Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    12-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VRAAGJES over de ZOO te ANTWERPEN
    SENIOREN die vragen stelden over de ZOO in ANTWERPEN verwijs ik naar:

     WWW.ZOOANTWERPEN.BE

     De ZOO is toegankelijk voor ROLSTOELGEBRUIKERS en de meeste dieren zijn toegankelijk hoor, ik spreek uit ervaring.


    Zie ook de DAGTRIPS bij NMBS     TREIN-ZOO


    En ook de mogelijkheden van PLANCKENDAEL het buitenverblijf van de DIEREN van de ANTWERPSE ZOO


     Bijkomende vragen;

     SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    12-11-2008 om 09:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WAAROM
    Herhaalde malen steld men zich de vraag waarommensen bepaalde dingen doen??

     In functie van mijn ervaringen opgedaan in de EU-ARENA op POLITIEK, TECHNISCH en ADMINISTRATIEF VLAK, heb ik geleerd dat de reden die men opgeeft heel dikwijls de juiste niet is maar een mooie uitleg.

    Voor de MEESTE VOORSTELLEN moet ge gaan zoeken naar de ACHTERGRONDEN wie of waar is er financieel ,economisch of persoonlijk voordeel in het spel hoor !!!

    DE WAARHEID is heel dikwijls zeer onthutsend hoor en heeft niets te zien met de LUCHTVAART zelf hoor.

    MAAR DAT is nu EENMAAL de WERKELIJKHEID, er zijn weinig voorstellen en beslissingen die het ALGEMEEN BELANG als achtergrond en reden hebben.

    12-11-2008 om 08:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING
    DEZE BLOG hou ik vooral voor LUCHTVAART en EU related onderwerpen  en ga niet in op de vraag van enkele bezoekers hun e-mailtjes om hier verhalen over mijn ervaringen en levensloop te plaatsen .

     Persoonlijke verhalen met mijn ervaringen in mijn levensloop heb ik geplaatst op het : FORUM

    onder SENIOREN-CAFE

    onder de tiel

    DE TIJD van TOEN: 70 PLUSSERS

    Aanvang om bldz 39 in 1940 onder mijn NICK: 

    SDW

    10-11-2008 om 18:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MR Horst FLENTJE
    Mr Horst FLENTJE died at 23 OCTOBER 2008.

     He was the DG EUROCONTROL from 1983 till 1988

    He was also a PRIVAT PILOT and via this I had regular conversations about GENERAL AVIATION with hem and became a good friend.

    A good FRIEND of our activity has rejoint definitlythe BLUE SKY

    I express my condoleances to his FAMILY

    10-11-2008 om 14:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.P.C at EUROCONTROL
    The PC of EUROCONTROL ORGANISATION will take place on 12 & 13 NOVEMBER.

    Persons requesting information about the PC schould do this via their ORGANISATIONS who are now participants of the PC

    -for GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATIONS

    IAOPA
    EBAA
    EAS


    I wa initialy involved with the PC from 1980 till 2004 but do not participate anymore at the PC-MEETING.

    I will be present at the COFFEE_BREAK in vieuw to meet some of the NATIONAL DELEGATE as INDIVIDUAL LOBBYIST looking toward the NON CAT AIRSPACE USERS intrest !!!

    10-11-2008 om 11:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VRAAG per E-mail van SENIOREN
    Om te weten wie ik ben gaat u in mijn BLOG  en type in " ZOEKEN IN  BLOG " in het vakje links

    de term ;         PROFIEL SDW

    10-11-2008 om 09:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANTWERP AIRPORT
    Heden is de nieuwe MILIEUVERGUNNING beschikbaar voor de ANTWERPSE LUCHTHAVEN.

    Deze voorziet een afbouw van de TRAININGSVLUCHTEN in de toekomst en meestal ZAKENVLUCHTEN en REGIONALE VLUCHTEN te bekomen.

     Dit tevens in funktie van de NIEUWE MANAGEMENTS STRUKTUUR van 1/07/2009 en tevens de beschikbaarheid van een LUCHTHAVEN nabij de HAVEN ttz het huidige WOENSDRECHT (militair) dat zich meer gaat toeleggen op OPLEIDINGSVLUCHTEN  voor de BENELUX.

     Tevens wordt de mogelijkheden van BEERSE ook weer onderzocht maar dat blijft zeer twijfelachtig wegens gesloten privaat vliegveld zijnde en een verkavelings project te BEERSE.


    Meer hierover layter !!

    10-11-2008 om 08:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LANGUAGE PROFICIENCY
    ICAO voorziet;

     Level 4 to be renewed each 3 Years

     Level 5 to be renewes each 5 Years

    Level 6 valid permanrntly

    DGLV voorziet enkel voor elke PILOOT en ATCO  een hernieuwing Level 4 om de 3 jaar

    Kostprijs  voor deelname aan de TEST schijnbaar 155 € ( mondeling informatie te bevestigen)

    09-11-2008 om 17:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. LASER STRALEN
    Heden verneem ik dat er terug veel gebruik gemaakt wordt van LASERSTRALEN op allerlei manifestaties.


    OPGELET:

    Hiervoor is een melding aan DGLV verplicht en NOTAM beschikbaar.

    TEVENS voor PILOTEN in VLUCHT vermijd naar deze LASERBUNDELS te kijken want dat kan OOGBESCHADIGING veroorzaken met blijvend letsel dat u ONGESCHIT maakt voor uw MEDICAL FIRST CLASS( mogelijk ook SECOND CLASS) maar daarover hebben we geen gegevens bekomen.

    09-11-2008 om 09:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. ELKTRISCHE MOTOREN
    Er zijn heden een aantal VLIEGTUIGEN welk EXPERIMENTEEL VLIGEN met ELEKTRISCHE MOTOR;


    MAAR tussen EXPERIMENTEEL en INDUSTRIELE GECERTIFICEERDE PRODUCTIE liggen er nog veel hindernissen en weerstanden ...HOOR !!!


    DAT VRAAGT TIJD en GELD

    09-11-2008 om 09:14 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. CURSUS VLIEGANGST
    Ik verneem zojuist dat BRUSSELS AIRLINES nu ook een CURSUS VLIEGANGST gaat aanbieden.

      Heb er gegevens over bekomen:


    WWW.VLIEGANGST.ORG

    09-11-2008 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.1940 - 1945
    Op het FORUM
       
               SENIORENNET CAFE

               DE TIJD van TOEN : 70 PLUSSERS

               SDW

              Vanaf Bdz 39

     vind u mijn herinneringen van de periode WWII


    Tevens ook nog herineringen van 1945 tot nu ???

    Gaarne uw vragen beantwoordent via dit FORUM over mijn LEVENSLOOP

    08-11-2008 om 18:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. REPLACEMENT of AVGAS 100LL
    At POLITICAL level there is again somme pressure coming up to ABOLISCH the 100LL at EU

    level ASAP since their are solutions avaible:

    -Replacement by the DIESEL ENGINE using KEROZINE

    -Avaiblity of the NEW ELECTRICAL ENGINES

    -the replacement of the  AVGAS 100LL by 91/96 UL

    Comments ?????

    08-11-2008 om 13:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KETNET
    Heden zijn er op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN een filmploeg van KETNET bezig met het
     
    opnemen van een programma met twee kinderen en een MUSTANG op de TARMAC

    08-11-2008 om 13:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLUCHTEN met PASSAGIERS
    Als FI mag er tijdens een opleidingsvlucht geen PASSAGIER aan boord plaats nemen welk niet voorzien om een functie te verzekeren waarvoor een bevoegd persoon is voorzien.

    Heden was ik aanwezig te EBAW waar een der leerlingen werdt geweigerd om zijn vader mee aanboord te nemen tijdens een LESVLUCHT met  FI met een der toestellen van BAFA.

    08-11-2008 om 13:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW ACTIVITY TODAY
    Heden zijn al mijn E-mails beantwoord , indien u geen reactie hebt bekomen dan is uw mailtje verloren gegaan.............SORRY stuur uw mailtje nogmaams op

     SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    Presently I have reacted to ALL my E-mail , this means I have lost your mail and request you to send it again.......SORRY

    08-11-2008 om 13:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.G-BOX
    Enkele personen gaan er van uit dat de G-BOX waarop men nu in het nieuws over meld hetzelfde zou zijn als de BLACK BOX in VLIEGTUIGEN


    De huidige BLACK BOXES welk meestal hevig rood zijn , registreren tegenwoordig zeer veel gegevens over de manier van vliegen alsoog gegevens over get gebruik van de STUURORGANEN alsook de werking van de MOTOREN

    Tevens zijn al de gespreken met de VERKEERSLEIDING en in de cockpit tussen de PILOTEN opgenomen.

    In het EP is men reeds jaren aan het bestuderen van een soort BLACK BOX in de wagens te doen aanbrengen om gegevens te hebben bij een dodelijk autoongeval te bepalen wat er gebeurt is.
    Tevens zou deze BOX tevens AUTOMATISCH een verwitiging zenden naar de HULPDIENSTEN bij een ONGEVAL alsook de juiste plaats van het ongeval.

    Dit voorstel is reeds geruime tijd in behandeling maar er komen hier veel aspecten bij zien alvorens men dit zal kunnen invoeren in de 27 EU-LIDSTATEN.

    Volgens mij geen slecht voorstel ????





     

    07-11-2008 om 20:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WERELDBURGER
    Ik bevestig hier dat ik reeds sedert  1976  geregistreerd ben als WERELDBURGER en erken mijn medeverantwoordelijkheid als lid van de wereldgemeenschap.

    INTERNATIONAL REGISTER N°  080814 of THE WORLD CITIZEN

    for PEACE at GLOBAL level


    NOTA:   Deze toelichting hen ik geplaatst ter attentie van een persoon welk mij via E-mailtjes blijft beschuldigen dat ik gezien mijn militaire loopbaan ik een voorstander zou zijn van OORLOGSVOERING.

     ik ben wel voorstander van een MILITAIRE DIENSTPLICHT omdat dit een goede manier is om de jongeren DISCIPLINE, VERANTWOORDELIJKHEIDSZIN en ook het leven in een GEMEENSCHAP bij te brengen.

     Het LEGER heeft van vele een MAN gemaakt

     Vermoedelijk kan het LEGER van vele ook een VROUW maken

    Dit zou volgens mijn ervaring en opinie niet slecht zijn om de JEUGD te votmen.


    07-11-2008 om 19:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HOE SCHATTEN we de BEWOLKINGSGRAAD
    De bepaling van de bewolkingsgraad wordt gedaan door een waarnemet.

    Vroeger als  Militaire-piloot werdt ons dat ook aangeleerd

    Men kijkt  vertikaal over een vlak van een hoek van 90 graden boven zich en daar geeft men de waarneming als:

    -0/8  geen bewolking
    -1/8
    -2/8
    -3/8
    -4/8  half bewolkt
    -5/8
    -6/8
    -7/8
    -8/8  geheel bewolkt

    Ik hoop dat dit deze werkwijze verduidelijkt

    07-11-2008 om 18:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BEWOLKING
    Het beschrijven van de bewolkingsgraad tussen 0/8 en 8/8 gebeurt in de landen van WMO op dezelfde overeengekomen wijze/

     WWW.WMO.INT

    07-11-2008 om 05:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!