Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    27-08-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BALLONMEETING
    Tijdens de vredesfeesten te SINT-NIKLAAS op 2/3/4 SEPTEMBER heeft op de grootste markt van BELGIE BALLON 2005 plaats,

     Voor program raadpleeg:  www.SINT-NIKLAAS.BE.

     KLIK OP DE AGENDA



    Mogelijk ben ik er op ZATERDAG 3 SEPT ook aanwezig!!!!!!!!

    27-08-2005 om 08:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-08-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ORGAAN DONATIE
    Ik stel met vreugde vast dat er veel voorstanders zijn welk positief reageren op de vraag naar het afstaan van organen.
          REGARDS
           SYLVAIN

    26-08-2005 om 09:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-08-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FLY-IN ZOERSEL
    OP 3 en 4 september is er een FLY-IN te ZOERSEL op het vliegveld van OOSTMALLE
     zie  www.fly-in.be.

    24-08-2005 om 11:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CAFETARIA ANTWERPEN AIRPORT
    De nieuwe openingsuren zijn nu;

     Ma tot VR  0730-2300
     Zaterdag     10.00-1600
     zondag        0900-2300

    normaal ben ik aanwezig de zaterdag en zondag vanaf openingsuur tot 1100, maar een E-mailtje voor een afspraak is aangeraden omdat ik soms anderde vliegvelden ga bezoeken.
        REGARDS
         SYLVAIN

    24-08-2005 om 11:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UPDATING
    DE PC thuis is nog steeds buiten gebruik tot  1 sept 2005, dus kan hetr zijn dat ik bepaalde e-mails niet heb beantwoord.
     Voor dringende vragen contact SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR  welk ik nu tweemaal per week nazie via het bureel van FLAG op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN.
           REGARDS
            SYLVAIN

    24-08-2005 om 11:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-08-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SINTERKLAASSTOET
    ANTWERP AIRPORT voorziet via het BERCHEMS SINTERKLAASCOMITE onder voorzitterschap van JOS TYCK op de derde zondag van NOVEMBER 2005 de 20th SINTERKLAAS STOET met vertrek op de LUCHTHAVEN van ANTWERPEN


    Steun is welkom bij Sint.berchem@skynet.be

    Meer informatie later

    22-08-2005 om 10:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-08-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UPDATING
    Ik hoop dat de SENIOREN welke SCHAFFEN/DIEST  bezochten op het W.E aan hun trekken kwamen, het was een plezier voor mij er enkele te ontmoeten en hen uitleg te kunnen geven over de aanwezige vliegtuigen.

    In functie van gestelde vragen :

    MODELLUCHTVAART open dag te BRECHT op 28 AUG van 10;00 tot 19;00 WWW.DECONDORS.BE.

    3/4 SEPT opendag te ZOERSEL zie WWW.EBZR.ORG.

    Informatie over  BUGATTI vkliegtuigen van vroeger:  WWW.BUGATTIAIRCRAFT.COM.

    Ben nog steeds zonder PC thuis en kan enkel op FLAG mijn E-mails opvolgen en hierdoor duurt het iets langer om op uw vragen over LUCHTVAART te reageren.

    Wat betreft de recente ongevallen kan ik voor het ogenblik geen opinie geven zolang al de gegevens niet werden onderzocht wat een werk is van lange adem welk kan oplopen tot 12/24 maanden.
    Het doel van ons ICAO onderzoek heeft enkel tot doel hoe kunnen we zulk een ongeval in de toekomst vermijden en niet om een schuldige aan tez wijzen.

    Open DAG  ULM /DPM   27/28 aug    te  HESBAYE-AVERNAS
    WWW.AERO-HESBAYE.BE

    In NEDERLAND op 10 en 11 september DUBBELDEKKER FLY -IN  op het vluiegveld van AVIODROME-LELYSTAD AIRPORT
    WWW.AVIODROME.NL.

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR.

    16-08-2005 om 10:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-08-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UPDATING
    Wegens de vroeger vermelde PC problemen moet u een beetje gedult hebben om een antwoord te bekomen gezien ik slechts een of tweemaal per week mijn E-mails op het bureel van FLAG kan raadplegen totdat mijn PC thuis het terug doet.
         REGARDS
         SYLVAIN

    10-08-2005 om 11:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-08-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZATERDAG 13 AUG
    Volgende ZATERDAG ben ik niet op de ANTWAERPSE LUCHTHAVEN maar gans de dag te SCHAFFEN/DIEST op de OLD TIMER FLY IN.

    Ik hoop somige van U daar te ontmoeten, 


    BESCHRIJVING:  MAN met  BRIL,GRIJZE BAART, SNOR, KORT HAAR of BLAUW PETJE en WANDELSTOK.

    Meestal aanwezig in de omgeving van de INSCHRIJVINGS TENT.

    Zal trachten mijn E-mails te bekijken op VRIJDAG 12 AUG


    SDW
    SYLVAIN DE WEERDT

    08-08-2005 om 09:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    01-08-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UPDATING
    Wegens PC problemen  thuis zal ik vermoedelijk de eerste 14 dagen weinig kunnen updaten aan mijn BLOG en ook minder snel reageren op gestelde vragen over LUCHTVAART.

    Ik zal wel enkele malen mijn E-mails kunnen raadplegen in de week via:

     SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    Gelieve dus even gedult te hebben
          REGARDS
           SYLVAIN

    01-08-2005 om 10:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-07-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTTAXI
    In functie van de uitleg in ZONE 03/ moeten wij er op wijzen dat LUCHTTAXI een andere manier van vliegen is die in dit artikel niet aan het bot komt.

     In het ANTWERPSE zijn een aantal FIRMA's welke deze diensten verlenen van op ANTWERPEN/DEURNE en ook elk andere LUCHTHAVEN in EUROPA.

    Ik vermeld hier  enkele als voorbeeld maar er zijn er nog andere hoor !!!

     zie: WWW.ASL.BE.

           WWW.FLYINGGROUP.AERO.

           WWW.ABELAG.COM.

    31-07-2005 om 10:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING over VLIEGEN in het ANTWERPSE
    Gezien de vele vragen over de mogelijkheden tot het VLIEGEN als VRIJE TIJDS BESTEDING in het ANTWERPSE  kunnen wij u verwijzen naar de  ZONE 03/  N° 228 van de 29 week van woensdag 20 JULI tot dinsdag 09 AUGUSTUS bldz 29/31/33  met een intervieuw met LUCAS VAN den EYNDE.

    31-07-2005 om 10:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BIJKOMENDE VRAGEN
    Ik vlieg niet meer als PIC zoals vroeger maar neem de sturen wel nu en dan van ZWEEFVLIEGTUIG,MOTORVLIEGTUIG(SEL) of HELICOPTER met collega of ex-leerlingen die nog dagelijks operationeel vliegen.

    31-07-2005 om 05:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-07-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GPS

    In de LUCHTVAART wordt de GPS ook veel gebruikt, men moet onderscheidt maken tussen VFR en IFR ge:bruik

    Bij VFR gaat dat van complexe GPS tot eenvoudige draagbare GPS gezien het hier enkel een bijkomende hulp is.

    Bij IFR is dat een speciaal LUCHTVAART gekeurde GPS met zeer complexe systemen van informatie welk elke 28 dagen worden aangepast.

    Ik zelf heb er weinig of geen ervaring mede omdat ik nu nog maar nu en dan vlieg en niet als PIC.

    In luchtvaart maken we gebruik van GPS,GLONAS,EGNOS en in de toekomst GALILEO

    Bepaalde vragen zal ik uitwerken als men ze steld gezien ik hier anders een aantal bladzijden moet schrijven.

    30-07-2005 om 05:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-07-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTINGEN over het WEDER
    Vele SENIOREN stellen mij vragen over het weder en wensen vooral mijn voorspellingen te bekomen.

     Als PILOOT leren we heel wat zaken over het weder tijdens onze opleiding nadien zijn wij elke dag dat we vliegen betrokken bij een vluchtvoorbereiding waarin het weder een belangrijke factor is voor de veilige uitvoering van de vlucht zij het in IFR of in VFR.

    Door deze voorbereidingen en daarna de vaststeling in vlucht krijgen wij een bepaalde ervaring.

    Ook de opleiding en aktiviteit als ZWEEFVLIEGPILOOT is een zeer goede leerschool over het weder gezien men hier gebruikt maakt van de weerkundige fenomenen om tijdens de vrije vlucht hoogte te winnen en afstanden af te leggen door wat er in de atmosphere gebeurt;

    Ook als HELICOPTER PILOOT leer je een nieuw inzicht te krijgen in wat wij de "MICRO METEOROLOGIE" noemen namelijk het efect op lage hoogte van hindernissen,begroeiing,gebouwen en waterlopen op een aantal weerkundige fenomenen.

    Ik heb in mijn loopbaan goede vrienden bekomen in de weerkundige diensten en vele uren met hen de verschillende kaarten en berichten leren gebruiken.

    Een voorspeling is zeer ingewikkeld om deze op te bouwen en vele elementen spelen een rol;

    Vroeger had ik de eer een der top franse meteorologen en ook de belgische MONSIEUR METEO te ontmoeten en zelfs hen mee te nemen in vlucht om hen te laten zien hoe hun voorspeling er in werkelijkheid uitzag.

    De franse meteo expert wees mij er op dat in dien tijd 1960 wij enkel 6 elementen begrepen van de 96 welk een rol spelen in het weerfenomeen, we hebben nu satelietfoto's,eadarwaarnemingen en een zeer verbeterde informatie verspreiding maar een voorspelling is nog steeds een zeer gewaagde onderneming en zeker als men dat doet op een langere termijn.

    Dus als ik u iets voorspel wees dan overtuigd dat het een kleine kans heeft om 100% juist te zijn.

    Later meer hier over als u daar belang in steld!!!!!!

    29-07-2005 om 17:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BELGISCHE LUCHTVAART GESCHIEDENIS
    Ee
    n aantal SENIOREN stellen mij vragen over de geschiedenis der LUCHTVAART een intresante web hiervoor is:

     WWW.BAHA.BE.

    Een aantal  bepaalde vragen heb ik door gegeven aan personen die daar speciaal met bezig zijn  maar ik moet wachten om hun antwoord te bekomen.!!!!!!!!

    29-07-2005 om 05:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-07-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MEDISCHE VLUCHTEN
    Een aantal nieuwe e-mails stellen belang in de MEDISCHE VLUCHTEN in EUROPA daar voor verwijs ik hen  voor een algemeen beeld te bekomen naar:
     
     WWW.TRAUMAHELIKOPTER.NL.

     WWW.HELISECOURS.COM

     WWW.DRF.DE.

     WWW.EHA.NL.

     Individuele toelichtingen kan ik steeds geven

    28-07-2005 om 14:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PIPER
     www.NEWPIPER.COM.

    28-07-2005 om 04:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-07-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CESSNA
    Een aantal chatters vragen mij hoe de CESSNA er uit zien daarom verwijs ik hen naar:  WWW.CESSNA.COM.

    27-07-2005 om 17:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FREEFLIGHT
    WWW.FREEFLIGHT.BE.

    INFO@FREEFLIGHT.BE.

    27-07-2005 om 04:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!