Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    19-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU ADVIES, VRAGEN ,KOMENTAAR
    In functie van mijn aktiviteiten op het vlak van de EU voor GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATIONS ben ik sedert 1980 regelmatig aanwezig in de verschillende EU INSTELLINGEN te BRUSSEL

    Als MISTER GENERAL gekend zijnde in deze middens is mijn normale aktiviteit voorzien in deze vorm van DE LUCHTVAART

    Echter kom je ook in kontact met MEP,en personen betrokken in de EU met andere onderwerpen en steld men allerlei andre vragen.

     Nu heeft BELGIE een iniatief genomen voor de BELGISCHE EU VOORZITTERSCHAP VAN 2010  om voorstellen in te dienen vanaf 15 NOVEMBER tot 31 DECEMBER 2008  voor het BELGISCHE VOORZITTERSCHAP

    ZIE:   " U en EUROPA"

             HTTP://FORUM2010.BELGIUM.BE

     ACTION.......... NODIG  !!!!     U BENT AAN HET WOORD

    19-11-2008 om 13:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BIJSTAND in de LUCHTVAART
    In een aantal gevallen ga ikzelf u niet kunnen helpen maar met mijn 54 aanwezigheid in de

    LUCHTVAARTMIDDENS kan ik u verwijzen naar een expert over het gevraagde ondewerp

    hoor!!!

    19-11-2008 om 10:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLIEGERTUIGEN KIJKEN
    Voorlopig is het niet intresant om naan ANWERP AIRPORT te DEURNE te komen om VLIEGERTUIGEN  te KIJKEN hoor.

     Als in JANUARIE 2009 de  hernieuwde BELAIR -CAFETARIA terug open is heeft men terug een goed uitzicht op de VLIEGTUIGEN.

    voor INFO zie op FORUM ,
                                 VRIJE TIJD
                                 OVERIGE VRIJE TIJD/HOBBY'S
                                 VLIEGTUIGEN KIJKEN
                                  PAUL SIEMONS



    Steeds welkom voor bijkomente informatie.

    19-11-2008 om 09:14 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW PLANNING
    20/11    FLAG-EBAW-J/L-T
    21/11                              EUROCONTROL- RAeS/RECEPTION
    22/11   FLAG-EBAW-RAAC- T
    23/11               FLAG-RAAC-T
    24/11            
    25/11
    26/11
    27/11
    28/11                               EUROCONTROL-VTB/RECEPTION
    29/11  FLAG-EBAW-RAAC-T
    30/11              FLAG-RAAC-T-WZ
     1/12   DG-TREN -EP/TRA
     2/12                                     PEDICURE
     3/12       STAD                    STADHUIS
     4/12                                                                           KVIV-NH90

    18-11-2008 om 17:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW ACTIVITY
    Today I have reacted to ALL the received E-MAILS, if you have not received a reply it means I have lost your MAIL, PLEAS TRANSMIT it AGAIN.

     Heden heb ik al de bekomen E-MAILTJES beandwoord indien u geen reactie hebt bekomen dan betelend dat ik uw maiçl verloren heb....... STUUR het NOGMAALS A.U.B


      SORRY !!!

    18-11-2008 om 16:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CONSULTING the AIRSPACE USERS
    One of the MAJOR problems for the AIRSPACE USERS is the presently amounth of circulated information for consultation toward the AIRSPACE USERS

    The amounth of transmited pages and the amounth of number of subjecte transmited for comments is mucht too large

    EASA sent us a document of 850 pages about the GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATIONS for COMMENTS ???


    Who can make a adequate reaction ......ASAP ??

    18-11-2008 om 15:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LOBBYING at EUROPEAN PARLIAMENT
    There is a contest to VOTE on the WORST LOBBYIST at the EP:

    see:    WWW.WORSTLOBBY.EU


    You can select here a ORGANISATION who you find the WORST LOBBYING  and also a MEP

    who has mixed his INTREST by LOBBYING from inside the EP as a MEP

    18-11-2008 om 14:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BLERIOT
    Heden terug contact opgenomen met de Heer A.N te Brussel welk ik reeds vroeger ontmoete enwelk nog bezig is met de opbouw van een BLERIOT volgens plan.

     Meer hierover later bij te werken ??

    18-11-2008 om 05:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Toelichting HELICOPTERS
    In functie van de gestelde vragen kan ik ook nog vermelden :

     Heb ook één vlucht gedaan op de ROBINSON 22

    tevens enkele vluchten op de  MD500 zonder tailrotor maar deze gaf mij geen aangenaam gevoel op gebied van gekoordineerd vliegen nog van de normale reactie met een staartrotor.

    17-11-2008 om 22:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SJOE van ANTWERPEN
    OP WOENSDAG 3 DECEMBER 2008 om 1500 heeft de Prijsuitreiking plaats op het
     
    ANTWERPSE STADHUIS. van de SJOE van ANTWERPEN 2008.

     Wij hadden  DE WINGS  for CHILDREN  by JEUGD EN LUCHTVAART voorgesteld als

    kandidaat

     En zijn in afwachting van het resultaat daar te vernemen. via:

     Monica De Coninck, SCHEPEN van DIVERSITEIT in het bijzijn van Johan BIJTTEBIER

    , voorzitter van de STEDELIJKE ADVIESRAAD voor PERSONEN met een HANDICAP.

    17-11-2008 om 20:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ENPRM
    Hq EUROCONTROL is proceeding in consultations about the ENPRM on various subjects for the EC.

    However I receive reactions from some of the submitters of comments thad their input are negelected

    by a number of persons located in the offices and without any knowledge of the operational, world

    without any justification then" this cdoes not apply"

     This is also the raison thad a number of AIRSPACE USERS are no more submiting any comments
     
    on the ENPRM


    NOTE:  Whe are aware thad the time limits imposed by the EC toward EUROCONTROL are to

    short to do a correct evaluation of the introduced inputs by the AIRSPACE USERS !!!

    17-11-2008 om 19:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CFMU USERS FORUM
    On  17 & 18 NOVEMBER was I partiely present at the CFMU USERS FORUM at HQ

    EUROCONTOL in BRUSSELS


    Intresting ITEMS for GA & A/W operations are:

    E.A.D

    AIS/AGORA

    I.F.P.U.V


    Very soon (MAY 2009) the  NOP-PORTAL wil be operational and give the possiblity to have a dialogue with the CFMU

    NOP = NETWORK OPERATIONS PORTAL

    WWW.EUROCONTROL.INT/CFMU

    17-11-2008 om 18:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VOORZITTERSCHAP van de E.U
    Heden is dat     FRANKRIJK

    01/01/2009       TSCHECHIE

    01/07/2009        ZWEDEN

    01/01/2010        SPANJE

    01/07/2010        BELGIE

    01/01/2011        HONGARIJJE

    16-11-2008 om 12:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HET ZWEEFVLIEGEN in DE WINTER

    Het zeer aktieve ZWEEFVLIEGEN nu in BELGIE is nu op een laag pitje.

    Er zijn wel ZWEEFVLIEGERS die nu naar het buitenland trekken om PRESTATIEVLUCHTEN uit te voeren maar dat zijn maar enkleingen.

    In de CLUBS in BELGIE gaat men nu over naar de WINTER AKTIVITEITEN

    WERKEN aan de ZWEVERS

    THEORIELESSEN

    BIJSCHOLINGEN

    SIMULATOR vliegen op ZWEEFVLIEGTUIGEN

     Dus is er wel veekl te doen hoor waarbij elke ZWEEFVLIEGPILOOT moet bij betrokken zijn.

     WWW.LVZC.BE

    16-11-2008 om 09:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RUIMTEVAART
    Dit ligt niet in mijn domein daarom verwijs ik naar.

      HTTP://www.nasa.gov/

     WWW.STCE.BE

     WWW.VLRI.BE

    16-11-2008 om 08:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ALOUETTE II
    Dit toestel waarop ik de meeste ervaring heb is de SE 3130 welk op 12 MAART 1955 zijn eerste vlucht uitvoerde.

     Meer gegevens vind u via GOOGLE de  term ALOUETTE  in te typen, over de geschiedenis

    weet ik niet veel te vertellen maar wel over het operationeel gebruik waar ik een aantal jaren aktief

    bij betrokkenwas als PILOOT van LT/AVN (BE) en ALAT (FR)

    15-11-2008 om 17:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VFR in CTR
    meer uitleg hier later

    VFR  = vliegen op zicht
    IFR   =vliegen op instrumenten

    VMC  =goed weer omstandigheden
    IMC    =Slecht weder omstandiged

    AWY
    TMA
    CTR
    deze drie soorten luchtruim noemt men GEKONTROLEERD LUCHTRUIM

    LUCHTHAVENS met een CTE in BELGIE zijn:
    -BRUSSEL
    -OOSTENDE
    -ANTWERPEN
    -LIEGE (mixte CIV/MIL)
    -CHARLEROI
    -MILITAIRE VLIEGVELDEN met CTR
    -KOKSIJDE
    -FLORENNES
    -BAUVECHAIN
    -KLEINE BROGEL
    -LIEGE' (MIL/CIV)
    -CHIEVRES (USAF)

    Zie de kaart 1/250.000 van IGN uitgave 2008 voor meer klaarheid

    De door u vermelde vliegvelden
    -BRASCHAAT
    -SINT TRUIDEN
    -GOEDSENHOVEN
    zijn niet meer MILITAIR aktief
    Vermoedelijk maakt u gebruik van een verouderde kaart.

    Er bestaat ook nog de mogelijkheid SPECIAL VFR te vliegen in de CTR mits de voorwaarden te voldoen vermeld in de AIP

    De gegeven reacties zijn voor VLIEGTUIGEN ( AIRPLANE) en voor HELICOPTERS zijn er speciale vliegregels.

    Buiten het GEKONTROLEERDE LUCHTRUIM is er VMC met lagere weersvoorwaarden dan in GEKONTROLEERD LUCHTRUIM

    Dit is een korte toelichting op de gestelde vragen dooe enkele geintreseerde SENIOREN

    -KORTRIJK/WEVELGEM is burgerlijk vliegveld zonder CTR

    15-11-2008 om 15:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HELICOPTERS
    Mijn ervaring met HELICOPTERS ligt op MILITAIR en BURGER .

     De helicopter die mij de meeste voldoening heeft gegeven is de BOLKOW105, alhoewel dat de ALII waarop ik de meeste ervaring op heb en de intresante zendingen heb uitgevoerd ook bij mijn favoriet is.

     Even putten in mijn herinneringen ( mijn vliegboeken zitten ergens in een kartonne doos ???)
    De volgende ervaring op HELICOPTERS is:
    -ALII                  MIL
    -B105                GAF
    -AGUSTA109   CIV
    -AGUSTA109   MIL
    -HUGHES300   CIV
    -HUGHES500   CIV+MIL
    -ALIII                CIV +MIL
    -GAZELLE        MIL
    -UH-01             MIL
    - JETRANGER CIV
    -BELL-G3        MIL
    -LYNCH          MIL


    Tevens ook wel als 2e op
    -SYKORSKI MIL
    -PUMA          MIL+CIV
    -SEAKING    MIL
    -  ??                MIL

    Op 04 DECEMBER is er bij de  WWW.KVIV.BE                                                                   in Antwerpen een voordracht over de NH-90
    waar ik tevens zal aanwezig zijn
    -

    15-11-2008 om 13:14 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SPECIFICATIONS on DATA LINK SERVCES
    On  13 NOVEMBER 2008 there was a WORKSHOP on the DRAFT SPECIFICATIONS for DATA LINK SERVICES- ENPRM-008

    at EUROCONTROL HQ  CASTOR  conference room

    Agenda and document avaible on request.

    Very intresting was the conclusion of MR T KERR on the RESULTS of the FORMAL CONSULTATION

    In ANNEX A the list of STAKEHOLDERS thad providedcomments to the FORMAL CONSULTATION

    25 STAKEHOLDERS provided comments on the EUROCONTROL specificatioba who are mentioned on page 15/16.

    NO AIRSPACE USERS COMMENTS WHER RECEIVED!!


    CONCLUSION;  ALL THE AIRSPACE USERS ar APROVING the EUROCONTROL introduced specifications for DATA LINK SERVICES


    WHAT,,,,,,,DO WE BELIEVE THAD ??????

    14-11-2008 om 14:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PROGRES of EU-SES
    I have regular the IMPRESSION thad a number of REQUIREMENTS to have progres in the

         EU-SES to improve the eficiency in AIRTRANSPORT in the 27 EU MEMBERSTATES via the
    various involved organisations is again limited in progres due to some PERSONS at NATIONAL
     
    LEVEL and also in ORGANISATIONS who place their personel intrest above the PUBLIC
     
    INTREST by introducing non correct information in to the EXPERT RECOMMENDATIONS

    toward the DECISIONMAKERS the  POLITICAL, and ADMISTRATIF SYSTEM.


    HOW CAN WHE AVOID SUCH ACTION

    13-11-2008 om 20:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!