Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    06-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CESSNA 300
    Heden werdt de EERST CESSNA 300 ( of is het 400 ttz COLUMBIA) te EBAW overhandigd  via
    ABELAG 

     na een test vlucht door een collega FI aan de NIEUWE EIGENAAR van deze nieuwste
     
    ontwikkeling in


    de CESSNA familie


    WWW.CESSNA.COM
    WWW.ABELAG.BE

    06-11-2008 om 17:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAF
    Some persons are requesting information about the activity og GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATORS in the poorest countries of the WORLD.

     MAF  = MISSION AVIATION FELLOWSHIP

      WWW.MAFC.ORG

     This message countains information on the humanitary activity of GA:AW in the WORLD

    06-11-2008 om 16:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WINGSFORCHILDREN vzw
    Contact:

     WWW.WINGSFORCHILDREN.EU

    Voor de gevraagde Informatie over de  volgende  DAG op 28 SEPTEMBER 2009

    06-11-2008 om 15:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VERANDERING in mijn( ONS) LEVEN
    Sedert ik op 31 DECEMBER 2004 uit de IAOPA ben op rust geplaatst is er toch wat verandert.

     Toen was ik 5 dagen per week in de EU-ARENA,  en de ZATERDAG of ZONDAG bezocht ik meestal een drietal VLIEGVELDEN in BELGIE en om de 2 maand was ik op zending voor een WE op een INTERNATIONALE VERGADERING nu ben ik  normaal nog maar 2 dagen  in de EU-ARENA en ben de ZATERDAG en ZONDAG voormiddag op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN om PILOTEN en VLIEGTUIGEIGENAARS te ontmoeten. voor korte gesprekken en de namiddagen zijn geresveerd om met mijn vrouwtje door te brengen.

    Op gebied van E-MAILTJES had ik toen ik overging van de PC op BUREEL naat thuis toch een gemiddelde van 300 mails per dag bestaande uit 83% INTERNATIONAAL en 17% NATIONAAL nu is dat nog maar 100 MAILTJES per dag waarvan 30% INTERNATIONAAL, 40% NATIONAAL en 30% van SENIORENNET.

    Tevens ben ik nu ook zeer betrokken om mijn BLOG bij te houden en deel te nemen op  een aantal onderwerpen  op het FORUM alsook dagelijk ook wat keuvelen met vrienden SENIOREN bij DE VROEGE VOGELS

    Tevens heb ik nu in de week ook meer tijd om bepaalde zaken te doen met mijn vrouwtje zoals even de stad in voor boodschapen samen en ook de vrijdag samen naar de markt te gaan.

     Dus is er wel een grote vrandering in onze levensstijl sedert 2004 om niet te spreken van de periode 1954 tot 1979 wanneer ik aktief was als MILITAIR en bijna nooit thuis was gezien mijn militaire en burgerlijke LUCHTVAARTAKTIVITEITEN

    Tevens is er heel wat verandert tuseen onze manier van communicatie in 1954 en nu in 2008

    Dit een korte toelichting

    05-11-2008 om 20:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONGEVAL in MEXICO

    Yestoday there was a intresting intervention in the EP-TRAN about GENERAL & BUSINESS AVIATION .

     There where arguments thad GA was safer then the CAT.

     But yestoday  04 NOVEMBER at 1900 lokal time in MEXICO (0000 UTC) there was a fatal accident with a LEARJET who crashed in the city killing 8 persons

     This could be a GENERAL AVIATION operations for business operations.

     The accident had drawn imidiatly the intention of some of the EU-MEP since the Minister  Juan Camilo MOURINO ( 37) was killed and some of the MEP had met him during a visit in Mexco during a study visit.

    Presently no more information avaible on this FATAL ACCIDENT

    05-11-2008 om 15:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ORGANISATIES
    Wat betrefd de LUCHTVAART zien we nog steeds nieuwe ORGANISATIES hun aantrede doen

    in de EU-ARENA;


    In de studie uitgevoerd in 1990 door een student  in POLITIEKE WETENSCHAPEN welk stage met mij liep voor zijn thesis over de invloed van de Organisations op gebied van LUCHTVAART door de LOBYISTEN in BRUSSEL lokaliseerde hij 125 Organisaties aanwezig in Brussel.

    Heden zie ik nog steeds nieuwe organisaties uit te grond reizen welk zich trachten te profileren in deze zeer komplexe EU omgeving.

    Enkele der grote problemen welk ik echter vaststel:

    Gebrek aan BUDGET

    Gebrek aan personen om de verschillende loevels betrokken bij een beslissing op te volgen

    Verddeltheid binen de BESTUURSVORMEN van de ORGANISATIES

    Gebrek aan COMMUNICATIE met de INDIVIDUELE VERTEGENWOORDIGDE LEDEN

    Gebrek aan KENNIS over de verscheidenheid van de aktiviteiten van de verschillende AIRSPACE USERS

    Gebrek aan kennis van manier van OPERATIONS in de EU AIRSPACE en AIRPORTS

    Gebrek aan de verschillen in aktiviteiten van hun eigen leden hun luchtvaart aktiviteiten in hun eigen land

    Gebrek aan kennis van de ICAO toepaselijke SARPS

    Gebrek aan kennis der talen om hun eigen leden in de lidstaten op de hoogte te houden

    Men gaat er van uit dat het gebruik van het ENGELS in DE LUCHTVAART volstaat maar er zijn buiten PILOTEN en VERKEERSLEDERS nog vele andere personen bij de luchtvaart betrokken     ( men gaat er vanuit dat ALLE PILOTEN en ATCO de ENGELSE taal grondig beheersen........VERGEET HET !!! )

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    Steeds geintreseerd in uw bemerkingen , opmerkingen of bijkomende vragen welk ik strictly vertrouwelijk zal behandelen zonder enige vermelding van uw identiteit.

    05-11-2008 om 11:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. EP
    Het is wel zeer intresant te zien dat men in het EP te Brussel allerlei aktiviteiten organiseerd;

     Deze dagen was er een kennismaking met :

    -IRAK

    -ARABISCHE CULTUUR

    -CHINA

    -TURKYE

    -INDIA

    05-11-2008 om 11:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VERHALEN en ANECDOTES van SDW
    Herhaalde malen krijg ik E-MAILTJES met vragen over mijn loopbaan als PILOOT en hoe ik dat geworden ben daarvoor heb ik een aantal verhalen en anecdotes van mijn levensloop gezet op het:

    FORUM

    SENIORENNETCAFE

    DE TIJD van TOEN : 70 PLUSSERS

    vanaf Blz 37

     SDW

    05-11-2008 om 09:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW activity 03 & 04 NOVEMBER
    I spent two days in the EU-ARENA in the EU-COUNCIL, COMMISION and EP.

    in the EP where some intrestig subjects in the AGENDA of TRAN.


    -PASSENGERS Name Records  

    -REGIONAL IMPACT on TOURISME

    -PERFORMANCE and SUSTAINBILITY of the EU AVIATION SYSTEM (SES) draft report

    -EASA deaft report

    -EC-USA CIVIL AVIATION SAFETY draft report

    AGENDA for SUSTAINABLE FUTURE in GENEARL and BUSINESS AVIATION drafr report

    APLICATION toward AIRPORT by EU minimum REQUIREMENTS


    Some intresting vieuws expressed:

    NO FLIGHTS without TCAS in CONTROLLED AIRSPACE

    In the USA are there more MIDAIR between GA and CAT then in EU

    MR Arunas DEGUTIS MEP from ALDE  and PPL stated thad the  Luis Queiro  from PPE-ED DRAFT REPORT is aceptable for GENERAL AVITION but he would introduce some ammendemets before 10 NOVEMBER in vieuw to have te report on the Agenda for 02 December in TRAN and in PLENAIRY in January 2009

    There was also STRONG SUPPORT from Georg JARZEMBOWSKI from PPE-ED

    More inormation later for FOLOW UP

    8,33 KHZ below FL195 is not REQUIRED

    CERTIFICATION in USA by FAA and in EU by EASA will be acepted by each other without ANY aditional formality's !!

    DATA needed about GA:AW and BA in EU urgent needen

    I noted delgates from various organisations to be present in the TRAN meeting:
    -EBAA
    -FAI
    -EAS
    -PPL/IR
    -EPFU
    -GAMA
    -IATA
    -IACA
    -EUROCONTROL ???
    -UK-CAA
    -AEA
    -ECA
    -IAC

    Maybe some other organisations where only present in the HEARING ROOM due to the large amount of visitors in the TRAN meeting.


    -

    05-11-2008 om 08:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    Heden was ik op bezoek in DG-TREN en ook even in het EP om enkele MEP's te ontmoeten in functie van de agenda van morgen  04 November 2008 in het TRAN over de behandeling aangaande:

     COMMUNICATION FROM THE COMMISSION

     An Agenda for Sustainable Future in GENERAL and BUSINESS Aviation

     COM(2007) 869 final van 11 januarie 2008

      Een aantal MEP melden mij dat zij toelichtingen hebben gevraagd  voor hun voorgestelde aanpassingen aan:

    -IAOPA-EUR
    -EAS
    -PPL/IR
    -EBAA

    Ook de AVIATION GROUP in de EU-COUNCIL hebben dit document bestudeerd

    03-11-2008 om 20:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UAV
    I would be intrested if IAOPA or EAS or any other ORGANISATION at EU level  have been involved in any development on the intigration of UAV in to the NON CONTROLLED AIRSPACE  mixte with VFR OPERATIONS

     Any information is welcom ASAP

      SYLVAIN.D.W@GMAIL.GOM

    03-11-2008 om 16:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.8,33 KHZ below FL195
    During my visit to the COMMISION today had very intresting information concerning the tentative introduction of 8,33 KHZ below FL195.

     EUROCONTROL is stil trying to have the 8,33 KHZ made MANDATORY for ALL AIRSPACE USERS from GND until FL195.

     The study made by EUROCONTROL on behave of DG-TREN is still not given the correct situation on the FREQUENCY utulisation at EU level.

     At EU level is their a strong intention to have a SINGEL FREQUENCY COORDINATOR for the 27 EU memberstates their AIRSPACE

    At the COUNCIL AVIATION GROUP theis is a strong position to make 8,33KHZ  MANDATORY for ALL AIRSPACE USERS under the inpuls of the FRENCH PRESIDENCY, but this is terminating on 31 DECEMBER 2008.

    Other EU MEMBERSTATES are not convinced to go for 8,33 KHZ below FL195 for VFR OPERATIONS

    CAUTION !!!!

    03-11-2008 om 16:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VRAAGJE
    Toen ik mij deze morgend op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN aanbood om mijn HELICOPTERVLUCHT aan te melden aan de dienst van de NAVIGATIE melde de persoon me daar dat er slechts DRIE BAVIANEN in VLUCHT WAREN ???

     Wat betekend dat ???

     reply: SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    02-11-2008 om 17:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONTSTAAN van de LUCHTVAART in BELGIE ???
    Enkele personen stellen vragen over het ontstaan van de LUCHTVAART in BELGIE en daarvoor verwijs ik hen naar:

     Boek over BARON de Caters uitgegeven door HEEMKRING DE DRIE ROZEN

     SECRETARIAAT@DEDRIEROZEN.BE

     WWW.AIRMUSEUM.BE

    WWW.ZONE02.BE/WCA.EVENT/DETAIL/3/101045/DE-NIEUWE-OOGAPPELS-VAN--HET-LEGERMUSEUM.HTML
    Ga kijken onder EXPO op bldz 3 ??


    HTTP://WWW.VIEILLESTIGES.BE/OBJECTS/DECATERS.NL.PDF
     kijken onder gedenkboek


    Ook in het boek over  de Geschiedenis van de RAAC staan intresante gegevens !!

    WWW.RAAC.BE

    02-11-2008 om 14:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. SDW PRIORITY
    Dear FRIENDS from 1954 til 2004 my PRIORITY was first AVIATION and then my FAMILY


    this now has changed in PRIORITY toward my WIFE and then AVIATION




    This means I ame no more 100% avaible for participating in  ALL the AVIATION ACTIVITY as in 


    the past  YEARS but only avaible on a limited base.....



    ...SORRY

    02-11-2008 om 10:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE VERHOGING van KOSTEN voor het leeren VLIEGEN
    Hier in BELGIE en ook in de meeste staten hier in EUROPA is men permanent bezig met NIEUWE BEPERKINGEN en verhoging van de KOSTPRIJS om te leeren vliegen in te voeren!!

     Men begrijpt niet dat men hierdoor de SME en FTO sterk benadeelt want heden sturen wij onze kandidaat PILOTEN voor hun opleiding naar de USA

    Gevolg werkloze Belgische instructeurs, mechaniekers en nog vele andere luchtvaart beroepen.

    Tevens zijn de gevormde piloten in de toekomst sterk gemotiveert om AMERIKAANSE VLIEGTUIGEN te doen aankopen inplaats van EUROPESE

    EUROPA IS DESTROYING is OWN AVIATION INDUSTRY, BELGIUM has done this ALREADY !!!!

    02-11-2008 om 09:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INSTRUMENTEN ZWEEFVLIEGTUIGEN
    Wat betrefd de uitleg over de Instrumenten in ZWEEFVLIEGTUIGEN  is het nuttig om via GOOGLE de term  HOOGTEM%ETERS ZWEEFVLIEGTUIGEN in te typen en bekomt men 8 bladzijden met zeer goede uitleg in het Nederlands.

    Sorry maar mijn teksten zijn allemaal in het engels en minder eenvoudig.

    01-11-2008 om 16:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GEZELIG ETENTJE in ANTWERPEN STAD
    Een aantal SENIOREN vragen ons steeds waar in ANTWERPEN CENTRUM er een plaats is voor een GEZELLIG ETENTJE:

     Wij vinden het GEZELLIG en GOED in   " WILDE ZEE op de LOMBARDENVEST 45 in de omgeving van de GROENPLAATS

    zie   WWW.WILDE-ZEE.BE

    Sommige vinder het er duur andere vinden het er goedkoop , het hangt er vanaf wat men kiest van DE MENU of van de KAART, wij nemen meestal het DAGMENU steeds klein maar fijn

    Wel nodig te reserveren  03/231 47 34

    Dit is onze eerst keuze bezhalve voor een korte snach dan zijn we liefhebber van

    WOK van ANTWERPEN

     WWW.WOKVANANTWERPEN.BE


    maar er zijn nog duizend andere mogelijkheden hoor die we allemaal nog niet geprobeert hebben

    soms gaan we naar de QUICK

    01-11-2008 om 06:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik HERHAAL

      SORRY/     ik ga al de E-mailtjes met vragen over goedkope vliegreizen niet meer beandwoorden gezien ik daar geheel niets vanaf ken , en ik tevens niet de logelijkheid heb om deze mailtjes allemaal individueel tee beandwoorden.


     

    31-10-2008 om 16:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZEG NEE TEGEN DOPING
    Op haar besite doet KNVvL een oproep om nee te zeggen tegen DOPING, voor alle vragen over doping ga naar :    WWW.DOPINGAUTORITEIT.NL  en nnaar: 

    DOPINGVRAGEN@DOPINGAUTORITEITEN.NL

    WWW.KNVVL.NL/ACTUEEL/NIEUWS-ARCHIEF/NIEUWS/ZEG_NEE_TEGEN_DOPING

    31-10-2008 om 14:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!