussen de EUROPEESE en de AMERIKAANSE militaire luchtvaart industrie voor de verkoop van de nieuwe generatie van JACHTVLIEGTUIGEN

     Heb van op afstand de beide projecten gevolgt maar zal daarover eens wat meer informatie opzoeken.


     Ik begrijp de weerstand die er bij SENIOREN bestaat tegen deze geldverslindende peogramma's waar er meer  GELD zou moeten besteed worden om de VREDE in de WERELD te bevorderen !!!!


    MAAR ,,,,,,,,,,,,???

    14-01-2007 om 20:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NIEUWJAAR 2007
    Heden waren wij aanwezig op de DRINK der STAD ANTWERPEN op de GROTE MARKT te ANTWERPEN op 14 JANUARIE 2007 om 11:00 uur met vele duizende ANTWERPENAREN  met 5 SENIOREN zijnde5  Lieve DAMES   van de CHAT  zijnde ILLY, LIL, SELENA , LEEN , ANNABEL en JEF(echtgennoot LIL)

    14-01-2007 om 17:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.website HAPPY
    Deze morgend stelde men de vraag hoe in de website van HAPPY te geraken, daarvoor gaat men naat:

     http://blog.seniorennet.be/happys/

    13-01-2007 om 15:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.O% VAT, BTW,TVA
    On many ocasions I receive questions on the possiblity to import a NEW or a USED AIRCRAFT in to the EU with a 0% VAT.

     For this I sugest you contact:

       WWW.EFT.AS.

     INFO@EFT.AS

    13-01-2007 om 15:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW AKTIVITEITEN
    Gelieve nota te nemen dat ik morgen ZONDAG 14 Januarie niet op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN zal aanwezig zijn gezien wij hebben afgesproken met enkele ANTWERPSE SENIOREN om morgen om 1100 uur op de DRINK DER STAD ANTWERPEN op de grote markt aanwezig te zijn afspraak in de omgeving van CAFE DE ENGEL.

     Ik ben met ANNABEL en ben een man van 1,78m groot met bril en baard en ga met een wandelstok en zal mijn rode jas en blauw EU petje dragen voor degene die mij nog niet persoonlijk ontmoet hebben

    13-01-2007 om 14:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW AKTIVITEITEN
    Vertrek nu naar de LUCHTHAVEN van 0730 tot 10:00 uur op bureel FLAG om 10:00 uur in de cafetaria op de LUCHTHAVEN zelf.

     Voorziene afspraken gaan door hoor !!!


     

    13-01-2007 om 07:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    DINSDAG 16 Januarie om 10:00 uur lokaal afspraak aan de ingang van het AUTOSALON op DEN HEYZEL voor een bezoek aan paleis I voor de LUCHTSPORTEN

    12-01-2007 om 15:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!