I have regular the IMPRESSION thad a number of REQUIREMENTS to have progres in the
EU-SES to improve the eficiency in AIRTRANSPORT in the 27 EU MEMBERSTATES via the various involved organisations is again limited in progres due to some PERSONS at NATIONAL
LEVEL and also in ORGANISATIONS who place their personel intrest above the PUBLIC
INTREST by introducing non correct information in to the EXPERT RECOMMENDATIONS
toward the DECISIONMAKERS the POLITICAL, and ADMISTRATIF SYSTEM.
Het is soms obgrijpelijk dat personen welk altijd redelijk en aangenaam waren om mee te werken , geheel veranderen de dag dat zij als Direkteur in een organisatie worden.......!!.
Omgekeerd heb ik ook al gezien dat een persoon welk gans zijn loopbaan in verschillende functies een zeer moeilijk persoon was om met om te gaan de dag dat hij de hoogste bevelvoering kreeg hij een idiale bevelheeber werdt ( met zeer menselijk gedrag)
OMGAAN MET MACHT is een KUNST die men moet beheersen !!!
Herhaalde malen steld men zich de vraag waarommensen bepaalde dingen doen??
In functie van mijn ervaringen opgedaan in de EU-ARENA op POLITIEK, TECHNISCH en ADMINISTRATIEF VLAK, heb ik geleerd dat de reden die men opgeeft heel dikwijls de juiste niet is maar een mooie uitleg.
Voor de MEESTE VOORSTELLEN moet ge gaan zoeken naar de ACHTERGRONDEN wie of waar is er financieel ,economisch of persoonlijk voordeel in het spel hoor !!!
DE WAARHEID is heel dikwijls zeer onthutsend hoor en heeft niets te zien met de LUCHTVAART zelf hoor.
MAAR DAT is nu EENMAAL de WERKELIJKHEID, er zijn weinig voorstellen en beslissingen die het ALGEMEEN BELANG als achtergrond en reden hebben.
DEZE BLOG hou ik vooral voor LUCHTVAART en EU related onderwerpen en ga niet in op de vraag van enkele bezoekers hun e-mailtjes om hier verhalen over mijn ervaringen en levensloop te plaatsen .
Persoonlijke verhalen met mijn ervaringen in mijn levensloop heb ik geplaatst op het : FORUM
The PC of EUROCONTROL ORGANISATION will take place on 12 & 13 NOVEMBER.
Persons requesting information about the PC schould do this via their ORGANISATIONS who are now participants of the PC
-for GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATIONS
IAOPA EBAA EAS
I wa initialy involved with the PC from 1980 till 2004 but do not participate anymore at the PC-MEETING.
I will be present at the COFFEE_BREAK in vieuw to meet some of the NATIONAL DELEGATE as INDIVIDUAL LOBBYIST looking toward the NON CAT AIRSPACE USERS intrest !!!
Heden is de nieuwe MILIEUVERGUNNING beschikbaar voor de ANTWERPSE LUCHTHAVEN.
Deze voorziet een afbouw van de TRAININGSVLUCHTEN in de toekomst en meestal ZAKENVLUCHTEN en REGIONALE VLUCHTEN te bekomen.
Dit tevens in funktie van de NIEUWE MANAGEMENTS STRUKTUUR van 1/07/2009 en tevens de beschikbaarheid van een LUCHTHAVEN nabij de HAVEN ttz het huidige WOENSDRECHT (militair) dat zich meer gaat toeleggen op OPLEIDINGSVLUCHTEN voor de BENELUX.
Tevens wordt de mogelijkheden van BEERSE ook weer onderzocht maar dat blijft zeer twijfelachtig wegens gesloten privaat vliegveld zijnde en een verkavelings project te BEERSE.
Heden verneem ik dat er terug veel gebruik gemaakt wordt van LASERSTRALEN op allerlei manifestaties.
OPGELET:
Hiervoor is een melding aan DGLV verplicht en NOTAM beschikbaar.
TEVENS voor PILOTEN in VLUCHT vermijd naar deze LASERBUNDELS te kijken want dat kan OOGBESCHADIGING veroorzaken met blijvend letsel dat u ONGESCHIT maakt voor uw MEDICAL FIRST CLASS( mogelijk ook SECOND CLASS) maar daarover hebben we geen gegevens bekomen.