De EU COUNCIL heeft de OPEN SKY AGREEMENT goedgekeurd MAAR ,,,,,,,,,,, ik wacht toch nog om de kleine letterkes eens goed te lezen en hun uitwerking te begrijpen in de normale CAT-OPERATIONS ????
ZA 24/03 FLAG,EBAW,RAAC, SENNET Zo 25/03 EBAW, RAAC +WZ M 26/03 DG-TREN, EP D 27/03 EP W 28/03 EUROCONTROL , APC D 29/03 COREPER V 30/03 ZA 31/03 FLAG, EBAW, RAAC ZO 01/04 EBAW, RAAC +WZ
Op Vrijdag 23 Maart 2007 neemt BAFA member of JATG in ANWERP AIRPORT vier (4) nieuwe vliegtuigen van het type PIPER WARRIOR allen uitgerust met GLASS COCKPIT
De natuurlijke ontlasting wordt via medicale ingreep geregeld. Voor de vlucht nemen de astronauten water-en vaste ontlastingsafdrijvende medicatie dat er voor zorgt dat de astronauten minimaal van plassen en poepen tijdens de duur dat zij hun ruimtepakken aanhebben. Accidentjesniet te na gesproken werken deze medicatie zeer doeltreffend. De gebeurtelijke accidentjes worden opgelost gelijk een jonge moeder deze zaken oplost bij hun babys . Ook niet te vergeten dat een ruimtetuig dat terugkeert met astronauten een complete vuilnisvelt is waar de NASA of de betreffende organisatie dagen poets en kuiswerk aanheeft. De schrijver hoop dat deze uitleg de vrager zijn intresse heeft bevredigd.
Wat betreft de invoering van de ELT 406 MHZ is dit een ICAO voorschrift en moeten we zien op welke wijze de Nationale CAA deze voorschriften gaan doen toepassen.
Heden morgend was WWW.SENIORENNET.BE niet beschikbaar door onderhoudswerken welk langer duurden dan initieel geplant.
Dit is voor ons in de LUCHTVAART een veel voorkomend probleem als een VLIEGTUIG in onderhoud gaat, is dit meestal langer buiten gebruik dan men initieel voorzag.
Maar SAFETY is VITAAL en alles moet 100% in orde zijn alvorens we opstijgen.
Dit is een gesloten circuit en met toevoeging van ontsmetting wordt het zoveel mogelijk reukloos gehouden.
Het wordt opgevangen in een speciaal voertuigna de landing en in een septische put verzamelt en afzonderlijkopgehaalt tegen een aanzienlijke grote milieukostprijs
In de luchtvaart moet de luchtvaartmaatschappij ook dik betalen voor de natuurlijke behoefte van de passagiers.
Als je op de tarmac komt let maar eens op die platte wagentjes die men onder de romp schuift.
In tegenstelling met de DC3 hebben de vliegtuigen nu een drukcabine. Moest men de WC onderweg lozen dan zou je wel eens mee los door de pot kunnen gezogen worden he !! Toch bleef de WC inhoud zelfs op de DC3 aan boord tot op de grond.
Zeer sporadisch lees je eens in de krant dat er een brok ijs uit de lucht valt. Als er een brok ijs van een vliegtuig valt is dat meestal condensatiewater.
Een probleem waar voornamelijk zeer grote vliegtuigen mee te maken kunnen krijgenen nu vooral de A380 veel mee worstelt, mensen ademen veel vocht uit. Om een of andere redenheeft Boeing daar minder problemen mee bij de Jumbo(B747)
in function van de gestelde vraag over Bijstand kan ik reeds verwijzen naar Jean-Michel FOBE een enthousiaste luchtruimgebruiker en aktief als jurist op gebied van INTERNATIONAAL,EUROPEES en NATIONAAL LUCHTVAARTRECHT.