Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    21-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRSPACE
    VFR operators schould pay more attention on the AIRSPACE STRUCTURE and ORGANISATION in each EUROPEAN COUNTRY.

     See Annual report of the SRC for 2006  page 20 !!!!

    21-03-2007 om 04:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DEWINNEN
    ONTLASTING,

    De natuurlijke ontlasting wordt via medicale ingreep geregeld. Voor de vlucht nemen de astronauten water-en vaste ontlastingsafdrijvende medicatie dat er voor zorgt dat de astronauten minimaal van plassen en poepen tijdens de duur dat zij hun ruimtepakken aanhebben.
    Accidentjesniet te na gesproken werken deze medicatie zeer doeltreffend. De gebeurtelijke accidentjes worden opgelost gelijk een jonge moeder deze zaken oplost bij hun babys .
    Ook niet te vergeten dat een ruimtetuig dat terugkeert met astronauten een complete vuilnisvelt is waar de NASA of de betreffende organisatie dagen poets en kuiswerk aanheeft.
    De schrijver hoop dat deze uitleg de vrager zijn intresse heeft bevredigd.

    20-03-2007 om 18:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SPACE
    Ik krijg steeds een ganse reeks van vragen over LUCHTVAART welk ik meestal onmidelijk kan beantwoorden of verwijzen naar een expert op dit vlak.

     Heden krijg ik een vraag over RUIMTEVAART welk ik niet kan beantwoorden en wacht op een reactie van NASA.

     Hoe doen de ASTRONAUTEN hun natuurlijke behoefte tijdens het deel van de vlucht dat zij in hun ruimtepak zijn??

     Heeft hier iemand daar kennis over ??

    20-03-2007 om 15:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU
    Op 21 JINI 2007 heeft er weer een EU-TOP plaats welk een belangrijk punt op de agenda heeft:

    Namelijk hoe moet het verder met de EU GRONDWET ??

    20-03-2007 om 10:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BENEFIET 2
    Ter bevestiging na het BENEFIET PIANORECITAL  welk vermoedelijk tot 22:30 uur duurt is er een receptie voorzien.

     De laatste BUS terug naar ANTWERPEN STAD is er om 00:43 dus tijd genoeg om er ene te drinken hoor.

    20-03-2007 om 08:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BENEFIET PIANORECITAL 8JUNI 2007
    Volgens de gegevens in mijn huidig bezit:

    Is er parkeer mogelijkheden aan SCHILDEBERGEN kerk

    Per BUS van " DE LIJN"  no  620 van op ANTWERPEN-ROOSEVELDPLAATS op peron 32 om 17u58 om aan te komen op 18u39 aan SCHILDE-BERGEN kerk

    Zal deze gegevens nog nazien.

    19-03-2007 om 14:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BIVOUAC-CESSNA 2007
    NEW:

        WWW.BIVOUAC-CESSNA.COM


    The old website is still avaible:

      WWW.PERSO;WANADOO.FR/BIVOUAC-CESSNA/  

     BIVOUAC-CESSNA.

    19-03-2007 om 14:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.D40 & D42
    The correct information about the IAAG-EPAG at MERVILLE-FR:

     They operate 10DA40  in VFR since this airplane where never equiped for IFR training.

      For the IFR training they operate the SOCATA TB20

     2 and very soon 3 DA42 are operating in VFR and IFR and are deiced.

     They are also operating the BEECHCRAFT B58 BARON

    19-03-2007 om 13:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ELT 406 Mhz
    Wat betreft de invoering van de ELT 406 MHZ is dit een ICAO voorschrift en moeten we zien op welke wijze de Nationale  CAA deze voorschriften gaan doen toepassen.

     zie ook:  WWW.IAOPA.ORG   over dit onderwerp

    19-03-2007 om 10:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SENIORENNET
    Heden morgend was  WWW.SENIORENNET.BE niet beschikbaar door onderhoudswerken welk langer duurden dan initieel geplant.

     Dit is voor ons in de LUCHTVAART een veel voorkomend probleem als een VLIEGTUIG in onderhoud gaat, is dit meestal langer buiten gebruik dan men initieel voorzag.

     Maar SAFETY is VITAAL en alles moet 100% in  orde zijn alvorens we opstijgen.

    19-03-2007 om 09:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Toiletten in Vliegtuigen.
    Dit is een gesloten circuit en met toevoeging van ontsmetting wordt het zoveel mogelijk reukloos gehouden.

    Het wordt opgevangen in een speciaal voertuigna de landing en in een septische put verzamelt en afzonderlijkopgehaalt tegen een aanzienlijke  grote milieukostprijs

    In de luchtvaart moet de luchtvaartmaatschappij ook dik betalen voor de natuurlijke behoefte van de passagiers.

    Als je op de tarmac komt  let maar eens op die platte wagentjes die men onder de romp schuift.

    In tegenstelling met de DC3 hebben de vliegtuigen nu een drukcabine.
    Moest men de WC onderweg lozen dan zou je wel eens mee los door de pot kunnen gezogen worden he !!
    Toch bleef de WC inhoud zelfs op de DC3 aan boord tot op de grond.

    Zeer sporadisch lees je eens in de krant dat er een brok ijs uit de lucht valt.
    Als er een brok ijs van een vliegtuig valt is dat meestal condensatiewater.

    Een probleem waar voornamelijk zeer grote vliegtuigen mee te maken kunnen krijgenen nu vooral de A380 veel mee worstelt, mensen ademen veel vocht uit.
    Om een of andere redenheeft Boeing daar minder problemen mee bij de Jumbo(B747)

    Noot met dank aan TONY LESAGE from VLM

    19-03-2007 om 08:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LEGAL ADVISE & ASSISTANCE

     in function van de gestelde vraag over Bijstand kan ik reeds verwijzen naar Jean-Michel FOBE een enthousiaste luchtruimgebruiker en aktief als jurist op gebied van INTERNATIONAAL,EUROPEES en NATIONAAL LUCHTVAARTRECHT.

    www.shawncoulson.com

    laywers@fobe.be.
    jmfobe@putzeys.law.be


    19-03-2007 om 08:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAART WETGEVING
    Voor de leden van ABI verwijzen wij voor Juridisch advies naar Meester E EHLINGER .   edward.ehlinger@skynet.be.

    Enkele personen zijn op zoek naar Advocaten welk aktief zijn op gebied van:

    -INTERNATIONAAL LUCHTVAART WETGEVING
    -EUROPESE LUCHTVAART WETGEVING
    -BELGISCHE LUCHTVAARTWETGEVING


     Informatie gaarne op  SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    18-03-2007 om 19:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STATUUTEN JEUGD en LUCHTVAART
    Wat betreft de vragen over JEUGD en LUCHTVAART zijn deze beschikbaar op:

    www.ejustice.just.fgov.be/tjv_pdf/2007/02/20/07029435.pdf.

    of via:

     WWW.EJUSTICE.JUST.FGOV.BE

    ondernemingsnumer:  417.755.838

    voor meer info:

    - info@jeugdenluchtvaart.be

    -     sj@jeugdenluchtvaart.be

         -fdm@jeugdenluchtvaart.be

    18-03-2007 om 18:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.D27
    WWW.JEUGDENLUCHTVAART.BE


     deze website voor D27  of                                       DE DAG DER MINDER VALIDEN KINDEREN is nu aktief

    17-03-2007 om 21:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.10 belangrijke problem
    In de UK-PILOT van April 2007 vindt ik op bldz 38 een zeer intresante samenvatting in  het Engels over de problemen voor GENERAL AVIATION & AERIAL WORK in EUROPA samengevat door Martin ROBINSON van AOPA-UK-IAOPA-EUR.

    steds beschikbaar voor bijkomende uitleg:

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    17-03-2007 om 16:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FEAR of FLYING
    I noticed a intresting EDITORIAL in the UK PILOT April 2007 on the FAIR of FLYING;

     I reacted by drawing attention on the solution whe ofered in the sixties via SOTRAMAT FLYING SCHOOL in ANTWERP AIRPORT by using the AOPA PINCH HITTER cours  with very positive results to have managers get ride of their FAIR for FLYING

    More information avaible on request.

    zie :

    - WWW.VALK.ORG

    -Onder VLIEGANGST in deze BLOG

    17-03-2007 om 16:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GEZOCHT
    Een der Chatters is op zoek naar collega's Militairen welk als beroepsmilitair in de jaren 80 in BSD te SPICH bij de  1th Cie  GVP waren.

     Een E-mailtje is welkom ??

      SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

     Zijn Nick op de chat is THOMPSON

    17-03-2007 om 06:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KINDERVLIEGDAG
    Bekom zojuist positieve reacties via E-mail van enkele deelnemers die ik verwees naar  de KINDERVLIEGDAG bij AVIODROME in Nederland op het vliegveld van LELYSTAD welk plaats vond op Vrijdag 16 Maart.

     WWW.AVIODROME.NL.

    17-03-2007 om 06:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BEZOEKEN
    De gegevens voor een georganiseerde reis naar het RAF-MUSEUM in Londen staan op:

     WWW.FLYFORFUN.BE    kijken onder EVENEMENTEN    

     27 April 2007 van uit BERCHEM-ANTWERPEN en SINT NIKLAAS per bus.

     RAF-MUSEUM   LONDEN  ( HENDONTRIP)

    17-03-2007 om 05:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!