Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    15-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FAA TRAINING
    I receive regular request for the location of FAA FLIGHT INSTRUCTERS in BELGIUM:

    fort he moment I have the following FI on my E-MAILS avaible any other are also welcom to be mentioned:

      FRANCIS CLAESEN
      WIM VAN GENK
      EDDY EN HOLLANDER

     Pleas inform me on  SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR     ASAP 

    15-02-2007 om 15:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REQUEST for INFORMATION
    In function of some obtained request on ELA                                   (EUROPEAN LIGHT AIRCRAFT)  do i SUGEST you contact:

    for the DYNAMIC           www.DEVOORT.COM
    for ATEC 321 FAETA    www.CYCLOONHOLLAND.NL
    for BREEZER C               www.IKARUSFLIGHT.NL



    15-02-2007 om 13:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WWII
    Ik krijg herhaalde malen vragen over de WWII 1940-1945 welk wel goed in mijn geheugen is gebleven hoor.

     Heden rondlopende in een SUPERMARKT te ANTWERPEN is het onvoorstelbaar welke keuze wij hebben aan voedingswaren dat was in 40-45 wel iets anders hoor, en in sommige delen van onze AARDBOL moet men het ook meet VEEEEEEEEL minder stellen hoor.


     Mijn aandacht werdt gevestigd via PRINS LANA op de website over WWII:  WWW.GEFUSILLEERDEN.BE   welk onze aandacht waart is hoor en :

          NOOIT  TE  VERGETEN ???????

    15-02-2007 om 11:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW activity
    Since I have been out of the office the first three days of this week J have acumulated a delay in handling my E-MAILS and have now 240 outstanding mails to reply to.

     So pleas be a little patient until at least the end of this week before requesting a reply again.

     Also for urgent support contact the NATIONAL AOPA"s via
     WWW.IAOPA.ORG                                                                                     or EAS via :                                                                          WWW.EUROPE-AIRSPORT.FAI.ORG 
    or PPL/IR EUROPE  via :                                            
     WWW.PPLIR.ORG

    15-02-2007 om 10:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Das grobe Archives der AIRLINES
    De heer  ANDREAS FECKER maakt hier een zeer intresant handboek beschikbaar voor de AIRLINES geintreseerde.

     Contact: ANDREAS.FECKER@BUNDESWEHR.ORG

    15-02-2007 om 08:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MISSION 14 FEB
    I was invited to the EMIF -CM2 2007 on the HEYZEL in BRUSSELS in vieuw to keep informed on the recent development of the CONFERENCE ORGANISERS,, PR POSSIBLITY ,, INCENTIFS and development on the EU-TOURISME BRANCH and their influance on the GA/AW world.

    15-02-2007 om 08:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RAeS
    Leden van FLAG, VLRI en ABI welk belang stellen in de toekomstplannen van de EU-SES kunnen na inschrijving aanwezig zijn op de RAeS avondvoordracht op 07 MAART .

     Inschrijving noodzakelijk deelname gratis.

    contact;  BILL.ARMIT@EUROCONTROL.INT

     

    15-02-2007 om 07:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SLEET
    Onlangs stelde ik weer vast dat de term gebruikt werdt in een LUCHTVAART  toelichting over het WEDER??

      CAUTION wat betekend ;  SLEET  ???


     I always react toward any METEOFORCASTER in EUROPE using the term SLEET.

     Raison is the folowing:

     In the 60 was I during a very large military excercise in EUROPE at NATO level flying  on a LIGHT HELICOPTER with a very important VIP and obtaining a weather briefing.

    Standing on the METEO-DESK the forcaster mentioned the possiblity of SLEET witch was for me also possible in function of the avaible documentation suplied so I cancelled the flight very, witch upsetted the VIP strongly!!

    Also because also on the desk there was a young american officer pilot who acepted to fly with his light helicopter and his 4 PAX.

     I recal thad I asked  the pilot if he had DEICING witch he answered as negative 

     I stayed on the ground and the Americanpilot left with his 4 passengers for his flight

    Months later I was informed thad during this exercise there where a number of accidents including a deadly accident of a light american helicopter with 5 POB.

    After futher difficult research I found it was the young American pilot with his 4 pax who received the same weather briefibg where i decided not to fly with my afresive VIP.

    In vieuw of this I started to do some research on the term used as SLEET at ICAO and WMO level and found there is no definition for this term

    However as a USA-CFI  i had located  the definition used at USA level as been " Dry icepellets not sticking to the airframe "where in my EUROPEAN used term it was" wet melting snow or rain mixed with snow and giving heavy icing."

    After a long and intense mailing about this misuse of the term SLEET i received thad this term was not to be used in weather briefings in aviation

    Note: on 13 Feb 2007 I  had again a  top METEOMAN using this termn  in a BRIEFING in EUROPE and on witch I made hem a verbal comment

     SAFETY is VITAL but very defficult to obtain ???

    15-02-2007 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.13 FEBRUARY
    ATC MAASTRICHT,

     Spent a very intresting day, a lot of follow up wil be required ???

    14-02-2007 om 04:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
      SPECIALISED AERONAUTICAL TRAINING and EXPERIENCE   

     Suite a plusieur demande de la part de differentes pilotes prive endfin de completer leur formation a la navigation longue distance et se faire de l'experience du vol en regions montagneus avec iniation aux vols en altisurface et sur glacier.

     Mr SERGE RASKIN
     board member de ABI
    serge.Raskin@swing.be

    Organise un voyage en avion a SION-SUISSE(valois) (LSGS) 
    le 28,29,30 Avril & 01 Mai 2007  pour un cout estime 600€ pers pour environ 7h de vol

    Prenez contact ASAP pour toutes les detaille

    12-02-2007 om 15:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EURAMI
    The 20th GA took place on December 1th 1800 -2030 at Spenerhaus at Frankfurt Germany under the presidence of  Dr Michael WEINLICH president EURAMI

     for detailes contact  and a copy of the minuted contact ASAP infoeurami@aol.com

    12-02-2007 om 15:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VAL -THORENS
    Je viens de recevoir confirmation que dans les deux mort du crasch a VAL-THORENS  en SAVOI en FRANCE sur un ALTIPORT  d'un MOSQUETAIRE  est un des pilotes de montagne et instructeur Mr ROBERT CHRISTINE de  l'EMP

    Nous transmetons notre condalecence a la famiele

    Les VOLE en MONTAGNE demande une experience et entrainement specialiser et meme dans certain cas la montagne TUE !!!

    12-02-2007 om 15:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GORDON BENNETT 2007
    The 2007 GORDON BENNETT

    decollera de  L'hipopodrome de BOITSFORT a Bruxelles , cela se passera mi-septembre

    12-02-2007 om 15:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TEAC
    THE EUROPEAN AVIATION CLUB

    Is informing us of a Lunch Meeting on 7 March 2007

    Presentation on TERROTRISME and AVIATION

    BY

     MR Jonathan FAULT
     DG
     EC
     DG JUSTICE , FREEDOM and SECURITY

    more information on request to:  MIA.WOUTERS@LAFILI-LAW.be

    12-02-2007 om 15:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW

    Deze week staan de volgende punten op mijn agenda:

     Maandag      12/02   HQ EUROCONTROL
     Dinsdag        13/02  MAASTRICHT MCCC ATC EXPO
     Woensdag    14/02   EMIF
     Donderdag   15/02   EU-COUNCIL
     Vrijdag         16/02   Present at OFFICE
      Zaterdag      17:02   FLAG, EBAW , RAAC
      Zondag        18:02   EBAW , RAAC

    11-02-2007 om 17:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONDERWIJS
    Voor de derde maal bekwam ik weer  felicitaties van een der Professoren van de Tu-DELFT voor de goede resultaten der Belgische studenten welk aan de Tu-DELFT studeeren in de LUCHTVAART.

     Gezien deze lof van deze professor stelde ik  hem de vraag waarom dat dit zo is en volgens zijn beeoordeling is dit wegens het betere  niveau van het Belgisch onderwijs.

      Enkele Belgische profesorren wezen er mij echter op dat het niveau in de Belgische Universiteiten nu sterk aan het dalen is wegens de ontwikkelende concurentie om zoveel mogelijk leerlingen te bekomen en met succes af te leveren voor het bekomen van financiele middelen???

     

    11-02-2007 om 16:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VERKEERDE BEGRIPPEN
    Telkens als ik zeg dat ik piloot ben en mijn leeftijd 71 jaar zijnde krijg ik daarover vragen en opmerkingen of dit wel verantwoord is;

     De toegelaten ouderdom voor PIC van lijnvluchten was 60 en wordt nu 65 volgens ICAO

     Voor CPL en PPL is er geen ouderdomslimiet maar men moet tijdens de 6 maandelijkse medisch onderzoek geschikt bevonden worden.

     Ik 90 jarige PPL en CPL  die nog steeds vliegen als PILOOT en zelfs als INSTRUCTEUR

    11-02-2007 om 08:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VASTSTELLING
    Wij beklagen ons dat de JEUGD geen belangstelling toont in de werking van het verenigingsleven ???

     Ik stel echter vast dat als zij even komen proeven  door aanwezig te zijn of door voorstellen te formuleren dat wij met onze wijsheid hun voorstellen onmidelijk van de tafel schuiven.

     Ik denk dat we moeten leeren om als oudere veel meer ervaren de leiding uit handen te geven en de voor ons zinloze voorstellen van de jeugd toch even in beschouwing te nemen en hen een project te helpen uitwerken onafgezien wij zelf het nut er niet van inzien.

     Wij houden de teugels strak in handen van een organisatie zonder een echte inhoud en hard roepend over de bereikte STATUS maar zonder werkelijk werkende programma voor het lopende jaar ???


     Reacties, komentaar en voorstellen welkom via mijn BLOG of E-MAIL

    11-02-2007 om 04:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Co2
    Aangaande het Co2 aspect hebben we een intresant artikel staan op:

    WWW.CHAOSPUNT.ORG    op het FORUM  onder DIVERS :

    TREIN IS NIET MILIEUVRIENDELIJK

    10-02-2007 om 04:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABI 10-02-2007
    Heden tijdens de Algemene vergadering van ABI  welk als Beroepsvereniging  haar vergadering hield bin het BESTUUR DER LUCHTVAART werdt er ook besloten van informatie over ABI beschikbaar te maken op:

    WWW.ESNIPS.COM/web/andrdillienregistrationlists
     van de heer ANDRE DILLIEN


     Tevens bestudeert men om in de toekomst een eigen DOMEINNAAM te bekomen en een centraal E-MAIL

     Voorlopig plaats ik infomatie op mijn BLOG en kan men ABI bereiken via:

      SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR   Nederlandstalige voorzitter

    AMEDEE.VERMEIRE@AIR-ACADEMY.COM  presidence francophone
     
    Meer hierover later??

    10-02-2007 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!