Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    02-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABI lectuur
    Gezien de vraag van de AIRLINES om meer in te spelen in de training van PILOTEN op de noden van de C

    OMMERCIAL AIR TRANSPORT verwijs ik naar een intresant  magazine:

     JOURNAL FOR CIVEL AVIATION TRAINING

    WWW.HALLDALE.COM

    CAT  free subscrition

     SUBSCRIPTIONS@HALLDALE.COM

    met vermelding  " ABI"

    02-03-2007 om 11:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABI leden INFO 2007
    In functie van een aantal gestelde vragen van FI leden van ABI verwijs ik hen naar :

    WWW.CHIRP.CO.UK   naar FEEDBACK   voor
    GENERAL AVITION  onder FB31    SPRING 2007

     Reactie is welkom op:                                                           SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR.

    02-03-2007 om 11:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SAFETY
    A number of PILOTS introduced complaints on the negative effect of the present SECURITY aplications on  SAFETY in their activity as a AIRCREW  at certain airports.

      At UK leven dit I obtain a reaction via the EDITORIAL of:

      WWW.CHIRP.CO.UK  go to FEEDBACK winter 2006 No81

    02-03-2007 om 11:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.COST RECOVERY
    During a working group on proposing  the COST ALLOCATION for VFR I objected on the inclusion of:

    -ILS
    -EGNOS
    -VOLMET
    -VOR
    -DME
    -TACAN
    -NDB

    One of the participants wanted also to have VHT-R/T to be placed as not required for VFR but this I objected.

     Any advise is welcom ???

     SYLVAIN_D_A@YAHOO.FR

     Are there Any other SERVICES and GROUNDINSTALATIONS you feel are not required

    01-03-2007 om 15:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TANKEN
    Het TANKEN van VLIEGTUIGEN is onderworpen aan welbepaalde voorschriften:

     Bij het TANKEN van een vliegtuig met de PAX aan boord zijn er enkele bijkomende bepalingen voorzien:

     -Enkel na aanvraag van PIC of zijn afgevaardigde
     -Toelating van de diensten van de HAVENMEESTER
     -Mededeling aan de PAX om op hun plaats te blijven
     -CABINEPERSONEEL op zijn posities voor noodevacuatie
    -FIRE BRIGADE in plaats nabij het vliegtuig en klaar voor tussenkomst

    Dit zijn de regels die wij als ons pilot zo kennen maar de juiste ICAO teksten zal ik volgende week in mijn bezit hebben

    01-03-2007 om 12:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PROFIEL SDW
    Een vraag die steeds naar voor komt op welke vliegtuigen ik vlieg en gevlogen heb??

     Nu ben ik niet meer operationeel aktief als PILOOT-INSTRUCTEUR maar heb nog een FAA VERGUNNING  deze kan ik geldig houden zolang ik MEDISCH geschikt ben bevondenen  ik heb verleden jaar een 20  tal vluchten uitgevoerd met ex-leerlingen van mij die nu aktief zijn als INSTRUCTEUR of als EXAMINATOR

    De gevlogen toestellen waren  als vliegtuig CESNNA's, DIAMOND, en CITATION.
    Helicopter, A109, BO105, HUGHES 500,
    Zweefvliegtuig Ka2,BLANIC

    In mijn loopbaan als PILOOT-INSTRUCTEUR heb ik volgens een student welk mijn Logboeken eens kwam doornemen 240 verschillende modelen van vliegtuigen , zwevers en helicopters gevlogen 

    Ik ga er hier enkele opnoemen uit mijn geheugen!!!

     VLIEGTUIGENals PIC
    -JODEL 112
    -PIPER G3
    -EMERAUDE
    -DO27
    -TIGERMOTH
    -SV4
    -AERONCA
    -SIA MARCHETTY 206
    -TIPSY NIPPER
    -AUSTER
    -PA 18
    -MOONEY
    -NORTH DEUX MILL
    -M108
    -C150
    -C180
    -C195
    -C172
    -C180
    -BOLKOW 109
    -ROBIN
    -TRIPACER
    -CHEROCEE
    -FAMILYCRUISE
    -TOMAHAWK
    -C206
    -C208
    -DIAMOND


    HELICOPTERS als PIC
    -BELL G2
    -ALII
    -ALII
    -GAZELLE
    -HUGHES 300
    -HUGHES 500
    -A109
    -BO105
    -JETRANGER

    ZWEEFVLIGTUIGEN als PIC
    -C800
    -GRUNO
    -EMOUCHET
    -JAVELOT
    -FAUVET
    -FAUVEL
    -FOCA
    -MUCHA
    -KA6
    -KA2
    -KA7
    -KA8
    -TA24
    -DOBBELRAAB
    -AS21
    -LERCHE
    -SYLF
    -FOURNIER
    -GROB
    -BLAGNIC




    Only in DC
    -DC3
    -PEMBROKE
    -BN2
    -A340-600
    -C119
    -SYKORKY
    -PUMA
    -SCOUT
    -WESEX
    -UH01
    -COBRA
    -ILUSINNE
    -FOUGA
    -CITATION
    -TURBOCOMMANDER
    -AEROCOMMANDER
    -XINGU
    -CARAVAN I
    -CARAVAN II
    -B737
    -DO28

    Zal later trachten mijn logboeken eens te doorlopen ommijn geheugen op te frissen



    27-02-2007 om 15:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GRATIS NIERONDERZOEK
    Gezien mijn betrokkenheid als piloot in het aspect Niertransplantaties kreeg ik een intresante mededeling toegezonden welk veel Antwerpenaren kan intreseren,  de informatie is ook vermeld in de ANTWERPENAAR  

    De ANTWERPSE ZIEKENHUIZEN houden op 08 MAART tussen 1400 en 1800 uur een GRATIS NIERTESTEN ,

    zie WWW.ZNA.BE   onder de PERS mededeling

    27-02-2007 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.8,33Khz below FL 195

    Presently there is again very strong pressure to introduce the mandatory use of 6,33 Khz below FL195.

     During theSCG/04  there was a Flimsy 05 introduced by NATO concerning the NATO-POSITION.

     During the meeting there was no participation from the AIRSPACE USERS ORGANISATIONS involved in VFR operations below FL195.

     However I understand at EU level there is the tendecy to oposse the introduction of 8,33 Khz below FL195.

     Acording me the presented CBA by EUROCONTROL is not correct.
     
     The protection sectors used are not correct.

     There is no LEGAL BASIS for EUROCONTROL to introduce 8,33Khz below FL195

     According my interpretation this is now only possible if introduced by the EU.

    Some EXPERTS who are working for the ATSP are trying to convince me thad there is no other solution then introducing mandatory 8,33Khz below FL195 in ALL MANAGED AIRSPACE except at the TWR operating in a CTR.

    Very strong ACTION is urgently required by ALL AIRSPACE USERS ORGANISATION at ALL levels in the ICAO,ECAC,EU and at NATIONAL LEVEL

    26-02-2007 om 18:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EUROPOL
    Heden tracht men EUROPOL te reorganiseren  ij een EU-AGENCY om zodoende te bekomen dat de POLITIEDIENSTEN van de 27 EU-LIDSTATEN hun informatie over de coss-border criminaliteit zoals TERORISME,SERIAL KILLERS, FOOTBAL HOOLIGASME,CHILD PORNOGRAPHY, EURO-COUNTERFEITING kunnen onderzoeken en bestrijden.

     Heden in een EU zonder binnengrenzen zijn er nog steeds geen automatische uitwisseling vabn informatie tussen de politiediensten.

     Het is enkel voor bepaalde onderzoeken dat er beperkte informatie wordt doorgegeven via een complexe procedure.

     Bepaalde lidstaten verzetten zich tegen deze reorganisatie met het argument dat dit hun SOUVERANITEITS PRINCIPE gaat schenden.

     Volgens mijn inzicht is deze reorganisatie vitaal in een EU zonder binnengrenzen waar de criminele zonder enig probleem van het een land naar het ander land reizen !!!

     MET WAT ZIJN WE TOCH BEZIG ???

    26-02-2007 om 17:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TARGETS
    This week I have the following subjects on my AGENDA;

     See my planning on 19/02 on the locations:

    -8,33 Khz below FL195 ,,,
    -MODE S for the VFR AIRSPACE USERS  ??
    -EASA
    -PRM
    -GA no SPORT but TRANSPORT ???
    -27°th DAG
    -Consultation on GA+AW in the EU
    -7th framework program
    -STOA
    -Emissions !!!
    -GPS,GLONAS, GALILEO
    -EXPERTS GA +AW
    -Info LIBRARY's in EU
    -Cost of 100LL,DIESEL, KEROZINE

    of course on some ocasions other subjects may be on my target in function of the contacts in the various EU INSTITUTIONS

    26-02-2007 om 04:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ACTIVITY SDW
    Deze morgend reeds druk bezig geweest met informatie verspreiden over:

    DE 27th DAG DER MINDERVALIDEN KINDEREN  op 18 September op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN

    en

     WINGS for CHILDEREN het PIANORECITAL op 08 JUNI 2007 ter ondersteuning van de 27e DAG


     door de VZW  JEUGD & LUCHTVAART

      Zie op FORUM onder EVENEMENTEN

    25-02-2007 om 05:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WAARBIJ is SDW betrokken
    Alhoewel ik niet meer tot IAOPA behoor ben ik nog steeds betrokken bij alles wat GENERAL AVIATION & AERIAL WORK betreft  alsook de EU-POLITIEK en verwijs daarom naar de volgende WEBSITE's:

      WWW.IAOPA.ORG
      WWW.VLRI.BE..
      WWW.JEUGDENLUCHTVAART.BE  (N/A)
      ABI  via deze BLOG
      BVSE   via GOOGLE
      WWW.EUROCONTROL.INT
      WWW.RAAC.BE.
      WWW.ASA-BE.COM.
      WWW.EUROPARL.EUROPA.EU
      WWW.EC.EUROPA.EU.
      WWW.EUROPE-AIRSPORTS.FAI.ORG    
      WWW.EASA.EU.INT
      WWW.CHAOSPUNT.ORG.
      WWW.EMF.NANCO.NO.
      WWW.EGU-INFO.ORG
      WWW.PPLIR.ORG
      WWW.GLETSCHERFLUG.CH  
      WWW.AFPM.ORG.
      WWW.FED-ULM.BE
      WWW.SKYCONTROL.NET
      WWW.FLAG.BE
      WWW.FAI.ORG 
      WWW.EBAA.ORG
      WWW.LVZC.BE.
      WWW.PARIS.ICAO.INT
      WWW.ECAC-CEAC.ORG
      WWW.FLYFORFUN.BE
      WWW.BELGIANAEROCLUB.BE.
      WWW.HUISDERVLEUGELS.BE.
      WWW.KLM-MRA.BE 
      VTB                                   

      Mogelijk zijn er nog waarnaar  ik regelmatig naar verwijs die ik nog niet vermeld heb, laat het me dan ASAP weten !!
     en  er zijn nog een aantal  later te vermelden
     

    24-02-2007 om 17:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. ABI VOYAGER & VOL en MONTAGNE
    Le We des 28,29,30 Avril & O1 Mai 2007

     Un de nos Administrateur de ABI s'ocope a organiser un stage devol en montagne et de voyage pour des PPL interesses a obtenir de  l'experience

    contacter:    SERGE.RASKIN@SWING.BE


     prenez contact ASAP

    Essage avaible 2070202  via E-mail by  SDW  for ABI



    23-02-2007 om 17:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    Morgen ZATERDAG 24 February  ben ik niet op bde ANTWERPSE LUCHTHAVEN

     Tomorow SATERDAY 24 February I ame NOT at ANTWERP AIRPORT


      SORRY

    23-02-2007 om 07:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPROEP
    Het ware intresant om een studie van een jonge studente  haar eindwerk te beantwoorden:

    zie op FORUM onder OPROEPEN:

    Enquete in functie voor eindwerk   door  ANNSOPHIE

    22-02-2007 om 20:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SORRY
    Heb weer twee BLOGGERS in mijn GASTENBOEK waarop het me niet lukt hen te beantwoorden via hon BLOG

    22-02-2007 om 17:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOLOW UP
    TODAY 22 FEBRUARY at 1500 UTC have i reacted to all my E-MAILS and MESSAGES via  BLOG, and FORUM.

    22-02-2007 om 15:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPROEPEN
    Wij trachten steeds positief te reageren op de oproepen voor informatie voor studies hier op het SENIORENNET maar een beetje voorzichtigheid is noodzakelijk om geen persoonlijke informatie te geven welk misbruikt kunnen worden hoor.

    ER zijn steeds oneerlijke mensen die trachten misbruik te maken van de SENIOREN hoor( en van NIET SENIOREN ook)

    22-02-2007 om 06:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOLOW UP
    Other REQUESTS wil be reacted by  me  tomorow before the end of the day

      Sorry i bit of patience is required !!!!!

    21-02-2007 om 19:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Renting A/C in EUROPE
    Again questions on the possiblity for USA Pilots who are intending to visit EUROPE and looking for RENTING a AIRPLANE and for ADVISE on their FLIGHT PLANNING;

     I sugest them strongly to join the AOPA and take contacts via the NATIONAL AOPA's

      WWW.IAOPA.ORG

    21-02-2007 om 04:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!