Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    16-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.D27
    In functie van mijn betrokkenheid bij de D27 DAG DER MINDER VALIDEN KINDEREN wees men mij op een intresante beurs voor GEHANDICAPTEN

     WWW.REVA.BE

    16-03-2007 om 05:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VISITING PILOTS
    Some collega's PILOTS are intresting to meet me for some advise or assistance.

    My normal routine is to be avaible at ANTWERP-AIRPORT  on Saterday from 10:00 till 13:00 local time
    Sunday from 09:00 till 12:00 local time

    at the BELAIR Cafetaria telf 32-3-239.14.08

    However I advise to make a apointement via my E-mail, since I als have some occasions thad I ame visiting some other AIRPORTS or MEETINGS

    During Weekdays I can be exceptional avaible but many times I ame only aware in the evening  around 2100 hours  what my activity is the next day, since I ame on a permanent stand by for some EU SERVICES as ADVISER for  aspects of NON-CAT-AIRSPACE-USERS

     SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    13-03-2007 om 09:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bezoek te ANTWERPEN
    Een aantal SENIOREN wensen een bezoek te organiseren aan ANTWERPEN STAD  wij hebben echter geen tijd om hen te begeleiden en verwijzen hen daarom naar de volgende websites voor i
    nformatie:

     WWW.ZOOANTWERPEN.BE
     WWW.KMSKA.BE
     WWW.ANTWERPSEKEMPEN.BE
     WWW.ANTWERPEN.BE
     WWW.ANTWERPAIRPORT.BE
     WWW.VISITANTWERPEN.BE
     WWW.USE-IT.BE

    13-03-2007 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    Heden morgend ston er op mijn E-MAIL dat de voorziene afspraak in de EU-STOA niet kon plaats vinden.

     Dit heeft voorgevolg gehad dat ik heden op 12 Maart na het middagmaal mijn siesta heb kunnen houden in de luie tuinzetel in een heerlijk zonneke in de tuin.

     
    Wat een heerlijk gevoel

    12-03-2007 om 21:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PILOOT voor een DAG
    Via   WWW.RAAC.BE   kunt u de nodige informatie vinden voor:

      PILOOT voor EEN DAG

      INTRO-VLIEGCURSUS




    Zaterdag 14 april, Zaterdag 9 juni, of Zaterdag 25 augustus
    maak uw keuze ASAP uit een van deze drie geplande sessies in 2007

    deze eendags-initiatie bestaat uit twee delen:

     1e deel -BASISBEGRIPPEN

     2e deel - nadien een vlucht met ervaren instructeur waarbij u ZELF het VLIEGTUIG BESTUURT

    INFO@RAAC.BE

    12-03-2007 om 11:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VANDAAG
    Vandaag even een minder goede dag met veel last van de gevrichten!!

      Ook de nodige moeilijkheden om een aantal SENIOREN hun LEVENSDROOM te verwezelijken wegens de hoge kostprijzen in het huidige LUCHTVAART WERELDJE

    Tevens moeilijkheden om het nodige BUDGEt te vinden voor de 27th DAG DER MINDER VALIDEN KINDEREN op 18 SEPTEMBER op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN

     De afiches voor het BENEFIET PIANORECITAL zijn beschikbaar via JEUGD & LUCHTVAART

     Op ZONDAG 18 MAART hebben we een vergadering over deze twee projecten die me nauw aan het hart liggen niet enkel voor de DAG 27 maar ook om als eerbetuig en IN MEMORIAM van FRANK SANDERS de nodige jongere vrijwilligers te vinden om dit jaarlijkse gebeuren in dre volgende jaren verder te organiseren ten voordele van de vele MINDER VALIDEN KINDEREN welk daar naar uitkijken in hun  bestaan in de tehuizen

    Voor de WEBSITE van JEUGD & LUCHTVAART nog even gedult want dit is vrijwilligers werk dat moet gebeuren tussen de doep en de petaten zoals men hier in Antwerpen zegt

     SORRY voor de probemen van deze  morgend !!!

    12-03-2007 om 06:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LEVENSDROMEN
    LEVENSDROMEN welk betrekking op het gebied van LUCHTVAART zal ik trachten te verwezelijken, men moet er echter rekening mee houden dat ik gegevens bezorg zonder enige voorkeur en ook zonder dat ik persoonlijk ervaring heb met de betrokken firma's, tevens heb ik geen financiele betrekkingen of voordelen uit deze verwijzingen.

     Contact mag steeds op mijn E-MAIL:

     SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    11-03-2007 om 20:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLUCHTSIMULATORS
    Reeds vroeger heb ik in mijn BLOG informatie geplaatst over VLUCHTSIMULATORS in BELGIE:

     Zie;

       WWW.BRUGESAIRCOLLEGE.BE

      WWW.BAFA.BE 
     
       WWW.FSCB.BE

       WWW.SFA.BE

    voor meer informatie geheel vrijblijvend contact met mij op

      SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    11-03-2007 om 18:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.IPMS
    Heden morgen was ik even aanwezig op de 30th IPMS EXPO in het DON-BOSCO  te HOBOKEN-ANTWERPEN en nogmaals wert het aantal tentoonstellings ruimte uitgebreidt, en tevens had ik de indruk dat er tevens nog meer buitenlandse deelnemers aanwezig .

    Het is onvoorstelbaar wat mijn ex-collega Zweefvlieginstructeur RUDDY BINNEMANS  en zijn echtgenote YVONNE met zijn kleine kern van medewerkers uit de grond gestampt  heeft in het wereldje van de MODELBOUW.

     Het bestaande aanbod opgebied van LUCHTVAART MODELLEN en DOCUMENTATIE daar aanwezig is onvoorstelbaar ( mijn intressesfeer) en tevens ook de andere takken van de modelbouw niet te vergeten.

     Tevens is het gelegenheid een aantal van de kenners van de BELGISCHE  LUCHTVAARTGESCHIEDENIS te ontmoeten.

    10-03-2007 om 14:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EXPO MODELBOUW
    Enkele vragen mij waar de MODELBOUW EXPO vandaag 10 Maart plaats heeft , deze opent zijn poorten vandaag om 10:00 in de DON-BOSCO school gelegen op de Sint Bernardsesteenweg in HOBOKEN te ANTWERPEN

    De toegang is GRATIS en is de zijingang van de school in een straatje dat uitkomt op se Sint Bernardse steenweg

    10-03-2007 om 05:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    ZA  10/3 -  FLAG + EXPO
    ZO  11/3 -  EBAW +RAAC + WZ
    M    12    -  EU-STOA
    D     13    -  
    W    14    -  FLAG + J&L
    D     15    -  EUROCONTROL -SRC28
    V     16    -  EUROCONTROL -SRC28+(J&L/27)
    ZA   17    -  FLAG+EBAW+RAAC
    ZO   18    -  EBAW+D27+RAAC    

    09-03-2007 om 15:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STRKE in ITALY
    There is a strike planned by ATCO in LIRR ACC on 13th march intial times are 0900  till 1300 utc, apaerently other Italian ACC are not involved

    NOTAM  IA1098/07

    09-03-2007 om 12:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ELT 406 MHZ
    In function of ANNEXE VI part II and ANT-WP/8152 I have a number of intresting discution about the SAR operations for GA & AW in the EU.

     Some of the experts are agreeing with the IAOPA vieuw thad the ELT is only needed in certain area in ICAO-EUR/NAT REGION.

     But the major obstruction is to who is the responsablity to decide in witch regions to accept a excemption to carry a ELT oe witch area to prohibit overflying if no ELT is carried.

    Is this a responsablity of the  REGULATOR , the SAR SERVICES ,ANSP or to the PIC as proposed I understand by the IAOPA(EUR) experts ??

    Any advise or comments are welcom ASAP, since on the 26 march whe have a meeting of some experts who are advising the EU-STOA  and where a MEP-Pilot is involved.

    09-03-2007 om 10:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOLOW UP
    I will try to reply to all questions before this evening 22:00 hours.

    Ik zal trachten al de vragen te beantwoorden voor 22:00 uur deze avond

     J'eserrai de repondre a toute les questions avant ce soir 22:00 heure

    09-03-2007 om 09:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.a FEELING about A/C REGISTRATION
    I have obtained recently the feeling thad after the GERMAN, FRENCH and UK CAA failing to prohibit the ownerschip from  their national  citissen of a aircraft registerd in a foeign country now there is a expert in the EU working on a project to prohibit a  EU citisen to register  a aircraft in a NON-EU memberstate and flying it permanently in the EU area except if bilateral agreements have been made toward this country as now with Switserland, Norway and Iceland

     has anybody some information on such a project ??

    08-03-2007 om 10:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REFEULING with passengers on board
    In function of a accident was there a discution about the requirements of refueling a aircraft with passengers on board.

    For the CAT operators is this mentioned in the OM( OPERATIONS MANUEL)  for NON CAT does such a document not exsist and in function of this I had to evaluate what is mentioned in the ICAO documentation .

    Assisted by some of the experts avaible in HQ EUROCONTROL dit I locate the information :

    ANNEXE 6
                     Para -4.3.7
                    Appendix é  para 1.4
    ANNEXE 14
                     Para 9.6  and 9.6.2
    DOC 9137 AN/898 PART 1
                     PARA  16.2  , 16.3  and 16.4
                                      PART 8
                     PARA 10.6.2

    this is intresting reading and it brought me a question from a pilot what are the requirements for SELFREFUELING as now is apaering on a number of airports .

    08-03-2007 om 10:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.R/T FAILURE
    A problem witch is apaering due to the present SECURITY precautions is the many  COMLOS of aircraft in flight who give uneeded alert from ATC toward the MILITARY DEFENSE UNITS.

     There is urgent need to take the necesary precautions to keep permanent R/T contact with ATC and clearly inform them if leaving their frequency be it in IFR or VFR

     There is also a sugestion to maintain a permanent R/T WATCH on 121,500 in flight ??

     Any comments or sugestions are welcom !!!

    08-03-2007 om 10:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VFR vliegers in BELGIE AANDACHT !!!
    Uit enkele gespreken heb ik begrepen dat de Regionale autoriteiten bij onze duitse vrienden op bezoek zijn geweest om een systeem van TMA CHARGES te ontwikkelen voor ALLE vluchten  IFR of VFR een vergoeding te doen betalen.

     Men vermeld dat men reeds een consultatie met de gebruikers heeft gehouden, wie is hier van op de hoogte ???

     De bekomen informatie is zeer onduidelijk en begrijp niet op welke basis of regels men dit zou toepassen in BELGIE

    08-03-2007 om 08:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Op Dinsdag  7 Maart om 1800 uur was ik aanwezig in HQ EUROCONTROL als lid van de RAeS Brussels branch voor de voorsdracht van Mr Daniel CALLEJA de DG van DG-TREN van de EC met als onderwerp:

    EU AIRTRANSPORT POLICY; WHAT NEXT ??

    De tekst zal kortelings beschikbaar zijn voor degene die er belang in stellen.

    Een belangrijk punt voor mij is de vermelding dat men gaat kijken naar GENERAL AVIATION ( Non ICAO definition)  gezien dit bestaat uit de gebruikte definite door de EC  en voorlopig al de LUCHTVAART aktiviteiten in de 28 EU-lidstaten niet uitgevoerd door de CAT( COMMERCIAL AIR TRANSPORT) of de STAATSLUCHTVAARTUIGEN behelst.

    Dus alle LUCHTRUIMGEBRUIKERS weze het COMMERCIEEL of NIET COMMERCIEEL buiten de CAT

    Tevens was deze avond ook zeer intresant  voor mij omdat ik  een ex-luchtkadet   ontmoete welk ik in de jaren 60 als leerling had gehad  alsook enkele luchtvaart vrienden  welk ik geheel uit het oog verloren was

     De RAeS BRUSSELS BRANCH is een zeer intresant lidmaatschap waar men kan aan deelnemen voor de lutele som van 10 € lidgeld per jaar en met zeer intresante aktiviteiten in Brussel

    Hoop enkele van u daar in de toekomst ook te ontmoeten???

     WWW.RAES.ORG.UK

    contact in Brussels :  BILL.ARMIT@SKYNET.BE

    08-03-2007 om 06:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ENLARGED COMMITTEE
    Although not more a member of the EUROCONTROL ENLARGED COMMITTEE FOR ROUTE CHARGES was I making a personel visit to the 80th Sessuion om March 7.

    I noticed only the presence of  ATA,IATA and  ELFAA.

    Although I dit not locate any dangerous actions toward the VFR  in the documentation was I informed thad some participating FINANCIAL EXPERTS made the verbal statement thad the EXCEMPTION for VFR was not more a reasonable aplication since in their  country the VFR where using the same facility's and services as the IFR???

     A very URGENT follow-up and STRONG ACTION is REQUIRED by the organisations representing the VFR AIRSPACE USERS  and IFR below 2000 KGR  ............ASAP !!!

    Because this are persons witch have very strong  influance at EU level also.

    08-03-2007 om 06:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!